אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

BloodChild's Playground

לפני 13 שנים. 28 בפברואר 2011 בשעה 22:22

רבותי....

חלק ממכם - האלא שמכירים אותי, לפחות - שואלים לאן נאלמתי....איך קרה שהילדה שפעם לא פספסה אף אירוע, לא יוצאת מהבית כבר קרוב לשנה. איך נוצר המצב שבו ילדת מסיבות הפכה לנזירм גלמודה שאינה עונה אפילו לטלפון ולדואר אלקטרוני?

התשובה היא פשותה, ידידיי היקרים. איני גרה באותו העולם שרובכם גרים בו. הינני עברתי לגור באולם הווירטואלי, ושמו פולאוט.

איך קרה שלא שמתם לב שעברתי לגור לשם?

התשובה היא פשותה מאוד. זה לא קרה ביום אחר. זה היה תהליך הדרגתי.

את הפולאוט הראשון הקרתי עוד כשהייתי ילדה; לא קטנה מאוד אבל עדיין ילדה. זה קרה שנים רבות מאוד בעבר, במחשב של הסוכנות היהודית של עיר ארכנגלסק שבה גדלתי.

לעולם הפוסט אפוקליפטי האפור והאבסורדי היה מתחרה, שגם גזל מספר שנות חיי על ידי ילום וורטועלי - משחק בשם Heroes of Might and Magic

כן, פעם D&D היה יותר קרוב לי מאשר עולם לאחר המלחמה של הפצצה.

גיליתי את העולם של פולאוט מחדש שנים רבות לאכר מכך - כשהופיע לי המחשב הראשון שלי, בשנת 2002.
ואז הסתבר שהמשחק הזה אינו בודד - יש לו המשכיות מצויינת, בשם פולאוט שתיים. כן, הוא גנב לי שנה מהחים לפחות....

אך הסיפור האמיתי התכיל בסוף שנת 2008

פולאוט השלישי.
על ידי חברה שיצרה כם אל האובליביון.
עברתי אותו.
ועברתי אותו שוב.

אהבתי אותו. חיקיתי לו כל כך הרבה זמן - איך היה אפשר של לאהוב אותו?
אחר כך התאחזבתי - לא, הוא לא היה כמו הראשונים. הוא היה...עותר פשות? פחות "משחק תפרקידים", יותר מידי "שוטר"? אינ יודעת...כן, המשחק היה בדרך החוצה מראשו ממחשבות שלי ולמדף, עד שפיטולי העלילה של המשחק הביאו אותי לעיר של מתים מהלכים....

שם פגשתי את הדמות שהקסימה אותי באופן בלטי צפוי בעליל.


"הי, די עם השטויות" - אמרתי לו.
"אתה שייך לי עכשיו"
שום דבר לא השתנה בפרצופו.
"אני לא שייך לאף אחד" - אמר. "עם קניץ את החוזה שלי, אני אשרצ, וזה הכל."
"עכשיו, אני מבקש את סליחתך, אני חייב לטפל במשהו קודם."

העם יש לעם מובג על מי אני מדברת?

לפני 13 שנים. 9 בינואר 2011 בשעה 23:37

דברי הכותבת: נה לא לשפוט בחריפות, עברית זאת לא שפת האם שלי.


הערב מגיע, ושוב זה קורה
החושך עולה בגרון, כמו חומצה
משאיר טעם מר בפה
ושוב אני חלשה
ושוב אני לבדי
בלילה תמיד לבדי, יותר מתמיד
בדידות כמו בחילה,
כמו מחלה.
אני רעבה.
בדידות עולה בגרון, חונקת אותי.
איני צריכה אף אחד לידי
טוב לי לבד
אני צריכה רק זיון טוב.
נכון?
זה כל מה שאני צריכה.


אני לבדי
וטוב לי לבד.
האור שלי חופץ בתחושה
מתחנן לליטוף
למגע של יד
אך אני חזקה
יותר מגופי
גופי טיפש
גופי הוא חיה
אני בת אדם
איני צריכה איש לידי
אני פשות צריכה זיון טוב.
העם זה יותר מידי לבקש?

