לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב
ComingBackForU(שולט)
Mrs Velvet(מתחלפת){דאדי}
שומר גן החיות(מתחלף)
Abusive(שולט)
Gordweil(נשלט)
The Mentaliste(שולט)
הלוחשת לאשכים
Cagebunny(מתחלפת)
Nafratiti(שולטת)
Aliceinwonderlandny(נשלטת)
שליטהמוחלטת(שולט)
nonamer
המלכה הבלתי מעורערת()
TIZERIT
loving it(שולט)
מרצה אדמוני(שולט)
soofgania
Liber Pater(שולט)
masoul
lazyboy(אחר){U-man}
RESTRAIN
תחת כנפיך
Gentleman Uruguay(שולט)
Jo Pamper(שולט)
עיסוי טנטרי מגבר
aum
SinEma{❤️ʕ•ᴥ•ʔ❤️}
CuteAmatureSlave(נשלט)
I am I'm me(אחר)
המאלף השולט בעבד(שולט)
MasterOfDesire(שולט)
קושית(שולטת)
LovingDom(שולט)
Y MASTER(שולט)
Daniel-Rope(נשלט)
Nighthawk(שולט)
IMStrider(שולט)
kareena()
God(שולט)
דגית זהבי
joshee(שולט){ממי*}
קשקש(מתחלף)
GIJOE(נשלט)
הולמס(שולט)
Venus in Furs(מתחלף)
שולט בך יפה(שולט)
Alexey90210(מתחלף)
הקול(שולט)
Truth Seeker
עקבון(נשלט)
לא סתם עוד עבד
המכשפה בג'ינס(מתחלפת)
Submissive Princess(נשלטת)
hofsh
פרפר אכזר(שולט)
Ed-OFF
נשלט לאהבה
Frau Berlin
bentlv
danini
Differentme
זהרורים{הברון בכפכ}
turbocharger
גולני שלי(אחר)
Mythical
הכספת
lopiki{אין }
etherea(נשלטת)
MASTER HARGAMAN(שולט)
ילדת חרא(נשלטת)
כלבונת סקרנית(נשלטת){תומר ההוא}
King-Dom(שולט)
צופסטיקס
SeriousFun
זיו רון
שקט רועש(שולט)
LittleSage
asdfi
יסמיןןן(נשלט)
shiri mimon
Donroni
BlackMirror(שולט){Moon Fairy}
אבי הנדימן נשלט(נשלט)
aizik
auroraSP(נשלט)
טרנסית קרוסית
Shrewd
פנטזיה לאונס(נשלט)
תומר ההוא(שולט){כלבונת סקר}
heisenberg(שולט){כלובי }
HexaDoe(אחר)
Mmntomori(שולט)
logitech
obb45678
מטאוריט
Max P
nicoo
חומר ביד היוצרת(נשלט)
Tuborg
אדון בכלבה רעבה(שולט)
InSearchOfTheReal
RIS
underheel
CaveM
  •  ראשי
  • בלוגים
  • פורום
  • מגזין
  • חברים
  • רשימת קשר
  • אלבומים
  • לוחות
  • בילויים
  • צ׳אט

לי מוזר שנדרש השם לפני התוכן

מחכה לגלות בעצמי, לרוב מופתעת לגלות מה יוצא ממני.
לפני שנתיים. 28 ביוני 2022 בשעה 22:33

מישהו אמר לי, ולתחושתי גם צדק- שאני רואה את החלק הנורא של המציאות בעבודה שלי רק שאני חושבת שאני רואה את הצד היפה בצד הנורא של המציאות. לרוב אני לא מתרגשת, לפחות לא כמו האנשים שאני מספרת להם על הילדים. אבל, אבל אבל אבל בשבת הזו היה שונה.

הייתי צריכה להעיר ילד בבוקר, לעזור לו לבחור בגדים, להתלבש, לאכול, להחליף חולצה אחרי שהוא אכל כי הוא לכלכך אותה ולארוז תיק לפני שאבא שלו אוסף אותו.

והאבא הזה, האבא היה רע, הכה את האם, חנק את הילד היה צמחוני ועבד בהייטק. 

כאן במאמר מוסגר אספר שלילה אחד מלא יין על הכנרת דיברתי על אותו ילד ועל המשפחה שלו במשך שעות עם מי שבזמנו הזדיינו וכשלא- דיברנו על הילדים.

