בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חולה בראש

הסטיות שלי.
לפני 17 שנים. 10 במרץ 2007 בשעה 11:48

היא מתכופפת ומחזיקה מולי עוגיה עם שוקולד. היא אומרת לי לבוא. אני זוחלת אליה. כשאני מגיעה היא קמה, ומתכופפת שוב בקצה השני של החדר. אני מסתובבת ומשיכה לזחול אליה. היא מזיזה את העוגיה מול הפנים שלי. היא אומרת "בואי תאכלי". כשאני מגיעה היא קמה. היא בועטת לי חזק בבטן. אני נשכבת על הריצפה. היא מושכת אותי בשיער למעלה עד שאני שוב על ארבע. היא בועטת לי שוב בבטן וצוחקת. אני נופלת. נוזל לי שתן על הרגליים.

היא צוחקת והולכת לקצה החדר. היא שוב מחזיקה את העוגיה ואומרת לי "נו, בואי. בואי תאכלי". אני זוחלת על ארבע אבל נופלת. אני זוחלת על השתן. היא אומרת "בואי יותר מהר". אני מנסה לזחול מהר. היא צוחקת. כשאני מגיעה קרוב אליה היא נעמדת ונותנת לי בעיטה בראש. אני עפה אחורה. היא בועטת לי עם העקב שלה בתחת. היא צוחקת. אני שוב שוכבת בתוך השלולית. היא מתכופפת שוב וקוראת לי עם העוגיה. אני זוחלת אליה, ושוב היא בועטת לי בראש. אני מרגישה סחרחורת, הבטן שלי כואבת ומתכווצת בלי שליטה. העטינים שלי מנגבים את השלולית על הריצפה. היא עומדת מולי וצוחקת. היא בועטת לי בעטינים ובבטן.

היא מושכת אותי מהשיער למעלה. אני על הברכיים. היא צוחקת ואומרת "טוב, קחי". היא שמה לי את העוגיה בפה. היא מסתכלת עלי ואז נותנת לי בעיטה בפנים עם הסוליה של הנעל. אני עפה אחורה. העוגיה עפה לי מהפה ונשברת. אני זוחלת לאסוף את הפירורים מתוך השתן, בזמן שהיא ממשיכה לבעוט לי בעטינים ובתחת ולצחוק.

wanderlust​(שולט) - הרגשתי את הכאבים בעצמי. לא נעים :-(
לפני 17 שנים
scarlettempress{L} - מביך אותי לומר ששמחתי לגלות פתאום שאת כותבת שוב, ואז לשבת ולקרוא את כל הדברים שכתבת ברצף. מביך אותי, כי איך אפשר להפיק הנאה מסבל אמיתי של מישהו אחר ולעודד אותו להמשיך ולכתוב עוד - לכאוב עוד. כי עושה רושם שאת כואבת כל כך שזה אפילו לא ניתן לעיכול.
לפני 17 שנים
רכה​(נשלטת) - זה טוב שאת נהנית. אני לא צריכה שירחמו עלי.
לפני 17 שנים
כלבה שרמוטה מלקקת הכל​(נשלטת) - קודם כל אני מעריצה גדולה של הכתיבה שלך.. אבל מתגעגעת לכתיבה על השפלה אמיתית.. שם יכולתי להריח ולטעום כוס נוזל ונשים.. קצת יותר מידי אלים בשבילי
לפני 17 שנים
רכה​(נשלטת) - לא הבנתי. את רוצה שאני אכתוב את הפנטזיה שלך על השפלה אמיתית?
לפני 17 שנים
Whip​(שולט) - חזק
אלימות נטו, נטולת מיניות, או לפחות כזאת שמרגישים.
האם רק נשים מדברות אלייך? נשים אלימות וקשות שמשפילות אותך ובועטות בך?
לפני 17 שנים
רכה​(נשלטת) - בעיקר.
לפני 17 שנים
Whip​(שולט) - עוד שעה עוברת יממה מהפוסט הקודם.
מחכה לפוסט הבא, עוד שעה.
זוזי.
לפני 17 שנים
Whip​(שולט) - תמונות יפות באלבום. שלך? (או שיש שם כמה נשים)
לפני 17 שנים
רכה​(נשלטת) - יש שני אלבומים. אלבום אחד עם תמונות שלי, ואלבום שני עם ציורים.
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י