סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 18 שנים. 4 בדצמבר 2005 בשעה 22:50

הקדמה: לא לכאלה שלא אוהבים בעלי חיים, לא לציניים ובמיוחד- לא לזאתי שבא לה להעיף ת'חתולה שלי לקיר ממול (כן, כן, את!, אני יודעת שאת מציצה וכבר יש לך איזה הערה צינית על המקסימה שלי).

אנה נמצאת איתי כבר שמונה שנים. יש שיראו בה חתולה זקנה, אבל בשבילי היא תינוקת.
כשאימצתי אותה היא היתה גורה פרסיה לבנה ומפונקת, שסרבה לישון בכל מקום פרט לרעמת השיער שלי או בחיקי. לילות על לילות נרדמתי כשהיא משחקת לי בשיער ומגרגרת, לשמחתי הרבה ולדאבון לבו של מי שחלק איתי את מיטתי.

לפני מספר שנים עברתי לדירה חדשה, דירה שלאנה היו בה מרחבים חדשים לשחק ולהשתולל
(טוב נו, גם לי) ולשתינו הפציעו גגות תל אביב בתקווה לשעשועים שלא הכרנו. אני אימצתי את החדר בגג כחדר משלי ואנה אימצה את הגג שמעל החדר לרביצה של שעות בשמש ולימים של בטלה מענגת.

ביום רביעי אנה נעלמה. זה לא שהיא לא נעלמה קודם. החתולה הזאת ביזבזה כבר כמה נשמות בקפיצה מקומת הגג הגבוהה לחצרות השכנים, אבל הפעם היא לא נמצאה בשום מקום בסביבה.

בימים האחרונים שכנים הביטו בי כמועמדת לאישפוז כפוי. ימים הלכתי בין חצרות הבתים, כשאני שורקת ומתחננת לאנה שתחזור, אבל אנה נעלמה ואני התחלתי להפנים שהקטנה שלי שליוותה את ימי ולילותי לא תשוב עוד. לא ממש שיתפתי בכאב על אובדנה, אבל הלב שלי נצבט כמו אחרי אהבה נכזבת.

והיום, פתאם, חצי שעה לפני תום העבודה, ידעתי שעכשיו, אחרי חמישה ימים בלעדיה, אנה עומדת לחזור אליי והיא זאת שתמצא אותי. אמרתי לעצמי "בליס, את מטורפת" ועניתי לעצמי, "סו, מה חדש בזה בדיוק?" ויצאתי לדרך.

המרחק בין העבודה שלי לבית שלי הוא עשר דקות של הליכה נעימה בגינה ירוקה ונהדרת. ריאה ירוקה בלב האיכסה של תל אביב שאני כל כך מכורה לו. עברתי את הגינה וחשבתי על אנה, על איך שאני אתאכזב אם לא הרגשתי אותה נכון. הלכתי לאט, רואה איך הדרך מתקצרת
ואנה עדיין לא מוצאת אותי ואז, כשיצאתי מהגינה, שמעתי יללה חרישית. היללה הגיעה מסבך שיחים צפוף והיא לא נשמעה כמו היבבות של אנה, אבל פשוט ידעתי שזאת היא. מצאתי את עצמי זוחלת בתוך השיחים ועדיין לא רואה אף חתולה. בסוף התיאשתי ויצאתי ופשוט התחננתי אליה שתצא כבר ושאני מתגעגעת אליה, עד שהוד מעלתה הגיעה בצעד חתולי והציגה את עצמה, רזה ומלוכלכת, היישר לתוך זרועותיי הפתוחות (אאוצ' כמה שזה כאב).

