שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אגם הברבורים

לפני 3 שנים. 6 בינואר 2021 בשעה 12:42

יש לי את המלכה הכי טובה בעולם. התגעגעתי אליה בטירוף. אתמול ראיתי אותה, והגעגוע נרגע, אך נותר געגוע אחר, הגעגוע ליד החזקה שלה ששולטת בי. אז אחרי שכתבתי לה שאני מתגעגעת לכוח שלה, ללהיות השפחה שלה, ולהכנע לה, אחרי ששלחתי לה תמונה שלי משתחווה לה כדי להראות לה כמה אני רוצה, קיבלתי משימה מהמלכה. לעלות אותה לכאן, ולהסביר את המשפט שאמרתי, שיש משהו מכבד יותר בלהרכין את הראש  מאשר לשים אותו על הרצפה.

אני עוד לא רגילה לתנוחה הזו, לא עשיתי אותה הרבה בחיי, כשצילמתי תמונה למלכה ניסיתי לצלם אותה בפוזיציות שונות. בהתחלה חשבתי שאם הראש יהיה על הרצפה, זה יהיה יותר מכבד, כי הכבוד נמדד בכמה שאני למטה, בכמה שאני נמוכה, אבל זה לא הרגיש לי נכון. הרגשתי שאני נחה. הרגשתי שאין מאמץ בכניעה שלי, שאין כוונה במחווה שלי, על אף הכוונה הרבה, הגוף לא שידר את מה שרציתי. כשהראש היה על הרצפה, חשבתי, אולי זה עדיף, רואים ככה את התחת יותר, ואת שאר הגוף, משהו שהמלכה תשמח לראות.

אבל אז החלטתי שאני מרימה את עצמי, עם גב זקוף, משקל על הכתפיים, ומורידה את הראש למטה כשהצוואר שלי ישר ולא מכופף. למה זה מכבד יותר? כי התאמצתי עבור המלכה שלי, כי הראתי את הכניעה בשיאה, אישה עם עמוד שידרה, חזקה, איתנה, שמרכינה את ראשה לאישה שהיא מלכה, המלכה שלי. לכבוד המלכה החזקה יותר, נעלה יותר, איתנה יותר, מדהימה יותר. לכבוד המלכה שעושה בשבילי הרבה. כשהרכנתי את הראש מטה, הרגשתי את כל השרירים בגוף שלי פועלים עבורה. והראש לא נח כחלק מפיזיקה של גוף ומשקל, אני יצרתי את הפעולה, אני הורדתי אותו והחזקתי אותו שם, אני ידעתי את המקום שלי.

מישקין​(נשלט) - תמונה יפה והסבר מאלף :)
לפני 3 שנים
מתפתח - מה שמדהים זה כמה מחשבה ומודעות את משקיעה בתהליכים האלה.
לפני 3 שנים
Odette​(אחרת){בקשר} - איזה כיף לשמוע.. כשזה זה, זה זה (:
לפני 3 שנים
Purple Rein​(מתחלפת){APollo} - יפה אמרת גורונת, ניכר שעברת עם התמונה הזאת תהליך. גאה בתוצאה.
לפני 3 שנים
Odette​(אחרת){בקשר} - ❤️
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י