בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

על השליטה

חלל מפגש בין מחשבות, חוויות, פנטזיות ושטויות
לפני 5 חודשים. 8 בנובמבר 2023 בשעה 22:43

"אני רוצה לספוג בשבילך". את אומרת לי.

אני מתרכז בעיניים שלך שעולות אליי ומסתירות המון מבוכה תחת שכבה עקשנית של נחישות.

אני שוקע לאט לאט לחיוך של גאווה ואוסף אותך אליי. עוטף אותך בין הזרועות שלי ומאפשר לך גישה לשקע המנחם שבין הצוואר לחזה שלי.

"אני אוהב כשאת יודעת לבקש". אני מחמיא לך.

אני מחזיק לך עם יד אחת את הראש, מרפרף על השיער ועם היד השנייה מטייל את דרכי במורד הגב שלך  אל האיזור שדרכו בקרוב תספגי בשבילי.

אני מלטף ברכות את התחת שלך שאני כל כך אוהב, מגלה את הירכיים הפנימיות ומאפשר לך לפשק את עצמך קצת לקראת המגע שלי. עובר ברפרוף על הרטיבות המתפשטת בין הירכיים שלך ומרגיש אותך זזה לנסות לתפוס עוד ממני. אני מצמיד את הראש שלך אליי, מרים את היד השנייה ומנחית אותה חזק על צד אחד של התחת שלך, מוציא ממך אנחה קטנטנה של עונג. זה זמן טוב לחקור אותו קצת יותר לעומק ואני נותן לאצבע שלי להיכנס בין הרגליים שלך ולהחליק בקלות פנימה. כמה תנועות קדימה ואחורה ואת מתחילה להגיב בתנועות משלך, מלבישה את עצמך על האצבע שלי.

אני רוצה שתטעמי עד כמה את נהנית ואני שולף את האצבע ומגיש לך אותה למצוץ בתאווה. כשהיא נקייה, אני מחזיר את היד שלי למקומה בבעלות על התחת שלך ומנחית מכה על אותה הנקודה שכבר הספיקה להאדים. הפעם אני לא מחכה הרבה ומנחית פעם שנייה. פעם שלישית. אני בוחן את הפנים שלך וצבע הלחיים שלך מתחיל להיות תואם לצבע העור במקום שבו אני מכאיב לך.

"מי הכלבה הטובה שלי?". אני שואל.

את מנסה בתגובה להתחפר לתוך הנקודה הכי עמוקה שאת יכולה למצוא בבית שחי שלי ואני מרגיש שאת צריכה עוד קצת עידוד בשביל להכיר במקום שלך. אני מכניס הפעם שתי אצבעות לתוכך. יותר עמוק מאשר לפני זה. מניע אותן בתוכך קדימה ואחורה ונוגע בנקודה שמשגעת אותך. הגניחות שלך מתחילות להתגבר והצליל שלהן מתוך הגומחה שלך מציף אותי בגל של סיפוק. אני ממשיך לנוע בתוכך ולשגע אותך עד שאני מרגיש שקיבלת מספיק ומוציא את האצבעות שוב אל הפה שלך. הפעם כשאני מוציא אותן את כבר במצב צבירה אחר.

"אני הכלבה הטובה, שלך." את מתוודה.

אני מחייך אלייך ומתגמל אותך במכה חזקה על הצד השני של התחת שלך שעדיין לא ספג. אני מתחיל למלא אותו מכל הזוויות במגע החד שלי והוא תופס את הצבע שאני אוהב לראות. טביעות האצבעות שלי מתפשטות והופכות את כל האיזור לאדום-סגול שמחמיא לך ואני מתחיל להתמקד בנקודות ספציפיות. מעמיק את הכאב עם כל מכה. מביא אותך לאיזור הזה שבו את כל כך מגורה וכל כך רגישה. בכל פעם שאת מקבלת כמה מכות רצופות באותה נקודה, את מתקפלת באינסטינקטיביות ושולחת יד מגנה אבל עוצרת את עצמך בחצי הדרך ומחזירה אותה. מתמקמת עליי שוב ומבליטה את התחת שלך אליי כדי לקבל עוד. 

אני בוחן לעומק את העיניים שלך ומוודה שאת רוצה ויכולה עוד. אני מכין אותך לסט הבא עם האצבעות שלי בתוכך שוב. מביא אותך קרוב לגמירה אבל לא מרשה לך לעבור את הגבול. הפעם אני מעביר אותך מהר אל הכאב ומנחית את המכות על הירכיים שלך. זה יותר רגיש שם ואת מגיעה אל האיזור היפה מהר יותר. שלוש מכות מדוייקות ואני מרגיש אותך רוטטת לי בידיים.

"עוד. בבקשה". את לוחשת מהמחבוא שלך בתוף הגוף שלי.

אני עובר לירך השנייה ומקדיש לה את תשומת הלב שמגיעה לה. במכה הרביעית את מתחילה להתפרק. בין הרעידות שלך אני מתחיל להרגיש את הרטיבות שלך גם בבית השחי שלי, מלווה באנחות שונות מאלו של קודם, אבל אני יודע שהן באות מאותו מקום של חיבור עמוק ואמת פשוטה. אני מפסיק להכאיב לך ואוסף אותך אליי הכי חזק שאני יכול, מאפשר לך לקרוס ולהוציא את כל המועקה והמשקל ששמרת בפנים ושיחררנו עכשיו ביחד מתוך הקרבה שלנו. אחרי דקות ארוכות שאנחנו מבלים אחד בתוך השנייה, את לוקחת נשימה עמוקה ונאנחת. מוציאה את כל האוויר בקלילות ביחד עם שאריות הכאב שהתפוגגו עם הדמעות. מסתכלת עליי.

"תודה".

 

 

Lady Galadriel - אתה כותב מצוין, אי אפשר לפספס את המודעות השזורה בכל משפט, אתה ער וזה נפלא. תודה.
לפני 4 חודשים
Tallario - מעריך את התגובה :)
לפני 4 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י