אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

איך להתחיל עם נשים בכלוב?

מאת מיתוסית​(שולטת)     20 במאי 2005
כל בחורינה - מלכה, שפחה או מתחלפת בכלוב, מכירה את התופעה. את נרשמת לכלוב, לא עוברות מספר שעות ומיד תיבת ההודעות שלך מוצפת עד אפס מקום - כלומר, לו הייתה הגבלת כמויות של הודעות. עד כאן, הכל טוב. הבחורינה שמחה ומאושרת על קבלת הפנים החמה, וחושבת שעתה היא תוכל לברור לה גברברים מתוך ההודעות הרבות שקיבלה. אולם, הבחורינה שלנו עומדת לנחול אכזבה קשה. מהר מאוד מתחוורת לה העובדה, שחלק גדול מהגברים (הממ... כמו בחיים?) פשוט לא יודעים להתחיל נכון עם בחורות. מכאן מתחיל התהליך הארוך של ברירת המוץ מן התבן.

גם אם התהליך הזה, של בחירת פרטנר/ית מתאים/ה, הוא, כמו בחיים, בלתי נמנע במידת מה, יש כמה דברים פשוטים שיכולים בהחלט להקל עליו בשלבים הראשונים. חלק מהגברים כאן, דומים וסאבים כאחד, טועים על ימין ועל שמאל ואף לא מבינים את טעויותיהם. לבסוף הם יסכימו ביניהם כי הבנות בכלוב הן סנוביות מגעילות, שהמבחר הרב של הגברים באתר עלה להן לראש. האם זה אכן כך? אני בספק.

ובכן, אינני עומדת לגלות לכם את אמריקה וגם לא את סודות האטום, אלא משהו מהותי הרבה יותר - איך כדאי להתחיל עם נשים באתר. כל עצה נובעת מניסיוני האישי ומניסיונן של נשים ששוחחו עמי. כל האמור כאן מתייחס גם לנשים, שיכולות להשתמש במידע הזה ולנצל אותו לתועלתן. אז הבה נתחיל במסע:

1. חקר שוק.

אנחנו חושבות שאנחנו מיוחדות. אנחנו רוצות שתדעו שאנחנו מיוחדות. אני אישית סולדת מגברים שפונים על עיוור לכל בחורה שרשום לה ליד הניק "שולטת", "נשלטת", או "מתחלפת" בשיטת "זרוק כפי יכולתך ומה שיפגע, יפגע". אנחנו רוצות שישקיעו בנו מחשבה. מה זה אומר?

אתם רואים ניק מעניין או פרופיל שנגע בכם - קראו אותו היטב. האם היא עונה על דרישותיכם? האם אתם עונים על דרישותיה? במידה וכן, התחילו לבדוק עליה קצת. בדקו: האם יש לה תמונות באלבומים? האם היא כותבת בלוג? האם יש לה פרסומים במגזין? מהן ההודעות האחרונות שהיא כתבה בפורומים השונים?

הכלוב מעניק לכם את האפשרות לגלות את כל המידע יקר הערך הזה בקלות, ואנשים חכמים ממני כבר אמרו: ידע הוא כוח. לפני שאתם פונים אלינו בדקו: אולי הראש שלנו לא מתאים לכם? אולי אנחנו לא מעניינות אתכם? האם אתם רוצים כל בחורה או שאתם רוצים מישהי שאכן תתאים לכם?

במידה והיא נראית לכם והכרתם אותה קצת, כעת אתם יכולים לפנות אליה בהודעה פרטית עם נימה אישית: "קראתי את הסיפור האחרון שלך ומאוד אהבתי בגלל..." או: "הפרופיל שלך תואם את מה שאני חושב בגלל...". הבחורה תעריך את העובדה שאתם מתייחסים אל האדם שבה, ובנוסף, כבר יש לכם קצה חוט לגלגל שיחה. במלים אחרות, רכשתם בסיס חזק יותר להתחיל ממנו.

2. הפרופיל שלנו.

ישבנו בבית, השקענו בכתיבת פרופיל. חלקנו לא ממש השקיע (בעיה כשלעצמה) והשאר מי יותר ומי פחות. קודם כל, הבה נבהיר שלכל מילה בפרופיל שלנו יש חשיבות רבה. לא סתם המילים מופיעות שם. אנחנו רוצות שתתייחסו אליהן. אל תפנו אלינו אם לא קראתם את הפרופיל שלנו. אל תפנו אלינו אם אינכם עונים על הקריטריונים שהצבנו.

כבר פנו אליי גברים שלא קראו את הפרופיל שלי כי "לא היה לי כוח", וכך, גם אם היה שם פוטנציאל כלשהו, ברגע שהם אמרו או הוכיחו זאת בשיחה קצרה, הם רמסו אצלי כל סיכוי לעפעף מבט לעברם. הפרופיל שלי הוא כרטיס הביקור שלי. ראשית, אם אתם אפילו לא קוראים אותו, אתם מפגינים כלפיי חוסר כבוד בסיסי כאדם, ואז מה עלול לקרות אם תהיו הסאבים/הדומים שלי? ושנית, אם אתם פונים מבלי לקרוא את הפרופיל, אתם מן הסתם פונים לכל אחת, ואני הרי לא תופסת את עצמי ככל אחת.

אם אנחנו לא רוצות נשואים או מעל גיל מסוים או כל פרמטר אחר, אל תחשבו שאתם יוצאי-דופן. גם אם זה נכון, העובדה שאתם לא מתייחסים לדברינו תגרום לנו לא לרצות אפילו לבדוק את זה.

3. הפרופיל שלכם.

