סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירקרקות האופר

מאז 2004 * אורגינל * הגב אליך הלב איתך
לפני 16 שנים. 15 בדצמבר 2007 בשעה 23:08

1. המון תלונות יש בכלוב בימינו, המון קריאות קורעות-לב בפורומים והמון עוולות להתלונן עליהם והמון תלונות על למה יש כל כך הרבה תלונות בפורומים. למאפיין אחד של התלונות האלו אני רוצה להפנות מעט מחושך-הזרקורים (כל הזרקורים שבורים כאן בירקרקות האופר:) הרצון המשותף הזה של המתלוננים, שתהיה מחלקה מיוחדת שנושאי התלונה שלהם יופנו אליה. צריך פורום מיוחד למלכות בתשלום. צריך פורום מיוחד למי שמתלונן על מלכות בתשלום. צריך להגלות את כל המלכות שרוצות כסף ושונאות "קמצנים" לפורום אחר עם פת לחם וחבית אבקת שריפה. זה מעניין ועצוב: החיים הדיגיטלים מקלים כל כך להבנות ולחלק מחדש את המציאות, אז זה מה שכולם רוצים. אני אשדרג את הדפדפן שלי ככה שאני לא אראה פרסומות, ואתה תחלק מחדש את הפורום ככה שאתה לא תקרא את האנשים שאתה לא אוהב לקרוא. זה לא נגמר במרחב הווירטואלי. מפתיע אותי לפעמים עד כמה, יחסית לצפיפות האוכלוסין בשכונה שלי, אין לי שכנים. רק אנשים שרוצים שאני אכבד את הזכות שלהם לשקט בזמן שהם יכבדו את הזכות שלי לפרטיות. החיים המושלמים הם דו קיום (כל עוד יש קיר בינך וביני ואנחנו לא נפגשים אף פעם.)
2. זה מזכיר לי איך יש גננות שמפרידות בין ילדים שרבים -- אתה בפינת הריכוז, אתה בחוץ בנדנדות -- ויש כאלו שאומרות, תישארו בחדר הזה ואל תצאו עד שתשלימו.
37. הצבתי לעצמי מטרה: אני אמצא בלוג של כלובית שמגדירה את עצמה כשולטת ושלא גורם לי לרצות לתלוש את שיערות אפי בתסכול. זה לקח שבועיים קשים מאוד. אבל מצאתי. אני אוהב לעמוד במטרות של עצמי.
3. האריה הראשי מצא לזה שם -- Absinth Minded. זה ערב של יצירה ואלכוהול. האלכוהול לא מביא את היצירה, רק משמש כגל נושא. זה יתחיל בקרוב. בערך בזמן שבו הוא חשב על זה, אני שתיתי המון אבסינת, ונהניתי מהמסיבה וחזרתי הביתה והלכתי לישון -- לא יותר מזה. אבל כל היום אני מרגיש כאילו חלק מהערוצים הסתומים השתחררו קצת, כאילו אפשר לראות קצת אור דרך איזו ארובה או שתיים. מספיק כדי לדעת כמה היה חסום לאחרונה, כמה אפילו לא שמתי לב שאני לא משתמש במוח שלי.
4. האריה הראשי אומר על זה שזה כמו לשתות דריינו, שהיא הגרסה האמריקאית לצ'יק-צ'ק או לסנו אינסטלטור. הנה מה שיש לקורט וונגוט להגיד על שתיית דריינו: "[דויין הובר] אפילו שכח שאישתו סיליה התאבדה, למשל -- היא אכלה דריינו, תערובת של סודה קאוסטית ושבבי אלומיניום, שנועדה לפתוח סתימות בצנרת. סיליה הפכה להר געש קטן, משום שהיא הייתה עשויה בערך מאותם חומרים שבדרך כלל סתמו צינורות".
8. אני מרגיש כמו הר געש קטן.

זיקית - אל תשתה דריינו!
לפני 16 שנים
Grey / Green - את לא תגידי לי מה לשתות!
לפני 16 שנים
סייאון​(שולט) - אני אוהב לקרוא אותך אבל משום מה הפוסט הזה עשה לי סחרחורת @_@
לפני 16 שנים
Grey / Green - זה בגלל שהחברה שלך מחלקת כפית סמים קטנה לכל מאן דבעי.
לפני 16 שנים
Succubus​(אחרת) - 1. אמר את זה יפה השכן של רוברט פרוסט. Good fences make good neighbors.
לפני 16 שנים
Grey / Green - רגע, הוא לא היה ציני?
לפני 16 שנים
Succubus​(אחרת) - השכן? לאאא. השכן היה רציני לגמרי.
פרוסט היה ציני.
לפני 16 שנים
Grey / Green - איך את יודעת מה השכן חשב?
לפני 16 שנים
Succubus​(אחרת) - טלפתיה.
לפני 16 שנים
kitiara - למרות הביזאריות של הקשר הרוחני ביננו (???)
עדיין אני חייבת לומר שאתה אחד מהכותבים הכי מוכשרים כאן.

שלך , באמת וממש לא בתמימות

ק
לפני 16 שנים
Grey / Green - הקשר הרוחני ביננו הוא מהטובים, בייבי. הוא מגשר אפילו על האוקיינוס.
לפני 16 שנים
טל השחר - אני מרגישה כמו הר געש גדול ממש.
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י