לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

החופש לחפש

יש שאלות שלא עוזבות אותנו. לפעמים הן לוחשות בשקט, לפעמים הן רועמות בקול, אבל תמיד הן שם – ממתינות שנעז להסתכל להן בעיניים.
לפני 7 ימים. יום ראשון, 21 ביוני 2026 בשעה 10:49

תמיד הייתי מכורה לשפתיים ונשיקות.

שפתיים עליונות, שפתיים תחתונות, פנימיות , חיצוניות 

שפתיים הן שפתיים… רגישות, לחות, בשרניות

ראויות לתשומת הלב המדויקת והנכונה 24/7

שפתיים נפתחות לנשיקות ארוכות, רטובות וחמות 

פשוט להתנשק , להיצמד ולהרעיף אהבה.

יש מגעים שהם שפה 

ונשיקה היא שפה

לא משנה אם היא למעלה או למטה

ואיזה שפתיים מנושקות

כמה אוהבת להרגיש את רגע המפגש של שפה בשפה

החיבור המגרה, המשחק וטפיחות הלשון העוברת ומציירת קווים סביב הפתח, למטה ובחזרה.

יניקה עמוקה, לאט לאט 

מתעלסת ברכות.

בלי למהר, בלי מטרה

רק לזוז ,להעניק ולהיות 

פתוחה ומוכנה.

 

 

 

 

 

 

לפני 9 ימים. יום שישי, 19 ביוני 2026 בשעה 13:07

פעם מזמן כשהייתי צעירונת

חשבתי שפראות היא ההפך משקט

היום אני חושבת שהן חברות טובות 

שאוהבות לגור בכפיפה אחת בתוכי

אז מהי פראות בעיני?

היא שילוב של מספר דברים כמו:

היכולת לא לאלף כל חלק בתוכי

היכולת להישאר נאמנה לפינות אפלות ונסתרות ולתת להן במה.

הסירוב להפוך לגרסה מוקטנת של עצמי

החוצפה להישאר אשה סקרנית עד אימה בגיל ובמעמד שבו מצפים ממני לדעת הכל

הנכונות להמשיך לרצות, גם כשהרצון מסבך את החיים

הפראות בתוכי היא חיות יפיפיה

אז בשעה הכי יפה בשבוע 

לאחר שהדלקתי נרות , הבית שקט והעולם סביבי נרגע

אני מתבוננת בלהבות היפיפיות האלו ומבינה

שככל שהשקט מעמיק, כך אני שומעת טוב יותר את מה שבוער!

לפני 11 יום. יום רביעי, 17 ביוני 2026 בשעה 7:02

משהו ביום הזה לא זורם לי.

איטי, עייף, מקרטע לחלוטין

זקוקה לבוסט אנרגיה במיידי

אספרסו וזירו כבר זורמים לי בוריד

ללא הועיל 

רעיונות??? ורק טובים בבקשה 

 

לפני 12 יום. יום שני, 15 ביוני 2026 בשעה 16:35

התעוררתי הבוקר עם דחף חזק במיוחד

משהו קדום ,כמעט לא מפה.

דחף שלא הכרתי לגמרי.

רצון עז לאחוז בשוט , לשלוט בכוח, בעוצמה שקטה

ובלתי מתפשרת 

ככה ישבתי בפגישות, ככה עצרתי בתחנת דלק, ככה יצאתי לאירוע הערב…

עם רצון עז ליללה הזו, הנזקקת

של גוף שפוגש עור, רצועה שמושכת צוואר בחוזקה

לשמוע אותך מבקש עוד ודי באותה נשימה

מסומן וכאוב.

לא סתם קראו לי מלכה והוד מלכותה פעמיים היום

סתם ככה משום מקום 

כנראה שהוא מדבר, הרצון העז

יש לו קול משלו לדחף.

לפני שבועיים. יום שבת, 13 ביוני 2026 בשעה 12:28

פחד

מילה אחת.

