בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

המחברת הגדולה

"אנחנו מעבירים את ידינו מעל להבה. אנחנו עושים חתכים בסכין בירכנו, בזרוענו, בחזנו, ואנחנו שופכים כוהל על פצעינו. בכל פעם אנחנו אומרים:
— זה לא כואב.
כעבור זמן מה כבר איננו חשים בעצם כלום."
לפני שנה. 1 באוקטובר 2022 בשעה 16:08

היה לנו דיון מעניין על הפערים בין הפנטזיות שלנו, וההתנגשות שלהן לפעמים בתוך המציאות. על המקומות בהם עובר הגבול. אני לא אוהבת את הרעיון שהוא מציב לי גבול. מצד שני, אני זו שאחראית בעיני עצמי לא לפעור חורים בספינה, שהרי אין לי כל רצון שהיא תטבע. ובכל זאת, יש בתוכי צורך בלתי נלאה לחשל את האהבה שלו אלי, ולבחון את עומק ההתמסרות שלו. מבחינתי לא מדובר בפרקטיקה מינית בלבד, אלא בתקשורת שנחוצה לי, ומאפשרת לי להעמיק את החיבור אליו. 

אחד הדברים שאני מאוד אוהבת, זה להתחיל ולפתח בו צרכים חדשים. צריך לבצע חיבורים די פשוטים כדי שזה יעבוד. זה מצריך אורך רוח ועבודה סכמטית. הסבלנות, איך לומר, משתלמת.  יפה בעיני לראות את עקומת הצמיחה. לפני הכל, אני מציגה את הרצון שלי ומייד מצמידה אותו לגירוי מיני שלו. לא צריך טכניקות מורכבות (למרות שיש), כי כל מה שצריך זה יד מלטפת על הזין שלו, כשהידיים שלו קשורות למראשות המיטה ואחת לשניה. בשלב הזה אני בונה את הצורך באופן מזדחל. מתחילה ממקום שכבר בניתי בו, וכשהוא בוער ומתפתל כולו, לחייו בוערות, והזין שלו מנסה ליצור חיכוך עם שטח פנים גדול יותר על כף ידי, אני מספרת מה מגרה אותי ולמה זה יעשה אותי ממש שמחה לבחון איך הוא ירגיש כשהוא נחנק (לדוגמה) ורק אני יכולה לשלוט על מעבר האויר אל הריאות שלו. כאן הזמן להרים כפות רגליים, לחסום את מעברי האויר שלו (פה ואף) ולאונן אותו לשיא. יש לחכות 30 שניות, ולשחרר את מעברי האויר, ואת הזין. ברגע שנוצר הקישור בין תחושת חנק קלה לגירוי מיני, נפתח איזור חדש. אחרי מספר פעמים שאני חונקת אותו, מאוננת אותו, ועוצרת, אני הולכת עד הסוף, ומגמירה אותו כשהאויר חסום (אך הוא רחוק מלהיות במצוקת אויר אמיתית), והוא מפתל את צעקות הגמירה אל תוכו. 

בשלב הבא, בהזדמנויות שונות, אנחנו פשוט משוחחים על כך, ואני מסבירה לו מדוע נעים לי בתחושה הזו, מהי המשמעות הסימבולית בעיני, שנוגעת להתמסרות שלו אלי, ושלל ממתקים מהסוג הזה. אני בונה בו רצון כן ואמיתי, לספק לי את זה, ולהכניס את זה אל תוך השדה הרגשי שלנו. טוב ויפה. זהו גם השלב שאני נוגעת בתחושות האלה, בכל מיני סיטואציות מיניות, וגם לא מיניות. מהר מאוד, כשאני מניחה יד על הראש שלו בבריכה ומסמנת לו לצלול עד שארים את ידי, הוא מציית והזין שלו פשוט מזדקר תוך שניות. התהליך כמעט הושלם.

