סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הבזקים

לפני 7 שנים. 30 במאי 2016 בשעה 6:25

מה לא נאמר ונכתב על מילת הביטחון, על חשיבותה ושהיא שייכת לנשלטת. שרשורים ופוסטים רבים עסקו בה. 

והפרסומים שעולים לאחרונה שוב ושוב תמיד מלווים או נתמכים מהצד באמירה - אל תשכחו מילת ביטחון! חובה !!!

הפוסט לא עוסק במה הוא אונס ואם מישהו אנס מישהי או לא. הפוסט מדבר רק על מילת ביטחון וחשיבותה, אם בכלל.
מילת הביטחון הגיעה ממקום חיובי ככלי שבא לעזור לשולט להבין מתי נשלטת נמצאת בנקודה שהיא זקוקה לעצירה/שינוי, ולנשלטת את היכולת להודיע לשולט שלה - אני צריכה לעצור.
ומכיוון ש"לא"; "די" הן מילים שיוצאות לפעמים באופן דיי אוטומטי כשלא נעים לנו, אז מילת הביטחון מצאה את מקומה.

כל אחד והווריאציה שלו. יש מי שבוחר צבע או מילה מסובכת כדי שתאמר ויש מי שבוחר סימן ברור ועוד.
אבל כמו הרבה דברים חיובים שהעולם המציא, יכול מאוד להיות שמילת הביטחון היא במובן מסוים עקב אכילס ואחת מהטעויות של חלק מהקשרים בעולם הזה.
החיים יצרו מילות ביטחון משלהם שהגוף מורגל להשתמש בהם ובכל מקום הן ברורות ומקובלות. כאשר מישהי צועקת  לעצור ועוד, אנשים שלא מכירים את עולם השליטה  מבינים את המסר (בהנחה שהם יציבים בנפשם). "מילת הביטחון" המיוחדת של עולם השליטה בהרבה מובנים רק יצרה שטחים מתים ומקומות שניתן בהם להגיע לאי הבנות. צעקתי אי מספיק, אמרתי לא, שכחתי את מילת הביטחון מהלחץ, אלו דברים שחוזרים ונשמעים שוב ושוב ברבים מהסיפורים. למה באמת צריכים מילה יחודית? למה המילים הרגילות לא יכולות לספק? אז מישהי תצעק לא יכולה יותר והשולט יעצור ובמקרה הגרוע מכל היא תגיד לא זה בסדר תמשיך והסשן ימשיך למרות ההפוגה הרגעית.


לדעתי, במובן מסוים "מילת הביטחון" שנחשבת אצל חלק כאורים ותומים של עולם השליטה, לא רק שלא תורמת לנשלטת או לשולט, אלא להפך, היא רק יוצרת עוד שטחים אפורים שבהם ניתן ליצר אי הבנות. כי יש את מילת הפלא והיא לא נזעקה אל השמים. בסופו של יום כל מילות הביטחון עובדות רק במקום ששני אנשים יציבים בנפשם נמצאים אחרת שום מילת פלא לא תעזור גם אם תכתב בכתובת אש. העולם נתן לנו הרבה דרכים לתקשר. אם במילים "רגילות" ואם בשפת גוף וכמו שבחיים עצמם אנשים לרוב יודעים לזהות ולהבין כשיש מצוקה אז אין סיבה שאותם סימנים ושפה לא יהיו תקפים גם כאן.
כאשר מומצאת מילת ביטחון היא, במובן מסוים, מבטלת ונותנת לגיטימציה להתעלם מכל מילות וסימני המצוקה הסטנדרטים ורק יוצרת עוד ועוד אופציות לטעות. אין פסול בלהשתמש במילת ביטחון למי שמרגישה שזה נכון עבורה כל עוד מבינים את היתרונות והחסרונות (וישנם כאלו למילה הזאת)

ולא כל זוג שבוחר לא להשתמש במילת ביטחון מאושרת על ידי ועדת הבדסם מורכב משולט פסיכופט ומסוכן ונשלטת נטולת משכל שמהמרת על חייה. לפעמים אנשים פשוט מצאו דרכים נכונות יותר עבורם לתקשר בקשר ביניהם.

