צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

המחברת הגדולה

"אנחנו מעבירים את ידינו מעל להבה. אנחנו עושים חתכים בסכין בירכנו, בזרוענו, בחזנו, ואנחנו שופכים כוהל על פצעינו. בכל פעם אנחנו אומרים:
— זה לא כואב.
כעבור זמן מה כבר איננו חשים בעצם כלום."
לפני שנה. 29 באוקטובר 2022 בשעה 13:23

 משעשע אותי איך לפעמים בנסיבות מסויימות, משפט מאוד פשוט ואינפורמטיבי כמו זה שבכותרת, גורם לסדקים כל כך יפים בהתנהגות שלו, עד שהגלגלים בתוכו מאטים, והוא מביט בי במבט מטומטם. מטומטם בקטע טוב כמובן. בקטע מתוק ונוזלי.

זה בדרך כלל קורה לי ברגעים הכי לא צפויים. כשאנחנו משוחחים על משהו חשוב, או צופים באיזו סדרה דוקומנטרית, ואפילו באמצע תיאור שלו, כשהוא מתאר סיטואציה מצחיקה שקרתה לו או לנו.

כל מה שצריך לעשות כדי שהעולם הישן יסדק והחדש יתגלה מתוכו, זה להביט בו, לחייך, ולהגיד בשקט: "בוא אלי מתוק. אתה עושה לי חשק לזיין אותך קצת."

ולחכות. כי לא צריך למהר. זה יפה להביט בכל המבעים, הגירויים, הבושה, והטמטום שמציפים את הפנים שלו באודם.

הוא מביט בי בשאלה, והטיית ראש קלה שלי וכמה מילים, מסבירים לו שהוא צריך לעלות לחדר השינה, להתפשט ולחכות לי כשהוא על הגב. הוא גם עושה בדיוק את זה. אני מצידי לוקחת לי את הזמן, ועולה אחריו, כדי למצוא אותו במיטה, עירום ומבין עד כמה הוא כבר מתוכנת לאהוב את הרצון שלי.

כשאני מגיעה, אני לא מדברת, או מאהבת אותו, אלא פשוט באה לקחת לעצמי. אין גם תכנונים גדולים. אני מתיישבת על הירכיים שלו, יורקת על הזין שלו, ומחדירה אותו לתוכי. בשלב הזה אני מתחילה לנוע עליו, התנועות הן איטיות בהתחלה, ואז הן מהירות וחדות, בולעות אותו אל תוכי. כשהוא מתחיל ליילל או לנהום, הוא חוטף סטירה מלמדת והוראה לשתוק, כי זה מוציא אותי מריכוז.

אני כמובן יודעת שזה עניין של זמן עד שהוא ינהם שוב, כי הגוף שלו רוצה להתפוצץ אל תוך כל זה. כשזה קורה, אני מושכת את קצה השמיכה אלינו, סותמת לו איתה את הפה, נשכבת עליו ומזיינת אותו, עמוק ומהר, עד שהגוף שלי גומר.

אני מסתובבת הצידה ונשכבת על הגב. הוא יודע שבשלב הזה הוא יכול להתרומם בעדינות, לנשק אותי בבטן, ללקק אותי לאט בכוס הרגיש שלי, לנגב אותי עם הלשון שלו, ולהודות לי שאני משתמשת בו.

 

 

ChubbyLoveStrapon​(מתחלף) - אהבתי ממש ♥
לפני שנה
herboytoy{GLINDA} - אני רק אגיד שאני מוחה על זה שאת משתפת בדברים מחדר המיטות שלך.

(ושזה גם ממש לא ׳קצת׳)
לפני שנה
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - זה אומנם קורה בחדר המיטות טוי, אבל זו חוויה רוחנית.
בסדר, אולי קצת הגזמתי. אבל חוויה גופנית שראוי לכתוב עליה. :)
וגם ממש לא קצת.
לפני שנה
herboytoy{GLINDA} - נבהלתי לרגע שיש מצב שאת בנוסף לכל גם רוחניקית :)
לפני שנה
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - נראה שיש לך מספיק דברים אחרים להבהל מהם..
לפני שנה
Elysian - עונג שבת, רק שבמקרה שלכם זה הולם לכל ימות השבוע (:
לפני שנה
Aציבעוני​(אחר) - טוי גלינדה מדייקת אותך ואתה מיילל
לפני שנה
זאב אלפא​(שולטת){Anonymousz} - אתם מדהימים♡
לפני שנה
Nice Sub for you - צעצוע בר מזל
לפני שנה
TheArenaMan - עושה המון חשק.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י