לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

דברים מהלב...

שאלתי פעם ועוד כמה פעמים, בחורות, נשים שפגשתי בחיי מה את רוצה?
את 11 הדקות, את האוצר שחבוי מתחת לפרמידה או את הזאהיר, רובן לא ידעו על מה אני מדבר בכלל, לחלקן זה הזכיר משהו ולא ידעו לשים את האצבע על אותו הדבר, ומאלו שידעו על מה אני מדבר, מעטות הן שידעו לענות על השאלה מתוך הלב....
ואני, שנים בצעירותי חיפשתי את 11 הדקות, פעמיים בחיי מצאתי את הזאהיר לצערי ולשמחתי וכיום? כיום אני מחפש את האוצר החבוי שתגרום לי להרגיש את הזאהיר.
לפני חודשיים. 6 בפברואר 2024 בשעה 9:24

אחרי 3 שנים שלא כתבתי כלום, שדיי התרחקתי מהכל, נעלמתי בעבודה, בקשרים פחות מוצלחים (קשה למצוא מה שאני צריך ״בחוץ״), באפרוריות של החיים, שלא היה לי מנוי כי גם פה לא מצאתי מה שחפצה נפשי (אני לא מדבר על קשר, הרגשתי שהפורמט משתנה לנו מקהילה קטנה למשהו אחר שבמקום שאני הייתי אז פחות התאים לי) עם כוונה ברורה בעקבות כל מה שהיה פה בשנים האחרונות לעזוב הכל ולברוח מארץ הסיכסוכים הפנימיים והריב התמידי , גם אותי הפתיע אותי ה-7.10 כמו את כולם. 

כמו רבים אחרים לא יכולתי לשבת בבית כשהתחילו להגיע התמונות הנוראיות ולקחתי את הנשק האישי ואת הגיפ ונסעתי לעזור בדרום במה שיכולתי, התדבתי למשך שבועיים על אזרחי עד שהחזירו אותי לשירות פעיל וזה היה השינוי הגדול הראשון שהתחולל בי. לחזור לעשות מילואים אחרי הרבה שנים ולתרום ולהלחם על מה שחשוב באמת , על החיים עצמם ועל הקיום של העם היהודי במקום היחיד שהוא שלו, הוא דבר שמשנה את התודעה, לפחות אצלי.

הכאוס בימים הראשונים, המראות, הריחות, הם משהו שישאר איתי לתמיד אבל מצד שני זה גם שינה בי משהו שאחרי 3 חודשים מילואים ולפני שיקפיצו אותנו שוב (מי יודע איך דברים יתפתחו בשבועות ובחודשים הקרובים בגזרות השונות) החלטתי לעשות שינויים מבורכים בחיים שהיו צריכים לקרות כנראה מזמן. והנה אני שוב פה, עם מנוי וכותב, ומשתף וזאת כבר התחלה לחזור לחיים.

אז השינויים הם גדולים. עוזב את הייטק ומתכנן לעבור למשהו יותר ארצי, עם שמש, אדמה, אולי ים, הכל פתוח והרבה רעיונות נשרדים למוח ולאויר. אבל זה יהיה בטוח משהו חשוב עם משמעות ומהות ולא לשבת במשרד ולעשות כסף ולמות לאט לאט מבפנים. החיים בהחלט קצרים מידי וחובה לנצל אותם ולהנות מהיום יום וממה שיש, כי לא ניתן לדעת מה יהיה מחר.

יש לי המון תובנות, המון מחשבות, רצונות, ושמחה גדולה לדרך החדשה. בין אם זה יהיה בארץ בתרומה במלחמה שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להפסיד בה, או אחרי שכל המלחמה תגמר ונביא ביחד את המדינה למקום של חזרה לדרך של בטחון ושגשוג לדורות הבאים אולי בכל זאת לממש את החלום לקנות יאכטה ולהסתובב בעולם ואני עדיין מקווה להתקל באותה אחת שתהיה בדיוק מה שאני צריך ושאני אהיה בדיוק מי שהיא כל כך כמהה להיות שלו. שתקבל אותי כמו שאני עם כל הדברים הטובים והשגעונות שלי. שתרצה אותי ולא כל ״אדון״ רק בשביל.... שתרצה להיות נאהבת, ונשלטת, בת זוג וכלבה, מתרפקת ומתפנקת ולמטה ומבצעת, הכי נאהבת והכי למטה (אין לי הרבה דרישות, אני יודע חחח)

בכל מקרה, זה יהיה תוצר לוואי אולי של העבודה שאני חוזר להיות מי שאני צריך להיות, ומי שהייתי בעבר. בהחלטת לא המהות והמטרה בלחזור לפה, אבל כן צורך ורצון.

