סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מילים מלוכלכות

לפני חודשיים. 26 בפברואר 2024 בשעה 23:56

(פנטזיה מחפיצה במיוחד. נשלחה לפני כמה שנים למאהבת הבריטית לקראת טיסה שלה לארץ.)

לפני הטיסה אני שולח לך הוראות - בעיקר מה ללבוש ומילות ביטחון.

אני עוקב אחר הטיסה. מוודא שהמראת כמתוכנן. מסדר לך חלל נוח לנחות בו, עם קפה, תה, חטיפים ומים חמים במקלחת.

כשאת נוחתת אני מחכה במכונית מחוץ לשדה. רואה אותך מתקרבת אלי עם המזוודה והתיקים. יוצא לפגוש אותך. מעמיס את המזוודה שלך אל תא המטען. תופס אותך. מצמיד אותך לרכב. מנשק אותך בלהט. מבקש ממך לחזור על סימני הביטחון, גם המילוליים וגם הפיזיים למקרה שתרצי לעצור כשאני מזיין לך את הפה. אחרי שאת חוזרת עליהם אנחנו מתחילים. אני אומר לך שאני אוהב אותך, מרים את החולצה שלך ומכניס לך יד לתוך התחתונים. אני נצמד אלייך כדי שהאנשים שיוצאים מהטרמינל מסביבנו לא יראו. האצבעות שלי מוצאות את הכוס שלך, ממששות את השפתיים וחודרות אליו. אני מזיין אותך קצת ככה, עם קצות האצבעות. מפסיק אחרי דקה, מכניס אותך לתוך האוטו, נכנס בעצמי ונוסעים משם.

האוטו נוסע בכבישים בין עירוניים, ואז פונה לתוך כביש גישה צדדי, נטוש ולא מואר. עוצרים אחרי עוד כמה דקות נסיעה. אני יוצא מהאוטו, מוציא אותך, מוריד אותך על הברכיים על האספלט, מוציא את הזין שלי מהמכנסיים ומתחיל לזיין לך את הפה. הזין כבר קשה ונכנס חזק.

אחרי כמה שניות אני מוציא אותו. יורד על הברכיים. מנשק ומחבק אותך. לוחש באוזנך שאני אוהב אותך בזמן שאת מסדירה את הנשימה. קם וממשיך לזיין לך את הפה.

מושך אותך בשיער לעמידה, ואז איתי, לרדת מהכביש ולתוך שדה נטוש. מושך את המכנסיים והתחתונים למטה עד שהם מסביב לקרסוליים שלך ואת חשופה לגמרי. מרכין אותך קדימה, נותן לך לתפוס בגזע עץ, ודופק אותך בפראות מאחורה.

מרים אותך לעמידה בזמן שהזין שלי עדיין מזיין אותך. מוריד לך את הז'קט, החולצה, החזיה, זורק את הכל על האדמה. את לובשת נעליים ובגדים מסביב לקרסוליים וזהו. מצמיד אותך לגזע. מזיין אותך בעמידה, באוויר, כשהרגליים שלך מפושקת לצדדים. אני מחדיר לשון עמוק לפה שלך וממשש לך את הציצים. בפעם הבאה שאני אומר לך שאני אוהב אותך זה יוצא יותר בגניחה מאומצת.

כשאני קרוב מדי לגמירה אני יוצא ונותן לך לקרוס, תופס בשיער ודופק את הפרצוף. וכשאני נרגע קצת אני זורק אותך על האדמה הלחה, נשכב עלייך ובועל אותך בכוח.

יד אחת נשלחת למשוך בשיערך עד שהראש שלך מפותל לאחור. היד השניה מוחצת שד מלא ומוכתם בבוץ. אחרי כמה דקות הזין נשלף וניצב בפתח התחת שלך, ואני בוחן כמה באמת הוא תמיד פתוח ומוכן, כמו שטענת.

דוחף פנימה לאט אבל בלי לעצור, עד שכולי בפנים. בכוח אם צריך. כשאני דוחף קדימה הידיים שלי על הצוואר ובשיער שלך, מושכות אותך אחורה עלי. דופק אותך ככה לאט, ואז יותר ויותר מהר, יותר חזק. מגיע למהירות בה זיינתי לך את הכוס. שולח יד למטה ומכניס שתי אצבעות לכוס שלך. מחזיק אותך פתוחה. הצרחות שלך מהדהדות מהעצים והסלעים.

כשנגמר לי אני יוצא, מתרומם ומתלבש. לוקח את הבגדים שלך. אומר לך לבוא אחרי ועכשיו. לא להרים את המכנסיים. תיכנסי. שבי לידי באוטו. נוסעים.

התחנה הבאה היא מגרש חניה גדול וריק ברובו. אני משכיב אותך על מכסה המנוע, מחזיק את הקרסוליים שלך ומזיין לך את הפתח הקדמי, ואז מסובב אותך ומזיין את הפה. מסובב ומזיין את הכוס שוב, ואז את הפה שוב. ככה עוד כמה פעמים. באחת מהפעמים אני חודר לתחת שלך במקום לכוס, בלי אזהרה או עדינות.

אחרי חמש דקות כאלה אני צועד אחורה. מביט בך פעורה על מכסה המנוע שלי. מצלם אותך עם הטלפון. תיכנסי. נוסעים.

מניח יד על הירך שלך בדרך. מחייך אלייך. שואל אותך אם את בסדר. מנשק אותך נשיקה ארוכה ועמוקה. אומר לך שאת אמיצה ואני גאה בך, ומוריד את הראש שלך כדי שתמצצי לי תוך כדי הנסיעה.

(בשלב הזה היא ביקשה לעצור כי היה לה מוגזם. עשינו אולי חצי ממה שתיארתי.)

ההנהלה - לא נשמתי
לפני חודשיים
Into​(נשלטת) - היכן המוגזם פה מה זה
הבטיחו לי הגזמה
לפני חודשיים
מילים מילים​(שולט) - כן, הא?
לפני חודשיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י