לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

התמכרות

3 שנים גרתי באחת הערים הגדולות באירופה, למדתי באוניברסיטה ועבדתי לפרנסתי. ללא תכנון מוקדם נקלעתי לקהילת חובבי בדסמ - גברים ונשים אירופאים שבחיי היום יום שלהם היו רגילים לגמרי, אך במקביל חקרו ללא הרף את גבולות הטירוף וההנאה.
לפני 13 שנים. 15 ביולי 2010 בשעה 15:21

שאל אותי אחד האנשים איתם אני מתכתבת באתר (זוהי הזדמנות להתנצל לפני האנשים הפונים אלי לפרקים ולא מקבלים ממני כל תגובה) אם אני מאמינה באהבה בין שולטת ונשלט.
ראשית, סרקתי בזכרוני את הנשים השולטות אותן הכרתי עד כה - לא ידוע לי על יחסי אהבה שניהלו עם גברים נשלטים. לעומת זאת לפחות אחת מהנשים השולטות אותן הכרתי הייתה לסבית, ואחרת הייתה מאוהבת נואשות בגבר שתלטן גס ואלים.
ידוע לי על יחסי זוגיות ואפילו זוגיות מונוגומית בין שולטת ונשלט. אבל אני לא משוכנעת שגם שם השולטת "מאוהבת" בנשלט. בזוגיות ובוודאי בנישואים קיים אלמנט חזק של נוחות וחברות, לא הכל בא מאהבה.
ברמה הפסיכולוגית אני רואה כאן בעיה. לגבר נשלט קל מאד להתאהב בשולטת, אבל אני רואה קונפליקט ביחס של השולטת לנשלט, לדעתי לשולטת קשה אם לא בלתי אפשרי להתאהב בנשלט.

לפני שאמשיך ואפרט אני מעלה את הפוסט הבלתי גמור הזה - אשמח לתגובות, דעות ומחשבות...

חֵפֶץ - אם יוצאים מנקודת הנחה שבאהבה צריך להיות גם אלמנט של השתוקקות אל משהו לא מסופק -- אז נכון לדעתי להניח שלנשלט אכן קל יותר להתאהב בשולטת, ולשמר את הרגש הזה לאורך זמן, שכן יחסי שליטה מעודדים נתינה משולבת במניעה מהצד השולט. כאשר הנשלט מצידו, מצופה להיות הצד הנותן והמתמסר טוטאלית. אבל אם לוקחים רגע צעד אחורה (וזה משהו ששני הצדדים צריכים להלחם עליו, באופן כלשהו), ומניחים לנשלט להמשיך ולהחזיק בנכסים (ותסלחו לי על הדיבור הציורי משהו) שאינם כפופים למימד הבדס"מי במערכת היחסים, זה עשוי לעכב גם את הצד השולט, מלהגיע למקום של ריצוי מלא בו המשיכה, או האהבה, עלולים להתפוגג. כמובן שלצורך זה, מלכתחילה, כדאי שהנשלט יהיה אדם מרשים במובנים מסויימים, שחורגים מהיותו שק אגרוף פוטנציאלי עבור השולטת (הדרישה ההפוכה היא, כאמור, כמעט מובנת מעליה).

שני הגרושים שלי (שמבוססים בעיקר על תובנות וניליות).
לפני 13 שנים
הדורבנים​(נשלט) - לא ברור לי מדוע את חושבת שלשולטת קשה להתאהב בנשלט?

אם הבנתי את חפץ נכון, ישנה פה הנחת יסוד שהתאהבות או מאוהבות (כלומר מצב מתמשך) נובעת מתחושת חוסר. שיש לשני משהו שקשה לך להשיג.

האם זו גם כוונתך? ששולטת יכולה מראש להשיג הכל אצל הנשלט ולכן לעולם לא תתאהב בו?
לפני 13 שנים
חֵפֶץ - נחכה לתשובתה של בעלת הבית, אבל בינתיים ...

האם אתה כופר בהנחה הזאת? :)
לפני 13 שנים
מפנק באהבה​(נשלט) - סוגייה מעניינית...........

בגלל זה אני אומר שהכי טוב זה מערכת יחסים זוגית שהשלטה שם היא לא מהות הקשר אלה משהו חיוני ומעורבב בקשר..במינון הנכון...
לפני 13 שנים
כחול הזקן​(שולט){ים של אהבה} - מה זה משנה אם הוא שולט או נשלט???
אהבה אין לה בחירות העדפה כזו או אחרת במיטה.
אהבה היא אהבה נקודה.
אם לך יש הסתייגויות בזה את בבעיה רצינית .
בהצלחה:)
לפני 13 שנים
Mary Jane - חולקת על דעתך. אם הגבר האידיאלי הוא 'נשלט' (אגב אורחא, מילה שניתן לפרקה לרכיבים רבים ולהגדירה באופנים מספר), ונראה כי הוא אכן כזה בעיני אישה 'שולטת' (=השואפת להחיל את הדומיננטיות שלה על אחרים), אז למה שאישה כזו תתעניין במודלים אחרים של גבריות?
יתכן, ואני משערת שאף שכיח, שנשים 'שולטות' מעוניינות לחוות באינטרקציה עם גברים סוג של הדדיות או קשרים לא-כוחניים-לכאורה. מכל מקום, אני מעדיפה את הגברים ה'נשלטים' תמיד: במין, באהבה, בידידות ובזוגיות. הם נעימים יותר, מעניינים יותר, יפים יותר: )
לפני 13 שנים
DAPHNA​(נשלטת) - אני חושבת שכמו בהרבה תחומים גם כאן ישנו תחום אפור, והתשובה לשאלה תלויה לטעמי בפרמטרים שונים שונים כמו סיבת ה"הזדקקות" לBDSM, המינון שבו נשלט או השולט צריכים את השליטה, מהי ההסתכלות של אותה אישה שולטת לגבי דמות אידאלית של גבר וכו' .
זה נושא מעניין מאוד.

ובכלל, הבלוג שלך מעניין, את נשמעת אישה חזקה, וזה כשלעצמו ראוי להערכה.
לפני 13 שנים
Aציבעוני​(אחר) - כל מיקרה לגופו
איין החלטה חד משמעית
ניראה שאת מבלבלת ביין האהבה ותלות
לפני 13 שנים
הדורבנים​(נשלט) - האמת הכנה היא שאני לא יודע את התשובה, אבל זאת שאלה ממש מעניינת.
כי מצד אחד הרגילו אותנו הסרטים האמריקאים שאישה מאוהבת חייבת לרצות גבר שהוא קצת לא מושג, קצת עושה לה בעיות, ולאחר ההתאהבות שלה היא באמת תלויה בו (ראה הערתו של הפרש).
האם בגלל שזה המודל של האהבה שאנחנו מכירים, אנחנו חייבים להתאהב דווקא כך? האם אין אהבה של אישה שלא תלויה בגבר שלה, וששולטת בו? (ומסכים עם מרי ג'ין ש"שולטת בו" זה גם מושג הנתון לפרשנות)
ואולי בכלל לא התכוונת לזה? אנחנו דורשים המשך למחשבות שלך :)
לפני 13 שנים
Aציבעוני​(אחר) - פוג נגעת בנקודה ממש מעניינת וכואבת תרתי משמע
שכן הרגש אינו מיתחלק באופן ונחווה באופן שווה אצל המינים
לפני 13 שנים
LadyG - כל כך נכון!!!!
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י