שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

overthinking

משתף זרים באינטרנט בדברים פרטיים מדי כי למה לא אני מניח
לפני 10 חודשים. 16 ביולי 2023 בשעה 23:14

זו פעם ראשונה עבורי. פעם נפגשתי עם מישהי מהכלוב, נראה לי מתחלפת ממה שזכור לי, בקטע ידידותי, דיברנו זמן מה ואז נפגשנו אבל הרגיש מוזר והייתי דיי awkward ואחר כך דיי הפסקנו לדבר. אבל כאמור זה היה מלכתיחלה מקטע ידידותי ברור. כאן זה היה שונה לגמרי.

סיכוי טוב שהיא קוראת את זה אך לא אגיד מי היא אלא אם היא תגיד לי להגיד. בכל מקרה שאלתי אותה אם היא רוצה ללכת לסרט ולהפתעתי היא ענתה שכן. התחלנו להתכתב כאן ולקראת המפגש עברנו לוואצאפ, מהר מאוד היא אמרה לי לקרוא לה המלכה כך שיחסי הכוחות היו ברורים מאוד. עדיין כשנסעתי לאסוף אותה עוד לא הייתי בטוח איזה סוג של מפגש זה, זה דייט? זה רק ידידותי? יש לה תוכניות אחרות? 

בכל מקרה, היא רצתה אקשן, אז בחרתי את משימה בלתי אפשרית 7 לאחר שהיא אמרה שהיא ראתה בעבר את סרטי הסדרה, זה בול מה שהיא רצתה, אקשן מהרגע הראשון, למרות שהם עשו את מה שעשו בספיידרוורס וחילקו את הסרט לשניים, שזה דיי מבאס לראות סרט, מצוין ככל שיהיה, אבל בלי סוף, עכשיו לחכות איזו שנה או לא יודע כמה זמן בדיוק.

טוב, אז כשהגעתי לאסוף אותה היא ישר אמרה לי לנשק את ידה איך שנכנסה לרכב, עשיתי זאת וחייכתי. לא צפיתי את זה אבל לא יודע, וואו, ישר לבסס יחסי כוחות, זה משגע. חששתי שאני אהיה... עצמי כזה... אני הרבה פעמים, במיוחד בפגישות ראשונות, אני... מאוד ביישן ומופנם ולא מצליח לבטא את עצמי ואני חושב שזה דוחה אנשים, בייחוד נשים. שזה דיי מבאס. אבל הצלחתי יחסית לדבר קצת על הלימודים, על קולנוע, לפני הסרט. אחרי הסרט, שמאוד אהבתי כאמור מלבד זה שהיה רק חצי, ושנראה שגם היא מאוד נהנתה ממנו, החזרתי אותה הביתה ובדרך היא ניסתה לשאול אותי שאלות קצת יותר אישיות, כבר לא זוכר אפילו מה, על חלק התביישתי לענות או לא ידעתי מה לענות, דברים שמתקשרים לעולם השליטה וכל זה. היא החמיאה לי ואמרה שאני נראה כמו טום קרוז הצעיר, שזו מחמאה מוגזמת למדי ולא ידעתי איך להגיב, היא אמרה לי לא להתלהב, אבל זה מחמיא ואני לא רגיל למחמאות, בטח לא על המראה שלי, בטח לא מאישה, שהיא לא אמא שלי. היא נגעה בי כזה תוך כדי שאני נוהג, מתישהו צבטה לי את הפטמה קצת, זה שיגע אותי בקטע טוב, החופשיות שהיא מרשה לעצמה לגעת בי, כאילו אין שאלה, היא הפסיקה אחרי שהרכב טיפה זגזג. הגענו לבית שלה והיא אמרה לי לנשק את ידה שוב ויצאה ואמרה לי לכתוב לה כשאני מגיע הביתה. דיי התבאסתי שאחרי שהיא החמיאה לי כל כך, הכל נגמר שם. פנטזתי שאיך שנגיע היא תגיד לי לחנות ולהיכנס פנימה. לא פנטזתי מעבר לזה, מעבר לזה זה מה שבפנטזיה שלה, מצדי רק רציתי להמשיך את האינטרקציה שם.

