שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 15 שנים. 7 ביוני 2008 בשעה 13:27

שמונה וחצי חודשים, 34 וחצי שבועות של הריון, אני לא חושבת שמי מאיתנו האמין שההריון הזה יצלח את כל השבועות הללו. שני העוברים שלי גדלים להיות ילד וילדה, שישנו את חיי וחיי שלושתינו לנצח ואני עסוקה במסעות אינסופיים מהספה לשירותים. כולם אומרים שהריון זאת לא מחלה, אבל אני הבנתי לעומק את "בעצב תלדי בנים". החודשים האלה עוברים בכאבים נוראיים, צירים מדומים, בריצות לבתי חולים ובכל תופעת לוואי אפשרית. לפעמים נדמה שזה לא יגמר לעולם, לעיתים נראה שכאילו בעוד דקה וחצי כל התקופה הכואבת הזאת תגיע לסיומה וסופסוף אוכל לאחוז את שני הגוזלים שלי בידיי ולשחרר דמעות של אושר. מי יודע, אולי בשבועות, אולי יהיה זה חג הביכורים הפרטי שלנו. למרות שאני כמעט ולא נמצאת כאן, בכל פעם שאני נכנסת אני רואה מספר צפיות מפתיע בבלוג שלי ובמקביל מקבלת טלפונים והודעות מחברים קרובים ורחוקים ששואלים לשלומי - תודה יקרים וסליחה שלוקח לי זמן לענות - אני משלימה בשעות היום שעות שינה שאיני מצליחה לישון בלילה.

אתמול התקיים מצעד הגאווה. נשארתי לשכב כי לזוז זאת לא ממש אופציה, אבל נהנתי מגאווה משלי. אור פתחה את הבוקר בשיחה ברשת ב' וסיפרה על ההבדלים בין מצעד הגאווה הנוכחי לזה שהיא הפיקה לבדה לפני 10 שנים - המצעד הראשון בישראל. היא היתה פשוט גדולה והתגאתי במי שהיא ובמה שעשתה. לאחר מכן, בגן מאיר, היא נאמה על זכויות הקהילה הגאה בימינו ועל למה אנחנו זקוקים עדיין למצעדים. שיחיה חזר הביתה ודיווח על מחיאות הכפיים הסוערות שזכתה להן. את הנאום שלה אתם יכולים לקרוא בעמוד הפותח של אתר גו גיי - בעיניי הוא גדול.

בזמן ששניהם מבלים להם בגן יחד עם קווין אם וחברתה, שהפכו לכוכבות הצילומים באירוע, דפק על דלתי שוטר נאה במיוחד וביקש רשות לתצפת מהגג שלי על הרחוב. הרשתי לו ומיהרתי ללבוש משהו יותר צנוע מכותונת בלי תחתונים (יש גבול גם לסדיזם שלי ובטן ענקית עם זוג תאומים שלא מפסיקים לבעוט בה הם מראה קשה אפילו למזוכיסטים). כעבור שעה קלה כל החבורה הגיעה אלינו. שילחתי אותם בשוטר וביקשתי שלא יתעללו בו מדי, בידיעה ברורה שזה בדיוק מה שיעשו. כשהצלחתי לבסוף לעלות לגג בעצמי מצאתי את הבנות מצוות על השוטר להתפשט ולרקוד כי כך הן רגילות לראות שוטרים במועדוני הקהילה. המסכן הסכים מיד והיה מוכן להפקיר את תפקידו ולעשות כרצונן, אבל משום מה הן העדיפו לחזור לצעוד. היה שמח והוא זכה לשמוע כמה סיפורים שישמשו לו השראה בלילות בודדים.

וזהו, עוד רגע אמא. החדר כבר צבוע ומוכן ומקושט בפיות ומלאכים. אני מוכנה נפשית ופיזית. אני קוראת כאן ולעיתים שואלת את עצמי אם אני עדיין חלק מהעניין ועונה לעצמי שזה כנראה לנצח, רק לא עכשיו. נתראה בשמחות ותודה תודה לכל מי שמתעניין ושואל וכותב ומצלצל.

השולט אור​(שולט) - חיים שלי,
מזמן לא הרגשתי שהמשטרה היא 100% בשבילך כמו אתמול כשישבנו כולנו לצד השוטר הנענה הזה. עם כמה שהוא התאים לפוזת השוטר החשפן, הייתה לי הרגשה שיש שמי שיסכימו להיות גם 100% בשבילו... :)
בכלל, זה היה אחד ממצעדי הגאווה הכיפיים שעברו עליי. היה כיף לנאום, היה כיף לברוח מהחום אחרי הנאום ישר אלייך הביתה והיה הכי כיף לבלות את הזמן אצלך בכשעתיים של צחוק ויחד.
תודה על הגאווה שלך בי יחידתי.

