לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סופרפוזיציה

כשנבדוק נגלה מה קורה בפנים.
לפני 9 שנים. 16 ביוני 2014 בשעה 19:14

כיף לי שיש לי בלוג:)

 

אני עוברת כל מיני תהליכים מאוד מעניינים, וטוב לי בהם. הפסיכית מאוד מעודדת את הקשר שלי עם מ., כי היא חושבת שגם אם לא יוצא מזה כלום, חשוב שאתנסה בניסיון אמיתי ליצור קשר. בדייטינג אמיתי.

מ. היה בחו"ל שבוע, בנופש מטעם העבודה. אחרי שחזר, הקשר ביננו קצת צלע, וכבר החלטתי שהוא גבר 123 וויתרתי עליו ביני לביני (גבר שאם הוא לא מקבל סקס עד הפגישה השלישית, הוא נעלם, ובכל מקרה הוא נעלם אחרי הסקס).

אבל הוא הפתיע לטובה.

ניסינו למצוא זמן להפגש. הוא נורא עסוק. וכל הזמן היה לי בראש שאם זו פגישה שברור לו שלא תסתיים במיטה, הוא לא ירצה. כל הזמן הוא ניסה לכוון אותי לבוא אליו, והרמיזות שלי היו... נו, רמיזות. אבל הבנתי שזה לא עושה אותו חלאת המין האנושי. זה עושה אותו גבר. גברים תמיד יבדקו את הגבולות שלך, וכן, הם רוצים מין אם רק אפשר.

גם אני נורא עסוקה והצעתי את יום חמישי, אבל הוא לא חזר אלי להגיד לי אם כן או לא. אמרתי לעצמי נו את זה אני מכירה. גבר שלא מוכן להתחייב. אמרתי לו שיום חמישי כבר נתפס, מה שנכון. וחשבתי שזהו. אבל יותר מאוחר הוא אמר לי שהוא פנוי יומיים השבוע ושאל מתי ארצה להפגש. הצעתי לו לבוא איתי לאיזה אירוע שאני הולכת ולא קיבלתי תשובה ברורה אם כן או לא, אז נדלק לי הבויילר. כתבתי לו שהוא רצה להפגש והסכמתי ליום שהוא הציע, והוא עדיין לא נותן תשובה, אז מה נסגר? אם ירד לו, שיגיד פשוט וזהו. ואז הוא ענה תשובה שממש עשתה לי טוב. שממש לא ירד לו אבל פשוט כך וכך והציג איזו בעיה אמיתית בעבודה שלו. או שהיא לא אמיתית, אבל הוא נשמע ממש אמין. והייתי חייבת אז שאלתי אותו אם ירצה להפגש איתי גם אם זה לא יסתיים בין הסדינים. וכתבתי לו משהו שהיה לי ממש חשוב להגיד, שאני מניחה שמתישהו זה כן יגיע לשם, אם הכל ילך טוב, אבל אני לא יכולה לתת לו לוח זמנים. בשבילי זה דבר אדיר להגיד, כי אני סוג של כבר תכננתי לשכב איתו בדייט השלישי, פשוט כדי שלא ילך, ופתאום לא בא לי. פתאום אני רוצה לעשות את זה רק כשירגיש לי נכון, ואם הוא ילך- שילך.

והוא הפתיע. הוא אמר שהוא לא צריך לוחות זמנים, יותר טוב להיות מופתע, ושחוץ מזה- זו לא המטרה הראשית.

אז החלטתי להאמין לו, עד אם יוכח אחרת.

והחלטתי לעשות בדיוק את מה שנכון ל י מתי שנכון לי.

וזהו.

נחמד לי. מרגש לי ללמוד קשר. ולא, אנחנו לא עושים קשר בדס"מי. אנחנו עושים קשר ונילי. רגיל. נקי. נקי עבורי, מכל הבלגנים הנוראיים שבדס"מ מייצר אצלי בקשר.

המוזה - בהצלחה מותק. דווחי התקדמות
לפני 9 שנים
amy​(נשלטת) - תודה מוזינקה:)
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י