בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

זאבה בתוך גבינה

הסתכל לי בעיניים עם ריסים בצבע עשן, מבט כהה ועגום או השפלה בהירת עפעף, נסה לגעת בי ביד מגויידת או זרוע חלקלקה של נער תוהה, כרע על פיקות ברכיך השבות, התפתל בגופך, צנום או שרירי, כהה, או כעין השמנת.

אני הכל בשבילכם, הפנטזיה האבודה, האם הבלתי מושגת, החלום היחיד, הנזירה והזונה, הרעם והדממה.

תהיו שבויים לנצח בתוך המהות שלי שתקח מכם את כל שניתן

צאו לדרך, בני השטן, אולי גם יום פקודתכם יגיע.
לפני 13 שנים. 5 בינואר 2011 בשעה 8:19

אוח! כל כך הרבה תהפוכות מטלטלות את חיי. אבל אני אוהבת חיי קצה, עבורם נועדתי.

השבוע עברתי ליד תחנת הדלק. הוא ישב ברכב כמו נקבה מפגרת, הביט לעבר הכביש. המפגר פשוט מגיע לשם כל שלישי בערב!!

לא נתתי לו את הכבוד לראות אותי, הוא יחכה עוד קצת, עד שבוע הבא.

בינתיים לא הצלחתי מבין כל הפניות לזהות את העבד האולטימטיבי.
החלטתי לעשות יום ראיונות, בבית קפה בתל אביב בתחילת שבוע הבא. לכל אחד יהיו 10 דקות להביא לי משהו שהוא חושב שאני אוהב, עם הסברים מתאימים. אני אבדוק את סגנון הדיבור שלו, אברר למה הוא חושב שהוא מתאים יותר מכל האחרים לשרת אותי ולסגוד לי.

במרווחים של 10 דקות, אשר במהלכן העבד הקודם חייב להתחפף, אני אראיין את השאר. ואז אוכל להגיע לתוצאה הסופית.

אראה כיצד אתם מתמודדים עם שאלות מאתגרות, ועוד כמה הפתעות מעניינות.

רק מי שמקבל את הלינק הזה לדואר שלו הוא זה שנבחר מכל הפונים להגיע לראיון אשר כזה. נראה לי שאבחר איזה עשרה מתוך כל הפניות. עוד לא יודעת. הוא זה שיצטרך להוכיח לי למה רק הוא ולא העשרה האחרים.

כל אחד יקבל את השעה שלו ואת המקום במסר פרטי. אספר לכם איך לזהות אותי. בהגיע השעה, העבד צריך להתקרב לשלחני בעדינות, לקוד מעט עם הראש קדימה, ולשאול את הוד רוממותי אם אני מרשה לו לשבת.

לא משנה באמצע מה נהיה, העבד אחראי מייד אחרי 10 דקות להעלם מהמקום.

היופי בכל הסיטואציה, בעיני, הוא שהכל ייראה רגיל, למתבונן מהצד זה יהיה כמו ראיון עבודה למשהו שפוי לחלוטין. אתם צריכים להראות הכי נורמלי שאפשר. אבל כמובן, בשיחה בינינו, לדבר בהדרת כבוד מוחצת.

כמו כן, אני מאד מאד קריזיונרית, ולכן כדאי להקפיד על הכללים בצורה מדוייקת מאד.
ביום שאחרי הראיונות אני אפרסם פה פוסט עם הוראות המשך.

אני לא יודעת כמה אתם רגילים לטירופים, אבל אני זה משהו אחר מכל מה שאי פעם הכרתם. זה הכל.

יוצאים לדרך.


לפני 13 שנים. 28 בדצמבר 2010 בשעה 8:52

מנסה אני לתהות מה הביא בחורה כמוני, שיכולה להיות הכי נורמטיבית בעולם, לגבולות הטירוף והבלתי ידוע.

אני כל הזמן חותכת את חיי ואז מתחילה אותם מחדש, בזהירות, בהתרגשות, כמו התחלה של אורגזמה, תחושה עדינה ונושכת כזו שמגיעה כל פעם בהדרגה לשיאים חדשים.