כפי שאמרתי, הפרופיל הוא כרטיס הביקור שלנו. בכלוב יש למעלה מעשרת אלפים חברים רשומים. חלק גדול מהם "לא בעסק", לא מתאימים לי מבחינת המיגדר הבדס"מי שלי (למשל, אני סאבית שמחפשת דום), וכמובן שיש הרבה פרופילים כפולים ומשולשים. אז נניח ויש לי "רק" אלפיים פוטנציאלים, למה שאביט דווקא בכם? למה שאזכור דווקא אתכם? המטרה שלכם היא להבליט את עצמכם מעל פני כולם, לגרום לנו לשים לב לקיומכם ולרצות ליצור איתכם קשר. לכן, השקיעו בפרופיל. חשבו מה אתם רוצים להעביר בו. השתדלו לצקת בו קצת מהאופי שלכם, קצת מהחשיבה שלכם. צרפו תמונה שאתם חושבים שמביעה אתכם טוב. ככל שתכתבו יותר, כך נוכל לדעת האם אתם מעניינים אותנו, וגם תגרמו לנו לחשוב שמדובר בבחור רציני, שיש בו מעבר לבדס"מ, גם אם הוא כותב רק על בדס"מ. אם אנחנו מציינות בפירוש שגברים עם פרופיל אנמי לא ייענו, אז אל תפנו - לפחות לא עד שתתקנו את זה. אנחנו מאוד מעריכות פרופילים מושקעים.

4. קילור ו"לא בעסק".

אנחנו מציינות שאנחנו מקולרות באמצעות סימן ה- "{ }" ליד הכינוי שלנו, בחתימה שלנו או בגוף הפרופיל שלנו? לא ציינו בפירוש שאנחנו מחפשות פרטנרים נוספים? כבדו זאת. כבדו את העובדה שאנחנו עם מישהו ולא מעונינות באחר, גם אם הוא טוען שהוא טוב יותר מהפרטנר/ית שלנו. אנחנו "לא בעסק" ולא מעונינות כרגע בקשר כלשהו? - כנ"ל. ברגע שנחליט שאנחנו פנויות, תוכלו לפנות. לא רגע מוקדם יותר.

5. כשאת אומרת לא, למה את מתכוונת?

כשאנחנו אומרות "לא", אנחנו מתכוונות ל-"לא". פשוטו כמשמעו. ביקשנו מכם לא לפנות אלינו? כתבנו שאנחנו לא מעונינות תוך ציון הסיבה או בלעדיה? אל תנסו לשכנע. פשוט אמרו "ביי, ותודה" (אפשר להוסיף "בהצלחה") וזהו. אל תציקו, בבקשה. זה ממש לא מעלה את ערככם בעינינו.

6. משלוח הודעות.

חקרתם קצת את הרקע שלנו והחלטתם שאנחנו נראות לכם, עד עתה. הגיע הזמן לשלוח הודעה. קודם כל, פנו אלינו בכבוד. כתוב ליד הניק שלי שאני נשלטת? אני עדיין לא "כלבה". כתוב ליד הניק שלי שאני שולטת? אני עדיין לא "מלכתך".

היו מנומסים והשקיעו בהודעות. הודעות של: "היי! מה העניינים?" ותו לא, לא יזכו אתכם בנקודות אצל רוב הנשים או אפילו בהתייחסות. הודעות מזלזלות של דומים, או, לחילופין, סאבים המתרפסים בהודעה ראשונה לבחורה שהם אפילו לא מכירים בסגנון של: "אני רוצה להיות עפר לרגלייך, לסגוד לגופך ולהיות עבדך עד סוף חיי", גם לא יזכו ביחס רציני. אני אישית לא נמשכת נמשכת לסאבים שהם סאבים של כל אחת. כמו שאני רוצה סאב מיוחד, אני רוצה להאמין שגם הוא רוצה מלכה מיוחדת. איך מישהו יכול להצהיר על כוונות מבלי להכיר אותי בכלל?

הלאה. ספרו על עצמכם באופן כללי, בייחוד פרטים חשובים שאינם מופיעים בפרופיל שלכם ומן הראוי שיופיעו כמו גיל, מיקום כללי ומצב משפחתי. אותי לא ירשים שאתה רופא או בעל תואר שני במחשבים, כי גם אם אתה אקדמאי או עשיר או שניהם, זה לא אומר שאתה סאב או דום איכותי יותר. ספר לנו על האדם שבך, ספר לנו על הסאב או הדום שהינך, על הייחוד שלך. הפנה אותנו לפרופיל שלך. התייחס למידע שקיבלת במחקר המוקדם. הומור יכול להתקבל באהדה. הודעה מושקעת ומנומסת תניב פניה, גם אם היא תגובה מנומסת של "לא, תודה".

7. פניה בצ'אט.

אתה רואה ניק מעניין? אין לך זמן לערוך מבדק עליה? לא נורא, אבל בדיקת פרופיל זה תנאי הכרחי. פנה אליה בנימוס ובאדיבות ושאל אם אינך מפריע לה. הצג את עצמך כאדם. קודם כל ולפני הכל - אנחנו בני אדם. אנחנו לא אובייקטים מיניים. אם תתחילו לספר לנו על הפנטזיות שלכם ואיך אנחנו מתחברות אליהם, זה סתם ירגיז. דברו איתנו כאילו שאנחנו שני אנשים שמדברים בצ'אט ונילי. פיתחו איתנו בשיחה בנושאים כללים. האמינו לנו שנעריך את זה, וזה גם המקום להפגין ידע בנושאים שאינם עוסקים בבדס"מ. כשנכיר אדם מעניין, נרצה גם להכיר את הפרטנר השס"קי שבו.

8. נקודות הנחה שגויות.

