אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Down To The Well

לפני 11 שנים. 10 בינואר 2013 בשעה 6:57

 

 

סיפור חיי - סיפור חיי הוא נס קומפקטי מאוד, כזה שמצטמצם ל-24 שעות.

הנה אני, עומדת פה כששוב שפיותי נסה ממני  בסמוך למעוז שפת ים התשוקה וחופיו הפרועים

צורחת כמטורפת , נועצת את ציפורני בעורפי ומתחננת להשלים עם עוד סמ"ק אחד מהנפח של עצמי.

מבעד לגאוותי השותקת אדע שלא אוכל לשאת זאת עוד ולא ארצה ללכת יותר מהאנשים שמדברים מתוך עיני ומאלו שרוחם

איתי תמיד.

כי מתחילתם מסתבר וגם בסופם הבילתי נמנע , חיי הם צרוף של ארועים אקראיים או לא אשר עושים מאמץ נחוש להשיג את מטרתם האמיתית,

לפוגג את האשליה את חווית היסוד של הלב שלי ויתמותו ולעזאזל -

 

 מי אני שאסרב להם ? .

 

 

לפני 11 שנים. 26 בספטמבר 2012 בשעה 19:44

 

 

ואתם שם .

 

מעבר להרי החושך אשר ממוקמים במדויק במקום בו עובר הגבול בין הזכות לחיות והזכות למות. מוארים בהדרכם האלמוותי , האין סופי.

אתם שם , יושבים ומחייכים במרפסת תל אביבית לצד עשבי תיבול ירוקים ואנדרטה הזויה לזכר בוגנבליה אדומה, ואם אני אשב אתכם - אנחנו נשב, ונהיה תמונה של חיים

ססגונים שאכן מתרחשים. אתם תשתו תה ותכרסמו עוגיות חמאה , תשוחחו בלהט נטול גינונים על כל הנושאים שעולם המבוגרים כיסה מפנינו כילדים , על סטיות ופשע

אהבה ואלוהים, כי גם אני כמוכם - נשוחח.

עיני המוזרות ינוחו עליכם וירוויחו את כל היופי האמיץ הזה - אוהב אתכם , אוהב אתכם כל כך כמו שאני באמת כמו שהייתי לפני שהתקלקלתי, אחכך את הלחי שלי בשלכם

ולבטח אבכה ברגעים שנמצא נחומים ונתחזק .

בזמן שאתה תביט לעברי או לא , תדבר גם אלי בקול רגוע שממיס כל רע  ותסביר שהכל אפשרי את בצבעוניותך הלוהבת תחייכי גם בשבילי בשם האהבה והוא יצחק גם

איתי לתמיד את צחוק שמחת החיים שבועטת בתוכו , ואני ? -

 

אני אהיה כולכם.

 

 

(אני בדלת - תפתחו לי ?)

 

 

 

 

לפני 11 שנים. 22 בספטמבר 2012 בשעה 15:28

אולי הלילה אומר קדיש על כל אותם דברים שאני יודעת, אפרסם את תמונתי בעירום כאילו אין מחר.
אחשוף את שדיי , סודותי ואת פרי הדעת אשיב אל העץ חזרה שם מקומו הקדום על נופו, כלא היו דברים מעולם .
על מוקד אעלה כל פנקס חשבונות ממנו נובעות בכתב יד עגול וקריא שורות על גבי שורות של גאווה צוררת מתורגמת לעברית פרי עטי ואודה בכך שאני רוצה לחבק יותר ולגעת גם , לזיין יותר ולגעת להתקרב יותר ולגעת ובעיקר לומר, לומר את כל הדברים האסורים ולגעת,
שמא רבא.