אז לכל החברים הישנים שנעלמתי להם וכל החדשים שעוד לא הכרנו. אוהב את כולם ותשמרו על עצמכם ותחיו את החיים כמה שאתם רק יכולים, אי אפשר לדעת מה יהיה מחר. תגשימו את עצמכם כל יום, אל תוותרו על מי שאתם גם אם קשה, מפחיד, או לא יודעים איך לעשות את הצעד לכיוון. תמיד יש פתרון ורק צריכים את האומץ לוותר על הנוחות שנכנסים אליה ולעשות את הדברים שמגדירים אתכם, משמחים אתכם, גורמים לכם להגשים את עצמכם ולא לשקוע באפרוריות של החיים כי זה הכי קל.

זהו, קצת גיבוב של דברים לא מסודרים שהיו לי בראש בשבועות האחרונים ובא לי לזרוק לאוויר ולשתף.. מעניין כמה הגיעו לקרוא עד לפה חחח

לפני 4 שנים. 17 באפריל 2020 בשעה 12:06

וואוו, כמה זמן לא כתבתי כבר, אני לא זוכר מתי היתה הפעם האחרונה שעידכנתי משהו. דיי התרחקתי בשנים האחרונות מהקהילה שהלכה ונעלמה, והחברים והחברות שהיו. חייתי את חיי כמו שאני אבל משהו במקום הזה ובעולם הזה השתנה לי מול העיניים ולא מצאתי את מקומי מתערבב יותר בסצינה. והנה אם מדברים על שינוי, אז הנה שלי ואני כל כך מאושר ממנו.

שנים שהדבר שהכי רציתי היה לעבור לצפון הירוק והשקט, 

להיות קרוב לטבע, לשנות את המסגרת, לקחת את הילדים (הכלבים שלי, למי שלא מכיר) ופשוט לשנות פאזה בחיים ולא להסתכל אחורה לשניה.

מה לעשות שהתפקיד שבחרתי לעצמי הוא להיות הייטקיסט? ומאוד קשה להוציא את החיים מהמרכז בעולם שלי אלא אם מוכנים לוותר על החיים ולבלות אותם על הכבישים במקום להנות מהם, ולא זאת המטרה בחיים, לפחות לא שלי...

אבל הנה צצה לה ההזדמנות, וכמו בכל הזדמנות בחיים, היא צצה כשלא מחפשים אותה, תפסתי אותה בשתי ידיים, והיא לא התנגדה ולכן המשכנו לצעוד באותה הדרך ומצאתי את עצמי בפרק זמן קצר מאוד משנה את חיי, קונה דירת גן מהממת בעמק הירוק והמדהים, מוצא עבודה בחברה מדהימה, וכל מה שנותר לי הוא להמתין שתגמר הקורונה הזאת על מנת שחיי ישתנו מין הקצה אל הקצה ואל הדרך אני אצא.

שדות ירוקים, מרחבים לילדים לרוץ בהם, קרוב לכל אתרי הרחיפה, שקט, צנוע, ג׳יפ במקום אופנוע, טבע בלי סוף, אנשים שקטים, והרוגע שאני מרגיש כל פעם כשאני מתרחק מהמרכז ומגיע לאיזור, גורמים לי לחשוב שזאת הולכת להיות גם הרפתקאה מדהימה וגם אהבה בלי סוף.

אז אני מאחל לכולם שתמצאו את מקומכם. בלב, בנפגש ובגוף ושתהיו מאושרים ומלאי סיפוק. עכשיו תורי להיות מאושר.... 

לפני 7 שנים. 7 בדצמבר 2016 בשעה 20:44

עוד סיפור הזוי בחיי.

אני אופנוען, אני מאוד אוהב ספורט אתגרי ועושה הרבה, שיחקתי רוגבי שנים רבות בחיי, ובכלל עשיתי ואני עושה דברים לא שגרתיים, ואני לא זוכר מתי היתה הפעם האחרונה שנפצעתי באמת.

