יש לי יומולדת, השימחה רבה לפני 19 שנים. יום חמישי, 19 ביולי 2007 בשעה 19:36 יש לי יומולדת, השימחה רבה. *** דאנג'ן, אנחנו באים הערב לחגוג. ואתם ?