הטלפון צועק
מצלצל ומציק
איני עונה
אני לא פה.
מסך שותק
קירות יגנו עליי
שכנים לא יראו את האור בחלון.
איני כאן.
איציק, אבי, משה,
סלחו לי.
אתם שווים,
ראוים,
מעניינים.
זה לא אתם, זאת אני.
אני פשות צריכה זיון טוב.


שלום לך, חבר דמיוני
נתול שם,
חשוך פנים,
אמורפי
תמיד אתה מגיע
אתה יודע מתי לבוא
אתה יודע מה אני צריכה?
אני צריכה זיון טוב.
זה כל מה שביקשתי.
אתה יודע, לא?
הראי אתה יודע מתי לבוא.
זאת לא אני, זה אתה
מבין כל, שותק, מקשיב.
תמיד ברגע נחון ובזמן הנחון.
אתה מביט בי, מאחוריי עיניי עצומות
מבפנים,
מתוך עומקים
העם אתה זאת אני?[i]

לפני 13 שנים. 2 במאי 2010 בשעה 21:48

פעם איזה משורר סרקסטי, איני זוכרת את שמו, אמר – עם תרצה לדעת איך תיראה אהובתך בעוד 20 שנה – תסטכל על אמה. ועם תרצה לדעת איך אמה נראית -תסטכל על הכוס של אהובתך, שם תראה את פרצופה של אמה.


בפוסט הקודם פתחתי בנושה האורגזמות אצל נשים – ומסכנה הברורה היא שנשים "גומרות" פחות מגברים, ויש להן יותר "בעיות" בדרך לאורגזמה, עם כי יש להן גם יותר פוטנציאל. הנחת יסוד היא – שנשים מעוננות פחות מגברים – ועם הן מעוננות הן עושות את זה "שונה" – ולא מבכינה הטכנית.


מוזר דבר אחר – עם נסטכל על תינוקות ופעוטות – נראה שאנשים קטנים יודעים טוב מאוד מה טוב להם, ולא מהססים לחקור את עצמם. גם בנים וגם בנות מרבים בפעולות שאפשר להגדיר אותם כ"אוננות" – עוד ליפני שהם מתחילים להיות מודעים לכך . וגם אחרי שהם כן מודעים ולומדים שמבוגרים לא כל כך אוהבים את זה – הם ממשיכים ללכת עם "ידיים בכיסים" – וממשיכים את החקר המהנה של עצמם ברגע שמטפלת לא מסטכלת אצל כולם התנהגות הזאת דועכת כשילדים לומדים שהתנהגות הזאת היא לא רצויה חברתית. אך נראה שאצל בנות זה קורה יותר מהר, וגם ה"דעיכה" היא יותר יסודית מאשר אצל בנים.

לדעתי יש לזה שתי סיבות יסוד: אנטומיה ותרבות.



דבר ראשון, כולנו תוצר של תרבות יוצאת מן הכלל – שהיא המוזרה והנדירה ביותר במנהגים המיניים שלה בהשבעה לרוב התרבויות האנושיות אחרות – אך היא גם הזאת שכבשה את רוב העולם והדיחה את שאר צורות חיים ואמונות. התרבות היא מה שנקרע "תנ"כית" – היא התפתחה מתוך דת היהודית עתיקת ימים, ועם הזמן ספגה השפעות של הילדים שלה – נוצרות ואסלם. מנהגים של תורה סייעו לרביעה מוצלחת, וכללו כמה כללי יסוד – איסור של מין שלא למטרות רביעה, איסוף של מספר רב ככל האפשר של נשים בכדי להביא כמה שיותר ילדים, והגנה של נשים שברשות הגבר מסקנות העולם ומפלישה של גברים אחרים. מין כשלעצמו לא נחשב כ"רע" – אך חריגה מן הכללים – כמו אוננות לדוגמה – נחשבת כעברה.

וצרות הלכה עוד יותר רחוק – בתפיסה נוצרית כול דבר שקשור למין הוא חטא ברמה כזאת או אחרת, ואין מין שהוא "טוב" – גם עם הוא חוקי, הוא נגוע ברוע של חטא הקדמון. נוצרות הוסיפה גוון של סלידה של רגשות עשם ליחס שלנו לסקס. גישה פוריטנית החצינה את התפוס: כול דבר שהוא "גופני", פיזי, מבטיח הנהה מיידית - הוא חייתי, רע, מלוכלך, חטא, מרחיק אדם מן האלוהים, ומזיק לחברה.