ככל שהילד הפך לאומלל יותר החזקתי יותר את הכעס כלפיי האב, יחד עם ההבנה של האב. בשנה האחרונה מינון התרופות של הילד רק עלה ועלה בעיקר כי הוא לא הפסיק להתרפץ באלימות אבל גם בגלל ההתקפים הפסיכוטיים. מפה לשם ובסוף- הוא הפך לכלום. כלכך מוזר לראות ילד כלכך ריק, אין מה להעיר, אין מי שיישמע, אין מה שיביא אותו אלייך. (כשהוא חלה בקורונה והיה בבידוד העלו לו עוד את מינון התרופות אבל גם באותם ימים הוא כל הזמן ניסה לצאת מהחדר ואני זוכרת רגע אחד שבו הסברתי כמו שמסבירים למבוגר, או כמו שהייתי מסוגלת להסביר לו לפני שנה, שאני פוגשת את סבתא ואני חייבת לעבוד כי אני חייבת לשלם על החיים ושהוא פוגע והיה לו זיק הבנה כלכך נדיר, כלכך רגעי ואז עבר).  בכל מקרה יכולתי להבין את האב, כל המדריכים שלו יכלו להבין ורצו לחנוק אותו, הוא היה בלתי נסבל וכשהוא לא היה בלתי נסבל היה בלתי נסבל להסתכל עליו בלי להישבר ולרצות לנער. 

בבוקר הוא עשה הכל כאילו הוא בכלל לא שם, לא התווכח לא התנגד אבל גם היה הכי לא חיי שיכולתי לדמיין ילד. הוא אכל פנקייקים עם שוקולד, המון שוקולד, הידים השמנמנות הלחיים הרכות הריסים הארוכים, הכל בשוקולד, עיינים עצומות, דוחף שוב ושוב לפה לועס בקצב קבוע ולא זוכר לבלוע, מעורפל כולו. 

האבא איחר ב-43 דק', לא הצלחתי להבין איך אבל הילד הצליח להתאפק והוא ילד ששובר את כל העולם כשהוא לא מקבל מחשב בדקה שהוא ציפה. יכולתי לשמוע אותו צוחק בקול רם מסרטונים שבהם אנשים נופלים. שישבתי לידו קצת לא היה לו חשוב למצוא חן, להבין מה קורה, להסביר את עצמו, כל הדברים שכלכך חשובים גם לילדים האחרים בפנימייה הזו גם כשהמצב שלהם לא טוב. 

 

כשהאבא בא אורו פניו, כאן הכתיבה שלי לא מספקת ולא תהיה, הילד היה אור, הילד נמשך אל האבא כמעט מעופף. האב היה רך, דיבר איתי בקול ובטון נעימים, לא שמתי לב אליו ברגע המפגש כי העיינים היו על הילד. ראיתי ילדים פוגשים הורים אחרי תקופות ארוכות, העובדת הסוצאלית נכנסת עם מישהי שהיא במובהק זונה, עם מישהו שמחזיק עוד שני ילדים בכל יד, בכל מיני צורות, ונדיר לראות את ההתקרבות הטבעית הזו כאילו היא פשוטה, הרבה פעמים הילדים מתחבאים, ההורים מובכים, אבל לא הפעם.

 

יצאתי אחריהם, הם הלכו בשביל לאט כי הילד הולך לאט כי הכל לאט כי הוא כולו לאט אחד כבוי גדול, הם החזיקו ידיים. זה נראה טבעי.  לפני שהם נכנסו לאוטו הם פשוט עמדו והתחבקו, כמה דקות בשתיקה באמצע העולם, עמדו שם והתחבקו. 

 

אפשר לחשוב על לקחים, לחשוב על שני צדדים, לחשוב על השינוי שחל בהם וכמה כל אחד ראוי לחמלה גם כשהוא חוטא. אבל היה שם משהו, בילד הזה, החכם לשעבר הזה, המחוק הזה, המתעורר מואר הזה שפשוט שבר אותי באותו יום.

ארבע דקות אחרי זה כבר הייתי עם קבוצת הבנות מעירה לילדות לא לאכול טונה עם היד, הלכנו למעיין הן החליקו על אבנים, קרה עולם שלם מאז אבל הרגע ההוא בזמן נגע בי. משום מה הוא מזכיר לי אותי ואת אבא שלי ואת חוסר הביטוי הכלכך טהור לאהבה כמו שראיתי באותו הבוקר. בלי מילים, בלי להסוות כיעור, בלי הבנה אפילו, הפשטות הטהורה של האהבה הזו.

