סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 6 שנים. 7 במאי 2017 בשעה 6:14

כבר חודש שהוא לא גמר. חודש בו הוא כן היה עם אחרות, איתי, אבל לא גמר. הוא על הקצה, פיזית וריגשית וביומיים האחרונים מבקש לגמור בתדירות גבוהה יותר. בסופו של דבר אני מאשרת.
אני אומרת לו שהוא הרוויח גמירה אמיתית, לא מאוננות, לא הרוסה. גמירה בתוך מישהי בשר ודם. אני יודעת שהוא נרגש וחושש מהמחשבה שזאת אולי אני. כשאני מבקשת ממנו למצוא מישהי שתספק אותו, מולי, הוא ספק נושם בהקלה ספק מאוכזב. הוא בטח קיווה להרגיש אותי.
יש לו יומיים לדאוג לבחורה ולמקום. יומיים בהם הוא נמנע מכל מגע מיני. יומיים בהם הוא צריך לכתוב לי ארבעה תרחישים שונים, שלא כוללים אותי, שמתארים איך הוא רוצה להתפרק.
כשאנחנו נפגשים הוא על הקצה, כמו ילד שאכל יותר מידי שוקולד, חסר מנוחה. הוא מבקש לרדת לכפות רגלי ואני מסרבת, הוא מבקש להתחכך בכפות ידי ואני מסרבת. אני מבקשת ממנו להתפשט, להתיישב על הכורסא ומתיישבת מולו. הוא מבקש לרדת לרצפה, אני מסרבת. אני קוראת את מה שהוא כתב לי, וכשאני מסיימת אני מבקשת ממנו לספר לי על הכיבוש הכי גדול שלו. הוא מעורר, מאוד, הזקפה שלו פועמת ואני מתחילה לחשוב שכל מגע קל יגמיר אותו.
הדפיקה בדלת מבהילה מעט את שנינו, הוא היה שקוע בלספר ואני בלהקשיב. כשאני קמה לדלת אני מניחה יד על הכתף שלו והגוף שלו נמתח, כאילו הוא מבקש את המגע שלי. אני פותחת את הדלת ושואלת אותה אם ברור לה בשביל מה היא כאן. היא אומרת שבשבילו, שהוא רוצה להשתמש בה ושאני אראה. אני מודה לה בנימוס ומבקשת ממנה לתת לנו שנייה ושתיכף אכניס אותה. אני סוגרת אחרי את הדלת והמבט המבוהל שלו מעלה חיוך על פני, גם הזקפה קצת ירדה. אני נעמדת מולו, הלחץ שלו מעורר, אני אומרת לו שכשהיא נכנסת הוא מצווה עליה לרדת אל בין הרגליים שלו ולמצוץ עד שהוא גומר ולא לבלוע עד שהוא אומר. אני מבקשת שינסה למשוך, אומרת לו שאני רוצה לראות אותו מתענג עליה, מזיין לה את הגרון. 
הוא מהנהן בשקט ואני מציינת בפני שהוא שכח את הגבירתי השגרתי, אני אזכיר לו אחר כך.
אני פותחת לה את הדלת והיא נכנסת, אני מציגה את עצמי בפניה בשם ואומרת לה שהוא ממתין לה, שתיכנס. חיוך גדול עולה על פני כשהיא שואלת מי אני בשבילו ואני מבינה שהוא לא אמר לה מה המקום שלו מולי, מתחתי. אני אומרת שאני חברה, טובה, שאני רוצה לראות אותו מתענג על מישהי.
כשהוא רואה אותה הוא חוזר מילה במילה על מה שאמרתי לו ועד שאני מגיעה לכסא שמולו הזין שלו כבר בפה שלה. הוא מכוון אותה, מבקש לאט יותר, חזק יותר. כשהמבט שלו מראה לי שהוא קרוב הוא שולח אותה לביצים שלו, שירגע קצת. אחרי פחות מעשר דקות הוא כבר שם, בטח מוזר לו לגמור בלי לבקש רשות. הוא מניח יד על הראש שלה וגומר, הקולות שהוא מוציא מעוררים. היא מוציאה את הזין שלו מהפה, מעט מטפטפת וממתינה, אני ניגשת אליו ולוחשת לו באוזן.
המבט שלו משתנה ברגע, מסיפוק עמוק לעלבון. הוא אומר לה, מבקש ממנה, לרוקן את הזרע שלו על כפות הרגליים שלי.
היא מבולבלת, עושה את זה והוא צונח לרצפה, מוריד ראש ומתחיל לנקות אותי.
אני מודה לה ואומרת לה שהיא משוחררת, שתשאל אותו מחר מי אני בשבילו.
היא יוצאת, הוא מלקק. ואני עומדת מעליו, מסתכלת. יודעת שעכשיו הוא קצת יותר שלי, קצת יותר תחתי.

Afalpiken - אח וואו ! פנטזיה מדהימה לוהטת ומדויקת
לפני 6 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - אוחחח, זה חזק. ממש מדליק. תודה.
לפני 6 שנים
נח השישי - די עם זה.
זה מפריע לי לעבוד.
לפני 6 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - וואלא, המחמאה הכי טובה.
לפני 6 שנים
Aציבעוני​(אחר) - העלילה מבובכת וניפתלת למרות הסוף הידוע
הדרך לגמרי לגמרי שונה
לפני 6 שנים
Aציבעוני​(אחר) - תודה
לפני 6 שנים
דולפין 4 - גדול! פשוט גדול! אהבתי. וכמה הבנה שיש לך
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י