 

דעה נוספת, שונה, אחרת ואולי לא. https://thecage.co.il/blog/userblog.php?blog_id=70632

לפני 8 שנים. 24 במרץ 2016 בשעה 8:51

כל מי שנמצא פה מספיק זמן יכול לראות את אותם הדמויות רק בעטיפה אחרת. אותם הדיונים ואותו הלהט שפעם אולי אחז בחלק מאלו שהיום נמצאים בצידו השני של הגלגל ולא ממש מבינים על מה המהומה.
 
אז נכון שכל אחד הוא יחודי בפני עצמו והמחזור הנ"ל הכי טוב שיש (היום) אבל...
 
מלכות בתשלום היו זונות בתשלום (או להפך) ונושא מאוס לדיון עוד בתקופה שמשה התדרדר למטה מהר סיני...
 
והטוטאליות שעטו קדימה על עבר הנתינה האין סופית והתנפצו חדשות לבקרים על עבר צוקי המציאות ביגון קודר עוד לפני שהגויים ידעו לבטא דיכאון בלי מבטא.
 
הכספומטים הציעו את שרותם עוד לפני שג'ון שפרד גנב את הרעיון ומכר אותו לבנק ברקליס.
 
עבדי הנקיון, נהגים ושאר המקצועות החופשים בכלוב היו ראשוני המובטלים במדינת ישראל.
 
ואל תתנו לסקנדינבים לבלבל אתכם עם מפלצות מהאגדות. הטרול הראשון שייך לכלוב ועל זה גאוותנו הנצחית.
 
אפילו נספר לכם "שהכוסית" חסרת הביטחון, זו שתמיד כולם מקנאים בה (או לפחות ככה היא מנסה להאמין אם תצעק את זה מספיק פעמים) הסתובבה בין הרגליים עוד בימים שלכוסית קראו שאפה.
 
דומים מסוכנים היו פה פעם יותר מכמות הסתימות של מלתעות בסרט "המרגלת שאהבה אותי" בכיכובו של ג'ימס בונד (007) 
 
וצמוד אליהם צעדו יד ביד פורמי הסאביות שלחשו ניקים לועדת האתיקה הנשית שהתפנתה מחיבוק חם ומרגש לנשלטת התורנית שבחרה לעצום עינים ולמגר כל שבב אחריות לחייה כשדמעות תנין ניגרו מעיניה כאשר גילתה שהסופרמן שלה נתקע נעול בתא הטלפון עם נשלטת אחרת.
 
ואם מישהו כאן חושב שהוא יוכל לקחת זכויות יוצרים על המירמור אז בואו ננשום עמוק. נכון, ישנם פה כמה שלהבדיל מאחרים בודאות זכו לתואר מאסטר (רק חבל שזה בתחום המירמור) אבל גם הממורמרים צעדו עם הכלוב לאורך כל דרכו ומילמלו פניני דכאון.
 
אז אתם שואלים האם באמת יש משהו אחר מלבד סיפורי פעם שאולי פספסתם.
 
פעם ידעו לריב באמת.  
 
מי שיהיה אמיץ דיו יגלגל אחורה וימצא דיונים אמיתים ברומו של עולם שכמעט פירקו את עולם הבדסם. מה ההבדל בין שולט, אדון ומאסטר ובמקביל לו הדיון המרתק לא פחות לגבי נשלטת, שפחה וסאבית.
כמויות הדם שנשפכו שם לא היו מביישות שום סשן אקסטרים במיטבו.
 
ובל נשכח את שאלת השאלות מי אמור לפנות למי מיטב הרבנים והרבניות עמלו עבורכם יומם ולילה בכדי לענות על סוגיה זו ולהביא מזור לכל אלו שרצו לפנות אבל לא ידוע מה נאמר בזוהר הקדוש של הכלוב. 
https://thecage.co.il/phpBB/viewtopic.php?t=200
 
מלבד זה בסופו של יום אם מסתכלים על התמונה הגדולה, לא הרבה השתנה ולא הרבה גם ישתנה בעתיד. 
כי כל המסביב, צבעוני יותר או פחות, תמיד נשאר אותו הדבר.
הדבר היחיד שבאמת יכול להשתנות הוא האנשים עצמם, לא הדמות שהם מתחזקים, וזה משהו שלא רואים בתמונות ובכתובים.
זה משהו שמרגישים.


