צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

המחברת הגדולה

"אנחנו מעבירים את ידינו מעל להבה. אנחנו עושים חתכים בסכין בירכנו, בזרוענו, בחזנו, ואנחנו שופכים כוהל על פצעינו. בכל פעם אנחנו אומרים:
— זה לא כואב.
כעבור זמן מה כבר איננו חשים בעצם כלום."
לפני שנה. 18 באוקטובר 2022 בשעה 16:35

כשהוא הגיע אלי נדמה שהוא היה קצת זחוח ובטוח בעצמו. הוא גם הגיע עם ידיעות מטרימות מה עושה לו, מה מגרה אותו, ואיך הוא רואה את הקשר שלנו ואת העולם האירוטי שלנו.  זה גם הגיוני, בעיקר לאור העובדה שהוא מכיר את עצמו  ומגובש בנוגע למי ולמה שהוא מחפש וצריך, למה ולאיך שהוא יודע להתנהל מול נשים ובכלל.

זה בסדר,  לגיטימי לחשוב שמי שאנחנו מחפשים אמור להתממשק, בין היתר, עם צרכים קיימים או גירויים שכבר עובדים. גם קל להתבלבל ולייצר באופן הזה תחושת אינטימיות וריגוש עז,  אבל בדר"כ אלה הן תחושות קיקיוניות.

מכל מקום, זו לא הדרך שלי, ולכן מייד כשהכרתי אותו, כבר ידעתי שהוא יהיה שלי, אחוז היטב.  היה לי חזון בנוגע לקשר שלנו. העניין הוא, שאני לא מייחסת משקל גדול למבנה האירוטי הקיים, כי ממילא אני מתכוונת לפרק אותו ולבנות מחדש. בשלבים הראשוניים אני בונה את ההקשרות אלי, את ההתאמות, ייצור מוטיבציות, והקמת עולם חדש של ריגוש שנבנה על פי הצרכים שלי. אני אוהבת סדר, ולעבוד ביסודיות ודקדקנות. לפעמים לוקח זמן כדי לקצור תוצאות, אבל לאחר מכן התוצאה יציבה, ואני אוהבת יציבות. זה מאפשר סערות.

בכל זאת הקשבתי לו היטב, להדי העולם הישן שלו, לפני שהתחלתי לפרק ולארוז את הפנטזיות והצרכים המיניים שהיו לו, בקופסאות, לפי נושאים. חלק מהן סומנו ככאלה שיוחזרו די מהר לאחר נקיון, בניית בסיס, ויצירת השינויים המתאימים. אחרים נדחפו בשלב הזה למרתף.  יהיה בהם צורך מאוחר יותר, ויגיע גם הרגע שלהם.

זה נורא לומר, אבל באופן פרדוקסלי, הדרך הטובה ביותר לייצר השפעה על הזולת, היא למצוא את המינון הנכון בין התעללות וסבל, ובין תשומת לב ועונג. זה לא כזה פרדוקסלי כשחושבים על זה. למעשה זו הדרך הכי קצרה לצלול לבסיס הצרכים האנושי (וכנראה לבסיס רחב יותר מהמין האנושי, אבל כעת אנחנו דנים בבני אדם): ענישה, כעס ויצירת גבולות, במקביל להזנה, שמירה והגנה, הם הבסיס הקמאי ביותר שמייצר בונדינג בין הורים וילדים. בניית מסד מהסוג הזה, מאפשר קשירה עמוקה, התאמה מירבית לצרכים שלי, תחושת אושר שחווים רק במקומות בטוחים, ומיניות עזה מהונדסת ומוחתמת, בהתאם לצרכים שלי.

 

 

 

* כל קשר בין האמור ובין המציאות הוא מקרי לחלוטין.

 

Elysian - באמת תהיתי לגבי התחלת הדרך שלכם.. מחכה בציפיה לעוד הרחבות בנושא (:
לפני שנה
me and him​(נשלטת) - במשפט על יציבות וסערות מדויק ממש.. אאמץ :)
לפני שנה
Kastro - טקסט אמיץ עם דיסקליימר השמדה עצמית
לפני שנה
Shish​(שולטת) - אוח. הלוואי והיה עוד מקום חוץ מבכלוב שאפשר היה לפרסם בו טקסט נהדר כל כך. זה תמצית של תהליך כל כך מורכב, ואת מפשטת אותו וסוגרת עם הפאנץ' של הקשר ההורי. בראבו. בשיא הרצינות,אין פה אפילו מיליליטר של ציניות. משהו מיוחד.
לפני שנה
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - תודה שיש
😘
לפני שנה
devoted for her​(אחר) - יש מקום כזה. בקבוצה לעידוד FLR בפייסבוק
לפני שנה
vikifeet - Probably The Best Blog In The World
כתיבה מדהימה ❤️
לפני שנה
devoted for her​(אחר) - מדהים. כמה נכון ומדוייק. כבר אמרתי שאת יודעת היטב מה את עושה?
איזו אישה אלפא!
והקשר בין האמור למציאות ממש לא מקרי. כי אין מקרי אצלך
לפני שנה
שומר הכלוב​(נשלט) - טקטס תפור כמו שמלת נשף מפוארת
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י