אל תניחו שאם אנחנו נשלטות, אנחנו נשלטות תחת כל אחד.
אל תניחו שאם אנחנו שולטות, אנחנו שולטות על כל אחד.
אל תניחו שאם אנחנו במועדון ה"דאנג'ן" או בכל מפגש קהילתי אחר, זה אומר שאפשר להיות גסים אלינו, להתרפס בפנינו, לגעת בנו או להציע לנו סשן בלי שבכלל נדע מי אתם.

9. פרטים.

יש היררכיה מסוימת של פרטים שאנחנו מנדבות. אל תצפה שאם תשלח לי הודעה פרטית עם המסנג'ר שלך, אני מיד אצור איתך קשר. אל תצפה, שאם נשוחח שיחה נחמדה בת רבע שעה בצ'אט, תוכל להרשות לעצמך לתת לי את מספר הטלפון שלך או אפילו לבקש את שלי. כל דבר בעיתו. בידקו איך בכלל הפרטנרית לשיחה מתייחסת אליכם: האם השיחה זורמת היטב? האם היא נשמעת מעונינת? אם כן, רצוי לשאול בעדינות כיצד תוכלו להמשיך את השיחה הלאה כשהיא מסתיימת ובחנו את תגובתה. אל תדרשו תמונות, אל תשאלו אותה מיד מה היא אוהבת במיטה ואיך היא נראית.

זיכרו, העובדה שנפגשנו כאן למטרת בדס"מ, שהוא לפעמים חלק מסקס (ולהיפך), אינה אומרת שאנחנו קופצות למיטה עם כל אחד, ואינה אומרת נרשה לכל אחד לקשור אותנו למיטה או שנצליף בכל אחד. העובדה שאנחנו כאן לא אומרת שהבדס"מ הוא כל חיינו וכל מהותנו. כבוד הדדי הוא שם המשחק, או, במלים של ארתה פראנלקין: R-E-S-P-E-C-T"
..."Find out what it means to me -

