בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

המחברת הגדולה

"אנחנו מעבירים את ידינו מעל להבה. אנחנו עושים חתכים בסכין בירכנו, בזרוענו, בחזנו, ואנחנו שופכים כוהל על פצעינו. בכל פעם אנחנו אומרים:
— זה לא כואב.
כעבור זמן מה כבר איננו חשים בעצם כלום."
לפני שנה. 9 בספטמבר 2022 בשעה 11:28

אני יודעת שזה נעים לו כשאני רואה שנשים נמשכות אליו ומפלרטטות איתו. ההגיון הסדור ברור לי- הוא בסך הכל מראה לי את ערך השוק של הרכוש המאוהב שלי. לפעמים הוא מנסה ללחוץ קצת, לבדוק אם אני אולי מקנאה. לא, אני בוודאי לא מקנאה, כי הרי ברור שאין קשר בין קנאה לקניין. אלא שלפעמים חשוב להזכיר לקניין שלי, למה הוא בעצם הגיע למצב הזה, מה מצב יחסי הכוחות בנינו, מה באמת באמת מרגש אותו, וכמה חשוב לו שאני מאלפת אותו להיות קשוב יותר ויותר לצרכים הרכושניים, יש לומר, שלי.

כשאנחנו חוזרים הביתה, אחרי שהם פלירטטו קלות, ואפילו עלה הרעיון שהוא יקח אצלה שיעורים על איזה כלי נגינה (כאילו שמדובר באדם חופשי שיכול לקחת החלטות כאלה לעצמו), השתררה שתיקה ברכב. הנסיונות שלו לפתח שיחה, נענו בתשובות קצרות. זה פשוט הפריע לי לבחון את עומק הסימנים שהולכים לצמוח בטוסיק המתוק שלו.

ברגעים הראשונים כשהבהרתי את הכוונות שלי בצורה לקונית אבל חד משמעית, הוא החוויר קצת, אבל היה די אמיץ, למרות שהיה ברור שזה הולך לכאוב מאוד, כי חינוך הוא לא דבר של מה בכך, ואין להקל בו ראש.

כשסידרתי את הקיינים, את כיסוי העיניים, את הפלאג, הגאג, הקולר והרצועה, הוא כבר היה שקט מאוד. בחדר שרר פיצול נחמד- אני הייתי מהורהרת ומכאיבה לסירוגין, והוא היה שקט וכאוב, מנסה לענות לשאלות שלי תוך כדי ריור מהגאג, כשהקיין שורק באויר ומסמן סימונים ורדרדים כהים על התחת שלו, כפות רגליו מתאמצות לשאת את הכאב ששרף את הדרך שלו לתוך התודעה שלו.

אני חושבת שצריך לציין את הדרך בה הוא רייר על כפות הרגליים שלי, אחר כך. זו היתה הודיה לאל הכל יכול על חסדיו הגדולים. זה היה זמן מצוין לעצור את שצף ההודיה, ולהחדיר את הפלאג החמוד לתוכו, רק כדי להמשיך עם הקיין.

תמיד מעניין לראות את התגובה שלו בסוף, אחרי שהוא מותש, הנפש שלו מנוערת היטב, ומקיאה מתוכה רגש לא מבוקר. אחר כך, כשהכל מסתיים, הוא מתנהג כמו נערת תיכון מאוהבת שאינה יודעת את נפשה מתוך רצון להביע רגשות ולהתרפק. זה באמת מתוק. במחשבה שניה, נראה לי שאני אשלח אותו לקחת שיעורים על כלי נגינה, אני בטוחה שזה יהיה נעים לי שהוא יכרע ברך עירום וינגן לי.

 

Nice Sub for you - כתיבה יפה
לפני שנה
קיוט בוי - אז את כן מקנא…
לפני שנה
masoul -
יש פה כלכך הרבה חומרים, שאפשר לכתוב שש פוסטים על הפוסט הזה לבד,
כל החומרים נכונים.
מה שגורם להרבה הזדהות.
למעשה אני יכול לבחור כמה וכמה משפטים שאני יכול להזדהות איתם.
אבל כנראה שאם אני צריך לבחור משפט אחד, נדיר אגב, גם בתדירות המופע שלו,
וגם בעומק שלו ( ועוד יותר נדיר בהבנה שלו מצד השולטת )
זה כנראה יהיה המשפט הזה :
"אחרי שהוא מותש, הנפש שלו מנוערת היטב, ומקיאה מתוכה רגש לא מבוקר. אחר כך, כשהכל מסתיים, הוא מתנהג כמו נערת תיכון מאוהבת שאינה יודעת את נפשה מתוך רצון להביע רגשות ולהתרפק."

הפוסט הזה . . . מעט המחזיק את המרובה. כבוד.




לפני שנה
Aציבעוני​(אחר) - או נבל או חלילית
לפני שנה
janebo​(שולטת) - הרמוניקה (:
לפני שנה
Aציבעוני​(אחר) - אפשר גם משולש
לפני שנה
יואב 31​(אחר) - הרגעת אותי
את כותבת מדהים
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י