את האקס האחרון שלי לקחתי למסיבה אחת, נראה לי שזה היה בספטמבר. לבשתי שמלה סגולה מבריקה, דקיקה וקצרה, הציצים שלי כל הזמן השתדלו לצאת החוצה, העמדתי אותו נאנק מול סוהרת משתפית, ונתתי לו לטעום את טעם האש והחרב, כשאני בתחילה מתחרמנת ודלוקה, ואז, נסוגה לתוך שעמום קשה, שוקעת בכורסה נעימה ומעשנת באדישות, כשמאחורי גונחת בחורה סתמית שהאדון שלה מחדיר אביזרים חשמליים לתוך הכוס המשמים שלה.

אני רוצה יותר

זה טפשי מדי

הבחור שאיתי היה מאונן כפייתי מהזן המכור-מכוררררר חולם ומפנטז, גומר ונאנק, אבל מתעצבן כשזה קצת כואב לו, רציתי להכאיב לו באמת. הוא לא הכיר את היופי האמיתי שבהתמסרות טוטאלית, הוא לא יכל להיות חלק מהסוד האפל הזה. אז ניסיתי לחיות חיים נורמטיביים, והיה לי משעמם, אלוהים, כמה שהיה משעמם.

לפני יומיים, אחרי שנפרדנו, יצאתי עם הקטנוע למסיבה, לבשתי גרביונים עם ביריות, חצאית עור קטנה ומחוך, מעל כל זה עטיתי את המעיל הענק של האופנוע, ויצאתי, דהרתי בטירוף נוראי בכבישים הארוכים והריקים, מנסה להסדיר את נשימתי המהירה ואת הדמעות שצרבו אותי מבפנים. אני לנצח אחיה רק חיי אפלה.

הוא ישב במכונית שחורה ובהה בי, בעוד המתדלקת רחבת האחוריים סוגרת את פתח היניקה של האוטו שלו. אני תדלקתי לבד בתזזיתיות הידועה שלי, הוא הביט בי כל הזמן הזה, היו לו פנים מושלמים
(כאלו שדורשים כיסוח, חשבתי לעצמי)

לאן את הולכת?
בא, אמרתי לו. בא ואל תוסיף מילה.

הוא נסע אחרי בחושך הנעים של הכאילו-חורף שלנו. ירד אחרי במדרגות המאובקות.
נחתתי על ספונת וניסיתי להסדיר את המחשבות שלי בתוך כל הרעש.

קרלסברג, טקילה, וציפס. אמרתי לאוויר.

כשהוא הביא לי את השתיה הוא היה נראה לי פתאום כל כך לבן ושברירי ולא אפל מספיק ובלתי הגיוני בכלל.

סימנתי לו לקום על רגליו. בינתיים כבר קלטתי כמה מבטים משתאים, ואני עדיין עם המעיל והקסדה.

בתנועות חטופות הסרתי את הביגוד של הרכיבה, הגוף הדקיק שלי הגיח במפתיע והרגשתי הכי יפה וחצופה בעולם.

משכתי את מכנסיו ותחתוניו מטה והוריתי לו לשכב על הרצפה. הציפס היה מעולה. אחרי יום שלם שלא הכנסתי כלום לפי. ישבתי והתענגתי על הרטבים עם תפוחי האדמה הלוהטים, כשאני מסמנת כל פעם לעבד אחר ללקק לו את הטוסיק.

הפנים שלו התעוו הוא היה מפוחד למוות.
סיימתי עם האוכל. לקחתי את השוט ובכמה תנועות מדוייקות ומהירות שעליהו התאמנתי בימים האחרונים, הותרתי על ישבנו צלקות שאני מקווה שיישארו לתמיד.

הקמתי אותו על רגליו ודחקתי אותו לפינת החדר.
הוא נשם ונשף
מאיפה באת לי? אני אוהב אותך, את מופרעת לגמרי, מה זה אמור להיות?

