בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נעורי הגבעות

בלוג ראשון אי פעם. בתכנית האמנותית:
◄ מחוות למקומות והאנשים שבזכותם BDSM כל כך יפה.
◄ חוויות אישיות מפורטות במידת האפשר.
◄ אינטרקציה עם הגולשים! תגובות יתקבלו בברכה תמיד.

לעוד תוכן ומידע כללי עלי בקרו בפרופיל, בפורום, ובגלריות.
לפני שנה. 23 במאי 2022 בשעה 19:45

מתחילים להרגיש שמתחמם? סימן שהקיץ מתקרב, וזה זמן מעולה לתכנן נסיעה קצרה צפונה לאיפה שקריר יותר באוגוסט. חיפה? לא.. רמת הגולן? לא הפעם. בדיוק חזרתי ממילואים... אפשר לעלות יותר צפונה מזה אם נחשוב יותר בגדול.
לפני קצת זמן גיליתי בפטלייף על מחנה-קיץ-חבלים שמתקיים בשוודיה. למשך שבוע שלם מתכנסים אליו אנשים מכל העולם וקושרים/נקשרים, משחקים, לומדים בסדנאות, נושמים חבל וטבע, וחיים כמו בקיבוץ. כולל תורנות בישול וניקיון. רק שהפעם המתנדבים, ברובם, לא משוודיה 😁
הנה- תשטפו עיניים באינסטגרם שלהם: https://www.instagram.com/shibaricamp.se

אז נרשמתי, והשבוע קיבלתי את ההודעה המשמחת ששמור לי שם כרטיס. ועכשיו מתחילות ההכנות. תאחלו לי בהצלחה לחדש דרכון פג תוקף דבר ראשון. שתפו אם הייתם באירועים דומים בעצמכם. אשמח לשמוע חוויות ועצות פרקטיות מה שווה לארוז לדבר כזה.
ואולי הכי רלוונטי לכאן ולעכשיו- המוכנות המקצועית שלי. אני מזדהה כמעט באופן בלעדי כנקשר, אך בבית אני מתרגל קשירות עצמיות לעתים קרובות, והייתי שמח לקשור גם אחרים.ות במטרה להרחיב את הרפרטואר ואת הניסיון לפני המחנה. ככה אוכל לנצל שם כל רגע. אז זהו גם סוג של פוסט היכרות למי שפנויים/פנויות ורוצים לנסות ולהגיע יחד איתי לשיעורי היסודות בחודשים הקרובים בסטודיו מוריקאי:
יש לי סבלנות אדירה, קשב, חשק עז ללמוד ולאתגר את ההבנה שלי בחבלים בין אם אני אוחז אותם או הם אותי, יצירתיות ושובבות שמסתתרות מתחת לפני השטח של ארשת פנים רצינית בקטע תהומי, כתף פרוקה אחת (פציעה ישנה), וראש פתוח. להיות קשור מביא אותי למקום של אושר, ואם אצליח לעשות זאת איתכם.ן, וואלה זה יהיה כבוד גדול. הנה. תראו אותי:

https://thecage.co.il/coppermine/thumbnails.php?album=8302

גילוי נאות- הפרסום הנ"ל מופיע גם בפייסבוק בווריאציה דומה, לא מצפה להודעות באמת אבל חשבתי שיהיה נחמד לשתף על ההרפתקאה הבאה.

▲▼▲▼▲▼▲

10 חודשים מהפוסט הקודם. יותר זמן ממה שחשבתי..

על קצה המזלג- מערכות יחסים קצרות. מאיסה מכתיבה. נדודים בין אתרים שונים- בלוגים, חדרי צ'אט. התנסות ראשונית עם קינק חדש/ישן שלא סיפרתי עליו לאף אחד עדיין. הפסקה ארוכה מהכול. ניתוק. געגועים. וחזרה הדרגתית.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י