חזרתי הביתה וכתבתי לה ואז המשכנו להתכתב קצת וכתבתי לה שזה מה שפנטזתי. לא יודע למה, אני מצליח להתבטא יותר בחופשיות בכתב, כנראה המרחק הזה, אבל זה דיי מבאס כי אני יוצא... מעין גולם חסר מילים במציאות. אבל היא כתבה לי שהיא גם התלבטה אם להמשיך, כנראה אם הייתי יותר פתוח היא באמת הייתה ממשיכה, אבל בכל מקרה היא לא החמיצה הזדמנות וקבעה לנו להיפגש למחרת. הייתי קצת לחוץ כי ידעתי שאחר הצהריים אמורים להגיע אורחים ובנוסף אצטרך לעבוד, עבודה מהבית אבל עדיין. אז יש לי דדליין לאחר הצהריים לחזור הביתה ואני לא רגיל להיפגש כל כך בשבת בבוקר ובכללי להיפגש עם דדליין זה קצת מבאס ויוצר לחץ.

אז היא קבעה לי זמן ללכת לישון וכתבה לי לכתוב לה בעשר בבוקר וכתבתי לה באמת על הדקה וקבענו זמן והגעתי. היא הוציאה את הכלבה שלה לטיול, כלבה סופר חמודה וחברותית, וכמובן נתנה לי את התפקיד לאסוף אחריה. אחר כך נכנסנו לבית שלה והיא אמרה לי לשטוף כלים, עשיתי זאת בקפידה. אך אחר כך היא רצתה שאכין לה צהריים, מוקפץ טבעוני. אני אוהב לבשל, בעיקר לאפות, אבל אין לי ממש ניסיון במטבח טבעוני, ולא במתכון הספציפי שהיא רצתה, שהיה קצת מסובך, לכל הפחות כלל הרבה מרכיבים. אני מתנסה במתכונים חדשים בבית פעם ב-. אז להתנסות במתכון חדש בבית לא שלי כשיש ציפיות כלפי, מתכון שהוא לא ממש הסגנון שלי שקלטתי מהר שאני גם לא אוכל, לא בגללה, פשוט היו דיי הרבה מאכלים במתכון שאני לא אוהב במיוחד, אני קצת peaky eater, נוטה לאכול את אותם דברים, אבל להגנתי אני חושב שאני super taster שזה דיי אותו דבר אבל נשמע יותר מחמיא. אז בכל מקרה כל הגורמים האלה גרמו לי להרגיש פחות טוב בקטע הזה, גם נחתכתי תוך כדי שחתכתי איזה ירק והרגשתי כמו rookie. הרגשתי שאני גם מאכזב אותה מאוד וגם... לא יודע, איך שהיא החמיאה לי ערב קודם, רציתי להיות שירותי עבורה, אבל לאסוף צואה ולהכין מתכון שאני לא טוב בו היו הדברים הראשונים שהיא רוצה שאעשה עבורה ו... עמדתי שם, בלי חולצה (כי היא אמרה לי להוריד), במטבח שלה, והיא כל הזמן נותנת לי הערות על כל דבר שאני עושה, יחד עם הלחץ שהיה לי לחזור בזמן הביתה, בראש שלי היה "מה אני עושה פה? זה להיות נשלט? זה לא מרגיש טוב" הרגשתי ממש לחוץ. וזה נראה כאילו זה פשוט מה שאעשה שם. אבל מתישהו הסתיימה הסאגה הזו של לבשל לה והיא שמה בטלוויזיה ריק ומורטי ואחר כך קומיוניטי ואמרה לי לשבת על הרצפה. ואז היא התיישבה על הספה מעליי כמובן ונתנה לי לעשות דברים שירותיים יותר פשוטים כמו להביא לה שתיה, לשים על השולחן את הקערה של האוכל. זה דברים שקל יותר לעשות בהתלהבות. והיא שמה על הכתפיים שלי את הרגליים שלה כמו הדום ואת זה הבנתי יותר ואהבתי. היא עצרה על איזה קטע בפרק שהיה דיי פמדומי וחזרה עליו והסבירה כמה זה יפה וממש התלהב מההעצמה הזו של האישה על ידי הגבר השירותי. מתישהו היא כרכה את הרגליים שלה סביבי, כמו נחש, ושיחקה לי בשיער, זה היה נעים. בהמשך ניסיתי להחזיר מגע, וליטפתי לה את הרגליים שהיו סביבי, היא אמרה יותר בכוח אז שרטתי אותה עם הציפורניים, הרגשתי רע קצת, לא רציתי להכאיב לה או להשאיר סימנים, אבל נראה שהיא רצתה אפילו יותר אז המשכתי. מתישהו היא שלחה ידיים לתוך החולצה (כי כבר שמתי בחזרה את החולצה אחרי הבישול). היא המשיכה להחמיא לי שאני נראה כמו טום קרוז הצעיר - אבל לא להתלהב! המגע הזה, זה מה שרציתי. אני לא אדם מנוסה במיוחד ולא יצא לי הרבה להגיע לשלב כזה של מגע עם נשים, לא יצא לי הרבה להיות עם אישה שרוצה אותי ואומרת את זה. זה הרגיש מאוד מספק רגשית.