וכן, עוד רגע והחיים משתנים ללא הכר. נדמה לי שכולנו כבר מוכנים פרט לשניים שמנהלים את חיינו. נחכה להוד רוממותם הנסיכים עד שיועילו. בינתיים הם מתבקשים להפסיק לשחק לך בבטן כדורגל. יהיה מספיק זמן למשחקים כאלה אחר כך.

את אמיצה אהובתי באיך שאת עומדת בחודשי הכאבים הללו. הכי אמיצה שיש. אני לא יודעת אם הייתי יכולה לכאוב כך ולשמור כמוך על היריון כואב כל כך, בלי לרוץ כבר לפני חודש לבית החולים ולדרוש שדי! הגיע הזמן לשחרר את הקטנים לאוויר ולתת לך לנשום קצת בלי כאב.

רק עוד קצת יפהפייה שלי, עוד טיפה ואת אמא - ואמא מדהימה. עוד טיפה והאושר מחליק מבטנך אל זרועות כולנו.

לפני 15 שנים
פעם פרח​(נשלטת) - מקסימות אתן :-)

בליס - שיעבור מהר, בבריאות ושייגמר עם שניים שישלטו בך :-)
לפני 15 שנים
Brida​(נשלטת){DDDOM} - בהצלחה יקרה,
תשמרי על עצמך ועליהם.

לידה קלה ומהירה,
}{
לפני 15 שנים
פינקי לשלטון​(מתחלפת) - אתן מרגשות מאוד :)
אני קוראת ומרגישה את הפיות והמלאכים מתעופפים בבטן (שלי).

נ.ב אור לא ידעתי שאת סלב!
לא הייתי במצעד אף פעם :/
צעדתי מהמיטה למטבח להכין שוקו...

לידה קלה, לשלושתכם, המון המון ביראות ואושר.
בדיוק אתמול עברתי ברחובות, למעשה של שתיכן, ונזכרתי שלא הייתי בקשר הרבה זמן.

נישוקים וחיבוקים. מלאמלאמלא }}{{

לפני 15 שנים
Succubus​(אחרת) - המצעד היה מהמם. פשוט מהמם. נהניתי מכל שניה.
במצעד הבא כבר תצעדי עם עגלות מקושטות בצבעי גאווה... :-)
לפני 15 שנים
צ'יטה​(שולט) - שיהיה המון במזל טוב בליסנה, ממש המון.
יש לי לחדש לך, שהקושי מתחיל באמת, ברגע שהם יוולדו ;-)
התברכת באישה שעושה לך טוב, וכמובן גם את לה. היום היא דיווחה לי שאת פורחת ומלבלבת.
איזה כיף. כשהריון מתקדם, הנשיות בשיא עוצמתה, פלא הבריאה. אפילו השמים עומדים דום, בכל פעם מחדש. גם אני מצדיע, לתפארת הבריאה.
ושוב לסיכום, מזל טוב המון, ושיעבור לך בקלות
}{
לפני 15 שנים
שפחריפה - גמני מחזיקה אצבעות מאחורי המסך,
מאחלת לידה מוצלחת וממליצה על רוב מנוחה, כי כפי שאמר צ'יטה, רק אחרי כן מתחיל הלונה פארק :-)

}{
לפני 15 שנים
Tainted​(לא בעסק) - לידה קלה מתוקות!
אני מקווה שהעולל ועוללה יצאו בריאים ושלמים
שהכל יתנהל על מי מנוחות..

מזל טוב ענק מאיתנו!!
לפני 15 שנים
פשוט תות{Mistress H} - מתוקה,
כבר הרבה זמן אני מחכה לעדכון ממך שהכל בסדר, אפילו התקשרתי לאור לברר מה קורה. גם אני וגם האישה שלי מאוד שמחנו לשמוע שהכל טוב ושזה בן ובת בועטים שם למטה, אז רציתי לאחל לך המון אושר ובריאות וגם לקטנטנים שבבטנך, ומחכה כבר לפוסט של הלידה :)
ולגבי המצעד, לא תמיד חייבים ללכת, גם להיות גאה בבית ולהיות חלק מהקהילה בלי לפסוע ברחובות העיר אומר את שלו, אני ביליתי את המצעד עם האישה שלי אצל חברה בנהריה =]
שיהיה שבוע קצר, מתקתק, בלי כאבים ותופעות לוואי, ואמן גם לידה =]
תות }{
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י