בנוסף, שלושת הדתות מעמידות כלפי נשים סטנדרטים נוקשים בהרבה מאשר כלפי גברים - בכול מה שקשור למיניותן.


אנחנו בני תרבות שלנו, עם נרצה בכך ועם לא נרצה. אנו ירשנו את הפחדים, הנבוכה ואת העשמה של אמהותינו - והן אתא אלא של אמהות שלהן. וזה כבר לא ממש משנה עם אמא שמרנית הקתה יד סקרנית של תינוקת או רק הפגינה נבוכה ובושה בהבעת פנים. כשהיינו כול כך קטנים ועדינים, אהבת אם היה הדבר החשוב בשבילינו, וכעס של האם היה הדבר הנורא מכול. חלק מאיתנו - הילדות ה"טובות" במיוחד - הקריבו את הנהה הפשותה לטובת אהבה של אמא. חלק המשיכו בפעילות בסטר, ולא הפסיקו להרגיש עשמה על כך שהם עושים מעשה עסור. חלק - הבנים ברובם - התרגלו לעשות את העברה "מהר ככל האפשר". וחלק אחר התקשה להשתחרר עם היה חשש, אפילו קטן ביותר, שיתפסו אותם. וכולם התרגלו להרגיש עשמה - על כך שהם עוברים על כלים שהציבה להם אמא - שהיא היקרה להם מכול. מה גרם לכך שמצאנו את עצמינו בקבוצה כזאת או אחרת?


נוסיף לזה עובדה, שדרישות "צניעות" נוקשות בהרבה כלפי בנות - זאת אומרת שאמא שמרנית תקה את ידה של בתה הקטנה ביותר נכישות מאשר את ידה של בנה. פה לדעתי נכנס גם עניין של שוני אנטומי. לבנים - עם כול הרצון הטוב - קשה בהרבה להתעלם מעברי מינם. כול בן סביר יראה את הפין שלו, רק עם יביט למתה. אצל בנות, לעומת זאת, הנקודות החשובות הן פחות בולתות ופחות מובנות מאליו. נ למראת שעל שני מינים מופל לחץ, תוצעות הן שונות לבנים ולבנות - לבת הרבה יותר כל לעשות את הוויתור הגורלי הזה על חקר גופה.


ועם המשיכה ילדה בפעילות עסורה ומענגת - פנטזיית העונס תהיה מפלט נח לפושעת קטנה. בפנטזיה היא לא פושעת יותר - היא הקורבן. היא לא מרגישה עשמה יותר, לא על מעשה העסור ולא על הנהה שהיא חווה: הרי היא ינה אחריית על מעשה שנקפע עליה, ומקבלת גם "עונש" על כך שהיא נהנית. היא יכולה להרוג את כול הערנבים בירי אחד: גם להשער הילדה הטובה של אמא, גם להתאים לנורמות מגדריות שדורשות פסיביות, גם להינות, גם "להתנקות" על ידי עונש.


פנטזיית העונס היא הנפוצה ביותר - לפי מחקרים שיצא לי למיין בהם, היא עופיינית ל85% של נשים וכ40% של גברים. עם כי השאלה נשארת פטורה: למה היא פחות שכיחה לגברים? העם יש פה סיבה פיזית כולשהי, או שמדובר נטו במגדר ובתרבות? ומה קורה עם אלא שלא נפלו לתפוס הקורבני המקובל?

פה נראה לי צריך לתת מילה לגברים - עם יש לכם מה להגיד בנושה, אז הגיע הזמן 😄 דיברתי מספיק


לפני 13 שנים. 2 במאי 2010 בשעה 14:29

קודם כול, מאט סטטיסטיקה.