רציתי רק שיימשך, אבל הסתכלתי בשעון וראיתי שאני אצטרך לחזור בקרוב. שאלתי אותה אם אפשר לחבק אותה והתחבקנו חיבוק ארוך וטוב שהמשיך לעוד מגע. היא הושיבה אותי על הספה והתיישבה עליי והציבה עצמה מעליי כשהפרצוף שלי בתוך המחשוף היפהפה שלה. היא נתנה לי את העונג של לנשק אותה שם ואמרה שאני אפילו חתיך יותר כשהיא מביטה בי מלמעלה. צורת הדיבור הנעלית שלה פשוט נגעה בי בכל המקומות הנכונים בשביל להלהיב אותי. היא שלחה ידיים בלי בושה וצבטה את הפטמות שלי ונשכה לי את האוזן. אבל כאמור ראיתי את הלחץ של הזמן והייתי צריך ללכת בצער רב. עצרנו את זה. קמתי ואז השתחוותי בפניה לפני שהלכתי, היא לא אמרה לי, זה פשוט הרגיש הדבר הנכון, הדבר שהיא רוצה. היא התלהבה מכמה שאני נשלט טבעי ואני התלהבתי מכמה שהיא שולטת טבעית. היא אמרה לי לחשוב עליה ולאונן כשאני חוזר הביתה. אמרתי לה למען האמת שעשיתי  את זה ערב קודם, אחרי שחזרתי הביתה כשהיא כתבה לי עם ניסוחי שליטה כאלו, באופן בו ברור שהיא נעלית מעליי. זה הדליק אותי. בכל מקרה, חששתי שכשאחזור הביתה כבר יגיעו האורחים ומה אוכל לעשות? אבל היא אמרה לי שגם אם יהיו אורחים אוכל ללכת לשירותים ולעשות את זה. חזרתי הביתה וכתבתי לה כשהגעתי כפי שהיא הורתה. לא הגיעו האורחים, למען האמת האורחים דיי איחרו, אז היה לי זמן. עשיתי מה שהיא אמרה לי. דמיינתי את עצמי קטן משתחווה מולה ענקית. מה אעשה? יש לי קצת פטיש giantess. 

בערב עבדתי עד מאוחר. המשמרות לשבוע הבא נקבעות רק במוצ"ש, אז רק כשסיימתי לעבוד כתבתי לה מתי אוכל להיפש השבוע. לדאבוני הערב עבדתי ואעבוד גם מחר בערב. אבל שמחתי כי באמצע השבוע אהיה פנוי, קיוויתי שהיא תוכל גם באמצע השבוע. היא ענתה לי בבוקר. שאלה אותי על מוצ"ש וכתבתי לה שיש לי משהו במוצ"ש ובנוסף שאצטרך להתארגן לקראת נסיעה. אני אשתתף באיזה פרויקט מוזיקלי שיכלול טיסה לגרמניה. זה פרויקט שחברים שלי היו בו שנה שעברה וכולל מוזיקאים מישראל ומגרמניה, הם מאוד נהנו שם והציעו לי לנסות להתקבל לזה השנה, כי זה משהו שחוזר מדי קיץ. שלחתי בקשה והתקבלתי כזמר. הייתי בעבר במגמת מוזיקה ובהמשך במקהלה אז היה לי ניסיון כזמר למרות שלא שרתי חוץ מלעצמי כבר זמן מה במהלך הלימודים. אז הפרויקט הזה יכלול שבוע בחיפה ועוד שבועיים בערך בגרמניה. חשבתי שהיא בכל זאת תרצה להיפגש עמי לפני כן ושאולי גם תתלהב מזה שיש לי רקע מוזיקלי, למרות שהרפרטואר של הפרויקט הזה לא מלהיב במיוחד. אבל לא נראה שהיא התלהבה, היא כתבה שאין טעם להיפגש עד שאחזור ואהיה זמין עבורה ביומיום. מאוד התבאסתי כמובן. המבט שלה כשהייתי אצלה בדירה שם לקראת הסוף, מבט כזה שהיא רוצה פשוט לטרוף אותי, רציתי את זה, רציתי להיטרף פשוט. אני לא חושב שראיתי את המבט הזה, אולי פעם אחת בחיים, אבל לראות את זה משולטת טבעית כל כך, ממלכה, פאק זה מלהיב! הייתה אסקלציה לכיוון הזה וזה נעצר ועכשיו אצטרך לחכות כמעט חודש, ואני מקווה שנוכל לחזור למקום הזה, הרבה יכול לקרות בחודש.