הרגש שכולנו מכירים.
הרגש שכמעט כולנו מסתירים.
הרגש שמנהל הרבה יותר מהחלטות החיים שלנו ממה שאנחנו מוכנים להודות.

פחד תמיד דורש את אותו הדבר:

להחליט אם הוא יהיה הנהג או רק נוסע ברכב.

 

לאחר אינספור שיחות פה יכולה לומר

הנושא הוא לא הסקס

הוא לא שליטה והוא לא כאב

אחרי שנים של התבוננות באנשים, בפנטזיות, בסודות ובווידויים, אני חושבת שהדמות הראשית פה היא בכלל אחרת

פחד

לפעמים הוא מגיע לבוש בביטחון עצמי.

לפעמים הוא מגיע מחופש ליוהרה.

לפעמים הוא מתחפש לניסיון.

לידע , לשליטה.

ולפעמים הוא מגיע עירום לגמרי.

רועד , מבוהל.

מבקש שלא יראו אותו.

האישה שחולמת כבר עשרים שנה פנטזיה שהיא לא העזה לומר בקול.

הגבר שלא מצליח להודות שהוא כמה להיות מוחזק.

האדם שמפחד לגלות מה באמת מדליק אותו.

זה שחושש שאם ייחשף, יינטשו אותו.

זו שמפחדת שאם תגיד את האמת, יסתכלו עליה אחרת.

כולם חושבים שהם הגיעו לדבר על תשוקה.

אבל בדרך כלל הם הגיעו לדבר על פחד.

הפחד לא גר רק בסקס, בקינק, בסטיות

הוא גר בכל מקום.

הוא גר בזוגיות שלא עוזבים.

בקשרים שלא מתחילים.

במילים שלא נאמרות.

בחלומות שנקברים חיים.

הוא גר בכל אותם מקומות שבהם אנחנו מעדיפים לחיות חצי חיים במקום להסתכן בחיים שלמים.

 

וזה מה שהופך את המקום הזה פה למקום כל כך מעניין.

לא בגלל מה שקורה בו. אלא בגלל מה שהוא חושף.

כי ברגע מסוים כבר אי אפשר להמשיך לשקר.

אי אפשר להסתתר מאחורי תפקידים ותדמית 

וחייבת להישאל שאלה

ממה אני באמת מפחד ?

מהגינוי? מהדחייה? מההשפלה? מהבדידות? מהחופש?

 

כנראה זו הסיבה שכל כך הרבה אנשים מעדיפים כלוב שהם מכירים על פני דלת פתוחה.

הרי אם הדלת פתוחה באמת, כבר אין את מי להאשים.

אין את מי להאשים על החיים שלא חיינו.

על האהבות שלא העזנו.

על האמיתות שלא אמרנו.

על התשוקות שהחנקנו.

על הבחירות שלא בחרנו.


פחד הוא לא האויב הגדול של החיים.

הוא גם לא השטן.

הוא פשוט מנהל גרוע.

וכמו כל מנהל גרוע, הבעיה מתחילה כשהוא מקבל יותר מדי כוח.

כשהוא מפסיק להיות יועץ ומתחיל להיות מקבל ההחלטות.

 

אני לא מכירה אנשים חסרי פחד.

אני גם לא בטוחה שאני רוצה להכיר.

אני מכירה אנשים שהחליטו להפסיק לתת לו לנהל אותם.

וזה, בעיניי, כל הסיפור.

לא רק בכלוב.

 

בחיים.

 

 

 

 

 

 

לפני שלושה שבועות. יום ראשון, 31 במאי 2026 בשעה 18:13

כואב לי

פשוט כואב.

לא כאב דרמטי , כזה שמפיל לרצפה.

לא כזה שצועק, כאב שקט.

כאב שמתיישב בתוך הגוף ומסרב ללכת.

 

כואב לי עמוק בפנים.

במקומות שלא ידעתי שיכולים להרגיש.