יהלי​(נשלטת)
מעולה
מתמצת,אינטיליגנטי,נבון ונהיר....מקווה שזה יחולל שינוי מהפכני בקרב זיכרי הכלוב,זה חיוני...
20 במאי 2005, 8:13
nerissa​(אחרת)
נפלא! נפלא! נפלא!
יקירתי - זה פוסט שצריך להדביק בכניסה לכל אתר בדסמי! פשוט נהדר. כתוב היטב. תודה :)
20 במאי 2005, 9:01
ניקוניקו​(שולט)
יפה מאוד!!!
עשית פה מצווה גדולה ואני בטוח שעזרת להרבה חברים פה נשים וגברים כאחד. (אם הייתי יודע מי את, הייתי נותן לך נשיקה על המצח...) כל הכבוד.
20 במאי 2005, 9:11
ליידי מפונקת​(שולטת)
אמת ויציב
אוייש כמה שזה נכון, קבלי ברכה חמה, מקווה שזה יעזור אפילו לכמה...
20 במאי 2005, 9:15
TheRuller​(שולט)
בר וצלול כמי מעיין
למרות שהמאמר נראה כאילו נלקח משבועון, ומדבר לגברים קצת מפגרים... כי מה לעשות, יש גם כאלה.... לפחות נתת להם קצת הבנה בסיסית לגבי נשים בכלוב בפרט ונשים בכלל. בכל מקרה אהבתי... וישר כח על ההשקעה
20 במאי 2005, 10:50
Hawk__27
מקולרות
אלוהים ישמור, אנשים מאיפה האינפנטיליות הזאת שלכם ?
20 במאי 2005, 12:21
ס ו ר ר ת​(נשלטת){tav8}
כל מילה - אמת
חבל שזה לא ברור מאליו לכולם.
20 במאי 2005, 13:30
Queencie​(שולטת)
יישר כח
ובהחלט מתאים להתפרסם כפוסט קבוע – כהוראות הפעלה לגברבר המתחיל (תרתי משמע). כל מילה בסלע ! גברים יישמו ותענו, יישמו ותהנו.....
20 במאי 2005, 14:39
Queeny​(מתחלפת){being}
כל מילה בסלע.
עכשיו רק צריך שאלה שלא משקיעים בלקרוא את הפרופיל שלך, את הבלוג שלך, ואת הפוסטים שלך בפורומים - ישקיעו בלקרוא את המאמר המוצלח הזה... יישר כוח, כחולית.
20 במאי 2005, 16:26
Marcus Wright​(אחר)
פלצני ומתנשא
ויותר חמור , שוביניסטי ופמנסטי גם יחד , פשוט נגעלתי לקרוא גבובי שטויות ! GET A LIFE
20 במאי 2005, 23:35
Tobias​(אחר)
יפה,חשוב, אבל נטול כבוד.
התוכן עצמו יפה מאוד מעניין ויכול לעזור להרבה אנשים זכרים ונקבות כאחד. המאמר כתוב באמת בצורה שוביניסטית(שוביניסטית אומרים גם על נשים?) היה עדיף לכתוב את המאמר באופן כללי איפשהו לומר לנו איך "להתחיל" איתכן נשמע לי מאוד גס וזול...
21 במאי 2005, 0:36
מיתוסית​(שולטת)
טבאייס וקאט...
מדוע שוביניסטי? המאמר אולי מכיל מעט תקיפות, אבל זה בגלל שלפעמים כלו כל הקיצים. אם אתה מתכוון לזה שניסחתי את זה בלשון זכר לנשים, זה מהסיבה הפשוטה שברוב המקרים מי שמתחיל פה עם מי זה הגברים עם הנשים ולא ההיפך. המטרה פה היא לחלוטין טובה ושמתי לב שלהעיר בצורה נקודתית לא ממש עוזר ולכן החלטתי להפיץ את משנתי ברבים, וכפי שרוב האנשים פה הגיבו (ובעיקר נשים), הם אמרו שזה ממש נדרש ועוזר. מתנצלת אם ישנו כאן גבר (או אישה) שחשים נימה מזלזלת במאמר. זו אינה הכוונה ומובן שלו הייתי מזלזלת בגברים כאן, לא הייתי טורחת להשקיע במאמר הזה. תודה כמו כן לכל המגיבים. מקווה שזה אכן יהיה לכם לעזר.
21 במאי 2005, 8:39
T O M​(שולט)
מעולה
כיסית נראה לי את כל התחומים בצורה יפה מאוד. יש לי הסתייגות קלה לגבי מספר 6 פיסקה אחרונה. ("ספר על עצמך פרטים שלא מופיעים בפרופיל..."). זה לא ריאיון עבודה ולא כל גבר שמדבר עם מישהי צריך להציג מועמדות כדי שהיא תבחן אותו. זה טיפה מקומם. מדברים על מה שרוצים. חוץ מזה, הכל נראה וטוב. אני מאשר :) אני מצרף את החתימה שלי למאמר.
21 במאי 2005, 9:17
עדי זילברברג
מזמין זה לא...
לא רוצה להצטרף למלחמת המינים, אבל - גישה מרגיזה למדיי. נסתפק בזה. מזל שאני לא בעסק.
21 במאי 2005, 12:58
SIVAN​(אחרת)
אהבתי
כתוב נהדר. לדעתי באלפוני- זה יכול להועיל.
21 במאי 2005, 15:50
אילנה 78​(מתחלפת)
תמצית ועריכה מצויינת
זה פשוט לעניין מרכז ביחד פתרון לכל האי נעימות שנתקעלתי בהם בפניות. פעם מישהו אמר לי שאני עושה לו מבחני ייאוש!!!! אולי הוא צודק אבל צריך לקרוא את זה דחוף כל הכבוד
21 במאי 2005, 16:33
Dark Artist​(שולט)
יקירתי :)
שמח שנתתי לך השראה לפוסט הזה כל הכבוד על היוזמה
21 במאי 2005, 19:11
מישלי
אהבתי
... מאד ( :
21 במאי 2005, 20:35
triple extension​(נשלטת)
ע נ ק
חחחחחח אהבתי !!!! כמה שזה נכון..... ,בהחלט המדריך המלא להתחיל עם בחורה בכלוב. אני מוסיפה את זה לקישור בפרופיל שלי ........ (:
21 במאי 2005, 20:48
Succubus​(אחרת)
מה שמצער במאמר הזה,
הוא שאלה שזה לא מובן להם מאליו ממילא לא יטרחו לקרוא אותו. מישהו ברצינות מדמיין אחד מאלה ש"אין להם כוח לקרוא פרופילים" טורח לקרוא את המאמר הזה כדי לגלות איך ראוי להתנהג?