 

 

 

כשהפכתי להיות כלכך ילדה שהוא אמר

תראי

לא נגעתי בך בכלל

זו רק הרגל שלי

ותראי אותך

 

כשמבט חסר בושה,

הוא חסר בושה כמו מבט של כלב כשהוא משתין

כמה פאסיביות צריך כדי להירדם

לפני שאני נרדמת אני בודקת שכל הנרות כבויים

ואני לא רואה אותם כבויים

ואני נשארת חסרה

ובתוך המלאות יותר קל להירדם

ואת זו כבר אין

ובכלל, המלאות מפחידה אותי

לפעמים, ברגע בו נגמרת נשיפה

ואני שם ברגע הזה מבחינה

אני נרגעת כשאני ריקה

והאין ישנו, שזה מעורפל

אבל זה שההעד  מורגש, ברור

אחרת למה אנחנו זזים בכלל

 

עוד חמש שעות אסע באפור של בוקר מוכנה לרוקן את עצמי 

לא ישנתי יותר מכמה שעות כבר כמה ימים וזה כמו להיות ריקה, זה להיות הכי ריקה

אני כמעט מתרגשת מכל ההעדר העצמי שיהיה המחר, לנקות את הקיום של עצמי מהעצמי

לתת למציאות לגמול אותי מהעצמי הנוכח תמיד ובעיקר לגמול אותי מהמחשבה שזה משנה

הכל חשוך עכשיו ורק החלק הלבן נראה

מיקוד

באיזו לשון של הזרה אני מדברת על העצמי

המסך לא הגיב למגע ולרגע חשדתי בעצמי שאני לא אדם

אולי קצת מוגזם קצת פרודי קצת נשחק

אבל

אבל באמת לרגע חשבתי ( קצת סלחנות בנקודה טיפשית  כזו)

המחשבה הזו באמת פשוט עברה

אולי אני לא קיימת

לפחות לא קיימת כאדם

רק כפונקציה, הרי אני אוחזת כוס והיא עודנה וזה הבדל גדול

הלכתי לארוחת יומולדת, העקבים גבוהים האודם עמיד המחמאוות מלוות מבט 

הייתי מוכוונת לכל מי שסביבי, לכל הושטת יד, מבט, תקווה להישמע

סיפרתי שאני רוצה לצאת מפילוסופיית הקנדו לתרגול, שהסיומת 道 משמעותה דרך שאני רוצה לאחוז בחרב  מיד אחרי

 

הפסקתי לכתוב לרגע כי שמעתי ספר נופל

הסתכלתי על החתול

הוא הסתכל עליי

הסתכלתי ככה שהוא יבין, בשתיקה, הרי גם לי ל"לא" כבר יש התניה רעה, לא רק לו

הוא נבהל

אני קיימת

כנראה שזה הקיום

לא פחות לא יותר ודברים לא נמדדים בפחות או יותר מאותו הדבר

 

המנחה שלי תמיד שואל עם מי הכותב מתווכח, אני שואלת את עצמי גם עכשיו, אז אולי עם ההנחה שקיום זה מובן מאליו ועם זה שפקפוק בקיום זה שחוק,  אולי עם הטענה שמדובר במצב ולא חוויה, אולי עם מי שהמילה הזו מעוררת בו מחשבות על יקום ואולי אני לא מתווכחת

אני בטוח אל מתווכחת בעצם, אני נאבקת ברצון של עצמי לנקות את הטענות שלי עד כדי לובן ושתיקה, פעם היה סיפוק בצורות הנפרשות האלו, עכשיו אני רוצה לנקות אותן וגם נזכרת במעורפל בעדות דומה מפי מתכנן אירוע הטרור בבאלי המדגיש את הטהרה, והנה בכל זאת ליכלכתי את הלובן מסיבה לא ברורה


ספרי ההייקו האהובים עליי מודפסים כך שעל כל דף מופיע רק שיר אחד

הוא לא יצא, ואז הוא יצא ואז הוא חזר ואז הוא אמר,
מופתע
חשבתי שאני כבר לא כזה
שאני כבר לא ארצה
אמרתי אני, או שתקתי אני
שגם אני חשבתי שכבר לא, 
אבל ההבנה לא עברה
הוא אמר- זה מלאכותי
הוא התכוון
מי לא רוצה כוח
הוא לא ראה את הילדות שמפחדות לגדול
עוטפות את הציצי בדיסני ומבקשות בקול בכייני צמה חדשה
הוא לא ראה אותן מתקפלות אל מול האת יכולה

 


עמים שלמים, אלפי שנים, חוכמות עתיקות אנשים עם זקנים, כולם בטוחים- הרצון הוא שורש כל הרע. 