לפני 11 שנים. 15 בספטמבר 2012 בשעה 7:54

 

 

טקס הכישוף הצליח ובנוסף לצהוב שמשתולל סביבי בימים האחרונים, צפות מתוכי בייחוד בזמן נהיגה משתחלות להן בחן אל מתחת למשקפי השמש ונעמדות בין עייני לעדשות הכהות פנטזיות סוטות במיוחד ,שעטת פנטזיות נטולות איפוק או רציונאל פנטזיות טהורות רוויות רעל, אותו רעל נכון אשר מסתנן מבעד למסנני המוסר או החוק.
נראה לי שזכות העלבון וההשפלה של החיים, הזכות לקרבה והצורך בגילוי נפש הם אלו שדגדגו עצבים מנוונים ועוררו בהם תנועה, כי שוב בשעה ששקיפות האוויר נצבעת בגוון צהבהב, שקיפות שמתמלאת בעומס מציאות פנימית תלושה ופסימית אני נזכרת שערפל צהבהב ורומנטי שכזה מאותת על חום ועל קור ועל כך שהגעתי לנקודה מצלצלת שבה אני בהחלט זקוקה לניקוי ראש, בעצם , אולי לא ראש אלא ניקוי נשמה ואולי גם וגם זה לא חייב להיות סותר.
חגה במחשבותי סביב הבוקר שעבר ותחושה נעימה מתגלגלת בי מלווה בעקצוץ מגרה מקורו בגזע המח ממנו נשלחים זרמים לכל מילימטר על גבי מפת גופי. קצוות חיי מתמשכים גם כשעצרתי מול האדום ברמזור וראיתי אותה ובעיקר בלי לחשוב שיגרתי חיוך קטן וחרמני אליה.
היא - אישה מטופחת אדמונית ויפה בשנות ה40 המאוחרות לחייה ממתינה לרמזור ירוק ולעוד כמה ניסים בדיוק כמוני , ואני - פרחחית אפורה באמצע שנות ה30 שכרגיל מאחרת לעבודה . כשמסרה לכיווני חיוך מבויש , ידעתי על בטוח שגם היא חושבת מחשבות מטונפות לפעמים ובעצם אנחנו הרי יותר דומות משונות, יותר קרובות מזרות והניכור למעשה הוא סוג של בטחון שסוטה בכאב מוכר, כן גם הניכור, אולי בעיקר הניכור.
כשהאור ברמזור משתנה לירוק אני נפרדת ממנה ומהשתיקה הארוכה בין שתינו ,חיים שלמים באומדן של רגע - חיים שכאלה, נולדנו לחופש ונקברנו חיות כשאור הרמזור התחלף. אני בטוחה שראיתי את השאלה נסוכה על פניה ,את התקווה, את הייאוש את הזדון ,את התפילה ואולי, אני סתם משליכה ויתכן ,רק יתכן שבמימד אחר היינו רצות בשדות המוריקים בתפארתם ערומות, אבל כאן זה רעננה ופה נשים לא נוהגות לרוץ ערומות בשדות, מקסימום מחייכות בנימוס אחת לשניה בפקקים.
אין ספק שבאותו רגע חשתי כמו צפיפות גדולה בתוכי וגם המולה מעט וולגרית שנבעה מתוך בטחון כזה שהוסר ונשען על מסורת ארוכת שנים והוחלף בערנות עצומה ובערעור, ואני שכל כך רציתי לרוץ איתה , כאמור, צריכה ניקוי ראש בעצם אולי לא ראש אלא ניקוי נשמה ואולי גם וגם זה לא חייב להיות סותר.

 

 

 

 

לפני 11 שנים. 7 באוגוסט 2012 בשעה 12:29

 

 