לפני חודש וחצי הלכתי ברחוב, פשוט הלכתי, לא שוחחתי בנייד, לא כלום. חוסר מזל הוא שהיתה מדרכה עקומה בירידה תלולה שהפכה לאספלט ועליו היתה זכוכית שבורה. מפה לשם, שמתי את הרגל בדיוק על הזכוכית, ומצאתי את עצמי עם גבס על היד החזקה שלי.

נפלאות היקום הוא שקיבלתי פרוייקטים מטורפים בתקופה הזאת ונאלצתי לוותר עליהם, אבל זה שולי. מה שפחות שולי הוא ללמוד לנגב עם היד החלשה, לעשות מקלחות עם היד למעלה, לא לנהוג ועוד תענוגות של החיים.

אבל זהו, לפני ארבעה ימים הוא ירד, ועכשיו שיקום ארוך כי זה היה בשורש כף היד. אבל אפשר בזהירות לנגב עם היד החזקה שוב חחחח

אז מזל טוב לי והחיים חוזרים למסלולם לאט לאט. מקווה לפתוח את השנה החדשה שוב על האופנוע, תחזיקו הצבעות שאני אוכל עד אז :-)

לפני 7 שנים. 7 בדצמבר 2016 בשעה 20:35

(פניה ראשונה שלה אלי)

היא: אז לא הבנתי, אתה שולט או נשלט?!

אני: דומיננטי מאוד ותקראי לזה שולט אם את רוצה, לעולם לא נשלט, למה את שואלת?

היא: כי אתה divemaster, אתה מומחה בלרדת, זה אומר שאתה נשלט !

אני (לא מבין אם לצחוק או לבכות מהטימטום): דבר ראשון זאת דרגת צלילה והדבר השני הוא, מי אמר ששולט לא יכול לרדת למי ששלו?

היא: אתה נשלט, בהצלחה!

 

ואני שוב לא מבין אתכן, אבל זה כנראה אני... משום מה התגובות למי שאני או שאני יותר מידי או שזה שאני גם אוהב לצחוק, לענג, ללטף, לדאוג, להיות רומנטי, לפתוח את הדלת, לנשק, לחבק הופך אותי ללא מספיק ״אדון״, מי אמר שאני לא יכול להיות גם דומיננטי, גם לדרוש ולצפות לקבל, גם להוריד, גם ״לשלוט״ וגם לתת מעצמי? ומצד השני, אלו שטוענות שאני דומיננטי מידי, שהתמונה שלי היא של רוצח סידרתי (בין היחידים ששמים פה תמונה והם לא מתביישים במי שהם, אבל זה כבר נושא אחר), ועוד כל מיני טענות... אבל לא נורא, הכל בחיוך :-)

לפני 11 שנים. 10 בינואר 2013 בשעה 17:40

האמת היא שהאנלוגיות כל הזמן קופצות לי לראש בלי לשים לב.

 

לקחת משהו שהוא בסיסי כל כך, טוב כשלעצמו אבל לא ממש מגובש, לא מוגמר, לא מלהיב ולהפוך אותו למשהו עם טעם, עם ריח, עם אופי, עם יחודיות.

לקחת משהו שהוא גולמי ובסיסי ולעצב אותו לפי מה שאני רוצה, פעם אחת ככה ופעם אחרת לעשות ממנו משהו שונה, טוב וטעים לא פחות, אבל להפעיל את הדמיון, את המגע, להיות נחוש וגם כשלא הולך ישר להמשיך ולנסות ולהגיע לתוצאה המושלמת (לפחות בשבילי).

 

והסיפוק בלטעום ולחוש שיצרתי משהו בדיוק כמו שרציתי, שעיצבתי ושיצא בדיוק כמו שרציתי....סיפוק ותענוג גם יחד.

 

בין אם זאת גבינה מתוקה כמו ריקוטה, גבינה מלוחה וקשה כמו פטה, גבינה מסריחה אבל כל כך טעימה כמו קממבר או סטילטון או אפילו דברים פשוטים כמו לייצר לבנה מיוגורט אמיתי.....מי שאוהב אוכל טעים...גבינות ויין טובים ואת החיים הטובים באופן כללי יכול כמובן להבין אותי.

מי שיכול לראות את האנלוגיה אני שמח בשבילו... ומי שחושב אחרת, אני שמח לא פחות, לא חייבים :-)

 

סופ"ש מעולה לכולם, לחברים וגם לאחרים....