21 במאי 2005, 20:53
Arthur Fleck​(אחר)
RESPECT woman !!!
למדתי הרבה.
21 במאי 2005, 23:14
mastermind10
ניתוח ברמה הגבוהה ביותר
אני רץ לבדוק איפה הנחתי את ה"מדריך למשתמש שלי"...שמא נגנב? :) את מראה פה אינטליגנציה רגשית יוצאת דופן. מהסוג שכל כך חסרה לבני האדם. ברשותך, להשלמת הניתוח הייתי מוסיף שכדאי לתת את הדעת גם לכותרת ההודעה.
22 במאי 2005, 9:42
פלוס מינוס​(אחר)
חכם
למותר לציין שאת צודקת בכל מילה תודה לך
23 במאי 2005, 5:54
benda​(אחר)
מטרות ותוצאות ...
באמת רוצה להאמין שהמטרה כאן טוב וכנה. כי התוצאה, לדעתי , יומרנית ומלאכותית על שאני יודע שחלק מהעובדות נכונות . . . גם כאן חסר קצת R -E-S-P-E-C-T
24 במאי 2005, 5:36
דופאמין
לא היה לי כוח לקרוא
אבל כתוב ליד השם שלך שאת מתחלפת. אז אפשר לקבל את מספר הטלפון שלך, מלכלבה? בכדי למנוע את העליהום הצפוי, אני מבהיר: זו ציניות. יופי של מאמר. חבל שלא היית שותפה בניסוח מגילת העצמאות. אולי כל מיני עקרונות היו יוצאים ברורים יותר, כמו למשל יד מושטת לשלום לשכנינו (הם לא יודעים לפנות אלינו או אנחנו אליהם?). כדאי לצרף את המנשר הזה לערכת ההרשמה לאתר. אני חושב שחלק מהדברים הללו היו עוזרים לי להימנע משטויות מביכות בתחילת דרכי כאן. ובהזדמנות זו אני רוצה להזכיר לכולן - אני לא אובייקט! די להציף אותי עם פניות משפילות (I wish...).
24 במאי 2005, 8:54
Faara​(שולטת)
הכל נכון.
תודה שכתבת את זה כל כך ברור. ואם יש גבר שלא מסכים הוא מוזמן להכנס כאישה...
28 במאי 2005, 14:34
דום31​(שולט)
תודה
תודה על המאמר. טוב שיש את ההבהרות האלה.
26 ביוני 2005, 0:55
לורנס
יפה אבל...
כמובן שכל הנשים פה יסכימו לכתבה ואני גם מסכים עם הרבה פרמטרים בסיסים של נימוסין שציינת פה. כמו למשל הדבר הבסיסי של להכיר את האישה שפונים אליה. אבל מצד שני אני יכול לתאר את הצד השני של המתרס, של הרבה נשים שלא טורחות לענות אפילו לא על פניה מנומסת שמראה על התעניינות ספציפית כנה. ואם הן עונות חלקן עונות באגרסיביות שאם הייתה באה מהצד שלנו לא הייתה מתקבלת על הדעת...אז בכל זאת את חושבת שהיחס נשים גברים פה לא עלה לכמה נשים לראש יורת מידי?
11 ביולי 2005, 14:22
פנתר שחור​(מתחלף)
בהערכה גדולה
גם הדברים הטרווילים ביותר לא ניראו לי כך לפני שהיצגת אותם בצורה כל כך ברורה . דווקא הפשוט ביותר היה לי מסובך וקשה . מכל מקום תודה רבה לך.
28 בספט׳ 2005, 22:40
המלכה קרן​(שולטת)
..
כ"כ נכון. נושא חשוב
1 בנוב׳ 2005, 3:27
מרום​(שולט)
אני ב ה ל ם !!!
מה, אז כאילו יש פה באמת אנשים שמכירים בסופו של דבר? הייתי בטוח שהכל וירטואלי!
16 בדצמ׳ 2005, 20:58
פני תינוק​(אחר)
את יודעת מה
אני ממש שמח שקראתי את הפוסט הזה ,היות ואני חדש מהיום ,ומעוניין מאוד ללמוד על התחום ,ועוד יותר למצוא שולטת מלכה מאסטרית או מה שלא יהייה. הרשומה הזאת לימדה אותי המון אז תודה לך מקרב לב. הייתי מעוניין ,היות ומצאתי בך סוג של מדריכה ,אולי איך שהוא ללמוד ממך עוד ,לא דווקא באופן מעשי למרות שזה יהייה מושלם ,(מתוודה עדיין לא קראתי את הפרטים שלך ,כן היות ואני בסיור מקדים ,עוד לא יצא לי)היות שזה מוקדם לקשר אותך ועדיין אין לי מושג איך חוזרים אל אנשים ,אשמח מאוד עם תואילי לחזור אלי ,אני פשוט זקוק להדרכה אולי לעזרה במציאת מלכה מתאימה. גם עם עסוקה את מכדי להדריך אותי ,אשמח לתגובה כלשהי איזה חבל קישור חזרה אלייך לצורך קריאה תודה שוב על רשומה באמת מאירת עיניים ויום מקסים לך
16 בפבר׳ 2006, 11:58
סיגלית​(אחרת)
אמיתי והוגן
נכון שפעם עשיתי טעויות בקשר לפניה לנשים בכלוב וזה נבע מכך שהייתי "ירוק" - אבל כעת אני מזדהה לחלוטין עם הנכתב כאן
3 במרץ 2006, 22:20
נקיון אא​(לא בעסק)
מצוין
תודה על הסבלנות ועל היחס........................
20 במרץ 2006, 22:42
ליידי רין​(לא בעסק)
תודה
עשית שירות מעולה,כל הנכתב כאן משקף את המציאות,,כאחת שגולשת כאן זכיתי לפניות מכל הסוגים. ואמת ייצגת בגאון את מה שעובר במוחי.
21 במרץ 2006, 15:22
השוטה​(נשלט)
מסכים ולא מסכים