נסו אתם להחזיק חתולה עצבנית בכביש עד לבית. אני לא מזוכיסטית דמט! אבל זה היה שווה כל רגע. אנה חזרה הביתה וגם אני. הסופר קאט שלי שוב שולטת בממלכתה ויש לה אפילו עוד כמה נשמות ספיר לבזבז. אני לא יודעת על מי יצאה המפונקת, הפסיכית, התובענית הזאת, אבל לי בטוח אין גנים של מתאבדת שיעית:)






scarlettempress{L} - אוף איזו הקלה הרגשתי שהיא חזרה בסוף! :)
לפני 18 שנים
נערת-השעשועים - העיקר שמצאת אותה.
לפני 18 שנים
Succubus​(אחרת) - אין, פשוט אין רגע יותר נפלא מהרגע שבו את שומעת את המיאו הזה ויודעת שהחתול האבוד שלך נמצא. ואני לא חושבת שיש בעולם הזה איזשהו עבד-של-חתולים (מצטערת, דומים או סאבים, כולנו שפוטים של החתולים שלנו) שלא מכיר את התחושה הזאת.
המון אושר. :-)
לפני 18 שנים
זרה מוכרת - סליחהההההההההה ????????????

"לא לזאתי שבא לה להעיף ת'חתולה שלי לקיר ממול (כן, כן, את!, אני יודעת שאת מציצה וכבר יש לך איזה הערה צינית על המקסימה שלי)."

הא ? הא ? הא ?

תגידי לי יא יא יא חובבת חתולים עם פרצוף של רודפים אחרי מכוניות חונות שכמותך...
אני אי פעם איחלתי רע לחתולה שלך ? מואה? אני ?

אז רדפתי אחריה עם קילשון וניסיתי לתקוע לה אותו בעכוז החתולי החביב שלה ? אז מה ?

אז ניסיתי לעזור להוריד אותה מהארון עם דלי (אני אשמה שהדלי היה לא בכיוון הנכון?:)) - גם כן חתולה עם חוש כיוון של תולעת ביבים :)

מה שכן... משפט אחד סיכם את הפוסט הזה - בליס, את מטורפת :)

(אבל מזלי שגם אני, כי אני מטורפת עלייך) :)

פסיכולה שכמותך. אמרתי לך שמתחבאת בך שפחה איכותית לתפארת מדינת ישראל בכל הקשור לברואי עולם. ואם כל מה שצריך בכדי להוציא אותה ממך זה הצפונבונחתולה הזאת...SO BE IT
:)

ולך חתולה אהובה שלך ... יש לי רק מסר מנחם אחד :
here kitty kitty kitty.....splashhhhhhhh :)
לפני 18 שנים
קלייר​(נשלטת) - גברתי, החתולה שלך תפנים בסופו של דבר (כמוני), שלא משנה כמה היא תחלום על זה, תפנטז על זה בלילה, תגרגר על זה לאור יום... היא אף פעם לא תלמד לעוף! (וגם אני לא, אלא אם כן כוללים במושג תעופה את הספייסים :) )

אני מדמיינת את אנה לוקחת תנופה, שלושה צעדים קדימה (סטייל סופרמן) ומזנקת כשכפה מתוחה קדימה. לשניה היא משחררת יללת ניצחון, אבל אז... היא מתחילה לקלל בחתולית כשהיא קולטת ששוב זה לא עבד לה.

עד אז, היא תמשיך כל חצי שנה לערך לגרום לך ולסביבתך הקרובה להתקפי לב. היא תמשיך לייצר סיורים ליליים אל מתחת לכל המכוניות ואל כל החצרות ובעיקר היא תמשיך לגרום לאוהבייך להסתובב ברחובות, לצקצק בלשונם, ופה ושם לחטוף איזה פליק מההיא שפוסעת לפניהם ברחוב, ולא ממש אוכלת את הסיפור, שהקולות המשונים שהושמעו מאחוריה יצאו מהפה בגלל חתולה ולא בגלל המיני :)

אני שמחה שאנה חזרה אלייך. אני בחיים לא אבין אותך גברתי כשאת מספרת לה שהיא הכי יפה בעולם... אבל האהבה עיוורת, והחתולה הזו אוהבת אותך :)
לפני 18 שנים
רומי נכנעת​(נשלטת) - ותחזור החתולה אל בית מלוכתה,
ושב השקט על הארץ.
ותאמר המלכה אל חתולתה:
חתולה חתולה שעל הכורסא, מי הכי שיפחה בעיר?
...............
לפני 18 שנים
קייסי - איזה כיף לך!
הלוואי שגם לי היה סוף טוב כזה כששרשוחי, חתול הזבל הירושלמי המלכותי שלי נעלם ללא שוב...
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י