שקרן, אמרתי לו

וכבר תהחלנו להתנשק, ולא ידעתי מה אני רוצה מעצמי , זה היה טוב כל כך. צבטתי אותו, היו לו שפתיים מדהימות, הרגשתי אותו קשה כל כך למטה, ומנוכר ולא אמין וכיפי עד זוועות

הוא בטח נשוי, ועשיר, ומשועמם כמו החבר הקודם שלי, אלו שמנסים להדבק באפלה שלי כדי לחיות קצת. אז הוא ירפא אותי, למה לא.

חזרתי הביתה אחרי הערב הקצר הזה, לא השארתי לו טלפון, התפשטתי באור העמום של המנורה הקטנה שליד מיטתי, אני אוהבת את הגוף שלי, אבל מרגישה נורא צעירה ונורא מתוסבכת, עם חיים ענקיים שגדולים עלי מכל החורים.

ומחר אני הולכת לאוניברסיטה וממשיכה עם העבודה המדליקה שלי, ונראית לכולם כמו עוד קילרית חתיכה וורדרדה, לא אפלה, כזו שיכולה לצאת לאור היום אבל מפילה את כולם עם העיניים

אני לא ענווה ולא גאוותנית, אני יודעת מה יש בי ומה חסר לי, אני יותר מדי מאוהבת בחסרונות שלי לפעמים, ויותר מדי מאוהבת בגוף שלי, אבל קבלתי החלטה לחיות את הרגע

וברגע שלא אוהב את מה שאני אני אפסיק לחיות לעולם


תחכה, אמרתי לו אז, כל יום שלישי עם האוטו בתחנת הדלק באותה שעה, אולי אני שוב אגיע





לפני 14 שנים. 23 במאי 2009 בשעה 12:43

כל כך הרבה זמן לא כתבתי, אפילו שזה היה לזמן קצר מאד, פתאום נמוגתי, החלטתי לנסות את המ שנקרא בשפת העם "קשר אמיתי" , בחור חמוד, רגיל, בית מקסים בפרברים, חזיות וקרסי-גרביים במתנה, עכברי מחמד.

הלכתי לטייל אתו בארץ אבל האופי של צף בכל פעם מחדש, הצטלמתי בערום בכל מיני מוקדי תיירות, הלכתי חצי ערומה, רבתי אתו בינות לשדות הקמה.

יום אחד קמתי בבוקר והלכתי משם, חזרתי לדירה החשוכה שלנו, עם האור הירוק המוזר וסימני השריטות על הקירות, שנוצרו כשאמרתי להם להסתובב אל הקיר, וליילל כמו כלבים, שהכיתו אותם לאט, ברע, והכרחתי אותם לא לנוציא מילה, רק הצפרניים שרטו את הקירות, לאורך, לרוב, למעלה למטה.

ואז אמרתי להן להתלבש וללכת לעבודה.


פתחתי את הדלת במפתח, הרבה זמן עבר, אני יודעת בתוך תוכי שהשעות והזמנים שלהם קבועים, שהם כמו תמיד מייחלים ליום שאצוץ, שאבוא להעניש אותם על כל הרגעים שבעטיים הלכתי מכאן.

הדלקתי בחפזה את הנרות, בחדר היה ריח חמצמץ, מצחין מעט, מיטתי הישנה סתורה, אני צריכה לברר מי אונן פה על הכריות והסדינים. אני עוד אגלה! ליקקתי את שפתי בתאווה.

רגליים חופזניות עולות במדרגות, זה הרגע המתאים, הכי מתאים.

פתחתי את הדלת עירומה כולי, מלבד צמיד קוצים עבה על ידי הימנית והמגפיים השחורים שלי עם המנעול בצורת נחש.
הדלת נפתחה לאט.