בין 10 ל15% של נשים לעולם לא חוו אורגזם במהלך חיהן.
כ75% נשים לא מגיעות לאורגזם תוך כדי יחסי מין "קונבנציאונלים". רובן יכולות "לגמור" בנסיבות מסוימות, לדוגמה תוך כדי מין אורלי או בעזרת צעצויי מין. עם כי מספר רב של נשים (עד 25%) מסוגלות להגיע לאורגזם רק בזמן עוננות ורק לבד - ואינן מגיעות לפורקן עם נוכח פרטנר נוסף, אפילו עם הוא צופה בלבד. תופעה קיימת גם בקרב גברים, אך נדירה בהרבה.
כ10% נשים אינן יודעות איפה נמצע להן דגדגן. כ30% גברים הטרוסקסואלים אינם יודעים איפה נמצע דגדגן לבנות זוגתן.
כ17% נשים מסוגלות להגיע לאורגזם מחדירה בלבד – ללא גירוי מקביל של דגדגן.
לפי סקר שנערך על ידי מגזין נשים "Red Book." – כ 52 % נשים מזיפות אורגזמות בעופן קבוע, וכ43% מדווחות על קושי\בעיה מסויימת בחיי מין – שעמום, חוסר גירוי, חוסר יכולת "לגמור", או תחושות לא נעימות.
כ10% נשים חוו לפחות פעם אחת בחיהן שרשרת אורגזמות. כ1% חובה שרשרת אורגזמות בעופן קבוע – ויכולות להגיע אליהן על פי רצון.
קרוב ל100% של גברים מעוננים בעופן קבוע. אצל נשים מספר זה עומד על 65 %.
פנטזיית העונס היה הפנטזיה השכיחה ביותר גם בקרב גברים וגם בקרב נשים – עם כי אצל נשים היא נפוצה בהרבה (לפי מחקרים כ85% לעומט 40% אצל גברים). מחקרים רבים מראים גם קשר ישיר בין פנטזיות עונס, שיבושי תפקוד מיני ורגשות אשם – אצל גברים ונשים.
מבכינה פיזית – אפשר להגיד שכול אישה ואישה – עם אין לה בעיה רפואית מובהקת – יכולה להגיע לשרשרת אורגזמות.
האמנם?

כול אחד מאיתנו יכול לרוץ מאראטון – עם יש לנו רגליים, עם יש לנו לב סביר, ואין איזה מחלה כרונית שהתפתחה כתוצעה מחוסר תנועה. אף אחד מאיתנו אינו יכול לרוץ מאראטון "כאן ועכשיו" – בלי הכנה מוקדמת, בלי אימון, בלי התעניינות ובלי מתרה מרתקת. נדמה שגברים מסוגלים "לרוץ" למרחקים קצרים מהר – אך אין להם את האימון הנדרש למאראטון. נדמה שנשים יכולות "לרוץ" למרחקים ערוכים בהרבה מבלי להתעייף – אך ברובן יש להן בעיה להשתתף במרוץ מלחתכילה. לשני המינים סקס בכלל ועוננות בפרט היא התנהגות סאקראלית, מוסטרת וחבויה, לרובם מבישת – ולכולם מושרשת איפשהו בין האבני יסוד המסטוריים של התנהגות. היא מסובבת טקסים וגורמת אחריה שרשרת של השלכות ערוכות לכת.

בפוסט הבא אתייחס לנקודות הבאות:
1. פנטזיית העונס – וקשר שלה לעוננות וליחסים בין אישיים
2. למה זה שונה אצל גברים ואצל נשים – ולמה זה דומה.

פוסט נכתב בעקבות בלוג של איש יקר אחד astaro שמו
ולפוסט הזה:

http://www.thecage.co.il/blog/userblog.php?postid=229150&blog_id=45026

לפני 14 שנים. 21 באפריל 2010 בשעה 16:59

תתקוטרת:
אז ככה - אני מעתיקה לפה את מה שגם כתבתי בפרופיל שלי 😱


חדשות טובות לכול מיש יש לו כלבה\חתולה למסירה - וגם לכול חיית מחמד שמחפשת בית חם!
אני מעוניינת לאמץ לי שעשוע נוסף, כלבה או חתולה, לטיולים, בילויים משותפים וסתם בשביל הכיף.