לפני 8 שנים. 17 במרץ 2016 בשעה 17:14
מה לא נעשה בעבר בכדי לתת פתרון לשאלה איך יודעים ממי להתרחק וממי לא? מכיוון שלא באמת היתה תשובה טובה כל נשלטת הוקפה בחבילת ביטחון שמרגיש כאילו נרכשה בעזרת כספי הסיוע האמרקאי.
 
בשלב הראשון הדוד סם הביא לנו את ה- SW הלא היא ה- Safe Word , מילת הבטחון שתביא שקט ושולם על פני הארץ ובליבה של כל נשלטת.
הגדילו אנשים לעשות ותרגמו אותה למילת ביטחון בכדי שזה ירגיש בטחון ישראלי קצת כמו לטוס באל על.
 
אבל לאחר שנשלטות זעקו דרדסבא במגוון שפות והסתבר שמילת הביטחון טובה יותר בתאוריה מאשר במעשי פעמים רבות, הוחלט להרחיב ושזה חובבנות להסתפק במילה אחת
והגיע לעולמנו ה - (SSC (Safe Sane & Consensual שאם נחיתתו בארץ הכל נראה ברור יותר וכולם נשמו לרווחה והפכו לבטוחים שפוים ומסכימים הרבה יותר.
 
אך מה לעשות גם כאשר הכל היה בטוח שפוי ובהסכמה מישהו היה חייב איזה כוס בירה ושכח איזה נשלטת על חוף הים קשורה. 
זעקות מילאו את חלל הכלוב והוחלט שאי אפשר ללכת לסשן רק עם שתי מילים ובגלל שנשים בדיוק סימו לשרוף את החזיות וצעקו משהו על שויון זכויות מהשמים הגיע אלינו
 ה-  RACKRisk-Aware Consensual Kink also Risk-Accepted Consensual Kink 
למרבה הפלא מלבד הרבה מאמרים באנגלית לא הגיע הפתרון המיוחל הויכוחים לא נעלמו ואז עשתה עליה לארצנו  ה- (YKINMK-(your kink is not MY Kink 
שזה אומר בשפת השליטה עזבו אותי באמא שלכם.
 
אפשר לעטוף את הנשלטות והקשרים בהרבה מילות חוכמה, ואפשר לפנות לפוטין שיתגבר אותנו במילים בקרילית.
אבל בסופו של יום מה שחשוב באמת זה מי האדם שאליו נזעקות המילים כי בסופו של יום מילים הן רק מילים.
לפני 8 שנים. 6 במרץ 2016 בשעה 8:40

מי לא מכיר את סעיף הגבולות בפרופיל שהוא אבן דרך בעולם השליטה.

אם רק ניתן, עזרה קטנה מהקהל בבקשה.

נניח שאנחנו מתעלמים מהמבריק התורן שרשם בגבולות, גבולות 67, וכולנו התפקענו מצחוק ורצנו לחבקו.

אנשים ובעיקר נשים כותבות בגבולות - ילדים! מה עובר בראש כאשר בוחרים לציין גבול כזה?

שאם לא יהיה כתוב אז השולט עלול לעבור בבית ספר ולאסוף איזה ילד לסשן? או שתקבלי הודעה בזו הלשון: תכיני את עצמך, היום יש גאנג באנג עם ז 3.

להבדיל אלפי הבדלות כשמישהי בוחרת לכתוב נקרופיליה ניתן להירגע. ברור שבמקרה שלפנינו, אם שולט מסוים תכנן להרוג אותה ואז לשכב אתה, הוא יעצור כי בכל זאת אנחנו באתר בדסמי עם קודים של כבוד וגבול זה גבול וימתין למצוא מישהי שנקרופיליה לא מפריעה לה כל כך.

ואם כבר בגבולות עסקננו, כאשר שולט/ שולטת כותבים שגבולות הם רק פחדים שנועדו להיפרץ יחדיו והם בוחרים לפנות לאחד מהניקים שהוזכרו מעלינו למה בדיוק הם מתכוונים?

