שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

ראש השבט מספר...

שהפנטזיה של שנינו הופכת למציאות אחת...

כל הסיפורים הם אמת..האמת שלי..

הסיפורים..חלקם מציאות..חלקם בחלקם..וחלקם לא...
לפני 10 שנים. 5 ביולי 2013 בשעה 19:24

כיוון שניתקו את  החיבור הכל כך חשוב לצאט נותרתי קורא בלוגים ופרופילים.. תובנות שעלו:

  נשים יודעות בדיוק מה רוצות צריכות ומבקשות, כאילו ישנו גבר או יצור חצי אלוהי שיתאים  למה שהיא לדעתה צריכה..  מצד שני.. לא מכיר את הגברות המדוברות, אבל אין מצב שהן  כאלה מושלמות כפי שבן זוגן אמור להיות. אז למה?? למה לבזבז  זמן חיפושים  על מישהו שאולי אינו קיים. והיה אם קיים. והוא  כזה חכם  נבון ופיקח. למה לכל הרוחות הוא צריך דוקא  אותך?

ישנן אלו החדשות.. שלא  התנסו מעולם,אבל יודעות יפה מאד מה לא רוצות..  מנסיוני.. הן לא יודעות דבר.  הרשימה של הלא מוכנה לפתע  נעלמת..ורוצים לנסות הכל. כאן ועכשו, אבל זה יודעים אחכ. אז למה  להכביד ללא צורך?

אלו המחפשות נשואים בלבד כי יבין את מצבן..גם לו יש אשה שלא תבין את מצבו, אם יתגלה הקשר הרי היא תעביר מידע זה  הלאה..סיכון כפול ומיותר.

גברים אפילו כמוני..   המגישים רשימת בקשות..מה מתאים מה מבקשים מה רוצים,  בעיקר מתוך נסיון והתנסות, די ברורים  ברוב הסעיפים, תלוי גם צורת הניסוח.

ישנם  השולטים האדירים והחכמים והנבונים שנראה ויש להם פרופיל נוסף של נשלטים כנועים וצייתניים.. אלו אשר מצווים על שפחתם:  השפילי אותי כלבה..

והרבה פרופילים שבאמת לא ברור למה נכתבו, אם במטרה למשוך או לעורר עניין , היה מוטב שיתנו למישהו לעשות הגהה ולשנות   ניסוח. נא לכבד את  הבנת  הכתיבה.. למען הקורא.

 ופרופילים חסרי מילה..פרופילים מסוג זה מושכים  במקרה והם נשיים מטר של פניות מכל מי שמחפש  והוא חדש כאן וחסר  נסיון.. בדיוק  ההפך ממה שהתכוונו. שאלתי פעם למה אין פרופיל, למרבה ההפתעה התשובה   היתה": שלא יפנו אלי".

פרופיל טוב שכתוב ברור הינו מסננת מעולה.. ומי שפונה למרות שאנו מתאים למידע המופיע בפרופיל כבר אומר עליו משהו..

 

שלגי - שעמום

אם כל חטאת
לפני 10 שנים
4X4​(אחר) - אני איתך בדעתך,
איך עושים כאן לייק? :)
לפני 10 שנים
פירסט - אז איך היית מסווג את הפרופיל שלי?
לפני 10 שנים
Melody303​(נשלטת) - מתי למדת קרוא וכתוב, חבר יקר? :D
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י