שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

Life Is Bliss

כְּשֶׁהַחֵךְ טֶרֶם קָבַע אִם הַטַּעַם טוֹב אוֹ מַחְלִיא וְהַפֶּה נִפְתָּח שׁוּב וָשׁוּב לְהָכִיל
לפני חודש. 7 בספטמבר 2024 בשעה 12:25

ככה זה כשהולכים לישון מוקדם??????? שנים אני בגרעון שינה אקוטי. הולכת לישון הרבה אחרי חצות. מתעוררת מוקדם בבוקר. אלה הם חיי. או אולי זאת אחת הדרכים שלי לשים לעצמי רגל. כי שינה משקמת גם את הגוף וגם את המוח. ואנוכי - בתפקוד על ריק. מפה לשם אחרי שאבוש פירק לי את הצורה לא נשארו בי כוחות לכלום. באתי הביתה נכנסתי למיטה ונרדמתי תוך שניות. 

כל הלילה חלמתי חלומות (אתם יודעים שכשלא ישנים בזמן או מספיק שעות, לא חולמים יותר? שינת ה REM על אדים). 

חלמתי וחלמתי. המוח ניסה לעבד שנים של תפקוד בלילה אחד. 

אחרי שהתעייפתי (תרתי) מלחלום, התעוררתי לי בתקווה שהגיע הזמן לקום. והתבדיתי שרק שתיים לפנות בוקר. בלית ברירה חזרתי לארץ החלומות (שהיו ממש אמיתיים), התהפכתי מצד לצד עד השעה 07:00. בשבע בבוקר פקחתי עיניים. גמורה כאילו רצתי מרתון. עם שלפוחית מלאה וגוף שבור. הכל כואב לי אחרי אתמול. כי בזמני הפנוי הפסקתי להתעמל ונכנעתי לרחמים העצמיים. לזכותי יאמר, שהצלע השבורה הקשתה עלי עד מאוד ומחלקת המוטיבציה פשטה רגל. בכל מקרה. התעוררתי שבורה מכל הבחינות. עם הזרע של אבוש עדיין לח לי בארובה. לקחתי את הוויברטור. פתחתי את הרגליים והצמדתי אותו לכוס הכואב. 

הפעם לא שמתי פורנו. רק עצמתי עיניים והרגשתי את הנקניק של אבוש עושה בי שפטים. פתחתי את הפה בזמן שגמרתי. פעמיים. מראה פגיע ועלוב לכל הדעות. אח״כ נגעתי לעצמי בכוס השעיר. אני לא שעירה אבל לא גזמתי או טיפחתי שם הרבה זמן. נגעתי בשיער הרך. ונזכרתי כמה אני אוהבת את הכוס שלי. למרות שאתמול הוא לא תפקד מי יודע מה. וכמה פעמים כמעט גמרתי. אבל לא. זהו. אין תחליף לזין טוב. ועם כל הכבוד לפאק בויז (שזנחתי) בשכונה אף אחד לא משתווה לאבוש. 

וגם. איך לא שמתי לב כמה אבוש בעצם צייתן כנוע ונוח בחייו האמיתיים. נראה לי שכן שמתי לב לזה כשרק הכרנו ופתחתי עליו תיקיה והייתי רושמת שם את האבחנות שלי עליו. אבל עם הזמן והמפגשים המועטים בין לבין די נכנעתי לפנטזיה על הגבר החזק והבלתי מתפשר. כי איך אתה יכול להיות מנכ״ל ולהיות נוח? 

יכול ועוד יכול. נראה לי אפילו זה pre requisit

גם אבוש כמו כולם מנסה בכל כוחו לברוח מעצמו. מהחיים שהכניעו אותו. מולי הוא מנכ״ל, טייס, גבר גדול ומרשים לכל הדעות. למרות ש. נראה לי שדווקא הסתדרנו מאוד בגלל הצביון הנסתר של חוסר הבטחון שלו. הוא כן בהתנהגות והוא לא בבפנים. בדיוק כמוני. 

Blue eyesavi - העיקר שתהני ומקווה שהכל לטובה
חיבוק גדול🙏❤️🙏
לפני חודש
mellory - בטוּח נהניתי ❤️
לפני חודש
Shish​(שולטת) - לישון זה אקוטי, ולחזור לחלום, לפחות בשבילי, היתה חוויה די מבהילה. עדיין, זה ברשימת ה"חייבים". עושה כזה הבדל.
לפני חודש
mellory - פאקינג מפחיד. מאוד.
אתה כמו בלונה פארק של סיוטים בלוּפ חוזר.
אבל אני בעד. מסתבר שבאיזשהו שלב זה מתאזן והגוף חוזר לישון באופן ״נורמלי״ מה שזה לא יהיה.
לפני חודש

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י