בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסדרונות השירותים החשאיים

אין עבר ואין עתיד
רק הרגע החולף
לא חוזר
יפה, כואב.
לפני 16 שנים. 8 במרץ 2008 בשעה 23:02

עברתי היום בחנות לציוד ספורט, ושמתי לב כמה שהציוד המקצועי נהיה פטישיסטי. לדוגמא, לטייץ ריצה טובים יש את כל התכונות של ביגוד פטישיסטי:
- הם מזכירים את קיומם כל הזמן. בתיאוריה, תומכים בצורה מסוימת בקבוצות שרירים שונות.
- הם עשויים מחומר מבריק וגמיש, לייקרה משופרת -- אמנם לא ויניל או גומי, אבל עומד בכבוד מול נאופרן שלאט לאט נכנס למשפחת הפטיש
- הם עולים כמו דברים ב- NOX ...

אחרי ששמתי לב לזה, שמתי לב לזה שבעצם אני נמצא בחנות פטיש. מקבעי עקב למיניהם, משקולות שמתחברות לידיים / רגליים. כל ציוד צלילה באשר הוא, ועוד ניסים ונפלאות. בעצם, גם למעילים וקסדות של אופנוענים יש את התכונות האלה.

ותהיתי -- כמה מהאנשים שעוסקים בספורט או רוכבים על אופנוע נהנים מהדברים האלה? כמה מהם מודעים לזה שזה חלק מההנאה שלהם?

Ygramul - אנחנו שמנו לב לאותו דבר בחנות ציוד לדברי גננות. כל הצינורות והטפטפות ממש הזכירו לנו פטישים מסוימים. אבל יכול להיות שזה רק אנחנו...
לפני 16 שנים
Succubus​(אחרת) - ואולי סתם כל תחביב שאנשים ממש נדלקים עליו הופך להיות פטיש מסוג זה או אחר. אני חושבת שבכל חנות שמוקדשת לתחביב מסוים יש אותה תחושה רטובה ומיוחמת משהו.
לפני 16 שנים
James Bondage​(מתחלף) - אני מתכוון למשהו שהוא הרבה יותר מאשר אותה תחושה מיוחמת. בהעדר חנות פטיש בדסמ, חנות ספורט מקצועית וקצת מאוד אילתור יכולים לספק הרבה מהפריטים.

תלוי בפטיש שלך, סיכוי טוב שגם חנות חיות (לדוגמא, קולרים, רצועות); ואני מניח שאם הייתי עם האיגרמולים בחנות צרכי הגננות, גם שם הייתי מוצא, למרות שכרגע אני לא מצליח לחשוב על דוגמא ספציפית.

אבל, לדוגמא, חנות ספרים, חנות מוצרי חשמל או חנות לצרכי ציור.... למרות שיש אנשים שנדלקים מכל אחת מהם -- קשה לי לחשוב על הצורה שבה הם יכולים לספק פטיש בדסמי כזה או אחר. מן הסתם רק הדמיון המוגבל שלי...
לפני 16 שנים
Succubus​(אחרת) - חנות ספרים *ו*חנות לצרכי ציור:
http://www.imdb.com/title/tt0114134/
(זה היה בשלוף).
חנות מוצרי חשמל? כאילו, אתה רציני??? :-)
בכל אופן, חנויות לציוד ספורט וכדומה הן בלי ספק שימושיות מאד לתחביבים הקטנים שלנו, ברמה הבסיסית ביותר. כבר הזדמן לי לרכוש חבל עבור ידיד בריקושט (הסצנה שבה ניסיתי לברר איתו בטלפון לאיזו מטרה *בדיוק* הוא צריך את החבל ועד כמה חזק הוא צריך להיות, בזמן שהמוכר נדבק אלי כמו עלוקה ומגחך לעצמו, תיזכר לעד), ושאקלים (שימושיים מאד לחיבור בטיחותי לאזיקים, אם כבר מדברים), וכל מיני מוצרים שימושיים אחרים. אבל יש לי חברים שטוענים שחנויות כמו אייס, הום דיפו וקנה ובנה ה-ר-ב-ה יותר מתאימות לסוטים, כי יש בהן מבחר גדול יותר, שכולל בין השאר גם, אהמ, כלי מטבח...
לפני 16 שנים
James Bondage​(מתחלף) - חברה, חברה - רגע, רגע - מנדל צבינג'י ופושקש!

להזכר בסרט זה באמת מביא את ההרגשה המיוחמת. אבל .. אם היו לך 2000 ש"ח להוציא על ציוד פטיש בחנות ספרים ו/או צרכי ציור, מה היית קונה ? (נניח לרגע שאת לא יכולה להוציא אותם על ספרי קריאה, שזה כנראה מה שכולנו היינו עושים במקרה ההיפותטי הזה?)

וגם לגבי מוצרי חשמל אני תוהה. כאילו, יש לי כמה רעויונות מה לעשות עם בלנדר יד, אבל אני חושב שאני צריך עזרה פה.

וכן, אין על אייס והום דיפו -- הן בהחלט מתאימות מאוד לסוטים. אבל זה בעיקר בגלל שהן מתאימות לכל אחד. חנות ספורט או גננות לא ממש מתאימות לכל אחד.
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י