"אל תזוזו!" דממה מבעיתה השתררה, עמדתי שם מביטה בעיניים קרות בזוג עבדי הנחותים, שתי ידי אוחזות בחרב הארוכה והדקה, שתמיד התנהגה כקישוט רגיל וסמלי על הקיר בחדר שלי. ההבדל בינה לבין כל הדברים המצועצעים בסגנון הזה, היה, שהיא היתה אמיתית, אמיתית עד מוות וחדה נורא. נהגתי לחתוך עמה לחם לפעמים, לשפד עליה עגבניות, ולדמיין מה הייתי עשוה לאנושות לו רק יכלתי.


היה להם ברור שאני כועסת. הארשת היומיומית שהיתה פרושה על פניהם, שוייון הנפש של חליפות העסקים שלהם והעניבות היוקרתיות קפא פתאום באחת.
"ידיים למעלה!" בתנועות מדוייקות הרמתי את החרב, מלמטה למעלה, כמו צייד מומחה, ביתרתי להם בקו חלק את החלק של המכנסיים שמכסה את הזין, ואת התחתונים, קצת מהצד, ממש צמוד לרוכסנים.

הסתובבתי ופסעתי לתוך הבית פנימה. הם הלכו אחרי בשקט, איבריים מזדקפים אט אט מבעד לחורים שיצרתי, זה רק הכעיס אותי יותר.

"חרמנים קטנים" סיננתי בקול, מתחילה להרגיש שאני לא שולטת על עצמי. התקרבתי למוטות הברזל שהיו מוברגים לקיר, והם אחרי.

משכתי את א' בצווארו, סובבתי אותוו עם פניו לקיר, וקשרתי אותו בשלשלאות , ידיים ורגליים, בהתאם לאיקס המוכר. התרחקתי משם והבטתי בו. החרב עדיין בידיי, קרעתי באבחות שקטות את מסגרת המכנסיים שמעל ישבנו, עורו השחום נחשף לאט, מתחתיו מבצבצת זקפתו המכאיבה.

קח! אמרתי לב', הושטתי לו שוט צהוב, דקיק, ארוך, בדיוק כמו שאני אוהבת.

הרבמתי את החרב מעליו, הוא נע ממקומו לכוון הסלייב התקוע על הקיר, והתחיל להכות אותו בתנועות קצובות,

"יותר חזק!" פסקתי והדלקתי לי סיגריה. זה יהיה ערב ארוך.

המכות הליפו בתוך השקט הנורא. פסים דקיקים לבנים, ואחר כך אדומים, התחילו לעטר את הישבנים החשופים.

פתחתי את הברזים והתחלתי למלא באיטיות את האמבטיה הלבנה שלי, שעמדה על רגלי ניקל בקצה החדר, ממש בקרבת מקום.

התישבתי, על הרצפה, נשענת עליה בגבי, רגליי פתוחות ואוויר ההצלפות נושב לי בתוך הכוס.


יבבות חנוקות החלו להשמע.

"דממה!" פקדתי. היבבות נדמו.

"לא!!" קמתי פתאום נסערת, חטפתי את השוט הצהוב האהוב שלי.
"ככה עושים את זה!" הצלפתי בו מחדש, בחדות, בשקט, מניפה לצד את הידית ומנחיתה את השרוך בצורה ישירה על הסימנים הקודמים.

"תתפשט" סיננתי בנתיים הצידה, והוא , במהירות האור, הוריד את בגדיו והביט בי בפחד.
"על הרצפה!"

כבר לא יכלתי, כעסתי כל כך! עמדתי והצלפתי בשניהם, מחליפה מדי פעם את מקלות העינויים.

התנשמתי ממאמץ, הייתי חייבת לנוח. לקחתי מעל השידה את הדילדואים הכתומים הגדולים שלי והדקלתי מנגינה שקטה, יפה. לקול הצלילים הנוגים דחפתי להם לאט לאט לתחת את הכלים הגדולים. זה היה חדש, הם נאנקו מכאב. פתחתי באחת את השלשלאות של א' והוא קרס מייד, מתגולל באנחות על הרצפה הקרה, בעטתי בשני, הפכתי אותו על גבו בבעיטות, הדילדו כנראה לחץ מאד, הם הרימו רגליים כדי להקל על הכאב\

הם נשמו בקול, בקולי קולות
"תהיו בשקט מפגרות! מה אתן בוכות? תקבלו את זה כמו גברים, זונות!!!!!!!"

