שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 17 שנים. 15 במרץ 2007 בשעה 20:48

זהו, יום ההולדת עבר וחגגנו אותו הכי רומנטי שרק אפשר. מי שמכיר את אור, יודע שכשהיא נותנת זה עד הסוף ושהיא ממש לא מסתפקת במועט. כבר ביום ראשון היא הגיעה לביקור פתע, עם חמניה ענקית בידה והכריזה על שבוע יום ההולדת. ביום השני קיבלתי שיר, בשלישי - עוגת גזר ושיר נוסף בבלוג שלה, ברביעי-שני ורדים לבנים מדהימים והיום-היום היה כל כך מיוחד.

בניגוד לכל הציפיות הרומנטיות שלנו, היום התחיל בבדיקות דם בקופת חולים. משם תכננו ללכת לארוחת בוקר בים, אבל מצאנו את עצמנו בחניון הדולפינריום, עם ברד בשיא עוזו שדופק לנו על המכונית ודמעות שלי שרק חיכו להתפרץ. נעשיתי בכיינית. עובדה. ישבנו מחובקות, בכיתי את נשמתי ורק אחר כך התפנה לנו מספיק מקום לשמחה.

ארוחת בוקר בלה סנטרל, בית קפה בסגנון צרפתי בשדרות רוטשילד, מילות אהבה, תנור מחמם וגשם בחוץ. התחנה הבאה נווה צדק. בשנים האחרונות יש לי הסכם של כבוד עם שיחיה. זה התחיל בכך שכל יום הולדת הוא נלחץ מלקנות לי מתנה ולא לקלוע לטעמי הספציפי עד ספציפי מדי. כדי למנוע אי נעימויות משנינו החלטנו שאני בוחרת את המתנה ואחר כך אני משבחת אותו על טעמו המשובח. הפעם בחרתי בחבילת מסאז', כולל טיפול פנים מפנק (מילה שהתרגלתי אליה מכל כרטיסי הברכה שקיבלתי מחברות מסחריות לקראת יום ההולדת - קני ג'יפ וקבלי ספר מפנק לכבוד יום הולדתך, קני בייבידול וקבלי תחתון מפנק, קני בושם וקבלי חוקן מפנק וכו')

אור השאירה אותי בידיה המיומנות של המעסה הצרפתיה ויצאה לסידורים מסתוריים. הצרפתיה עינגה את פניי, עשתה לי מסאז' קרקפת - נכון-מפנק ויצאתי להפסקת סיגריה. בדיוק בשעה הנכונה אור הגיעה עם זר פרחים ענק, שכלל 37 ורדים בדיוק בגווני לבן-ורוד-בורדו. רציתי לקפוץ עליה מהתלהבות אבל שמרתי על פאסון זמני בלבד. אחרי שעיסו כל שריר בגופי עד שהפכתי לג'לי רך, נימוך ומפנק, עברנו לתחנה הבאה - ארוחת צהריים מפנקת בשינקין.

משם המשכנו לבית של אור. היא פיסלה לי פסל מדהים של סירנה, עם הסבר מדהים לא פחות, שאשאיר לה להסביר. משם המשכנו למיטה לעוד ועוד דברים מפנקים שהשתיקה יפה להם (ואל תשאלו אותי מה פתאם החלטתי לשתוק דווקא בקטע שאני כל כך אוהבת לדבר עליו, יש סיבות מפנקות, סליחה-מקלות, בחיי).

הבית מלא בפרחים שקיבלתי מאור ומחברים. הנפש שלי נקיה מבכי שנצבר, הלב שלי מלא בה
וצדק מי שכתב לי בברכות - שאת המתנה הגדולה ביותר כבר קיבלתי. היא לא היתה צריכה להביא דבר.

תודה מתוקה שלי, על האהבה שלך תמיד ועל האהבה שלך היום ועל יום הולדת כל כך יוצא דופן.

פינקי לשלטון​(מתחלפת) - מרגש!
:)
לפני 17 שנים
Shimmy​(נשלט){Vents} - מה עבר ? איך עבר?נשארה עוד לפחות שעה .
איזה כיף לקרא, עונג צרוף ממש.
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - מקסים
}{
לפני 17 שנים
Mary Jane - איזה כיף:)
לפני 17 שנים
השולט אור​(שולט) - אהבת חיי,
כל כך חששתי שלא נצליח להשתחרר מהמועקות שליוו אותנו בתקופה האחרונה, ושלא אוכל לגרום לך לשמחה ביום הזה.
הדמעות שלך פתחו את הדרך. קודם פורקן ואז, חופשיה מהמשא יכולת לשמוח היום. וכמה שמחתי שהבאת אליי את הדמעות ואת השמחה.
הכי פחדתי מהרגע בו אתן לך את הפסל. אני לא פסלת, אני מקסימום יכולה להכניס את כל אהבתי במה שאני יוצרת למענך. לראות אותך מאושרת בגללו ובגלל ההסבר, עשה אותי הכי שמחה :)
וכן, פיסלתי לך סירנה. הסירנות היו גוזלות מהמלחים את שפיות דעתם עד שהם היו משליכים את עצמם למים וטובעים רק כדי לטבוע בזרועותיהן. מהצד השני, הסירנות גם הצילו לפעמים מלחים מטביעה והביאו אותם לחף מבטחים. זה מה שעשית לי בקשר שלנו. הוא לפעמים לא שפוי בדרמות שיש בו. כשאת לא נמצאת אני לפעמים מרגישה שעוד רגע אטבע מרוב הצורך שלי בך. ומהצד השני אהובתי, את ורק את ידעת לשאת אותי בזרועותייך בפעמים בהן הסערות שלי מוטטו אותי. את חוף המבטחים שלי כשם שאת הסערות כולן.

אני אוהבת אותך כפי שלא אהבתי מימי. מזל טוב אהובתי ושנה נפלאה לך ולנו :)
לפני 17 שנים
פרנקי - יו מזל טוב!!!
קצת מאוחר...(סליחה)
}{
לפני 17 שנים
זרתוסטרא​(אחר) - יההה ממש מרגש

:)
לפני 17 שנים
Belisana​(שולטת) - תודה רבה כולם. אוהבת אתכם:}{
לפני 17 שנים
scarlettempress{L} - מרגש זאת לא מילה.

:)
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י