אבל זו רק הקדמה, כי העונג המלא שלי בא לידי ביטוי רק כשהתהליך מושלם, והוא מוכן להחנק למעני, גם כשאני מנתקת את הגירוי המיני. בשלב הזה אני אוזקת אותו, מניחה מסכה שסוגרת את מעבר הנשימה מהפה, כך שנשאר לי רק להעביר שתי אצבעות ולחסום את האף כדי שהוא יתפתל בבעתה והזין שלו יטפטף בהתרגשות, כשהוא מתמלא לו דופמין. זה השלב שאני מעבירה כף יד על הזין, ומרוקנת את הביצים שלו מזרע, ואת הגוף מדופמין. כשהוא מתנשף מגמירה, האצבעות שלי עולות ומנתקות אותו מאויר. אני מסבירה לו שהוא צריך לבטוח בי, ולהראות לי התמסרות. שזה ממש לא משנה אם הוא גמר ממש הרגע. זה נעים לי, כי כאן בדיוק עובר הקו האפל הזה, בו הפנטזיה מתנפצת אל מול המציאות,  בלי שדבר יוכל להגן עליו, מעבר לשיקול הדעת שלי. האימה אמיתית, והיא מגרה אותי מאוד. זה גם תמיד עובד. אילו ברירות יש לו?

 

 

devoted for her​(אחר) - סוף סוף אחת שמבינה.
איזה כיף לקרוא את זה. בהחלט הבלוג המועדף
מהממת
לפני שנה
Foot of the loom - מטורף לחלוטין
לפני שנה
otterU​(נשלט) - מעורר קנאה
לפני שנה
abir - זהו למעשה אילוף. זה מעניין להכיר את הלך המחשבה שלך. אין הרבה בלוגים שיש בהם הסבר ברור ופשוט על הפרקטיקה להגיע לאילוף כזה.
ידעת גם לזקק את מקור העונג האמיתי שלך. לא תמיד הייתה ברורה לי ההפרדה המינית שמתרחשת לעיתים בפרקטיקת הבדסמ. בשורות הקצרות שלך חושב שנפל לי אסימון קטן.
כתיבה יפה כרגיל בבלוג הזה.
עוקב ונהנה .
לפני שנה
Leaker​(נשלט) - התגובה הרגילה שלי וכו'...
לפני שנה
Elysian - אמנית בפעולה.. תארת והמחשת כל כך במדויק.
לפני שנה
Aציבעוני​(אחר) - עכשיו בשלב הזה איין לו הרבה אפשריות בכלל
היה לו בעבר
כעת מאוחר מידי
לפני שנה
Shish​(שולטת) - חזק. ומרתק :)
מעניין אותי מאד לדעת מה ואיך את מרגישה כלפיו...
לפני שנה
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - מעניינת אותי דעתך. מה משתקף? :)
לפני שנה
Elysian - אני אענה מהזווית שלי.. המון רגש
לפני שנה
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - ❤️
לפני שנה
Shish​(שולטת) - המון, חובה. אי אפשר להגיע לכזאת רמה של שימוש מבלי להכיר את החומר האנושי מבפנים החוצה, ואם לא היה רגש לא היית ממשיכה להעמיק.
אבל אני מחפשת להבין בדיוק את נקודת ההשקה, בין הרגש העמוק לבין ההחפצה האואטלית. הקו הזה, אני לא מבינה אותו, לא משנה כמה פעמים אעבור אותו.
לפני שנה
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - אני חושבת שזה קשה, כמו להסביר תשוקה. מדוע אנחנו משתוקקים למשהו?
אני חושבת שהתנועה הזו בין סובייקט לאובייקט פשוט חורכת את המוח.
לפני שנה
Chucha - אהבה
(ואין צורך לנסות לסווג את טיבה. צריך לראות אותה כפשוטה ממש)
לפני שנה
herboytoy{GLINDA} - פוסט מטלטל.
לפני שנה
Shish​(שולטת) - לקרוא בכזו בהירות כמה אתה חומר לישה בידיה (או כף רגלה) יהיה מטלטל למדי. כן.
לפני שנה
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - אתה אולי לא זוכר, אבל אתה אוהב להיות מטולטל.
לפני שנה
herboytoy{GLINDA} - אני אוהב שאת מזכירה לי דברים במיוחד כשהחמצן הופך דליל…
לפני שנה
LonelyShepherd​(נשלט) - גאוני ומדהים
לפני שנה
שומר הכלוב​(נשלט) - אויש המילים שלך מעוררות לי את המיינד
לפני שנה
Shish​(שולטת) - ציינתי כבר שאני ממש נהנית לקרוא אתכם? מעטים הזוגות שיעוררו בי קנאה, לרוב אני נטועה היטב בפירגון ולא גולשת. אבל אתם פשוט טובים מדי ביחד.
לפני שנה
devoted for her​(אחר) - גם אני מרגיש ככה. שותף לתחושות
לפני שנה
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - ❤️
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י