אני פשוט מדמיין את החיבוק הזה ואת הריח המשגע שלה, ואני רוצה עוד מזה. לא חוויתי הרבה מגע נשי כזה בחיים, אבל כשחוויתי... זה נותן את ההבנה הזו של כל הגיבורי אקשן ג'ון וויק סטייל ש-"יוצאים מהמשחק" כי הם פגשו את האישה להיות איתה. אז לא שאני חושב שאני איזה גיבור אקשן, אני סופר ביישן ומופנם וחרד מיציאה מאזור הנוחות, וגם לא שאני קונה את המסר ההוליוודי שאושר = אישה, שני ילדים, כלב ובית בפרברים. אבל המגע הזה כן נותן את התחושה של... שאפשר להתנתק לגמרי מכל החיים שהיו לי ופשוט להישאר ברגע הזה ולהיות מאושר. גם אם זו תחושה מאוד לא ריאליסטית שמתנגשת עם המציאות של החיים. לא יודע כמה זה ברור מה שאני מנסה לומר. יש הרבה את הדיבור הזה של "גברים רוצים רק סקס". אשמח לסקס, מאוד, דיי יבש לי, אבל אני רוצה את החיבוק הזה, ולהישאר בו לנצח, חיבוק כזה של קבלה, של הכלה, של "כאן הכל בסדר". אני לא יודע מה עבר לה בראש, אולי דברים הרבה יותר פיזיים ומלוכלכים, ברור לי שאם היא רצתה היא יכלה לקרוע אותי לגזרים, מאיך שהיא נשכה אותי כנראה שהיא בהחלט שקלה זאת. אבל... אבל מה? טוב, איבדתי את קו המחשבה, אני עדיין חושב על המבט הזה. עכשיו רק לחכות הרבה אני מניח ):

 

 

 

 

Boy Toy - אתה כותב ומתנסח בצורה מאוד יפה. ממש נותן הצצה לתוך הנפש שלך. אהבתי ממש!
מחזיק לך אצבעות שכשתחזור תוכל להמשיך איתה וכמובן לכתוב לנו על זה :)
לפני 10 חודשים
Into the wild - נשמע שקיבלת אחלה חוויה סך הכל, והיא לאט לאט מוציאה אותך מאיזור הנוחות...כיף לקרוא, העברת לי חצי ג'וינט בכיף(;
לפני 10 חודשים
Lady cbt​(שולטת) - אתה כלבלב קטן ומתוק ותיארת את זה נהדר.
באמת רציתי לטרוף אותך, חתיכי קטן:)
ואיך זכרת את השיר שאני אוהבת! אני שוקלת להשתמש בך שוב בקרוב🥰
לפני 10 חודשים
Nice Sub for you - תודה המלכה 🛐
לפני 10 חודשים
מחפש חזקה​(אחר) - כתיבה יפה, זכית חבר יקר. בהצלחה בהמשך
לפני 10 חודשים
master MZ​(שולט) - אתה מדהים
אתה כותב כלכך יפה
אני מתחיל להעריץ אותך
והשולטת שלך זכתה
ואני מאמין שגם אתה זכית
❤️
לפני 9 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י