סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הגשמת פנטזיות

אני יוצאת מתוך אריזת קרטון שהייתה סגורה בארון המון שנים, נמתחת ומגלה את עצמי מחדש.
מגשימה את עצמי , את היצרים שלי את הפנטזיות שנרקמו במוח שלי במשך כל השנים שהייתי בקופסא.
כל יום נועד להגשמת פנטזיה חדשה ...
לפני 6 שנים. 29 ביולי 2017 בשעה 9:38

השעה שתיים לפנות בוקר ואני די רדומה שאתה מתקשר לבדוק מה שלום רכושך ..
אנחנו נכנסים לשיחה עמוקה שבה אתה מכוון את הטון,  קצת גבוה קצת נמוך סקסי ומחשמל בטירוף מתאים את הקול לקצב הגניחות שלי .. בין לבין אתה מעשן סיגריה ואני שומעת את הנשיפות שלך וזה מרגיש כאילו העשן של הסיגריה עובר את מחוזות הטלפון ומגיע עד אליי ונושף בפניי וחודר לתוך האוזן הימנית ..
קשה לתאר חוויה משמעותית שעוברת בשיחת טלפון, אבל איתך זה כל כך מוחשי כאילו אתה נמצא סנטימטר ממני ולא במרחק אל אלפי קילומטרים.. היד הדימיונית  שלך מלטפת את פני וקולך לוחש לי תעצמי עיניים ותדמייני את המקום שלך ....
ואני לרגע עוצמת את עיני ואני שם במקום הזה..  רחבה ענקית..

"תדמייני"אתה לוחש לי "אני רוצה לשמוע מה את רואה שם"?

אני לא צריכה להתאמץ,  זה פרוס לפניי .. הכניסה לפיטסריי שלי .. רחבה מרוצפת  עמוסה בעציצים רחבים, פרחים שפורחים בהם בצבעי הקשת ומסביב פזורים כיסאות עץ ושולחנות קטנים  שעליהן מונחים אגרטלים וצבעם כצבע התכלת בשמיים ובתוכם פרח צחור ולבן...
בכניסה למאפייה הדלת נפתחת והפעמון הקטן שתלוי שם בצד מצלצל  בכל פתיחה ..
אתה לוחש "תתארי לי מה את רואה.. תתארי לי" ושוב קולך מתגבר ..  מאחורי הדלפק אישה יפה .. ולפנייה  דלפק עץ עמוס לעייפה, מסודר לתפארת במאפי בוקר וצנצנות חמוצים בייתים..  ובאוויר ריח של וניל וקרמל מלוח, מכונת קפה ששורקת וריח של קפה מהביל ערבוב של טעמים וריחות,  קופסאות של עוגיות סדורות בתוך קופסאות פלסטיק סגורות עם קישוט עדין וטארטים מסוגים שנים שמונחים על קרוסולה מסתובבת. צלחות צבעוניות בצבעי שמיים עדינים ולבן צחור סדורים בקפידה ועליהם מונחים מאפים חלומים ערבוב של מתוק  ומלוח ריחות של שום תרד וגבינה מלוחה ..
אתה מקשיב בשקט אני שומעת רק את הנשימות שלך..  "תתארי לי איך את מרגישה ומי זאת האישה" ..

אני מחייכת.. החיוך הוא מאוזן לאוזן חיוך של שמחה ואושר גלוי זאת אני שם מאחורי הדלפק. בשימלה אדומה ואודם עדיין ובשיערי תקוע פרח לבן הפשטות במיטיבה ואני מחייכת ואתה מאיר ..
"מה את רואה מסביב תתארי לי עוד אני רוצה לשמוע" ואני ממשיכה רואה בעיני רוחי את הגברת שיושבת בשולחן ממול ומתענגת על קוראסון שקדים נימוח ואת האיש ממול שחולק מאפה גבינה נוזלי עם זוגתו ולצידם זיתים כבושים בצלוחית קטנה מנצנצים בשמן זית ומלח אטלנטי.. וממול שולחן החברים שעמוס בכל טוב של מאפי פיטסרי קטנים שכל ביס מהם גורם לאורגזמה של טעמים בפה..

ויש אור גדול בפיטסרי שלי ..

זה מה שאני רואה אור גדול ..
ואתה רק לוחש .. זה שלך תראי זה שלך...
עוד קצת ואת שם עוד קצת יקירה זה שלך ..  את תראי ❤


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י