צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

באתי לקחת אותך

לפני 9 חודשים. 6 ביולי 2023 בשעה 18:32

שבוע אחרי המציצה בחתונה הוא התקשר אלי ואמר שישמח אם ניפגש שוב. אמרתי לו שניפגש רק אם הוא יקבל את התנאים שלי. אני קובע את המיקום, הוא מגיע ומציית לכל מה שאומר לו גם אם זה לא ממש מתחבר למה שהוא פינטז. הוא התלבט לרגע ואז הסכים.

קבעתי שניפגש בחניון שבכניסה לנחל אורן בכרמל. הוא הגיע בזמן ואז הוריתי לו לעבור לרכב שלי למושב האחורי שם חיכיתי לו. אמרתי לו להתפשט, ומיד פקדתי עליו תתחיל לאונן ואסור לך לגמור. הוא החל לאונן ועצם עיניים. פתח את העיניים, אסור לך לעצום אותן, אתה צריך לראות מה קורה לך ואיתך...

הוא החל לגנוח והזהרתי אותו שוב שלא יעז לגמור, ראיתי שהוא עומד לגמור ועצרתי אותו. באותו רגע אמרתי לו תוציא את הזין שלי מהמכנסיים ותתחיל למצוץ. הוא הוציא את הזין שכבר עמד לתפארת וחיכה לטיפול ממנו. הרגשתי את השפתיים שלו סביבי, ונתתי לו למצוץ אותי כמה דקות. כשהרגשתי שהוא קצת נחלש אחזתי את ראשו ודחפתי את כל הזין אליו, עמוק לתוך הגרון. התחלתי בתנועות זיון איטיות כשאני מכוון את העונג שלי כרצוני, בקצב שמתאים לי ובמהירות שהכי מהנה אותי.

הרגשתי שאני מתקרב לנקודה הנהדרת של ההזרעה וזיינתי לו את הפה חזק ומהר עד שהרגשתי שזה מגיע ומתפרץ ישר לתוך הגרון שלו, נוזל זרע סמיך...המשכתי לזיין אותו סוחט את הזין שלי עד הטיפה האחרונה בעוצמה רבה ולאט לאט נרגעתי.

יצאתי ממנו ואמרתי לו שאני מרשה לו לזיין לי את הרגל ולגמור. הוא היסס מעט והזכרתי לו שהתנאי למפגש היה שהוא עושה מה שאני אומר לו. הוא נעמד מחוץ לרכב והחל לזיין לי את הרגל. אחרי כמה דקות הוא החל לגנוח וגמר גמירה עצומה, ממלא לי את הרגל בנוזל הזרע הלבן שלו. נתתי לו לגמור ולהירגע ואז הוא התבקש לנקות אותי, או עם מגבונים או ללקק את מה שהוא פלט בעצמו לבחירתו. להפתעתי הטובה הוא בחר ללקק...כשהרגל שלי היתה נקיה הוריתי לו להתלבש ולנסוע.

קנקן​(אחר) - מעולה.
לפני 9 חודשים
מביט מהצד​(נשלט) - מחרמן
לפני 9 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י