לפני 8 שנים. 28 בפברואר 2016 בשעה 9:50
פעם בכמה זמן אנחנו שומעים על עוד אבדה של גיבור או גיבורה שעוזבים את ביצתנו הקטנה הדלוחה והבלתי מספקת אל עבר המגרש של הגדולים ב - Fetlife  .
תמיד ענינה אותי התופעה הזאת ומה מניע אנשים לנהור לאותו מקום מופלא ומקודש אז יצאתי לחקור :)
 
אז מגיעים לשם ומה קורה אז ? יש נשלטות מכל העולם וניתן לדבר איתן באנגלית קולחת או מקרטעת ולקרוא מה ג'ון מחוף השנהב מספר שעשה ומה אז?
הרי לאחר ההתרגשות הראשונית לא קראתי שמספר העולות לארצנו עלה וכל שולט שני שמצא מישהי שתדבר איתו באנגלית גרם לה לרוץ ולקנות כרטיס טיסה בכדי לחיות חיי שליטה איתו בארץ הקודש.
ואני אפילו אקח הימור בטוח שלא כל שולטינו הגיבורים קונים כרטיס לעבר אותה נשלטת בצפון סיביר שזכו לשוחח איתה בשפת הבדסם העולמית .
 
אז מה בכל זאת יש שם מלבד שיחות וירטואליות באנגלית ורגעי שיא של מצלמה וירטואליות ?
בסוף יש שם קהילה של ישראלים שחלקם הגדול אפילו לכתוב באנגלית לא יודע ומשוחח אחד עם השני בעברית אבל ללא כל ספק זה שונה כשהשיחות סביבך הן באתר עם רקע שחור ונגיעות אדום באנגלית ולא בעברית.
אנשים שאין להם מספר גבוה מדי במשקפים יצליחו להבחין שבניקים בקהילת הישראלים  מופיעים אותם ניקים (רק חלקם תורגמו לאנגלית) כמו אלו שמסתובבים באותה ביצה עלובה ודלוחה שכולם ברחו ממנה אל עבר השינוי הגדול.
 
אז מה באמת יש שם ? מלבד הקטע של להיות חלק מהקהילה הבנלאומית וכמובן לקרוא מאמרים (בדיוק כמו כל אלו שקראו את כל המאמרים בפליבוי)  מה ההבדל ? 
האם כאשר מדברים עם "משועמעמת מהתחת" בכלוב זה מרגיש עלוב, ריקני ומטופש למה שזה ירגיש אחרת כאשר ידברו איתה ב Fitlife  רק בגלל שהיא עשתה google translate והפכה ל "Bored ass"   
 
 אני באמת יכול להבין אנשים שממצאים את עצמם בכלוב. אבל אני הרבה יותר מתקשה להבין אנשים שעושים Shift -> Alt  ובאמת מאמינים שיקבלו משהו אחר מלבד אנגלית במקום עברית.
 
אולי זה הרצון להתקרב לגיבורים שאנו זוכים לחוות כל תקופה ששבו מחו"ל תמיד לאחר שהות ארוכה עם ניסיון בנלאומי.
כולנו מכירים שפעם בכמה זמן נוחת עלינו כרטיס תורן שלא שיחק בשטויות של שליטה פה בארצנו הקטנה הרי אם אתה ישראלי שקונה פה בארץ שוט שיוצר בסין ומצליף בו מימין לשמאל 
זה די עלוב כאשר מגיע בנלאומי שרכש בניו יורק שוט שיוצר בסין ולמד להצליף בו משמאל לימין כל שנותר הוא לרדת על הברכים ולהודות לאל שנתן לנו עוד בחיינו לזכות להיות ליד הדבר האמיתי.
 
