צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע שלי

לפני 3 שנים. 4 באפריל 2021 בשעה 10:39

אז הייתה אחת.

נפגשנו במקרה לגמרי, הוייבים היו חיוביים.

אבל זיהינו את זה מההתחלה, ראינו את הקושי, ראינו את הפחד.

התחלנו בפגישה, סתם ככה במקום ציבורי, היא הייתה סופר נבוכה אבל לאט לאט השתחררה ונפתחה, זה תמיד נעים לנו לשמוע שאנשים מרגישים איתנו בנח.

בכללי אנחנו לא באים עם יותר מדי פאסון ומשחקים תפקיד.

השיחה בכללי הייתה מהממת, היה זורם היה כיף ולא שמנו לב שהזמן עובר בכלל.

לי אישית היה מאוד מסקרן לפגוש אותה כי מכל השיחות שלנו עם נשלטות, משהו בה היה לי אניגמטי, הרבה רמזים שהיא פיזרה העידו על עבר מורכב.

אנחנו לא פוחדים להיכנס ראש בראש ושאלנו אותה על הדברים האלה, ואכן קיבלנו את התשובות, ידענו שאם היא תרצה סשן ראשון איתנו זה גם יהיה סשן ראשון מהסוג הזה, ודיברנו הרבה אני ואנאבל על העדינות והזהירות שנרצה לקחת.

 

אנחנו לא אוהבים להניח הנחות ולא אוהבים להניח שיש לנו רשות, אז בסופי פגישה אנחנו לרוב שואלים את הצד המצטרף "תרצי לעשות איתנו סשן?" אבל לא הייתה לנו הזדמנות מרוב התרגשות היא שאלה אותנו "אז תרצו לסשן אותי?" זה היה כל-כך מקסים וברור שענינו בחיוב.

 

התאריך נקבע, דיברנו הרבה בטלגרם על גבולות, על מוכנות, על מה כן היא רוצה להתנסות מה היא לא מוכנה להתנסות, בגדול עלה מהשיחה שכאב זה נושא שמאוד מעניין אותה, והגבלת תנועה בכל מיני צורות, אבל מיניות והשפלות וציות פחות מתחבר לה.

 

וזה מה שהיה...

 

היא נכנסה אלינו מרוגשת, מפוחדת קצת, מובכת, ואנחנו מיד הפכנו לבולעי המבוכה שאנחנו, הרגענו אותה, דיברנו קצת ואז, התחלנו ללטף אותה, לי התחילה ללטף ראשונה, רצינו שהמגע הראשון יהיה מאישה, ולאחר כמה דקות שאלתי אם זה בסדר שאגע בה גם, התחלנו לגעת, אומרים לה כמה כיף לנו שהיא הגיעה, אומרים לה מה היא מעוררת בנו.

 

בכל שלב שעברנו איתה, שאלנו אם זה בסדר, אין מה לעשות, כשאנחנו מתחילים לסשן מישהי שעוד לא מכירה את מה זה סשן, ועוד לא מרגישה בנח, אנחנו ניקח שבע צעדי מניעה כדי לוודא שלא נפגע בה בשום צורה, כן כן, אנחנו יודעים שזה מוריד מה"סקסיות" או מה"בדסמיות" לאנשים מסוימים, וזה בסדר, אבל אם מישהו אומר לנו שהדרגתיות חשובה לו, אז בסשנים הראשונים זה מה שהוא יקבל... אנחנו פחות מתעסקים בחציית גבולות.

 

לאט לאט התחלנו להצליף בה, זה התחיל בספאנקים מעל הגרביון הסקסי שהיא לבשה, כמובן שזה לא הזיז לה אבל לאט לאט התחלנו להרים את רמת הכאב, היא התגלתה כמצטיינת בכאב לא ממש עברה את סף ה4 מתוך עשר, הבאנו עוד שוט ועוד שוט, כל פעם הראינו לה את השוט והסברנו בכללי מה הוא עושה, ואיזה סוג כאב הוא מעניק, ראינו אותה משתחררת לאט לאט, מעבירה לנו את המושכות בצורה אמיתית, פשוט ראינו על הגוף שלה איך היא סומכת עלינו יותר ויותר.

