סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסדרונות השירותים החשאיים

אין עבר ואין עתיד
רק הרגע החולף
לא חוזר
יפה, כואב.
לפני 17 שנים. 14 באפריל 2007 בשעה 22:16

הבריטים ככלל, מצטיינים בתרבות ובתרבותיות. היו להם כמה מאות שנים להוציא את העצבים על שאר העולם כשהיו אימפריה, ומאז הם די רגועים, אני חושב.

מספיק רגועים בשביל שבעמ' 3 של המקביל המקומי של "ידיעות אחרונות" תופיע בקביעות תמונה של בחורה חשופת חזה. טוב נו, אולי "חדשות" ז"ל.

מספיק רגועים בשביל שבאזור הסוהו, שמרוחק 100 מטר מככר לסטר, מרכז הבילויים / מועדונים / קולנועים / תיאטראות, יהיו יותר חנויות מין מפאבים -- ולא חסרים שם פאבים. זאת ועוד - חלק מהחנויות מציגות לראווה את הסחורה בחלון, ואף אחד לא מתרגש. חוץ מהקונים, כמובן, אולם לשם כך הם רוכשים את הסחורה, כפי הנראה.

נכון, כל פעם שתופסים שר בממשלה כשהוא לבוש בבגדי נשים, וזה קורה לעיתים קרובות להפתיע, הוא נאלץ להתפטר. ובכל זאת, הגישה הכללית היא שמין, על כל גווניו, הוא דבר טבעי. בערוצי ה- BBC (הממלכתיים, שממומנים ע"י אגרה) ניתן לראות עירום ואפילו קצת בדסמ, ובלבד שעברה השעה 10 בערב.

וחזרה לחנויות המין -- המינימום המוקדש בחנויות מין לציוד בדסמ הוא 50% משטח החנות, כאילו יש איזה חוק שמסדיר את זה. עניין של היצע וביקוש, מן הסתם, אבל לא ברור שהמקומיים בכלל שמים לב לזה (אלא אם כן ביקרו בחנויות בישראל), כיוון שזה חלק כל כך אינטגרלי -- ברור לחלוטין שליד ויברטור חייב להיות גם ball gag וליד שרוולי אוננות חייב להיות סט אזיקים+קולר (אבל למה כל כך יקר, ישמור האל את המלכה)

תאי הטלפון באזור המרכז גם הם חוויה לתייר. במרוץ בין חברת הבזק המקומית BT לבין מפרסמי שירותי המין, ידם של המפרסמים על העליונה. עובדי BT המסורים מנקים את תא הטלפון אחת לשבוע מכל הפרסומות, וחמש דקות לאחר מכן התא מלא מחדש בגלויות המציגות לראווה את הסחורה כולל תאור מפורט, ומספר טלפון שבו ניתן להשיג את הבחורה. השבוע שעבר אינו מייצג כפי הנראה, שכן זה שבוע הפסחא שבו כל המקומיים נוסעים הרחק וכל המרוחקים באים קרוב - אבל בהשוואה לתקופה המקבילה לפני 10 שנים, אז הצעות לשירותי BDSM מכל הסוגים והמינים הוו כ- 20% מהפרסומות, הרי שעכשיו הן כמעט שלא נראו. אפילו גלויות של TV למיניהם כמעט ונעלמו, על אף הנוכחות הבולטת שזכורה לי מהעבר. הייתכן שנתיני המלכה מאסו במין אחר וחזרו לחיק הוניל ? אני אדחיק את המחשבה ואמשיך להאמין בתיאוריית שבוע הפסחא, ברשותכן. (או בלי רשותכן. אם מישהי רוצה להעניש אותי על זה שאני מאמין בלי רשות, היא מוזמנת. ולחילופין, אשמח להרביץ תורה במי שרוצה להתווכח 😄

למרבה הצער, לא היו יותר מדי אירועי קהילה בשבוע שבו ביקרתי -- וגם האירוע שכן היה, היה יחסית ריק. אבל על זה בפרק ג' המסכם, שיפורסם בתאריך .... שקר כלשהו.

לא קשורה - לונדון מחכה לי מאד בקרוב, מה הדד ליין?
לפני 17 שנים
James Bondage​(מתחלף) - פורסם.

פעם ראשונה או שאת כבר מכירה את הסביבה ?
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י