עברתי מעליהם עם הנרות, נעמדתי עם רלי משני צידי גופו של א', הכוס שלי חשוף מול עיניו, התיישבתי עליו, הוא התחיל להניע את לשונו בשקט, בייסורים, היטיתי את הנר, השעווה האדומה המותכת נטפה על שיפולי בטנו, על הביציים המגורות שלו, מהצדדים, ואז מלמעלה, הוא רעד והשתנק, לשונו ממשיכה ללטף בחום ובאיטיות את כל פנים הכוס שלי, הזין העומד שלו היה כל כך לוהט, וורידים קשיחים כל כך השתרגו מסביבו. טפטפתי את החלב לאט, במנות מדודות, הוא רעד , ויילל, וגנח, הזין שלו עלה וירד ופעם וטפטף שעווה אדומה, הוא נשף לתוכי, מיוסר וקודח.

קמתי באחת, השארתי את גופתו המוטרפת על הרצפה, התיישבתי על המיטה, הסרתי את המגפיים וזרקתי אותן במדוייק, מגף על כל אחד, ב' קפץ כשהמגף פגע בו, עינייו היוצאות מחוריהן עוד מופנות לזירה של ההתרחשות הקודמות, ידו נוגעת מבלי משים באיברו העבה.

עיני הצטמצמו ברוע.

לקחתי את הקולר וקשרתי סביב צווארו. הרמתי אותו בכח, הוא נאק, כלבה טובה, טובה!!

ליטפתי אותו, והיא הלכה אחרי כנועה ושקטה לעבר האמבטיה.

נכנסתי לאט ושקעתי בקצף, הסתובבתי על הגב, היא התכופפה וליקלקה אותי, הזזתי את ידי לאחור ודחפתי לה את הראש לכוון הטוסיק, היא נחנקה מהמיים, אבל המשיכה , צוללת לאט לאט לכוון הכוס שלי, משתוללת ונחנקת ואז עולה שוב כדי לשאוף אוויר.

רציתי לצרוח בתוך המים הנעימים האלו, אבל הייתי חייבת להתאפק.

קמתי פתאום וגררתי אותה אחרי, נכנסתי לתוך המיטה מתכרבלת במגברת הרכה שלי. הם רבצו מתחת למיטה, על ארבע, הזיינים שלהם עומדים ונוגעים ברצפה. סימנתי להם לעמוד.

רציתי לקרוע אותם. התחלתי להרגע לאט לאט, מושכת להם בביצים, שורטת את הבטן, מושכת בזין, הידיים שלי מחליקות על הוורידים, הורדתי מהקיר את פיסת העור העבה, דחפתי אותם על המיטה, נשכבתי עליהם, והם כמו עבדים מוזרים ליקקו לי את כל הגוף, צבטתי אותם אחד אחד, הם נאנחו, מתים לגמור, היכיתי להם את הזין, א' התקפל פתאום, ופלט שאגה איומה, שפיך לבן ניגר על רגלי העבד שלו ועל המצעים, הוא רעד בכל הגוף, עיניו נעצמו פתאום, לשונו ממשיכה ללקק לי את הפטמה, הקיר עדיין מחזיר את הד צרחותיו.

הבטתי בו במבט האומר שיש תשלום לכל מעשה.

ב' נאנק בין רגלי, העולם שלי התפוצץ באלפי בועות אדומות, מתחתי כמו בחלום שמעתי את ב' נוהם כמו חיה, ידי השורטת את ישבנו מתמלאת בלחלולית חשודה.

הם שניהם ישאו בעונש.

קמתי אחרי שבע שעות, שניהם עדיים בואתה התנוחה, מכווצים, פותחים עיניים בתזמון מושלם ליקיצתי. הלילה כבר לא ארשה להם לישון.

לפני 15 שנים. 7 בספטמבר 2008 בשעה 15:24

בוקר בהיר, אני קמה מוקדם. תשע ואחד יושבים על המיטה, מחכים.

