סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מילים מלוכלכות

לפני שנה. 19 בפברואר 2023 בשעה 16:47

לפרק הקודם

נגה קמה מהאסלה וניגשה לשטוף ידיים. היא חייכה לעצמה חיוך מרוצה במראה. הפה הגדול והשפתיים המלאות לא נראו לה כל כך לא פרופורציוניים, ופתאום היא כולה נראתה לעצמה אקזוטית וסקסית. היא תמיד אהבה את עצמה יותר כשהייתה מסופקת. היא הרימה את שולי הקפוצ'ון הכבד שכיסה אותה כמעט עד הברכיים וחשפה את הגוף העירום מתחתיו, הסתובבה ימינה ושמאלה ובחנה את עצמה. אחרי כמה שניות התכסתה בשנית ופתחה את דלת השירותים.

ליאור חיכה במסדרון מחוץ לדלת, חסר סבלנות, אם כי כשראה את רגליה החשופות קרץ אליה, חייך ואמר: "איפה איבדת את המכנסיים ילדה?" נגה גיחכה וזרקה לעברו אצבע משולשת בדרך חזרה לחדר של תומי. היא פתחה את הדלת, חמקה פנימה בשקט וסגרה אותה מאחוריה. קולות הצחוק והמוזיקה מהסלון הפכו עמומים ומרוחקים, והיא שוב היתה בחדר החמים עם ריח הקטורת.

היא הביטה בתומי על המיטה. הגוף העירום השכוב שם היפנט אותה, ולא בפעם הראשונה. גוף של גבר. הוא חייך אליה בעייפות.

"לקח לך זמן," הוא מלמל.

"היה תור," היא השיבה. הוא הרים גבות והציץ לעבר רגליה. היא הנידה בראשה, ואז הרימה את החולצה מעל ראשה ונשארה עומדת עירומה למרגלות המיטה.

"לא אכפת לי," היא ענתה למבט שלו. באמת לא היה אכפת לה. היא אפילו היתה מרוצה מהמחשבה שכולם ידעו מה עשו ביחד בזמן שהמסיבה עדיין התחוללה במרחק כמה מטרים משם. משהו בעמידה מעליו גרם לה להרגיש כל יכולה. העקצוץ בין רגליה חזר. ידה נשלחה מבלי משים וליטפה את השפתיים הלחות. אחרי כמה שניות נמאס לה והיא טיפסה על המיטה הרחבה. במקום להצטרף אל תומי איפה ששכב, התמקמה בין רגליו והניחה את ראשה על הירך שלו. האיבר שלו היה כהה באור הקלוש ממנורת הקריאה. היא זיהתה היטב את הריח של עצמה, וגם את ריח הזיעה והזרע. הם גרמו לה להתפתל ולהרגיש את עצמה נרטבת בשנית.

היא הניחה את האצבעות שלה על האיבר הרך. הוא זז כנגדה, והיא החסירה פעימת לב בהתרגשות. היא החזיקה זין בעבר, הביטה בו מקרוב, ליקקה ומצצה אותו. אבל אף פעם לא חקרה אותו ככה, ואף פעם לא את זה של תומי. היא הבינה על מה אנה, חברתה, דיברה כשתיארה אותו. האצבעות שלה המשיכו ללטף ולהרגיש את המרקם העדין של העור הרך, החספוס של האשכים מתחתיו, ונתנה לקצה האצבע המורה להתוות את הגבולות בין האיברים ובין הירכיים. כשהעבירה את האצבע מתחת לאשכים תומי גנח בקול רם. זה הדליק אותה. היא הרטיבה את האצבע בפיה, החזירה אותה לנקודה הרגישה ועיסתה אותה בעדינות. היד השניה אחזה באיבר עצמו, שכבר התחיל להתקשות שוב. היא לפתה אותו ולחצה; היא למדה איך לעשות זאת בצורה שתטריף כל גבר. תומי לא איכזב.

במהרה מצאה את עצמה על ברכיה, רוכנת קדימה, אוחזת בבסיס הזין ומוצצת בשקיקה את הכיפה, בזמן שהיד השניה עדיין על הנקודה מתחת לאשכים. בכל פעם שהוא נרגע היא לחצה טיפה יותר חזק, עם האצבע או היד. זה כאילו היא החזיקה בידית וכפתור שדרכם שלטה בתנועותיו. אם רצתה, יכלה לגרום לו להידרך, להירגע, למלמל, לגנוח, להזיע, לפלוט טיפות קטנות ושקופות של זרע שהיא ליקקה בתאווה. העונג שלו היה ברור, והיא נהנתה מהמשחק: להרים ולהוריד; להאיץ ולהאט.

הגמירה הפתיעה אותה. כל גופו התקמר, האגן התרומם מעט מהמזרן, וזרם חם מילא את פיה. היא ניסתה לשמור את כולו בפנים, אבל התנועות החדות של תומי גרמו לאיבר לזוז בפראות, וכמה טיפות זלגו החוצה ונחתו על בטנו וירכיו. היא בלעה הכל בבת אחת, והקול מגרונה הדהד באוזניה, כאילו האדמה רעדה, ופתאום היא קיבלה את ההרגשה שכל החברים מהשכבה שישבו מעברו השני של המסדרון שמעו את הגניחות ואת הגמירה ואותה בולעת את כל מה שתומי גמר בפה שלה. היא המשיכה לסחוט את הזין של תומי ולהוציא ממנו טיפות של זרע לבן ומבריק, ובידה השניה נגעה בעצמה, מצאה את השפתיים והחליקה לאורכן, וברגע שנגעה בדגדגן הרגישה את גלי החום והקור שוטפים אותה. היא חשבה שחוותה אורגזמות לפני אותו היום; היא טעתה. שום דבר לא גרם לה להרגיש כמו האצבעות שלה בזמן שתומי מוחזק כולו בפיה ובידה הקטנה.

היא צווחה בעוצמה שלא ידעה שיש בה וצנחה, מותשת, על תומי. לא היה אכפת לה אם שמעו אותה. לא היה אכפת לה משום דבר.

לפרק הבא


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י