לפני 12 שנים. 16 בינואר 2012 בשעה 20:43

http://www.youtube.com/watch?v=YK7-YTRuFgk


למי שלא מכיר, כל מה ששומעים, כולל הכל, נעשה בפה, ללא כלים נוספים....

פשוט מדהים :-)

לפני 12 שנים. 16 בינואר 2012 בשעה 20:15

http://www.youtube.com/watch?v=d9NF2edxy-M

לפני 12 שנים. 12 בינואר 2012 בשעה 21:32

האמת היא שאני לא חושב שהייתי מאושר כזה כבר שנים, בטח לא לתקופה ארוכה כל כך.

ולא, לא בגלל מישהי מיוחדת, זאת לא יכולה להיות הסיבה כי דיי התנתקתי מהכל בחודשים האחרונים, ואולי אפילו יותר מזה, אבל מי זוכר ומי סופר?

סתם החיים, נדמה שפתאום ביום בהיר אחד, דברים מסתדרים, מסגרת הפאזל הקשה כל כך להרכבה הסתיימה והתוכן מתקדם חתיכה אחרי חתיכה. וכל חתיכה שאני שם פוגעת בול.... מוזר, אבל אחרי תקופה כל כך ארוכה הכל הלך הפוך, עקום ועל הפנים בעיקרון, פתאום הכל מסתדר.
אם הייתי פולני טוב הייתי אומר: "למה מגיע לי כל הטוב הזה", אבל אני פולני רע, אז למה לא? אני לא אדם ששותק, אז אני פשוט לא אתלונן וזהו 😄

זהו, היום הכי חורפי השנה, אני בבית, אחרי עוד יום בעבודה שאני כל כך נהנה בה. לידי הבלונדה שלי שוכבת על הספה ומכרסמת את העצם שלה בהתלהבות (כן, כלבה על ארבע, והמדהימה מכולם, אנקדוטה בהמשך), וזהו, הכל טוב.

לומר שלא חסרה לי החתיכה האחרונה בפאזל, איזו כלבונת חמודה, חכמה, קטנה, מתפנקת וממושמעת, אשת שיחה שאוהב טבע, ים ובעלי חיים...בקיצור המושלמת, יהיה שקר גס...אבל בהחלט החיים החיים טובים 😄

וזהו, לסיום האנקדוטה על שלג (הבלונדה שלי). אספתי אותה מהרחוב לפני חצי שנה, או ליתר דיוק משפחתי אספה אותה ואני אימצתי אותה. מאז היא כל שניה פנויה איתי. אם אני לא בעבודה היא הולכת איתי לכל מקום.
ולסיפור, שלג שונאת מים, מטורפת על הים, אבל לא אוהבת להיכנס למים. כשרק אספתי אותה, היה סוף אוגוסט ואני מטורף ים, אז היא כמובן הלכה איתי ומידי פעם הייתי מכניס ליטבול אותה, שתתרגל, אבל היא אף פעם לא נשארה לבד במים.
בסוף הקיץ הלכתי לים ונכנסתי למים, היא נשארה על החוף והתחילה לרוץ ולחפש אותי.
בשלב מסויים צללתי לשניה להרטיב את הראש וכשהרמתי את הראש, מה ראיתי?
שלג, שוחה בשיא המהירות אלי במטרה להציל אותי כנראה...
היא איבדה אותי ושחתה אלי... פ ש ו ט מ ד ה י מ ה !!!
אני לא מכיר נאמנות כזאת מאנשים.....לא מ-90 אחוז מהם לפחות..... ולא פלא שאין הולך על ארבע או על שתיים שלא מתאהב בה 😄

טוב, זה היה פרק נוסף בעולם המוזר שלי 😄
לילה טוב לכולם ושנה מוצלחת ומעולה כמו ששלי התחילה :-)