כל אחת חולמת להיות כלה, מדמיינת את היום הגדול בו תלבש לבן, תיטהר ותתקדש ותוכתר בתואר הנכסף אשת איש.
אבל היא גם רצתה להיות זונה, ומצאה את הדרך הנאותה בדמיונה המפותל לפנטז על היום בו תלבש מה שתלבש, תתלכלך תתקדש ותוכתר בתואר האחר. היום הגדול הגיע.
"האם אין לי את הזכות לגלות את רגשותיי ולהעיד על רצונותיי ?" - היא שואלת, הזונה שבי, ומביטה בי, בעיניה אור.
דקות בודדות נדחסות בדממה, ובהן היערכות אילמת לקבלת הרגע שממנו יראה לה אך טבעי להמשיך הלאה.
זנות יש בה מין התעתוע, וזה קסמה. האם אפשר להישאר אדישים אליו ?
הזנות מספרת סיפור על חוסר אונים, על כלי לשימוש ועל נחיתות ברורה, גבול מטושטש שאם רק מעיזים לחצות אותו, הוא טומן בחובו כוח רב. לזונה יש את הכוח הגדול ביותר בעולם, אבל רק בודדים ורגישים יוכלו להבין זאת. וממנו היא מעניקה את חסדיה.
אז הזונה שבי שולפת בעורמה את הקלפים מתוך הערמה השייכת לה - קלפים של עתיד כחול ? - וחושפת אותם בפני. וכעת הם מונחים גלויים מולי, ומה שמתגלה לעיני מדליק אותי.
אני כבר מכירה אותה די טוב. הסיפור הזה שלה, גם לי כמוה, רגשות מעורבים לגביו.
הוא תלוש מדי, אפיזודה חולפת ועם זאת מתבקשת, והוא נשזר איכשהו יפה כל כך בעלילת חייה.
שנים הגנתי על סודה, כיסיתי על עברה והחרשתי... היו לי מספר סיבות לכך, סיבות מובנות, והיו לי גם הכישורים המתאימים לשמירת סוד. הסיבה הראשונה היתה פשוט מפני שהיא ביקשה. השנייה הייתה העובדה שלטעמי אין זה מעניינו של איש והשלישית, אולי החשובה ביותר, היה החשש פן יקבל הסיפור משנה תוקף ויצית בי שוב רעיונות צבעוניים מדי, מסוכנים מדי.
הפגישה ההיא ,אגב, נקבעה על ידה. היא ביקשה בענווה שנשוחח.
" סיפרתי לך כבר לא מעט על משאלותיי, " היא המשיכה, " ציירתי בפנייך את מלבושי , את ניקבי מערומי , נקבתי במחירי, ציינתי את כישופי הכיעור, היופי גם....הזוהמה בתפארתה, היכל מלכותו של הסבל.... סיפרתי לך כבר על פנים, ריחות, קולות, על עוזו של הטרוף שנשא אותי לשם ועל כל קצותיו שרקמו את המציאות הזאת למה שהתהוותה להיות - זנות. הפעם אבקש לספר לך את סופו של הסיפור שלי וכיצד בא אל קיצו. מעולם לא שאלת אותי לפשרה של הצלקת הזאת שעל אפי, ולי אין עוד את השליטה על הרצון להסביר לך מה מקורה."
אני נושכת את שפתי ומודה במבוכתי לפניה. היא שואפת אויר, מקמרת ולוחצת את גבה אל משענת הכיסא.
בעודה מרוקנת את ריאותיה היא ממשיכה לשפוך בפני את מה שעל ליבה. " את לא רוצה לדעת איך קיבלתי את הצלקת הקטנה שעל אפי? ... אז קבענו להיפגש, הוא היה גבר נשוי מצליח ונועז. זו הייתה פגישתנו השלישית. מחירי היה ידוע לו, הוא לא התמקח. סטיותיו היו מוכרות לי. גם אני לא התווכחתי .
הוא ציווה עלי בלילה גשום במיוחד שאחכה לו בכיכר רבין על אבן גבירול, אמר לי שמשם ניסע אל ביתו.
כמתנצל ציין שאשתו שוהה בחו"ל. לטעמי היתה נקודת האיסוף נטולת דיסקרטיות, אך עשיתי את אשר פקד עלי, במגפיים ,כובע אדום ובנוסף לכך, כמנהגי באותם הימים וגם באלו שבאו לאחר מכן ,מתודלקת בנוזלי אלכוהול אשר ריחפו בבטני וטרפו ובלבלו את צרחותיהם הדרמתיות של קולות המחאה שקראו לעברי לעצור ומייד.
מעומעמים נשמעו הקולות ההם כמו מתוך מעמקיו של אקווריום, עובדה שאפשרה לי להתעלם מהם ולהמשיך הלאה ולצעוד לכיוון המכונית הלבנה שעצרה לצד המדרכה, מתוכה חייכו פניו חיוך מוחזק ומוקפד, מאוד מנומס. נבלעתי לתוכה.
מה שלומך? שאל. הבל פיו רמז על שיכר, כנראה הטביע אף הוא את רגשות האשמה שלו בנוזל הכבד של הטיפה המרה כדי שחלילה לא ימלאו הלילה את תפקידם הידוע, זה של הסירוס.
חייכתי חיוך מלאכותי, חיוך מפלסטיק, והמכונית התמלאה שתיקה.
ניצבנו אל מול דלת ביתו. לא שיערתי שמול חיץ הנני ניצבת, כזה שמפריד בין כל חיי עד כה, לבין מה שיקרה מאותו הרגע בו אפסע אל מעבר למפתנה של הדלת הזאת.
החיים מלאים בהפתעות ותרחישים העולים על כל דמיון.
שברירי שניות נדחפו בתנופה קדימה, ואני נפלתי אל הרצפה מדממת, וייבבתי חרישית.
התחננתי ללכת לישון, אולי אתעורר אל בוקר תל אביבי פשוט.
אני זוכרת איך הוא לפת בהיסטריה את כלבו שזה עתה שיסף את אפי וחרץ את פני.
הוא הגיש לי מגבת והרים אותי, הדפסי דם התקבעו על חולצתו. הוא נראה כמטורף וזכרוני ממאן לתאר את מה שהתרחש לאחר מכן, גם אומדן הזמן כבר השתבש מאז. הכרתי שבה אלי בפתחו של בית החולים, שם השאיר אותי לבדי.
עקבותיו נעלמו לנצח.
אולי זה רק אירוני, ואולי זה היה העונש שלי.


