ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אדומה

נקודת מבט מתכווננת
לפני 13 שנים. 20 בפברואר 2011 בשעה 2:44

בתקופה האחרונה הוצעה לי פעמיים תרומת זרע. אני נוטה לחשוב שזה שהשעון שלי פעיל גורם לאלו שמתעסקים איתי מינית להציע לי הצעות מגונות. בזמן שאני כותבת שורות אלו נחות לידי סנדלי NINE WEST חדשות ויפות. השתמשתי בהן אתמול בפעם הראשונה ואני חושבת שאנחנו נהיה חברים טובים, גם מחוץ למיטה.
בכל פעם שאני נכנסת לכלוב ורואה את הכינוי שלי אני מחייכת כי אני מרגישה שהוא מתאר אותי בצורה מייצגת. העובדה שבסינית אין מקום לציניות לא גורעת מהשימוש בה. אני פשוט מסתפקת בשאר השפות בשביל לתת לה ביטוי.
כמו כל בחורה טובה, אני סופרת עם כמה אנשים שכבתי. אבל האם אפשר לספור מישהו שלא היה בתוכי? הלשון שלו הייתה בתוכי, האצבעות שלו היו בתוכי, אבל הוא לא היה בתוכי.
אז האם הוא נחשב?
או האם העניין של I DID NOT HAVE SEX WITH THAT WOMAN עונה יותר טוב על ההגדרה? הרי מצב כזה יוצר לגיטימציה להגיד "לא שכבתי איתו", כי באמת לא שכבתי איתו. אבל אז האם זוג נשי גם לא שוכב? הרי אין שם גבריות, לפחות לא אורגנית... טוב, אני עוד מתלבטת בעניין הזה, למרות שלא חייבים להגדיר, אפשר פשוט להגיד "הייתי איתו". כתוצאה מה"להיות" תפוסים לי כל מיני שרירים, וזה גם כואב אבל גם מאותת לי שהגוף שלי זוכר.

טוב, אני רגועה מדי בשביל שתהיה לי השראה לכתוב. נראה אם מישהו יצליח לעצבן אותי היום, כי בשלב זה היקום ואני אחד אנו.

abir - מחיייך.
גם אני עסקתי בספירה כזו ודי התלבטתי..:)
שאלה שהתחבטתי בה למשל , האם חדירה אנאלית נחשבת כמישהי ששכבתי איתה..? :)
לפני 13 שנים
צינית מסין - זאת שאלה שגם חשבתי עליה...
אולי אם יש מגע בין שני איברי מין, אז זה מין?
אבל גם אז אפשר למצוא פרצות בחוק...
לפני 13 שנים
abir - בדיקת רטיבות באוטו נחשבת?
(הרמה הולכת ומתדרדרת ...) :)
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י