אין לי כח להתלבש או לקום. אני מכריחה את עצמי להתרומם מן המיטה, אני צועקת ומתעצבנת, והם חוסמים פיהם בדממה, מודעים לכלל הברור שלי: כשאני עצבנית אין לפצות פי.

"מה אתם שותקים?" אני משתוללת עליהם.
תשע מגיש לי בדממה את החצאית. היום תורו ללוות אותי לעבודה. אני יורדת במעלית, יודעת שהוא ממתין לה למעלה, וירד אחרי בדממה, אין לו רשות להיות במעלית בכפיפה אחת עם המלכה האם.

בחוץ יום של שמש, ואני פוסעת בלי להסתובב לאחור, יודעת ששם הוא פוסע אחרי, צופה על כל פסע, מתחקה בשקט בעקבותי עד הגיעי לעבודה, רק אז אני מסתובבת ובחצי ניע ראש פוטרת אותו לדרכו.

זה הזמן שבו הוא חוזר לחניה הקרובה, עולה על המכונית שלו ונוסע למשרד, ליום עמוס פעילות שוטפת שבמהלכה הוא עשוי לקבל טלפון קצר או ס.מ.ס. ממני, המקפיצים אותו לאנשהו, לעיתים ללא סיבה מיוחדת, סתם כי בא לי.

היום לאחד יש יום חפשי ,אינני רוצה לראות אותו או לשמוע ממנו עד 8 בערב.

אין ספק כי לשניהם יש בקרב סביבתם שם של יצורים עם נגיעות של תמהונות. אנשים רגילים, בעלי אינטרקציה מעולה עם סביבתם, נטועים יפה כל אחד בתחומו שלו, ובאזור פעילותו.

אך לפעמים באמצע ישיבה חשובה עלול אחד מהם לקום פתאום ממקומו וללא אומר להיעלם, אם לדקות ספורות ואם לזמן ארוך, לעיתים נצפות אצלם התנהגויות מוזרות וחד פעמיות, שהזמן העובר עשוי לתייגן כטעות בקרב מכיריהם.

אני לא אשכח את היום שבו חזר אחד מפגישה, טרוף צחוק ונאנק מכאבים, וסיפר שבמשך 4 שעות (!) של פגיעה הוא עמד בצורה עקומה כלשהי, בעוד כל השאר היו ישובים סביב שולחן האסיפות, מכיון שהזין שלו ברח בצורה מסויימת וחסרת פענוח מתוך קישור מסובך שאליו הכנסתי אותו בלילה הקודם.

תשע השתעשע מאד מן הדברים, וזכה בעצמו לקישור מסובך עוד יותר.

באחד בלילה, מתוך שינה, קמתי להתיר אותם ויצאנו לטיול לילי.


בשורה עורפית מוזרה, מרוחקים מעט אחד מן השני, מהרהרים ומעשנים.
"הביתה" חטפתי פתאום קריזה.

דלתות המעלית נסגרו ואני שוב עם עצמי, מעריצי מחכים בכניסה, מתחת לשיח הבוגנוליה העוקצני, כמעט כרוכים בין קוציו המכאיבים, מחכים להשמע הטריקה הגואלת המכריזה על כך שנכנסתי הביתה ועכשיו, רק עכשיו, מותר להם לעלות בעקבותי.

לפני 15 שנים. 2 בספטמבר 2008 בשעה 16:55

על ברכיו.

הוא עושה את זה בגלל שזו התנוחה החביבה עלי.

כך אני גם יכולה לצפות בו מלקק את כפות רגלי בהכנעה, ובין לבין לפתור סודוקו או לבחוש בשערותי במבט חולמני.

הוא מביט בי מהצד במבט מבועת. כל רגע אני יכולה לזנק מתוך קריז כזה או אחר, או לתת לו פקודות פתאומיות שיקפיצו אותו ברעד למלא את מבוקשי.