אפשר לברוח ממקום למקום כתרנגולת קרוטעת ראש מתוך אמונה שבמקום אחר הכל יהיה שונה (לפעמים זה גם עלול להצליח הרי גם תרנגול עיוור לפעמים תופס גרגר)
בסופו של יום לא חסר סיבות בכדי להתלונן על האוכלוסיה בכלוב (אלוהים עדי שיש על מה) ועדין יש כאן במקום העלוב הדלוח שכותבים בו בעברית כל מה שיש בכל מקום אחר.
לפני 8 שנים. 17 בפברואר 2016 בשעה 12:20

https://thecage.co.il/blog/userblog.php?postid=511537&blog_id=70632

 

אתם חשבתם שהיא פה רק כדי לדגמן חלקי לבוש אבל מסתבר שאם מסתכלים עמוק ניתן לראות מה באמת יש מתחת לבגדים 

לפעמים דעה שקולה קצת חוכמת חיים שווים יותר מהרבה דברים.

 

אז בגלל שהפוסט יותר מראוי (מתי גברים ילמדו לכתוב ככה 😄 ) 

אז אני עושה לה מחווה אצילית  ומשתף את  הפוסט המדובר בתקווה שלאחר שוך הסערה כל הצדדים יוכלו אולי לקחת משהו למען עצמם ולמען אחרים מהדיון שהתפתח פה.

 

 

לפני 8 שנים. 10 בפברואר 2016 בשעה 15:57
מילון לשפת נשים:

לא = כן.

אולי = לא.

אני מצטערת = אתה עוד תצטער.

אנחנו צריכים = אני רוצה.

זו ההחלטה שלך = ההחלטה הנכונה כבר צריכה להיות ברורה לך בשלב זה.

תעשה מה שאתה רוצה = אתה תשלם על זה אח"כ

אנחנו צריכים לדבר= אני צריכה להתלונן.

אני לא עצבנית = ברור שאני עצבנית, דביל.

אתה כל כך גברי = אתה צריך להתגלח ואתה מזיע המון

תהיה רומנטי ותכבה את האור = לא הורדתי שערות מהרגליים.

המטבח הזה כל כך לא נוח = אני רוצה בית חדש.

אני רוצה וילונות חדשים = וריהוט חדש, ושטיח חדש, וטפט.

אני שומעת רעש = הבחנתי שכמעט נרדמת

האם אתה אוהב אותי? = אני הולכת לבקש משהו יקר.

כמה אתה אוהב אותי? = עשיתי היום משהו שאתה הולך לשנוא

אני אהיה מוכנה תוך מספר דקות = תחלוץ את נעליך ותחפש סרט טוב בטלוויזיה.

אתה חייב ללמוד לתקשר= פשוט תסכים איתי

האם אתה מקשיב לי? = מאוחר מדי, אתה מת.

 

מילון לשפת הגברים:

אני רעב = אני רעב.אני עייף= אני עייף

את רוצה ללכת לסרט? = בסופו של דבר אני ארצה לשכב איתך

אפשר להזמין אותך למסעדה? = בסופו של דבר אני ארצה לשכב איתך

אני יכול להתקשר אליך מתישהו? = בסופו של דבר אני ארצה לשכב איתך

אפשר להזמין אותך לרקוד? = בסופו של דבר אני ארצה לשכב איתך

שמלה יפה! = מחשוף יפה!

את נראית מתוחה, תני לי לעשות לך מסאג'= אני רוצה לגרות אותך

מה קרה? = איזו טראומה פסיכולוגית מטופשת יש לך עכשיו?

מה קרה ?= אני מניח שאין מה לדבר על סקס הלילה

אני משועמם? = האם בא לך לשכב איתי?

אני אוהב אותך = בואי נשכב עכשיו.

גם אני אוהב אותך = או קיי, אמרתי את זה, עכשיו אנחנו יכולים כבר לעשות סקס?

כן, אני אוהב את התספורת שלך= אהבתי יותר את מה שהיה קודם.

בואי נדבר = אני ארשים אותך שאני בחור עמוק שאפשר לדבר איתו, ואז נעשה סקס.

בואי נתחתן = אני רוצה להפוך את אפשרותך לשכב עם אחרים ללא חוקית.

לפני 8 שנים. 17 בינואר 2016 בשעה 12:55

לאחרונה יש הרגשה שאנשים הגיעו למסקנה שבכדי להצליח צריך איזה יחצן צמרת שימצא איזה שהוא שטיק תורן.

פעם היו  שולטים, נשלטות, שולטות, נשלטים ואחרים לרוב מתחבאים בתוך ים הניקים הכפולים .