זהו, זה סוף הסיפור.
סיפור שהיה מונח כאגרטל סיני על מדף גבוה, כזה שאין בו עניין, מעלה אבק.
ספק הזמן ספק חוסר הברירה ואולי הפוך מאלו, עניין של בחירה, הביאו אותי לכאן להדליף "מאחורי גבה" את סודה, ולהגיר את פרטיו מולך.
כעת הנך יודעת את משמעות הצלקת שחתם העבר על פני, סודי השתחרר ויצא אל האור, הוא לא שלי יותר, ואת רשאית לעשות בו כרצונך".

היא קמה ממקומה. התרוממתי אליה.
חיבקתי אותה ונשקתי על לחיה , על מצחה. פרשתי עליה את זרועותיי כאילו הייתה ילדתי שלי.
נפרדנו לשלום עד שניפגש, אם נפגש.
יצאתי אל הרחוב עמוסה במחשבות משונות, משחקת והופכת בהן בראשי.
אילולי הכלב, האם הייתה מוכרת את גופה עד היום ? תהיתי... על מה טינתה כלפי הכלב עמוקה יותר? על הצלקת, כיון שבכל פעם שתתבונן במראה או תראה את השתקפותה ניבטת אליה מחלון ראווה תיזכר בזונה שרצתה להיות ובמה שעלה בגורלה?
או על שנעיצת השיניים של הכלב ההוא הביאו אל קיצם ימים שלא ישובו עוד, וזאת מפני שכרטיס הכניסה למתקן הלונה פארק של הזנות, המסתובב תמיד במהירות מסחררת שכזו, הוא בהחלט, בהחלט חד פעמי ?
וגם יתכן שקיים עבורה ,בתוכה, כח אחר, חדור אמונה ,מוקיר תודה ומסתמך על משהו טוב ומיטיב שמסתתר מאחורי כל הדברים וכל ההתרחשויות, ושלח את ידו כדי להציל אותה שוב, מעצמה.


http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=KH5He9TW0mE

 

...עולם מושלם

לפני 11 שנים. 1 באוגוסט 2012 בשעה 8:03

בלאגן , לא הצלחתי להרדם הלילה.