מבט אחד.

מילה אחת.

זיכרון חולף.

רפרוף קל של אצבע.

ומה שאמור היה להיות מגע עדין,

מרגיש כמו אש.

 

אני מסתובבת בעולם כרגיל.

מחייכת
עובדת
מדברת
כותבת

ורוב האנשים לא יבחינו

אבל בפנים הכול רגיש

כמו עור שנשאר חשוף אחרי כוויה

אפילו הרוח מכאיבה

 

הדבר המוזר הוא שאני לא מנסה לברוח.

פעם הייתי ממהרת לכסות.

להסביר, לנתח , לפתור.

היום אני פשוט יושבת ליד הכאב.

מקשיבה לו.

מנסה להבין מה הוא מבקש לומר לי,

שעוד לא הייתי מוכנה לשמוע.

אולי בגלל זה הוא נשאר.

אולי כאב שלא מקבל מקום,

נאלץ להרים את הקול.

ואני כבר שומעת.

שומעת היטב.

 

כואב לי.

פשוט כואב.

והלילה,

לראשונה מזה הרבה זמן,

אני לא מנסה לשכנע את עצמי שלא.

לפני חודשיים. יום שלישי, 28 באפריל 2026 בשעה 9:45

פתאום out of the blue משום מקום חשתי צורך עז לדבר עליהן

להתמקד בהן ולתת להן מקום של כבוד…

 

הפטמות שלי

 

אני מסתכלת עליהן לפעמים ושואלת את עצמי את אותה שאלה

ששאלתי אז מזמן לפני הרבה שנים .

איך אותו מקום שהחזיק תינוקת רעבה צמודה אליי שעות לילות

וימים, יכול להיות המקום שבו אני מאבדת שליטה לחלוטין ,

משתוללת וחווה אורגזמות פסיכיות ומטלטלות?

 

איך אותו גוף יודע להיות מקור תזונה וחיים ומקור טירוף אינסופי?

 

הכל מתנקז לשני כפתורי עונג קסומים שמעיפים אותי גבוה גבוה

מרסקים ושוב נוסקים מעלה

ממש שני דגדגנים נוספים. 

כמה כוח יש להן, כמה הן יודעות לקבל ולספוג קשת רבגונית של

תחושות עמוקות.

 

3 שנים הנקתי את הבת הקטנה שלי שאוטוטו חוגגת 14

3 שנים של נתינה, של רכות והזנה והגוף למד את הדרך הזו 

לפתוח ,להעניק, לתת ולהחזיק אבל הוא לא שכח איך מגע שם

לא רק מרגיע אלא מעיר.

מעיר עמוק!

היו רגעים שזה התנגש ובלבל. שזה כמעט הרגיש אסור

רגע החיבור, הדקירה הפנימית והזרימה שבאה בעקבותיה.

אבל זה לא , כי זה טבעי ויפה

וזו פשוט אני.

אישה שהגוף שלה לא מוכן לבחור צד.

לא “רק אמא”.

לא “רק מינית”.

גם וגם.

השנים עברו, החלב יבש… אבל התחושה המופלאה והפראית

הפכה לחלק בלתי נפרד ונתתי לה לגור בתוכי, לטפס עלי מבפנים

ומבחוץ. 

ככה בדיוק רציתי ורוצה אותה חיה ומשתוללת.

ופתאום מודעת ממש לפטמות המזדקרות ולמילים האלו שגורמות

לי לתשוקה עזה ממש הרגע ליניקה 

יניקה ארוכה כואבת, מושקעת וחמה ♥️

 

לפני חודשיים. יום שני, 27 באפריל 2026 בשעה 19:13

חם קר, חם קר, המזג פסיכי כמו כל דבר אחר כאן.

הגוף שלי השתגע טוטאלית ויצא מאיזון 

צינון אינטנסיבי ביותר, אף נוזל ללא הפסקה, עיניים נוזלות 

הסינוסים צועקים הצילו, הפנים שורפות מבפנים

ןהכי גרוע… לא מפסיקה להתעטש!!!!