הצליח מישהו לדוג ניק פעיל שוחחו בדקו התאמה ואם היא נמצאה המשיכו עם זה הלאה.

 

היום אנחנו בעידן אחר שבו אם לא מיצרים ונטילציה ורעש זה כבר ממש סתם.

ניתן לחזות באיחודים מרגישם יותר מהאיחוד של כוורת בכדי לתת חווית שליטה שלא ניתן למצוא סתם אצל כל אחד.

אולי השלב הבא הוא הקמת קבוצות רכישה (הסאדיסט, המזוכיסט, המנטליסט, הרגיש, המנתח, הנצלן, הכספומט, הנהג, המנקה, והמומחה במחזור הודעות (מי שממש רוצה יכול להוסיף ית, ה, ת במקומות הנכונים)) 

וכל זאת בכדי לתת חבילה מלאה לקהל שכה דורש זאת.

 

אחרים יפרסמו פוסט ועוד פוסט ובאנר זוהר בחוצות הכלוב על הפוסט שלהם שעומד להגיע שאם תפספסו אותו תרגישו אכזבה גדולה יותר מאלו שלא זכו לראות את שמחת בית השואבה

וכל זה רק בכדי שהעולם יזכה לראות את הביצה השמאלית שלהם מעוד זווית שבה האור מעלים את שערת השיבה שקפצה לפרצופנו בתמונה שהתפרסמה מספר דקות קודם.

 

ובל נשכח את המחפשות למחפשים שצצות כמו כלניות אחר הגשם. 

כל אחת אוחזת בדף מסרים ומיירטת את הכתוב בו לעבר כל ניק נשי או ניק שעלול להיות נשי .

האחת מחפשת את הצלע הנוספת, האחרת מחפשת הכול מלבד עוד צלע והשלישית רק רוצה לתת לעולם לחוות את האושר בלזכות לשוחח /להריח את השולט שלה שלא יכול להגיע למלאכת החיפוש בעצמו כי הוא עסוק בעניינים של אלים אי שם באולימפוס.

יכול להיות שבכלוב המקום שבו חלקת גדולי האומה מחווירה לעומתו, נמצאים שולטים שקצת פוחדים לקבל לא ושחס וחלילה הנשלטת שלהם תדע מזה.

אז במקום לחפש צלעות בעצמם הם מתחבאים מאחורי נשלטות שזוכות לליטוף אוהב ונשלחות קדימה ככלב של יחידת עוקץ לוודא אם הדרך נקיה בכדי שגיבורינו לא יתפוצצו בעצמם בדרך אל הארץ המובטחת.

 

אף מילה לא נכתוב על להקת המגיבים/מגיבות שדוהרת אחד לבלוג של משנהו עם האגודל מורם אל עבר הלייק הנוצץ 

שיסמל כמה חשוב, אמתי, מרגש, נוגע, ...(ניתן להוסיף כל אחד כרצונו) הקישור לשיר שזה אתה  הודבק במלאכת מחשבת בפוסט  ה- 45 באותו יום.

 

לפני 8 שנים. 10 בדצמבר 2015 בשעה 12:35

איך אגדה של  שולט נולד... (בכלוב)

 

ללא כל ספק אנשים נוקטים פה בשימוש בגוזמאות כדרך להאדיר את יכולות השליטה שלהם ובכדי לטשטש את חולשותיהם .

לא צריך להיות פסיכולוג עם ניסיון שהתמחה בנפש האדם בכדי לראות כאשר אדם מסיבותיו (לא נגיד חוסר הצלחה ללא הגוזמה כי בשולטים עסקננו וזה עסק רציני שכישלון לא יכול להיות קיים בו) 

יוצא למסע להאדרת הניק ומיתוגו "כשולט מוביל" 

 

התהליך כולל לרוב מספר שלבים:

 

שלב א חדירה לתודעה:

שלשול מילולי העיקר לדאוג לשחרר פוסט כל כמה שעות (במקרה הטוב)  כדי שיראו שהוא קיים

 

שלב ב בנית הקהל:

להתחיל להגיב לנשלטות ושולטות בבלוג בכדי שירוצו להגיב בבלוג שלך גם (רצוי הרבה את מושלמת אין כמוך את נשלטת/שולטת אמיתית  ושאר מילות חנופה), כמה שיותר בנות מגיבות נחשב לסימן טוב.

