אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Life Is Bliss

כְּשֶׁהַחֵךְ טֶרֶם קָבַע אִם הַטַּעַם טוֹב אוֹ מַחְלִיא וְהַפֶּה נִפְתָּח שׁוּב וָשׁוּב לְהָכִיל
לפני 3 חודשים. 12 ביוני 2024 בשעה 14:46

גילוי נאות - כל מה שפרסמתי היה בשבילו. כל תמונה. מימ וסרטון. כל אות שחיברתי לחברתה וכל זין שנכנס לתוכי היה הומאז לזכר הזין שלו תוקע לי את הנשמה. 

זה סיפור ארוך ומביך בעיקר בגלל ההתבזות המתמשכת מצידי. 

סוף סוף תפסתי אותו בחכה והוא ענה לאחד הסטטוסים באימוגי  נקרע מצחוק. המימ הכתיב ״אני מתגעגעת אליך, תתקן את זה״  

השבתי לו hey stranger אחרי חצי שנה של התעלמות. 

חישבתי את כל השיחה בראש והחלטתי שאני רוצה להיות טובה. 

את הביצים אני אשבור לו בפעם אחרת. אעביר לו דוח עצבים ופגיעה בזמן אחר. שבשיחה הזאת אני רוצה להיות רכה ופגיעה כי מה הטעם להעמיד פנים (טוב. יש טעם. אבל לא כאן). 

ברגע שהוא התקשר היד ירדה לתחתונים והפכתי לשלולית מפגרת שלא יכולה לחבר שני משפטים ביחד גם אם חיי היו תלויים בזה. הקול שלו. הקול הזה. מהשניה שהתחלנו לדבר השיחה התדרדרה וכמה יאה היה מצידי לנסות לגמור ברקע. 

התכוונתי לדבר איתו שיחה לא מינית לתת לו לעבוד בשביל לחדור אלי. שוב. אבל במקום עניתי על כל השאלות שלו כמו ילדה בת 6. בלי שום משחק או אסטרטגיה. התגעגעתי אליך. אני כל הזמן חושבת עליך. עם מי את מזדיינת? עם מישהו. הוא מזיין אותך טוב? לא כמוך. אני חושבת עליך כשהוא מזיין אותי. שקרנית. אני שמח בשבילך. כן? ממש ככה, שמח? כן. אתה? מזיין מישהי אחרת? לא. אני לא מאמינה לך. ואם כן אני אשנא אותך ואקנא מאוד. לך מותר ולי אסור? אני אוהבת אותך. ואחשוב עליך כל הערב בזמן שהילד מזיין אותי. אחשוב על הזין שלך ממלא את הבטן שלי בזרע. נכון. כל הזמן עומד לו אבל אף אחד לא מזיין אותי כמוך. אני מתגעגעת אליך. בגלל זה לא ענית לי חצי שנה? לא. לא עניתי בגלל שהרגשתי שלקחת אותי כמובנת מאליה. כי היית גומר בתוכי ונעלם. עשיתי את זה. עשיתי את זה הרבה. אני בוכה. וגומרת מהאצבעות שהיו בתוכי מתחילת השיחה. אני מתגעגע אליך. מה? מה אמרת? קחי את זה ותשתקי. גמרתי שוב. ושוב. ושוב. מה יש לך לאהוב אותי? מה ההגיון? כנראה שאף פעם לא היית מאוהב. אין הגיון. הלוואי ולא היינו נפגשים מעולם. לא. אני לוקחת את זה בחזרה. אני לא רוצה להיות בעולם שבו לא פגשתי אותך אף פעם. טוב. הספיק לך הפלט הרגשי הזה? פלט? כן כל הרגשות שאתה לא אוהב לשמוע או לדבר עליהם. זה מה שזה? כן. זה מה שזה. 

 

ברוכים הבאים לפרק 8654779. זה כמו היפים והאמיצים (רק שאף אחד לא יפה או אמיץ). עדיין משדרים את הדראק הזה? 

 

איך התגעגעתי אליך. 

 

Alpha1one1​(שולט) - מעולה שאת
לפני 3 חודשים
Adorable Bunny​(נשלטת) - כמו קרס של חכה שנתקע לך בנשמה 🩷
לפני 3 חודשים
The Cure - אשה של גבר אחד
לפני 3 חודשים
אנאלוגי - וואו. חזק ומרגש.
לפני 3 חודשים
לאכאןכמעט - לפעמים זה חוזר ובועט שוב..😕
לפני 3 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י