בדבר אחד אני מצדד בכל לב - עדיף וכדאי להתייחס לכל אדם, קודם כל כבן אדם, אבל זוהי בקשה שהייתי מפנה גם לנשים. זה טוב ויפה שאישה מעוניינת לשמור על ערכה, אבל בפרופילים רבים מידי הרצון הזה לשמור על הערך ולייחד גלש לשחצנות, תוקפנות וחשיבות עצמית. לטעמי אין צורך בזה, כי כוח ההשפעה האמיתי של אישה (ובעצם של כל אדם שהצד הנשי שלו מפותח) הוא ברכותה. דבר נוסף - את מצביעה על מציאות בה גברים למעשה רודפים אחרי נשים, מנסים להשיג אותן וכדומה. זוהי מציאות עגומה הקיימת בחברה האנושית והיא נובעת פשוט מכך שגברים לא מכירים בערכם האמיתי. את המציאות הזו כדאי ואפשר לשנות, אבל זה כבר נושא למאמר בפני עצמו. במציאות הקיימת נשים וגברים תמיד ישארו מתוסכלים, מכיוון שאחרי שהגבר כובש אישה (בין אם הוא נשלט או שולט), הוא לא יודע מה לעשות, כי לא למד לכבוש את עצמו, לעומת זאת, גבר שלמד לכבוש את עצמו, נשים יימשכו אליו כמו מגנט, ואפילו, לא תאמינו, יהיה לו באמת מה לתת.
11 בספט׳ 2006, 22:16
רב-תחומי
כל הכבוד, כחולית
נהניתי לקרוא, אהבתי את כתיבתך, והסכמתי עם כל מילה.. מקווה שאני עומד בקריטריון של הפרופיל :) אני משקיע בו ומתפתח יחד איתו.. הרב-תחומי.
10 באוק׳ 2006, 1:07
m.uz​(שולט)
איך להתחיל עם בחורות
כחולית שלום, ברצוני לציין שכתבתך עשוייה טוב, וניחנת בידע רב. כמו שניכר בה, למדתי ממנה המון . אני אשמע בעצתך, מתוך תקווה שבאמת אמצא את מה שאני מחפש. וגם נוכל שנינו להנות מהקשר הזה באופן הדדי תודה לך בעבור כולם
31 בדצמ׳ 2006, 20:21
מכניע ברגש​(שולט)
אכן מילים נכונות!
לצערי גם אני מכיר את התופעה הזו שבצ'אט משום מקום מופיע לו חלון פרטי ,השאלה הראשונה היא לגילי ,השניה למיקומי ,כאשר מבינים שאני זכר אומרים טעות. למה טעות למה לא טרחת לבדוק את הניק שלי , כל הכבוד,להעלאת העניין בפורום. אני כולי תקווה ,שאי אלו שמרגישים "עוצמה מסויימת"(מדומה) מאחורי המסך יפנימו את העניין שכאן יש אהבה,רגשות ואנשים נדירים , ולא שוק בשר!! ואני מתכוון לשתי המינים! יופי של מאמר , המשיכי בעשייה אוהב אותך nike26
10 בפבר׳ 2007, 9:46
Josephin​(לא בעסק)
אהבתי
כל כך נכון ואמיתי .
25 במרץ 2007, 11:22
דני בוי
מעולה
רק עכשיו קראתי אחרי שנתיים ואכן מעולה, נקודה למחשבה לכולם, חושב שגם אני למדתי משהו מהמאמר הנכון הזה.
17 באפר׳ 2007, 12:50
LADY RED​(שולטת)
אהבתי!!!!!!!!!!!!!!
כתבה מעולה מקווה שגברברי הכלוב אכן יפנימו אותה. שיחקת אותה :)
5 ביוני 2007, 10:33
LADY RED​(שולטת)
אהבתי!!!!!!!!!!!!!!
תיקון למה שכתבתי מקודם הנה התגובה העדכנית כתבה מעולה מקווה שכל אנשי הכלוב : גברברי הכלוב ונשות הכלוב אכן יפנימו אותה. וגם הסקרנים שנכנסים לאתר בפעם הראשונה גם יפנימו. שיחקת אותה שמחתי לקרא:)
5 ביוני 2007, 10:36
גוסט​(שולט)
??
כתבה מעולה מתומתצת ונוגעת בנקודות חיוניות ביותר אין ספק שלמדתי משהו חדש תודה ואחלה
9 בפבר׳ 2008, 14:48
semenslave​(נשלט)
כתבת את זה יפה אבל....
המאמר מאוד יפה ומנוסח ברמה גבוהה אבל שורה תחתונה זה הכל חרטה סליחה על הביטוי. מזכיר לי את הרבנים כמה הם כריזמטים ומשכנעים אבל מאחורי דבריהם לא עומד כלום, זה בדיוק אותו המצב. המאמר הזה פונה לקהל מאוד מסויים כמו בחורה כמוך, שכותבת הרבה מאמרים ובבלוגים. מן הצפוי שתצפי שיקראו אותם לפני שפונים אלייך. אבל בניגוד אלייך 99 אחוז הם לא כאלה. לא משקיעים בפרופיל וכל מה שמעניין אותם מהפונה זה לדעת מה הגיל המראה איזור והאם הוא/היא עונה לנתונים שלהם. וזה עוד על קצה המזלג.... אולי יום אחד אכתוב מאמר נגדי למאמר שלך :)
24 במרץ 2008, 8:13
מיתוסית​(שולטת)
כנוע...
קודם כל אתה מוזמן לכתוב את המאמר הנגדי, כמו שאתה רואה היו הצעות כאלה ואיש עדיין לא ביצע :) שנית, אתה הפנית את הזרקור רק לעבר עיצה מסויימת, ברור שאם אין בלוגים וכו', אז אין טעם בעיצה הזאת, אבל נשים אוהבות משקיענים ואם אתה מאזכר משהו שהיא כתבה- זה נותן לה תחושה שהיא חשובה ואתה משקיען ומה יותר טוב מזה? P-: יש פה עוד שפע עיצות שיכולות להתאים לך ולכל שאר הגברים כמו למשל איך לכתוב הודעה ולא לכתוב משהו שבלוני בסגנון העתק- הדבק. גם אני כשחיפשתי מישהו כדי לפנות אליו, מן הסתם עניינו אותי הגיל, מיקום, מה הוא כותב והאם הוא מתחלף, שולט או נשלט וכו', אבל זהו רק הסינון הראשוני ביותר ולאחריו ישנם עוד שלבים רבים של סינונים של שני הצדדים :) ותודה על המחמאות!
24 במרץ 2008, 13:50
Makler
בדיוק ככה!
יפה, אהבתי את מה שכתבת! קראתי לפרטים ואכן זה כך!!
13 ביוני 2008, 19:26
בעלי ענין
האמת בגוף הטקסט....
