סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מילים מלוכלכות

לפני 3 חודשים. 9 בינואר 2024 בשעה 8:57

אפשר להתחיל בפרויקט משותף: ריקליימינג של גופך. את כבר ויתרת עליו. המשתמשים הקודמים לא קראו את מדריך השימוש והשאירו אותו שבור ומוכתם, וכעת נפשך דואבת נחבטת ונחבלת בתוכו. האחריות נגמרה כבר מזמן. ובכן, אני למדתי מנסיוני שתמיד אפשר להשמיש מחדש. אני זורק בקלות אוכל מהמקרר ורהיטים שבורים. גוף נקבי, לא כל כך מהר.

יש לבחון את האיברים מקרוב ולמצוא את הנזק. לקפל את הצירים בכוח עד שנשמעת חריקה. לשפשף את החלקים החלודים. לפתוח את כל הפתחים. להחדיר כלי קשיח, לחורר סתימות של לכלוך ולפורר את ציפוי האבנית הקשיחה. לחטט בפינות המטונפות ביותר בתנועה אגרסיבית והחלטית שתפרוץ פנימה עד שארגיש את דפנות החללים הפנימיים.

יש לפתוח הכל בכל זווית אפשרית ולבדוק בקפדנות כל פתח ופתח לעומקו. יש להביט פנימה, להאיר לתוכך בפנס ולבחון את טביעות האצבעות השמנוניות, את הדפיקות הגסות והשריטות ולצקצק בלשוני בסבר פנים חמור לגבי המצב בו השאירו אותך. יש להציב אותך בזווית הנכונה, ללפות אותך בכוח ולדפוק את צורתך עד שתתיישרי בחזרה.

יש ללחוץ על הכפתורים, בכוח אם צריך, עד שתידלקי. להדגים את השימוש בך. להציב אותך על משטח גבוה ולהאיר את כולך באור בהיר. להתפעל מהיופי של חלקייך. לעטות אותך בשכבה חדשה ומבריקה. לכסות אותך בתכשיר שיקווה בסדקים ובשריטות עד שיחליק את הצלקות ויהפוך להיות חלק ממך. יש למשש את גופך באצבעותי המיומנות, לבחון את התוצר הסופי של מאמצי, ולבסוף לחייך בסיפוק למראה התוצאה של עבודתי הקשה.

ההנהלה - איי איי איי
כמו כן מזכיר לי שיש לי סתימה באמבטיה לטפל בה ):
לפני 3 חודשים
מילים מילים​(שולט) - אם הייתי מדרג את מה שאני מקווה שהפוסטים שלי ישיגו לפי סדר ההעדפה שלי, "להזכיר לקוראות עבודות בית" היה נכנס איפשהו בעשיריה החמישית.
לפני 3 חודשים
ההנהלה - אני ממש מבינה אותך ומתנצלת כמובן אבל החיים חזקים יותר מכל פנטזיה (ממשיכה להוריד)
לפני 3 חודשים
מילים מילים​(שולט) - אין צורך להתנצל על כך שגרמת לי לחייך. :)
לפני 3 חודשים
ve-ra{Q} - ואז קצת משעמם, לא?
לפני 3 חודשים
lotus in oz​(נשלטת){CharlieI} - ואז אפשר להתחיל להתחיל את כל התהליך מההתחלה , להרוס ......ולבנות וחוזר חלילה 🙃
לפני 3 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י