לפני 15 שנים. 24 בדצמבר 2008 בשעה 15:18

יכול אולי להשמע כאילו אני מתלונן, אבל ההיפך הוא הנכון, בגיל 23 אחרי שעזבתי את משרד הבטחון בצורה פתאומית ולאו דווקא מרצון, סיפור עצוב ולא ממש לענייננו, ולא ידעתי מה לעשות, הלכתי ללמודים, דברים לא הסתדרו בשביל מישהו שראה את עצמו מגיע יום אחד לתפקיד בכיר באחד מאגפי הבטחון של ישראל והחלטנו (עולם האקדמיה ואני) שדרכינו יפרדו וכנראה לא ממש יצטלבו יותר. אז הנה, כנראה שבאמת שאי אפשר לדעת. חזרתי ללמוד אחרי הרבה שנים של עבודה ודברים אחרים. לפני מספר חודשים הגעתי לאותה המסקנה שאנשים בדרך כלל מגיעים או שמגיעים בשבילם בגיל 20 פלוס, שבלי לימודים אין עתיד, מה לעשות....שנים ברחתי מזה, עשיתי כל מיני דברים מסביב, בארץ ובחו"ל, עבדתי בתחומים משלימים למקצוע שבו מה לעשות, לצערי או לא אני הכי טוב וזה מחשבים,חייתי בחול תקופה ארוכה, הייתי כמעט כל דבר שאפשר לחשוב עליו ועבדתי כמעט בכל מקצוע שאפשר לחשוב עליו, וזה לא בהגזמה, אבל תמיד אמרתי שאני לא רוצה לעבוד בתחום עצמו, בתוכנה, כנראה ששנים ברחתי מלעשות הרבה כסף...מה לעשות, יש גם כאלו.
לפני כמה חודשים עוד כשהייתי באילת והיתה לי שנה זוועה, תודה לכל מי שהתעניין, החלטתי שהגיע הזמן לשינוי המתחייב, הכל היה בלחץ שהאמת נמשך עד לא מזמן, שלושה שבועות לפני פתיחת הלימודים הודיעו לי מהמכללה באילת שהם לא פותחים את לימודי התוכנה שם כי אין להם מספיק סטודנטים...חחחחחח. אין אפילו 16 אנשים בכל אילת שרוצים ללמוד הנדסת תוכנה, זה מצחיק, שעוד מוותרים להם, ומורידים את המינימום מ40 ל25 ואז ל16 ועדיין אין, שנה חמישית רצוף. בכל מקרה, החלטת לא לחכות עוד שנה, אחרי שכבר חיכיתי וחיכיתי ונרשמתי פה, למכללה במרכז, והכל בריצה, להתפטר מהעבודה, ולתמוך בהם מרחוק כי הם לא מצאו אף אחד עד חודש אחרי שעזבתי, תחילת לימודים אחרי 17 שנה שלא ישבתי בכיתה עם מתמטיקה, סטטיסטיקה, כלכלה וכו, כל מה שצריך ללמוד...ובכלל, ללמוד בגיל 35 זה שונה...לטוב ולרע....אבל מה, אני נהנה מכל רגע....!!!!!!
אולי מי שמכיר שלא מכיר אותי מהילדות לא יבין על מה המהומה, אבל מדובר במישהו שהיה הולך לגלוש כל רגע שהיה ים, שהיה הולך לשחק רוגבי או להתאמן כשלא היו גלים ובכל מקרה לימודים לא היו בראש סדר העדיפויות (המקצוע המתוגבר שלי היה גיאוגרפיה....חחחחח)
אבל מה אני יכול לומר, פשוט מדהים ללמוד, אין לי דרך אחרת לתאר את זה, אני מסוגל לשבת ימים שלמים ולא לשים לב לזמן בכלל שעובר, בהכנת שיעורי בית, הכנת הרצאות, כתיבת תוכנות, ועוד מטלות כאלו ואחרות, וכבר שנים לא הלכתי עם חיוך כזה גדול על הפנים, פשוט נהנה מכל רגע....
אולי זה גם מתאים לשאר הדברים בחיי שהיו עד היום שונים בתכלית מרוב האנשים בחברה, לא התחתנתי (מרצון אבל גם לא מאמין בחתונה, יכול להיות שגם זאת הבעיה...אולי?), לא הבאתי ילדים בגיל 25 וגם לא ב30 (לא כאלו שאני יודע עליהם עד היום ומקווה גם לא לקבל את דפיקת הדלת הזאת....חחחח) ולא התגרשתי אחרי שנה, שנתיים (בשביל מה אתם מתחתנים, בשביל להתגרש - ככה זה נראה בימיינו), אבל בכל זאת, הנה אני פה, כין לימודים לשיעורי בית, הרגשתי צורך לכתוב לעולם שהתבגרתי כנראה....מוזר, אבל אם זה אומר להתבגר אני מוכן לקחת את זה על עצמי......
בכל מקרה, החיים יפים, עוד מעט שלג בחרמון ואני אוכל לעשות קצת סנובורד בחופשת הסימסטר, בינתיים לומדים, עובדים ולא פחות חשוב.....טיולי בוץ עם הגי'פ בסופי שבוע אחרי סערה כמו היום....חובה!!!!!, והחיים יפים, אני לא אגיד ורודים (לא שאני הומופוב, אבל בכל זאת גבר גבר..חחחחח) אבל עם גוונים של תכלת (תכלת גברי כמובן...חחחחחחח), אבל אני בהחלט אחד האנשים היותר מאושרים בימים אלו, וזה עוד בלי אהבה ואפילו לצערי בלי זוגיות, אבל זה לא פוגם באושר, לחלוטין לא.....ובהחלט בתקופה אחת המאושרות והטובות בחיי....תודה לי על זה שהחלטתי לעזוב הכל ולקבל קצת שכל וללכת על הצעד הגדול הזה באמצע החיים, מקווה שכול מי שקורה את הבלוג הזה והיתה לו הסבלנות לקרוא עד פה יהיה מאושר לפחות כמוני ובהצלחה ואהבה לכולם....ואם לא יצא לי לכתוב כלום אז שנה לועזית שמחה, והרבה הרבה הרבה.......כל מה שבא לכל אחד ואחת......