ואז יונה מכה:
הָלַכְתִּי אֵצֶל מִי שֶׁהִצִּיעַ לִי יוֹתֵר חַיִּים.
הָלַכְתִּי אֵצֶל אֱלֹהִים
הִצִּיעַ לִי אֶת כָּל הַחַיִּים
רָצִיתִי יוֹתֵר רָצִיתִי אֶת כָּל הַחַיִּים.

אז אולי לא בטוח אם זה טוב או רע אבל אפשר לחשוב שהרצון הוא השורש?
אפשר אולי להרחיב אותו עוד ולתת לו להיות גם השורש וגם לא השורש וגם את השורש להרחיב עד הפרחים

יש בכך מעין עיוות, ואיכשהו, עושה אותי מרוצה מאוד וחזקה מאוד לגעת במילים שלו, להזיז, כנראה בעיקר לגרוע
לא שאת עמיחי אני הכי אוהבת, אבל המילים שלו נראות לי יפות, יפות זו אמת המילה שלי לזה,
ואולי כי הן נשמעות לי נקיות כי הן ישנות מספיק, מנותקות מספיק מכדי להיות אמיתיות.

בכל מקרה, סיפור אמיתי, בן הזוג שלי חיי פעם אצל קשישה נפלאה שהייתה בפלמ"ח ובכלל, הייתה לפני המדינה, היא הכירה את עמיחי ולימדה את אשתו תנ"ך כחלק ממעגל נשים שהיא אירגנה. היא סיפרה לי שהיא פעם שאלה את עמיחי למה הוא התכוון, והוא אמר לה (מעניין אם כל המשוררים חושבים ככה) שאם היא קראה את זה, זה כבר שלה. אותי מענייו לדעת אם זה אומר שזה לא שלו, או שזה של שניהם, או שזה לא שלם וזה מתחלק בינו לבין הקוראים והבעלות היא כבר קולקטיבית? ולמה בכלל לחשוב במושגים בעלות בעצם, ובכלל, קניין רוחני זה מונח משפטי

 

באהבתנו גוף הפך מקום

ומקום הוא פיזי
אפשר לשרוף אותו
אפשר לעמוד בעין הסערה
בידיים מושטות מעלה
(זה רגע לצחוק בו)
לראות אותו מכלה את עצמו

ואתה,
אל תיקח ממני
מה שלא תבין
אל תרצה ממני
מה שאין לו מין

הדיוק הנהדר והצליל המתקתק ריתקו אותי שנים, השיר היה תלוי על קיר העץ ליד מיטתי, דלתי, לוח השעם איתו נדדתי אבל אולי עכשיו לראשונה, כמו שלפעמים קורה עם שירים, הבנתי אותו מחדש. 
יש משהו מסרס בלתלות שיר חזק בתוך היומיום הזמין תמיד, כמו ערום, הוא מפסיק לרגש, הוא נהיה פשוט, פשוט קיים. ואז, אחרי תקופה ארוכה ללא חשיפה ל, כאילו הוא דגר אגר כוחות, הוא מתפרץ לחיים שוב. 

 


חתכה את חיי לשניים.  * זה חטא להוסיף פיסוק ליהודה עמיחי?

ואז,

אהבה גדולה חתכה את חיי לשניים,

פעם

אחר פעם

ועכשיו, אני חלקי אני 

אבל בלי חלקים מיותרים

 

 

עריכה:
הפוסט היה כל כך ארוך ובכל כך הרבה הנאה חתכתי אותו שוב ושוב, עד פה

ברגעים כאלו יש לי הרגשה שאפול לידיו, לרגליו, של כל מי שרק יציע לי ריגוש.

אפול ואז אתהפך כמו כלב שחושף את הבטן ואתה מסתכל מלמעלה ותוהה אם זו מחווה של כניעה או רצון באהבה, או שזה אותו דבר עם מפשטים את זה מספיק.

 

 




מקובל עלי
אתר זה מיועד למבוגרים בלבד, אנא אל תגלשי/תגלוש בו אם טרם מלאו לך 18.
כמו כן אתר זה עושה שימוש ב-Cookies כדי להקל עליך את השימוש בו.