במקום כבשים שבתכלס עושות המון רעש , ספרתי את כל האברים המשובחים שידעתי כלומר את כל הזינים שפגשתי ,
לכל איש יש שם ולכל איש יש גם זין ( שגם לו יש שם? ) ואני זוכרת את כולם.
זה עמוק, בחיי . :)



http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=n7KvqVA9108#t=235s

לפני 11 שנים. 26 ביוני 2012 בשעה 20:22

למרות שהדרך בה הלכתי כל חיי רמוסה היטב , אני עדיין אוחזת בצורך מובהק מין השאול, צורך שמשהו ימות למען יולד חדש.
קיימת בתוכי ובועטת חיה דרמתית חובבת מצבות ,לה חיבה מוצהרת לסתת על אבן לפעמים גם סתם אבן.
אף על פי תשוקתי האמיתית ועדיפותי הברורה לחיות יש בי עדיין ים של ארס הדיו מטיחים את עצמם אל האין , אני אדם שמחובר לאין,  ועד להודעה חדשה, לגלגול הבא לשנה הבאה או אולי רק עד מחר, אהיה כזו נטולת שיפוץ למרות שאסור, אני יודעת.
והחיה מסתובבת בין החדרים פותחת דלתות, טורקת אותן חותמת את נוכחותה בריחה המוכר ושובל צמיג של ריר לא מותיר ספק, היא כאן, בתוכי מסתובבת בין חדרים לא אכפת לה שזמני יקר, ככה היא בנויה מחכה שמשהו ימות בשביל שמשהו חדש יולד היא לא יודעת בפשטות להיוולד מחדש.
חיה יקרה שלי אני משועבדת לך, אוכל להדיח עצמי אל מחבואי שוב, לגלגל את עיני בצפייה שתיפוף עקביך ישכח למעט, גם לקשור עצמי לצפייה הזועקת לבואך מחדש אני אכן יכולה, את אושרי המפוקפק אביא לך מתנה כל פעם מחדש את תמורתך כמתוך עפר, הלו הנני שבויה לך בשבי האבל. מעולם לא הבטתי בך יותר מקצת אני נצורה ואת צופה בי בכל עת מתקשרת ברצף מספרת סיפורים שתחילתם בעטלפים וסופם בציפורי גן עדן.






לפני 11 שנים. 15 ביוני 2012 בשעה 16:47

ומחטים של פחד תופרים במדויק כותונת משוגעים עבורי. עכשיו זה הזמן, אשק לחול לשלום ואל השמיים אתרצה ואלך לצלול במעמקי מנהרות סבוכות ללקט עוד חלקי חיים וכח הרחק ממני מהשאון והמולת השקר, מלמולים אחרונים מבעד מסך דמעות דלוחות אשר מליחותן הוסרה באישון חיי, שוב אמחל על גאוותי , על שכלי , מתוך אמונה שבצהרי יום מואר זה אינני , אלא כעיוורת באפלה .
אל המנהרות אפסע ובדרכי לשם אשנן את תפילותיי הכנועות למגעו המלכותי של האומץ, אבקש אומץ לפחד, כי אז אולי , רק אולי אוכל להסיט את פרוכת ארון הבלי ברעד, לאט. חיי אינם חיים בתוך שקיות סבל מקובעות וידועות, אלו אשר נושאות את שמותם ההדורים של האהבה של החברות החיבור והנתינה, אני טיפשה מקולקלת ואינני יודעת מאום לכן אשק לחול, ואל השמיים אתרצה ואלך.