כרגע בבית כבר נמצעים ארבעה חתולים. אחד - חתול גיזי על שניים - רזה, עדין, מטופח, שובב ושנון - אך מפונק ולא ממושמע. בנוסף יש עוד שלושה חתולים שהם סתם חתולים לכול דבר 😄

דרישות כלפי חיה מאומצת:
- צעירה (עד 35), בכושר טוב ובבריאות טובה,
- רזה ומתופחת,
- לא משנה עם מחונכת ועם מאולפת, היקר עופי
- לא משנה עם מעוקרת או לא (מעוניינת לא מעוניינת במין)
- לא משנה עם עוברת לאימוץ בחסוי או בגלוי

אין שירותי פנסיון בתשלום, תפנו לצער בעליי חיים ( הם לוקחים 60 ש"ח ליום בלבד)
פנסיון זמני ינתן ללא תשלום - למתאימות, ועל בסיס מקום פנוי.

זכרים - לא מתקבלים בשלב זה, עמכם הסליחה.

כמו כן, אשמח להכיר מעלפת כלבים \ חונכת חתולים מנוסה, שאוהבת חיות מחמד מאוד ומבינה בפסיכולוגיה החייתית שלהם - בכדי שתתן לי כמה טיפים איך להתמודד עם כול הגן חיות הזה!

לפני 14 שנים. 15 באפריל 2010 בשעה 10:43

דברי העורך:
תרשו לי לבשר מראש: הבלוג הזה יוזנח ברגע הכי מחריע, בדיוק כשציפיתם להמשך, כמו כול בלוג אחר שאי-פעם פתחתי 😄
טוב, עם נשלים עם העובדה המשעשעת הזאת – על מה אנו הולכים לדון פה?
 
SEX
^
^
מראש אני מזהירה שפה כנראה לא יהיו פוסטים סמי ארוטיים סמי פרסומיים בסטייל של "בנות על בנים" וכדומה - בשביל זה יש רובריקות מתאימות בפורום ובמגזין. אבל סקס בטוח יהיה פה בצורה כזאת או אחרת 😄

DROGEN
^
^
כול מה שקשור לכימיקלים שמשנים סטייט אופ מיינד - לא משנה עם הם טבעיים, מופקים במצעות תרופת מרשם או בכול דרך אחרת. כן, ובכלל כול מה שקשור לחיבור עדין בין גוף לנפש...

INDUSTRIAL
^
^
וכמובן - איך אפשר בלי מוזיקה! לרוב יהיו פה לינקים לריביויים שכתבתי לאלבומים - ולפעמים גם את הריביויים עצמם. וסתם כול מיני דברים מעניינים.

כמובן שתראו פה גם מאט סיפורי לפני שינה – קצת פילוסופיה בגרוש, קצת פסיכולוגיה בלירה, מאט מן ארוטיקה גובלת בפורנוגרפיה ספרותית, מאט מן סיוטי לילה שלא מפחידים זבוב, ומאט חדשות מיושנות...כול הדברים האלא שמעניינים בדיוק את האדם האחד והיחיד שחשוב לי ממנו בכול היקום – אותי עצמי.
ודבר האחרון והחשוב – הבלוג מוקדש לכול הזכרים שבינינו, ובמיוחד לאלא שהיו בחיי, אלא שאני חולקת אתם את ההווה, ואלא שדרכי תצטלב עם דרכם בעתיד. בגללכם, בנים,  אני עדיין נהנית לשהות בעולם המשעמם הזה, אתם לא מפסיקים להפתיע ולשעשע אותי, ועל זה אני אסירת תודה. לכם אני חייבת את הריגושים החזקים שחביתי, הודותכם התפתחתי להיות מה שאני היום, לטוב ולרע.., מכם למדתי את מיטב הדברים שלמדתי – לנסוע על אופניים, לתקן מחשבים, לשים זיין ולעשות תחרות למי יש יותר גדול...ולמראת כול טלטולי החיים אתם ממשיכים לעורר בי חשק לקום בבוקר, להראות טוב, להיות אשת קריירה בעבודה, שפית במטבח, סחבק מספר 1 במפגש בירה עם חברה', נערה קרועה בג'ינס קרוע לא פחות  בכול שער הזמן – לא משנה מה הם השנים, ומה הוא מזג העביר...בקיצור, תודה שאתם קיימים!