האמת כולה נמצאת בגוף הטקסט ובפרופיל שטרחתי לקרוא עד תומו. אכן, חתיכה ובלונדינית הכותבת, וגם לא טיפשה. ויפה טרחה וכתבה את המדריך למשתמש. ונוסיף למדריך הנ"ל את מה שלא ממש פורט שם. בבואך ל"התחיל" עם צעירה חתיכה המלאה בעצמה והרגילה לכירכור הזכרים זבי הריר סביבה בסיבבת אינטרנט עתירת זכרים.....כדאי שתקרא את המדריך. ובמידה ואתה אכן חושב שלמין הנשי באינטרנט אכן עלה קצת השתן לדם כתוצאה מריבוי הפניות שאינם מיצגות נכונה את ה"חיים" מחוץ לרשת...או שסתם דוקא כן בא לך לפנות למישהי מתוך אימפולס רגעי מבלי שחקרת לעומק את אילן ביוחסין, מה עושים אבא ואמא שלה, מה היא כתבה בבלוג שלה כשהיתה בת 12 וכד'....מותר לך..... במקרה הכי גרוע - לא תקבל תשובה, ואנחנו יודעים שזה בדיוק המצב לרוב גם אחרי שחקרת הכל לעומק וניסחת פניתך בדחילו ורחימו. ולכן, למרות המסמך המרתק...שזכה מיד להתלהבות רבתית משאר אוהבות הכירכורים...תעשו מה שתרצו....ככה או ככה...תצודו אחת ממאה....ולפעמים, לא צריך יותר. זהו !!! ולטובת האמת בפירסום - אני אכן מקפיד לקרוא תמיד את הפרופילים ואת הבלוג, לא בגלל שאני מרגיש את הצורך לכבד את הוד מעלתה אלא מאחר ואני לא מעוניין לפנות לכאלו שאין לי עניין בהן. אבל, זה כבר עניין שלי....
24 ביוני 2008, 7:40
CERN
תודה
היה מעניין ומשכיל לקרוא.
26 באוק׳ 2008, 15:47
Mister Sir​(שולט)
על הרדידות
"התהליך הזה, של בחירת פרטנר/ית מתאים/ה, הוא, כמו בחיים, בלתי נמנע במידת מה". ברברת חסרת משמעות, מתימרת ושטחית. אני מצפה ממך ליותר.
25 בינו׳ 2009, 21:33
s e x c a t​(מתחלף)
אהבתי
את כל כך צודקת. כולנו קודם כל בני אדם, אנחנו לא אובייקטים מיניים.
1 ביוני 2009, 22:48
אתנה
תודה
מדוייק . מנוסח יפה . ודורש כבוד בתור בני אדם ללא קשר למקום שלהם בעולם הבדס"מי .
24 באוג׳ 2009, 13:30
האדון רם​(שולט)
למדתי
היו דברים שנתתי לעצמי V , אבל גם למדתי והחכמתי ועמדתי על תעויות.. יפה, קולח, והעיקר נכון! תודה!
1 בנוב׳ 2009, 21:04
נאנו​(מתחלפת)
שאפו!
לפחות משהי לקחה את הכבוד!
8 בנוב׳ 2010, 2:25
DEEPSWITCH​(מתחלף)
מאמר ממצה
סבלנות נימוס ובעיקר כבוד הדדי הם המפתח ביצירת קשרים חברתיים על אחת וכמה אינטימיים .
8 בנוב׳ 2010, 21:42
בלוסום​(לא בעסק)
מדהים! הרלוונטיות של הטקסט הזה,
עברו 5 (!) שנים מעת כתיבתו - ועדין הדברים רלוונטים! מסכימה עם כל מילה ומילה שכתבת פה, השאלה היא האם אין פה פרדוקס: אלה שלא קוראים פרופילים - מן הסתם לא יקראו פה, ואלה שקוראים פרופילים - לא ממש צריכים את הטקסט הזה.. never the less - פשוט מעולה!
19 בנוב׳ 2010, 20:59
Polyguy
כל הכבוד
קראתי בעניין רב אני מקווה שארוכל ליישם את רוב ההצעות שלך
2 בדצמ׳ 2010, 10:30
ירח אדוםם​(נשלט)
תודה
מאוד עוזר,תודה!
23 במאי 2011, 21:52
דומינוס​(שולט)
למדתי, הפנמתי, מקווה שגם אתם
למדתי, הפנמתי, מקווה שגם אתם
27 בינו׳ 2012, 21:14
Sugar Cane​(לא בעסק)
אוייש את מעולה!! :)
יקירתי, כל מילה בסלע כל מה שכתבת כל כך נכון ומדוייק - שאפו! אשמח (מאוד אפילו) לעשות שיתוף לפוסט שלך על מנת לרענן את הזיכרון לכמה אנשים כאן...
24 בפבר׳ 2013, 2:44
מיתוסית​(שולטת)
לוסיל
מוזמנת בכיף :)
24 בפבר׳ 2013, 7:19
Miss Steel​(נשלטת)
את נפלאה!
יקירה, אני חדשה פה ומרגישה שיש פה Girl Power תודה על כל מילה. כתיבה מופלאה. פלדה
1 במרץ 2013, 8:45
שוקו בננה
מידע מיוחד
תודה על ההסבר חיוני מאד .בעיקר למי שלא הבין זאת .
4 באוג׳ 2013, 20:25
שוקו בננה
מידע מיוחד
תודה על ההסבר חיוני מאד .בעיקר למי שלא הבין זאת .
4 באוג׳ 2013, 20:25
לגולאס​(שולט)
הסכמה עם הסתייגות
אכן נקודות מעניינות וחשובות מאירות עיניים וצודקות. חבל שגם לא נתת את האפשרות השניה באותה נשימה. כלומר שגם נשלטות ושולטות יכולות להיות מנומסות ובגלל היותן מוצפות אז לדעת שיש אנשים מאחורי הכינויים עם רגשות ולאף אחד לא נעים להיות דחוי, לדעת מתי לסנן ואיך כן לתת הזדמנות לאלה שפונים נכון ומנומס. ולענות גם כשזה לא מתאים. לפעמים אני מוצא את עצמי כועס על חוסר יחס או סגנון בוטה ולא הוגן. אז נכון שיש שולטים לא נעימים ובוטים אבל גם נשלטות ושולטות לעיתים מביאות את זה על עצמן, לעיתים בירור קל ואפילו הסבר שזה לא מה שאת מחפשת פותר המון הצקות ועגמת נפש. הרי בסופו של עניין וכמו שרבים אמרו הכירות פה זה כמו בחיים הכל תלוי בזרימה בחיבור ורצון. ולעיתים התחושה שיש כזה עודף שאפשר לנפנף ולזלזל בכל אחד בלי להכיר ולדעת לדבר ולהעמיק. מבין מה אתן אומרות אבל יש שני צדדים למטבע, נסו להבין גם אותנו, ואני לא מדבר על חוסר נימוס או הנחות מטופשות ששפחה היא לא אדם עם רצונות ורצון להרגיש שייכת ונאהבת עם אכפתיות מהשולט. בגול מאמר חשוב עם תיקונים קלים.