אל דאגה אם יש קושי בביצוע שלב זה פתיחת ניק שני נקבי עובד באותה צורה  (רק לזכור לא להתבלבל בזכר נקבה כשמשתמשים בו זה יוצר מצבים מביכים (דוגמאות רבות קימות בשטח))

 

שלב ג לימוד השטח: 

להתבונן ולקרוא מה נשלטות "מובילות דעת קהל" בכלוב מפרסמות  ולהניע את הלשון  מעלה ומטה בבלוג שלהן

 

שלב ד הגוזמה:

הכל תלוי במוד היומי אם יהיו פוסטים של נשלטות "מובילות" שיספרו ויתארו על אקטים פומביים אנחנו נזכה לקרוא על סשנים פומביים שהוא ביצע

אם יהיו פוסטים שיעסקו בהשפלות נקבל את גרסת המשפילן לשנת 2015 וכן הלאה . 

אלו מה שמכונה זיקית אנושית הם יודעים להיות רגישים כאשר להבנתם העם מחפש את גרסת השולט הרגיש והמתחשב, הם "קיצונים " ואכזרים כאשר להבנתם זה מה שהולך בשוק עכשיו, לוחמי צדק...

מה שתרצה ולא תרצה תקבל.

 

שלב ה תחזוקה: 

חשוב לדאוג לשדר שאתה לא מוצא זמן כי אתה עסוק כל היום במבחנים ומיונים לכל הנשלטות שפונות אליך 

אם ניתן לצרף איזה תמונה של ציצי או תחת  הרי זה משובח זה ישר מוסיף נקודות (לא חשוב אם התמונה היא של השכנה או של גולדה מאיר בצעירותה כל עוד מתנוסס המילים נשלטת וסשן מתחת הניקוד נצבר).

 

 

ואז בדומה לנס פח השמן משהו שהיה אמור להיגמר ביומו הראשון מחזיק הרבה יותר מידי זמן וככה אגדות נולדות.

לפני 8 שנים. 7 ביוני 2015 בשעה 6:54

לפעמים אנשים רודפים כל כך חזק בכדי לחוש להרגיש שהם מתקשים לראות שהרדיפה שלהם היא בכלל ריצה לכיוון ההפוך סוג של בריחה.

 

הניסיונות למלא חללים בהתרגשות במקום ברגש מראש נועדו לכישלון הם לא הרבה יותר מאשליה קצרת טווח שמייצרת HI רגעי

שכאשר הערפל מתפזר מגלים מחדש שהחוסר והריקנות רק גדלו ואז כמו גלגל רצים לחפש את הריגוש הבא בכדי לנסות לדחות ולהעלים את ההתמודדות.

 

ניתן לדחות כמעט כל דבר בחיים אפילו את החיים עצמם ניתן לדחות. הסברים, סיבות, תירוצים אחד מתערבב בתוך השני

 עד שהערפל והבלבול כוו גדול  שהכי קל זה פשוט לוותר לעצמנו מחדש.

 

בסוף הכול מתנקז למקום של הצורך לקבל החלטה והמקום הזה יכול להיות מפחיד כי לעולם אין דרך אמיתת לדעת מראש האם בחרנו "נכון"  אולי בסוף נצטער אולי אנחנו טועים... 

חלק בוחרים לדחות ולדחות את ההתמודדות אחרים בוחרים להתייעץ עם עוד ועוד אנשים מנסים לשכנע את עצמם שאולי יצוץ איזה משהו חדש למרות שבלב הם כבר יודעים את התשובה.

 

רק מי שמוצא את האומץ להבין שיש לו חולשה פחד קושי להתמודד גם מוצא את הדרך לצאת מהמעגל הזה

לפעמים צריך רק להשלים לפעמים צריך רק להעז לקבל עזרה.

מחקרים הראו שמשיכת זמן ועצימת עיניים הביאו במקרה הטוב לכאב בעיניים בטח לא למקום טוב יותר.