שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המחברת הגדולה

"אנחנו מעבירים את ידינו מעל להבה. אנחנו עושים חתכים בסכין בירכנו, בזרוענו, בחזנו, ואנחנו שופכים כוהל על פצעינו. בכל פעם אנחנו אומרים:
— זה לא כואב.
כעבור זמן מה כבר איננו חשים בעצם כלום."
לפני 11 חודשים. 29 באפריל 2023 בשעה 9:04

אני מעריכה מאוד התמקצעות. יש לי חיבה לאתגרים, לאורך רוח ולסבלנות, שמביאים לשיפור האיכויות של העבד שלי. אני יודעת שהכוונה נכונה ומוטיבציה גבוהה יוצרים תוצאה הרבה יותר טובה מכשרון. אם מצטרף לכך גם כשרון, הרי שהשמיים הם הגבול.

לאורך הזמן שיפרתי את יכולות הליקוק שלו בהרבה מובנים. היו שיעורים שלמים שרק לימדו אותו להרגיש את התחושות שעוברות בי. הוא ישב שעות בין הירכיים שלי והרגיש כל תחושה שעוברת בי. למד לזהות את הגירוי עולה, ואת הרגע לפני שאני גומרת.

הוא למד להתחיל לאט, מאיזורים פחות ארוגנים, עד שהגוף מגיב אליו ונפתח, מבקש מהלשון שלו להתקרב.

הוא למד אם והיכן ללחוץ, ואיך הגוף שלי מגיב לכל מיני סוגי מגע. הוא אפילו התאמן על סוגי מקצבים, ומעבר בניהם, על מנת להגביר את העונג שלי.

לכן היום, אני יכולה להחשיב אותו כצעצוע מין ולהתייחס אליו בהתאם. כלומר, לא להתייחס אליו, או להיות מוטרדת מהתחושות שלו, ואף לא מהקשיים שלו, כי הוא יודע שהדרך להשתפר עוברת לפעמים דרך צוואר תפוס או לשון עייפה.

לפני מספר ימים שמתי לב שפספסנו משהו, שיכול להעצים את העונג שלי, וזה השימוש בחלק האמצעי של הלשון. אמנם הוא עושה שימוש בחלק הזה, אבל באופן ספורדי, והסתבר שלא הקדשנו לחלק הזה מספיק מחשבה וכבוד. בוודאי שלא כמו לקצה הלשון, וחבל על כך.

ניסיתי לחשוב על שיטת אימון. בינתיים הפשטתי אותו, הושבתי אותו על ברכיו, וביקשתי ממנו לחכות. השלב הזה מכניס אותו כבר באופן אוטומטי לזון של תלמיד, וזה עוזר בהמשך. בהתחלה הבאתי איתי חצי אשכולית, וביקשתי ממנו לאחוז את קצה לשונו בתחתית שיניו התחתונות, וללקק רק עם הזזת החלק האמצעי של הלשון, אבל לצערי זה לא היה יעיל, כי לא יכולתי לבחון היטב ולבצע תיקון.

ויתרתי על האשכולית. במקומה הבאתי כסא. קיבעתי את הלסת התחתונה על הכסא, וביקשתי ממנו לשוב וללחוץ בקצה לשונו את החיבור בין החניכיים לשיניים התחתונות. הכנסתי שתי אצבעות לרווח שבין החיך ללשון, וביקשתי ממנו להקיש על האצבעות מבלי להזיז דבר מלבד החלק האמצעי של הלשון.

בהתחלה הוא לא כל כך הבין, וראיתי את הלסת זזה, למרות הכסא. הוצאתי בעדינות את האצבעות מהפה שלו, הנחתי את כף הרגל שלי על הזין והביצים שלו כדי לקבע אותו, וסטרתי לו בנחת כמה סטירות מתקנות.  הסברתי לו מדוע חשוב להקשיב להוראות שלי באופן מדוייק, אם רוצים באמת להשתפר, והוא כמובן קיבל את זה והתחיל לדייק את עצמו, מרייר תוך כדי. 

אחרי שעתיים של אימון הוא השתפר משמעותית, ולכן איפשרתי לו לעשות גם אימון על רטוב בין הירכיים שלי. אכן, הסתבר שמדובר בעוד כישור חשוב למי שמבקש להחשב לצעצוע מקצועי, כי זה מאפשר לבצע עם הלשון ליטוף רחב יותר ופחות ממוקד. זה טוב בעיקר לשלב הביניים ולהעצמת הגירוי המיני. מומלץ. אמשיך לעדכן.

 

 

נשלטכדוגמני - וואו , מדהים מרתק ומהפנט
לפני 11 חודשים
Smartongue - מוקסם ומהופנט כל פעם מחדש מהיצירתיות שלך ומהרבדים העמוקים כל כך של שליטה והחפצה.
לפני 11 חודשים
חתוליק​(נשלט) - צוואר תפוס ולשון עייפה הם הקרבה ראויה למען השגת המטרה.
לפני 11 חודשים
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - המינימום הנדרש. :)
לפני 11 חודשים
herboytoy{GLINDA} - תודה מיס.
לפני 11 חודשים
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - כמובן.
לפני 11 חודשים
יורד סוף לדעתך​(אחר) - מרתק וכתוב מאוד יפה ומפורט..
עם זאת מנסה להבין איך קיבעת את הלסת התחתונה לכיסא ?🤔
לפני 11 חודשים
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - לא קיבעתי. הנחתי את הלסת על הכסא באופן שאפשר לייצר מודעות לגבי הזזתה.
לפני 11 חודשים
Nice Sub for you - וואי הלוואי שהייתה לי מורה טובה כמוך
לפני 11 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י