אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

על הגדה

היא טוענת שהפוסטים שלי לא ברורים.
היא טוענת שכל פוסט שלי צריך להקרא פעמיים, וגם אז הוא כנראה לא יובן.

ואני? אני אוהב לשון סגי נהור. אני ציני, אירוני, סרקסטי, אופטימי, מאמין בבני אדם, מתנשא על בני אדם, אוהב את כולם ושונא את כולם. לא בהכרח בסדר הזה.
ואם לקרוא את הפוסטים שלי פעמיים מספיקים לכן כדי להבין, בואו נכיר!
לפני שנה. 21 באוגוסט 2022 בשעה 19:13

י' גררה אותי לפמדום, כחווייה מתקנת. זאת באמת היתה חוויה מתקנת. עדיין לא מושלמת, אבל הרבה יותר טובה מפעם קודמת. אין מה לעשות, מסיבת הפמדום לא בנויה למי שלא מכיר אף אחד. למי שלא מכיר אף אחת. אז עזרתי ל-י' בכמה סישונים שלה, וקיבלתי שעווה מהלן, והיה נחמד. אבל חם, וצפוף, והו, כל כך רועש. אין לי מושג איזו מטרה הווליום הזה אמור לשרת . ברמה הבסיסית ביותר, אני פשוט לא מבין למה. אנשים נהנים ממוזיקה עד כדי כך חזקה? פעם הבאה, אטמי אוזניים. לא שאני יודע מתי פעם הבאה, בהנתן ש-י' בורחת לחו"ל ומשאירה אותי גלמוד ומסכן. אז אם יש מתנדבות, וגו'. השאירו מסר במדור.

 

וכדי קצת לאזן את הרעש מאתמול, קשירה לקראת שקיעה. הנה מ' מחזקת את הטבעת בתמונה שאני מחבב, למרות שהיא מטושטשת. אתם שומעים את השקט?

(מ' גבוהה ממני משמעותית. וכנראה שגם מכם. משמעותית. אז אני משאיר לה "לשרוף" את החבל שנשאר, תוך כדי חיזוק העיגון. היא יודעת מה היא עושה, טוב ממני. כנראה שגם טוב יותר מכם.)

 

ירושלמיתבדם - אני אמנם בורחת לחו"ל אבל תאמינו שקטלב הוא אדם נפלא נפלא רק תתנו לו צ'אנס והוא יוכיח לכן את זה!
לפני שנה
amiti​(נשלט) - לפחות הוצאת יופי של תמונות בחוץ.

תודה 🙏
לפני שנה
OR1977 - כנראה שפמדום לא מתאים לך
לפני שנה
Shlulit​(נשלטת){TheStrider} - אני כל כך מזדהה עם התלונה על הווליום. אני כבר לא מסוגלת לסבול את זה, ולא מבינה, אנשים באמת סבבה עם זה?!
יוצאת מהבית לכל מקום עם אטמי אזניים היום :(
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י