* באהבה לכל שותפי לגורל :)








לפני 11 שנים. 12 ביוני 2012 בשעה 20:39




הייתי משונה לעצמי הבוקר ,לגמרי משונה - כלומר מעבר לרגיל .
מאחר ואני מאמינה בכל מאודי שהעיניים הן אכן הנפש התעכבתי עוד כמה שניות מול המראה , שטפתי פנים וספגתי במגבת לבנה את המים בתנועות איטיות ממש . לפעמים אני נהיית איטית כשאני רוצה למשוך עוד קצת את הזמן ויסודית , לכן חזרתי על הפעולה פעמיים .
עברתי על הצ'קליסט , מחזור?- לא . חום?- לא . משתגעת? - יש מצב , תמיד יש מצב. העיניים שמרו על זכות השתיקה ובכל זאת , המפגש המחודש עם נערת הגולות ,השיחות איתה וגילויי הלב הורדרדים שלה שבעבר העבירו בי באופן תמידי בחילה והציפו אותי בזלזול שטיפס גבוה עד למפלס העליון ולא סתם זלזול אלא ההוא מקצה הקצה . לראיה שחלילה לא תפספס את המסר נהגתי להקיא עליה (ומנהג זה לא פעם ולא פעמיים ) את טינותי הממוחזרת או שמא התאמצתי להקיא אותה ממני? נערת הגולות נתפסה בעיני כחלולת מח סופר טיפשה , זה כמובן העציב אותה מאוד .
לפני כמה ימים ממש באחרונים היא קפצצה חזרה אל תוך חיי בדילוגים שלא היו מביישים את שבט אופק משיכבה ג' בצופים ובקול המתוק שלה ובעפעופי ריסים ארוכים וכהים הצליחה להפתעתי להמיס "אפילו אותי", זה אמנם קרה בעבר, כן, בערך אחרי הצ'ייסר השני ובסמוך מאוד לשלישי,
זה בכל זאת מוזר לראות אישה ילדותית להחריד מדלגת ומפריחה נשיקות מעבירה את מבטה המלוכסן בין הגולות לשמש מתמוגגת מסינוורן נטענת מהכח שבחם ושבצבעים המהפנטים . היא חמודה נערת הגולות בפעם הראשונה מאז שאיני שתויה יותר, כלומר זאת הפעם הראשונה שאני מרגישה אליה כך. עושה רושם כאילו מישהו או משהו שאב ממני את כל מה שידעתי עליה או כל מה שלימדו אותי שעלי לדעת עליה , נו בערך משהו בסגנון . היא לא מאוד מתוחכמת נערת הגולות וכל מה שבא לה זה לשחק משחקים ,לפעמים למרות שהיא נערת גולות ויש לה שם מחייב שכזה אפשר למצוא אותה מתמסרת בלהיטות למשחק מחבואים או לאלו שאהובים אליה במיוחד אבא ואמא רופא וחולה המכשפה הטובה או הרעה המענישה או הזכרית.
אין בה טיפת גאווה וליקוק של גלידת תות או לרקוד , לא באמת משנה עם מי העיקר להיות , נחשבת עבורה פסגת פסגות התחכום. ככה היא. זה עצוב?
כי אני לא יודעת אם לבכות או לצחוק מהעובדה שאני סוף סוף נהנית מחברתה למרות שהיא רק נערת גולות ומכך שנערת הגולות היא גם, בעצם אני :)

לפני 11 שנים. 8 ביוני 2012 בשעה 7:15

אולי זאת רשימת מטרות סמויה שמתנהלת ובועטת בתוך ראשי מושכת בחוטים אליו מחובר ליבי כאילו היה בובת מריונטה אולי מכיוון שההורים שלי עשו דרכם אל השמיים רק בעשור אחד יותר מבוגרים ממני אולי זה כי חצי מחיי נמחקו ופוזרו במימד אחר כי הייתי שתויה ומסוממת אולי מכיוון שאני מתחלפת ויש לי שני צדדים לצלול אליהם ואני ברדודים , כל כך ברדודים , אולי בגלל שאין לי כח למלחמות ממושכות אשפת חצי ריקה והרי בכל מקרה אני יודעת שלבטח אפסיד , אפסיד זמן איכות משובח עם החיים הנפלאים המזדיינים האלה .


נושמת עמוק זמן יקר ומחייכת אל עצמי .

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=wZX8RAaRNIk