 

הבאנו אזיקים, עשינו משהו פשוט, רצינו לראות איך חוסר אונים מרגיש לה, ואז התחלתי לקשור אותה, קשרים פשוטים, לא משהו מסובך רק להכיר לה את התחושה של החבל, שילבנו קצת הצלפות עם החבלים והעלינו את הבר עוד קצת, אנחנו מעלים את הכאב מצליפים, עוד ועוד, מחליפים שוטים ובכל פעם שאנחנו שואלים "כמה" היא עונה גג 4, לא עוברת את זה...

 

עשינו קצת סטים, ופתאום אנחו שמים לב, שהיא משתדלת לא להוציא קול, היא מאשרת לנו את זה, ואמרנו לה לשחרר ולהיפתח ושלהוציא קולות זה דווקא חיובי ואנחנו נשמח לשמוע אותה גונחת מכאב...

היא לא ממש הצליחה לשחרר קולות, ואפילו אמרה שהיא נדלקת מהכאב, הסשן התקדם מאוד טוב.

 

סוף הסשן הגיע, והיא הייתה רעבה לעוד, עצרנו את זה במכוון במקום התחלתי אחרי שהיא הכירה קצת מהדברים, ראתה את התקשורת בינינו ואיך אנחנו מנהלים סשן.

 

באפטר קייר דיברנו המון על איך זה הרגיש לה, מה היו הנקודות שהיו יותר מדי קשות, מה היא אהבה, היא אמרה שהיא כל-כך נהנתה מהכאב והייתה רוצה לחוות שוב, היא ריגשה אותנו בזה ששוב הקדימה אותנו ושאלה מתי שוב נרצה להיפגש איתה חחח, אמרה שאפילו הייתה רוצה לחקור איתנו את המקום של מיניות.

 

אז ללא ספק אנחנו לא יכולים לחכות שוב לפעם הבאה... וכנראה שנגביר את הווליום אפילו עוד יותר.

 

אז לך.. מהממת שכמותך,

ריגשת אותנו באומץ שלך, בפתיחות שלך, אנחנו יודעים כמה זה דורש לסמוך ככה על אנשים אחרים וכל שכן על זוג, הייתה גם לנו חוויה כל-כך טובה ומעצימה, וכן ירבו כאלה(:

המלכה ליסה​(שולטת){♥️} - פוסט מקסים! כל הכבוד לכם וכך בדיוק צריך לנהוג!
לפני 3 שנים
teller - תודה לך (:
לפני 3 שנים
מענטז​(אחר) - כמה עדינות ותשומת לב
זה בכלל לא מובן מאליו בעולם הזה
טוב שאתם קיימים
אני קורא אותך ומתרגש בשבילה
🙏
לפני 3 שנים
teller - וואי תודה על המילים(:
לפני 3 שנים
Into the wild - אתם מדהימים
לפני 3 שנים
teller - 😍
לפני 3 שנים
רגעים של בריחה​(אחר) - אתם זוג מדהים!!!
אם לחוות סשן עם זוג, או בכלל, עם זוג, אז עם אנשים שכמותכם.
לפני 3 שנים
רגעים של בריחה​(אחר) - אני מאחל לעצמי להכיר אנשים כמותכם ולחוות אותם ואיתם.
לפני 3 שנים
teller - תודה לך(:
לפני 3 שנים
Annabelle Lee - אתה מהמם ♥️ ואני אוהבת אותך
לפני 3 שנים
teller - חולה עלייך😍😍😍😍
לפני 3 שנים
רגעים של בריחה​(אחר) - נהיה פה דביק 😂😂
לפני 3 שנים
argam m - אתם פשוט מדהימים, נגעתם בי בכל מילה
זו בטח זכות גדולה להכיר אתכם
לפני 3 שנים
משוטט...​(נשלט) - מקסים!
התחברתי כל כך. הרושם הראשוני של פגישה וסשן ראשון כל כך חשוב. אתם גורמים לנשלטים לצאת עם טעם של עוד ולדעת שסשן זה לא דבר מאיים.זה תיבול נהדר למערכת יחסים.
לפני 3 שנים
teller - תודה רבה(:
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י