לפני 15 שנים. 13 ביוני 2008 בשעה 20:37

נתחיל מזה שאני מכיר הרבה שלא אוהבים טיולים ושטח, שללכת לישון מחוץ למיטה הנוחה שלהם זה לא גדול, הבלוג הזה לא בשבילכם...:-)
מאז ומעולם אהבתי את השטח, לטייל, ברגל, אופנועים וג'יפים. לראות דברים חדשים, לצאת מחומות הבטון ולנשום אויר נקי, להריח מדבר או פריחה בצפון, להתענג מלקום בשום מקום, באמצע השטח לזריחה אדומה או להכין קפה בלילה באמצע המדבר כשמעלי מליוני כוכבים ורק במדבר ניתן לראות כמה כוכבים יש מעלינו בעצם, בת"א לא תראו אותם....
אז כן, צריך לוותר על המקלחת, אז כן, צריך לישון כשאיזו אבן מציקה לך עד שאתה מזיז אותה בעדינות כזאת או אחרת....לצחצח שיניים מבקבוק מים מינרליים ובכלל, נכון התנאים הם לא של דירת חדר עם מיקלחת ושירותים בתוך החדר, במרכז ת"א...אבל מה לעשות, לא הכל מושלם בחיים 😄
בכל מקרה, קניתי סוף סוף את הג'יפ שלי, חדש מהחברה, ממוגן (למי שזה אומר משהו) עם צמיגי שטח עצבניים, וחצי שעה אחרי שיצאנו מהמוסך כבר נכנסנו לשטח, לא משהו תוקפני מידי ולא לחניית לילה, אבל היה מעולה, דברנו (אני והג'יפ), הסברתי לו שאין מה לעשות, הוא צריך להבין שהוא לא הולך להיות עוד ג'יפ תל אביבי ממוצע שהשטח האגרסיבי ביותר שלו הוא חניה על המדרכה ליד בית הקפה...ואתם יודעים מה, אני חושב שהוא הבין אותי, ואפילו חייך אלי בשלבים מסיימים....אוקיי, להבהרה, אני לא משוגע, הוא לא חייך אלי, רק אני דיברתי אליו חחחחחחחחחחחחחחח
אז זהו, זה היה שבוע שעבר....והשבוע, התחיל הכיף האמיתי, היום הלכתי לים, פה באילת (צריך, בעוד שבועיים, שלושה אני חוזר מרכז), אבל היתה רוח מטורפת, אז הלכנו לטייל...ואיזה טיול...נחל נטפים, עליות, ירידות, 4 על 4, HI וLO, מהר ולאט לאט, הרגשה כל כך טובה לנסוע, לעצור, לראות את כל מפרץ אילת מתחת לרגלי, פרוש, אף אחד לא מפריע, אף אחד לא מדבר או מציק....שבוע הבא הולך לצלם כי לא תכננתי ולא לקחתי מצלמה....איזה כיף היה להכין קפה שחור טוב על גזיה שוב, אחרי כל כך הרבה זמן...מי שלא מכיר ושלא אוהב שטח לא יבין, ומי שלא אוהב, מפסיד!!!...:-)
אז זהו, לעכשיו, שיהיה לכולם שבוע מעולה, ונתראה בקרוב במרכז...
וכרגיל, תהנו ותהיו מאושרים :-)