צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

על השליטה

חלל מפגש בין מחשבות, חוויות, פנטזיות ושטויות
לפני 9 חודשים. 16 ביולי 2023 בשעה 13:57

- כשאת שרועה, עירומה, על המיטה הגדולה עם המצעים המבולגנים בחדר המלון ההוא, מחזיקה בידך את הספר של מתיאס אנאר ומקריאה לי על מסע ברכבות בין תחנות עולמן התחתון של מדינות אגן הים התיכון. הראש שלך נח על היד שנשענת על הירך שלי והאצבעות שלי חופרות בתוכך, משחקות דרך הגוף שלך בהגייה של המילים ובמקצב הדיבור שלך. מדי פעם העיניים שלך מרפרפות מעונג ואני מוריד קצת מהקצב ומאפשר לך לחזור למילים כי הן מענגות כמעט כמו לשמוע אותך נאנחת.

 

- כשאנחנו משחקים שחמט, עירומים, על הספה בסלון שלך, על רקע הגן הפראי שאת מטפחת ליד החלון הגדול. את מרוכזת בנסיונות תגובה מתוחכמים לקריאת התיגר האחרונה שלי על המלכה שלך ואני חוקר את גלגלי המח שלך עובדים בקדחתנות. אני עוזר לך לחשוב (או שמא?) על ידי רפרופים מזדמנים על הפטמה הבולטת שלך ומשתעשע עם הגבול של השפעה לא ראויה על תוצאות המשחק. 

 

- כשאנחנו נוסעים באוטו ומדברים על מה היה במהלך היום שלך ואת מספרת לי על הישגים מקצועיים ואיך את מכפיפה את אנשי הכספים לרצונך ומלמדת אותם על הדרכים הנכונות לנהל את העולם ואני מקשיב לך בתשומת לב ומדי פעם אני מסתכל לך על הפה ואת נעצרת לרגע, בולעת רוק ואז פותחת את הפה גדול ויפה בשביל לקבל את שלי. 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י