2 בפבר׳ 2014, 11:38
Blue eyed bender​(שולט)
?????
אני אתחיל בזה שאני קורא את הפרופיל והתגובות ומסתכל בתמונות של מישהי לפני שאני פונה אליה. אבל זה כי אני יסודי ולא בא לי לבזבז את הזמן שלי על כל אחת. אם זאת, המסמך פה יוצא מנקודת הנחה בסיסית שהגבר הוא זה שצריך להתחיל עם הבחורה (מאוד לא מייצג את המקום הזה). בנוסף, את מתארת פה איזשהיא תבנית ש"מתאימה" לכל בחורה ולכל בחור שפונה אליה. אני יכול להעיד שלפעמים השקעתי וזכיתי בהתעלמות, ולפעמים שלחתי הודעה שמכילה תו אחד "?" והיה ברור לבחורה שפניתי אליה שראיתי את הפרופיל שלה ושהוא מצא חן בעיניי ושאני מזמין אותה להסתכל בפרופיל שלי ולראות אם זה הדדי לפני שאנחנו מתחילים לחפור אחד לשניה. בסופו של דבר - אין חוקים וכל אחד צריך לעשות מה שמתאים לו (כל עוד הוא לא פוגע באחר - מעבר לגבולות של האחר כמובן...).
2 באפר׳ 2014, 14:38
מנטה וניל
עצות טובות לחדשה באתר
תודה שלימדת אותי איך להכנס לעניינים פה.. :)
12 באפר׳ 2014, 17:41
4X4​(אחר)
כתבת נהדר לטעמי.
22 במרץ 2015, 5:12
חרוב​(נשלט)
ניראה לי שהתנאים דיי טמונים בי באופן אוטומטי... רק בתור נשלט אני לא מסוגל לשלוח הודעה ככה סתם, לא מרגיש שזה מכובד לפנות מבלי שפנו אליי. אינני מעוניין בסתם ''מלכה'', אני רוצה מישהי ליהיות לצידה בחיים, פשוט אבל כתומך, כעוזר ובכללי, משרת... ואני רוצה לשרת מישהי בעלת אופי, חיים ומטרה אשר הופכת אותה לבאמת ראוייה לאדם שיקדיש את חייו למענה. זה מגעיל שאדם נשלט יכפה את רצונו על מישהי, כל הקטע הוא שזה חייב לבוא מרצונה שלה, שבאמת היא גם רואה את תכונותיי כמתאימים לה כמי שתיזדקק לשירותי ולחברתי. אני צריך לסמוך על מי שאני אתן את חיי בידייה, ולדעת שהיא לא תנצל חיים אילו למטרות שנוגדות לרוחי, או שבכלל רק תנצל ותיברח. הרעיון הוא לא רק פנטזייה מינית, אלה מערכת זוגיות מפותחת ועמוקה בין שני צדדים המשלימים זה את זו, כששניהם עומדים בצדדים הפוכים אשר יוצרים הרמונייה יחדיו. התהליך בישבילי הוא לא חיפוש אחר סתם פורקן, אלה אחר שותפה, שאיתה אני יחווה עולם ומלואו. זה נקודת מבטי בנושא של מציאת השולטת- היא בוחרת בי, ואני בוחן אותה בתור הסוחר הרישמי והיחיד של גופי, האם היא יכולה בכלל להרשות לעצמה ליקנות אותו, והאם יהיה ניתן להפקיד סחורה כה יקרה בידייה... למרות שאני מזלזל בהכל בי, אינני מזלזל ביכולת שלי בהקרבה עצמית ונתינה מוחלטת, להם מחיר יקר עד פז.
18 באפר׳ 2015, 18:47
Zvi Asaf​(שולט){()def}
מה שנקרא קלעת בול!
29 באפר׳ 2015, 17:52
trust
timeless !!!
25 בנוב׳ 2015, 9:51
the attraction​(נשלט){Researcher}
אהבתי... משכנע לגמרי :) מה שכן המאמר הזה לא ישפיע על הרבה ההזויים האלה שזה מדבר אליהם בדרך כלל לא קוראים... בסוף רק השפויים סובלים מזה ;(
4 באוג׳ 2016, 19:25
מופקר לנשים​(נשלט)
חזק, והפרס טעים במינו :)
25 באוק׳ 2016, 15:27
גבר סנדוויץ​(אחר)
נהדר. ממצה. מועיל! נוחי בשלום ארית׳ה פרנקלין
2 בספט׳ 2018, 19:58
אדון רז
אני מוכרח לציין שאת עשית עבודה מאוד מאוד טובה ומאוד פרטנית ומושקעת, כתבה זו היא חיונית מאוד עבור אנשים מסויימים אשר מתקשים ליצור קשר ועניין עם הצד השני ולמרות שהבדס"מ הוא אמנם דרך חיים שאתה מגדיר את עצמך לפיו או אותו לפי צרכיך, אין זה אומר שלא צריך להתנהג בכבוד והערכה כלפי הצד השני בו אנו מעוניינים. מי ייתן ותכתבי עוד דברים כאלו שממש עוזרים למי שאיו לו את הידע או הכלים או שלא יודע איך להתנהג. עד לפעם הבאה.
9 בינו׳ 2020, 9:27
קשה תמיד​(שולט)
ממש מדריך החרמן לגלקסיה
11 ביוני 2020, 16:38
סאבטקסטית{Vit}
אלוהים, כמה שהמאמר הזה מושלם. מדויק. והכרחי! כל כך הכרחי! אני חושבת שאלוהי הכלוב צריכים להציג אותו בפני כל אדם שנכנס ורוצה להרשם לאתר. תודה ענקית עליך.
23 ביולי 2020, 7:55
מחפש נשלטות
תודה על הפוסט כחרדי לשעבר שאני לא מודע איך תהתחיל עם בנית בכללי ובפרט עם בנות מהתחום של השליטה זה ממש פקח לי את העיניים תודה רבה
15 בפבר׳ 2021, 12:32