עוד כוס תה, עוד אקמול ואדוויל

ערמות של טישו

אין לי כוחחחח באמת

תוהה מה עדיף רופא או אינסטלטור ? 

לפני חודשיים. יום שבת, 11 באפריל 2026 בשעה 17:15

חצות

הרגע הזה שבו יום נגמר ושנה מתחילה

48

אני לא עושה מזה דרמה, אבל גם לא מדלגת מעל זה.

אני עומדת בדיוק שם.

לא שיכורה מרגשות, לא מתפרקת,

אבל גם לא מספרת לעצמי סיפורים יפים

יש רגעים כאלה

שבהם אי אפשר לברוח מעצמך.

הכול ממשיך כרגיל בחוץ אבל בפנים משהו נעצר רגע ושואל:

איפה את באמת?

 

השנה הזו היתה לא פשוטה, היא הורידה שכבות

הראתה לי איפה אני חיה באמת,

איפה אני מתפשרת בשקט.

איפה אני נוגעת,

ואיפה אני רק עוברת ליד.

 

אני כבר לא מחפשת ריגושים גדולים.

אני מחפשת דיוק.

דיוק במבט, דיוק במגע,

דיוק באהבה ,כזו שלא מתנצלת על עצמה,

שלא מתקיימת רק ברווחים שבין חיים אחרים,

כזו שיש לה גוף ,שיש לה מקום.

שיש לה נוכחות שאי אפשר לפספס.

 

אני בת 48.

והגוף שלי יודע.

הלב שלי יודע.

אני רוצה להרגיש עד הסוף.

לא רק לחשוב, לא רק להבין

להרגיש ולא לחיות חצי סיפור ולקרוא לזה חיים שלמים.

אז אני נכנסת לשנה הזו עם הבטחה אחת קטנה לעצמי:

אם כבר לחיות אז לא על יד.

לא ליד.

בתוך.

לפני חודשיים. יום שבת, 4 באפריל 2026 בשעה 1:49

לעיתים הבוקר ובייחוד בשבת מביא איתו מחשבות ושאלות

אחת כזו , פילוסופית, עברה לי בראש.

שאלה על סקס ווחיבור אנושי.

 

למה היקום/הבריאה החליט שככה זה יתבצע?

הרי זה יכל להיות בכל דרך אחרת…

למה גוף מתחבר דוקא כך לגוף, איבר נכנס לאיבר 

חדירה, עוצמה, קצב, עומק, תנועה, קשת של רגשות ותחושות מכאב וחוסר נוחות לעונג אינסופי מתוק ועמוק.

אז למה דוקא ככה??

אולי זה לא במקרה שהחיבור קורה דווקא כך באופן כ״כ רגיש, וטעון שבו הגוף מדבר.

והעונג? הוא כמו גשר, מושך אותנו פנימה, פותח ומפרק אותנו.   

כי אם כל זה היה רק בשביל ליצור חיים

לא היה צורך בכל העוצמה הזאת

לא היה צורך בעונג, לא היה צורך בדחף

לא היה צורך באיבוד האחיזה

אבל לא , זה חזק ומטלטל

אולי כי זה מה שרצו לומר לנו !  החיים עצמם נוצרים 

ממפגש שמערבב אותנו מבפנים. 

 

עקרונית זה יכל להיות אחרת למשל מגע יד ביד או נשימה קרובה

אבל זה לא מה שקיבלנו . קיבלנו חיבור שקורה במרכז הגוף

במקום הכי רגיש , טעון שהכי קשה להתעלם ממנו.

אין ספק שזה מספר סיפור שלם! 

סיפור של חיכוך גוף בגוף

סיפור של תנועה 

לא רק נגיעה אלא כניסה לליבה 

לא רק קרבה אלא התמסרות שיש בה גם סיכון

״והיו לבשר אחד״