"קום כבר! כלב יהודי!" אני בועטת בו. הוא קם בהתגוננות, מביט כיצד המסטיק שאני לועסת נדבק לאפי מתוך נסיון בלתי מוצלח להפכו לבלון.

אני מסתובבת לצד, עייפה. יודעת שאמצא אותו באותה תנוחה ברגע בו אפקח את עיני, אם בעוד שעתיים, אם בעוד שלוש, ואולי רק בבוקר.

* * *

אקרא להם תשע ואחד.

את אחד פגשתי בתחנה המרכזית. רצתי כמו מטורפת לעבר הרציף האחרון כדי לתפוס את האוטבוס שלי, שערי סתור והעקבים שלי נוקשים בקול רם על השיש המכוער והמרובב שמעטר את הזוית התחתונה של המקום.

המזוודה שלי נפתחה פתאום, וכל החפצים שלי עפו לכל עבר. חולצותי הלבנות המגוהצות הפכו לערמה כעוסה, ובין תיק האיפור לתחתוני הירוקים בצבץ קצהו של השוט שלי, שעמו אני נוסעת או הולכת לכל מקום.

הוא היה שם, והתקרב כדי לעזור. כדי שתבינו, אני אפילו לא התכופפתי לעבר הדברים, השארתי אותם מוטלים באי סדר, ועמדתי נוקשה וגאה בשעה שהוא רכן ארצה , הרים אותם וסידר בתוך המזוודה.

אחד הוא בן כמעט ארבעים, איש עסקים שעסקיו חובקי עולם, אבל אם אני אחליט שכך צריך הוא יפסיד את זוג תחתוניו האחרון.
אחד מגלה כניעה מחלטת, הוא מבין את מקומו הנחות, ואת העובדה שהוא נוצר כדי לשרת אותי, ממש כמו שהוא מבין שיש חמצן ואנשים שאין להם כסף לפוסטינור.

הוא יודע שאם נגיע למקום שהתפוצצה בו פצצה כימית, הוא ינשום לפני וינשים אותי באוויר נקי עד שימות. הוא יודע שפעם אחת הספיקה להביס אותו, וכל חייו, כל חייו! הוא רוצה דבר אחד: לרצות אותי.

אצל תשע הסיפור קצת יותר בעייתי. החינוך שלו עוד לא הסתיים. תשע הוא יהודון מצוי בן גילי, פגשתי אותו באחד הערבים החגיגיים, כשיצאתי לבלות בשביל לחזור הביתה שתויה לגמרי. מערב הסתיים בכך שהוא השתרך אחרי במדרגות הביתה, אחוז ברצועה שעשיתי מצעיף השיפון שלי. הוא נשאר יומיים קשור מתחת למדרגות, וביום השלישי החלטתי שיום פקודתו הגיע. הכרחתי אותו לכרסם את הקישורים, ובדמעות בעיניו הוא נישק בהכנעה את כפות רגלי וידי עד שהרשיתי לו לעלות למעלה ולהיות חלק מהצוות.

תשע מגלה לעיתים ניצני מרדנות, לפעמים רק מכות חזקות מאד מצליחות להכניע אותו, או שימוש ממושך בכפפת הקוצים שלי על ישבנו הערבי.

מספיק שאתן לו חק קטן מהרגל שלי וההתנהגות שלו משתפרת לטובה, אבל אני חושבת שיותר מחסן יהיה למעוך לו שוב ושוב את הביצים ולהכות אותו עם השוט הכתום. לא תמיד אני מסכימה להסיר לו את מחסום הפה, שבתוכו מתחבטת במצוקה הלשון שלו, קרובה כדי מילימטר לכפות רגלי המתופפות יחפות על הרצפה שלצידו, בעוד אני סורגת או מעשנת או קוראת ספרי ביולוגיה.


אולי מחר אשחרר לו קצת את הפה שלא בשעת האוכל. ואולי לא.

בינתיים אני שולחת את אחד להביא לי מהמכולת דומדמניות תכלכלות (יש כזה דבר?) ומחכה לבואו, רועד מפחד, בלי שום דומדמנית תכלכלה.