לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

לוקחת אותך

לקחת אותך. ללוש היטב את החלקים הפנימיים הרכים שלך, לשפוך פנימה קצת מעצמי: דם, יזע ודמעות, רוק ושתן, כדי שתתרגל אלי. רק אלי. עכשיו אתה בוחר, אחר כך אתה תינוק שנשבה. תינוק שלי.
לפני שנתיים. 14 באוקטובר 2021 בשעה 23:19

היא תהיה רעבה אליך, כי אני אדאג לזה כבר קודם. אתה תהיה נער שירות שמריח כוס של טורפת מבוגרת, והזין שלך יעמוד כל כך כואב. אני ארשה לה לטרוף את הבשר שלך, וגם את הנשמה שלה. היא חברה שלי, אחות שלי, או הבת שלי. זה לא משנה.

אתה תספק אותה, או אותה, או אותה. את כולן.

אני אקח אותך המסעות האסורים האלה, ואתגאה בך כשתחלץ מהן אורגזמות. שתהיה שירותי. שהן ילמדו לדרוש ממך ולדרוש אותך. אחר כך תצטרך לכבות את הבעירה שלי, וזה לא יהיה קל, ילד.

אתה בייבי שלי, שאני מגדלת בשבילי, אבל מחלקת לאחרים, כי אני סוטה. אתה תלמד להתרגל, ולאהוב את זה. מבטיחה לך.

לפני 3 שנים. 11 ביולי 2020 בשעה 5:54

לפני 12 שנים. 14 באוגוסט 2011 בשעה 23:09

עוד מעט היא תגיע, מתוק שלי. אתה מכיר אותה כבר הרבה זמן ויודע אילו מבטים היא לוטשת אליך, עד שאתה קצת נבוך. אתה נבוך, כי היא חברה שלי, חברה טובה. אתה אפילו יודע שזה אולי קצת יותר מסתם חברה טובה, כי לפעמים אני קצת משתמשת בה. אני זוכרת את המבט ההוא שלך כשראית אותה יורדת על ארבע אל בין הירכיים שלי ויונקת את מה שלפעמים נדמה לך ששייך לך. אתה יודע שזה לא שייך לך, נכון? זה שאתה שייך לי לא אומר שאני שייכת לך, זה בלבול אופייני אבל מטופש. בכל אופן, גם הפעם היא תבוא, ואתה תכין לנו את המשקאות ותשב ממול בולע קצת רוק ומתבונן בה ובי. אבל היום יהיה ממש נחמד אחר כך. אחר כך היא תהיה צעצוע. צעצוע שאני אלמד אותך איך משחקים בו. אתה רוצה לשחק בו יחד, קטן שלי? קודם אני אראה לך, ואתה תלטף את השיער החלק והבהיר שלה, תתבונן אל תוך העיניים הכחולות שלה שהופכות כהות בגלל הכאב שאני מזריקה לתוכה, מייללת קצת חלושות בגלל מה שאני עושה לה. אחר כך אני אתן לך לנסות. לא לא. לא חמוד, לא להפסיק כשאני מספרת. ביקשתי לא להפסיק עם הלשון בין הבהונות עד שאני אגיד, נכון? תמשיך חמוד, אתה חייב להקשיב לי תמיד, זה חשוב.

לפני 12 שנים. 14 באוגוסט 2011 בשעה 23:08

אני מתארגנת ליציאה. אתה מביט בי בעיניים חמות, מבקשות. אני חושבת שאתה מבקש ממני בלי מילים שלא אצא. זה לא יקרה, חמוד שלי, כי כבר קבעתי לצאת.
עכשיו אתה מביא את סנדלי העקב מהמגירה ואני סוגרת את האבזם. אני מסבירה לך שאני לא משאירה אותך לבד, שאתה לא צריך להיות מודאג כי צילה, השכנה הפנסיונרית מהקומה למעלה תבוא לשמור עליך. העיניים שלך נפתחות אפילו יותר, עכשיו כשאני אומרת לך להקשיב לצילה ולעשות כל מה שהיא מבקשת. יש לך סיבה אמיתית לפתוח עיניים, חמוד? כשצילה דופקת בדלת אתה פותח, והיא נראית שמחה מאוד לראות אותך. מצמידה אותך אל החזה האדיר שלה שחלקו ניבט ממחשוף שמלתה, מספרת לך שיהיה כיף גדול יחד. אני מתארת לי שיהיה לכם כיף גדול יחד, קטן שלי. יהיה כיף כי צילה ממש אוהבת אותך. אני מסיימת להתאפר ומתכוונת לצאת כשאתה רץ אלי לחיבוק. אני שוב מזכירה לך ליד הדלת: אני מבקשת להקשיב לצילה, מותק, ולעשות כל מה שהיא מבקשת. כן? אתה מהנהן הנהון אבוד כזה, וחוזר לזרועותיה של צילה. אני יוצאת.

לפני 12 שנים. 14 באוגוסט 2011 בשעה 23:07

אני יודעת שאתה גם רוצה לנסות. אתה כבר חושב שאולי אתה יכול לזיין כמו האיש ההוא. אני יודעת, מתוק. אבל זה לא מתחיל ככה. לא ישר מזיינים בלי להתאמן, נכון?
אז בוא אני אגיד לך מה נעשה: אני אפשוט מולך את כפות הרגליים שלי, ואני ארשה לך להתאמן עליהן. לנסות לזיין אותן. אתה לא צריך להתבייש ממני, נכון?
את תשכב שם ברצפה, על הבטן, מנסה לכוון את הזין המתקשה שלך אל בין כפות הרגליים שלי. עכשיו אתה תתחיל להזיז את עצמך עליהן, הישבן המתוק שלך יהיה מולי, ואני אלטף ואומר:
כן, זה מאוד יפה ככה, איך שאתה מנסה לזיין. צריך תנועות עמוקות יותר, איטיות יותר.. היד שלי תשלח ותלטף שוב את הישבן היפה שלך, מעודדת את התנועה הנכונה. כשיספיק לי מכל זה, אני אחליק כף רגל מעל הזין שלך ואאחוז בו, לוחצת אותו למטה, כלפי כף הרגל השניה. כמה לחיצות, והזין שלך יורה את הזרע הצעיר והריחני שלו. אני מבקשת ממך ללקק את כל הלכלוך שעשית. אתה מרים מבט נבון אלי, אני מחייכת. אתה מתחיל ללקק.

לפני 12 שנים. 14 באוגוסט 2011 בשעה 23:07

כשאני נכנסת לחדר אני רואה אותך מול המראה. מבט מהיר בחדר מגלה שזה לא הבגד הראשון שאתה מודד. אני רואה אותך עומד כך, לבוש בבייבידול ורדרד קצרצר, כשמתחת חזיית התחרה הכי יקרה שלי והחוטיני התואם. אודם מרוח לך על הפנים בצורה לא מחמיאה, ואתה מהופנט מהמראה שנשקף ממולך במראה. סנדלי העקב שלי על הרגליים שלך ואתה מזיז את הגוף לאט, בעדינות. מצד לצד.
כשאתה קולט שאני נכנסת אתה קופץ, חושש שעשית משהו שיכעיס אותי. זה באמת מכעיס אותי כל הבלאגן שעשית ואני שואלת אם קיבלת רשות לגעת בדברים שלי. אתה אדום מרוב מבוכה, ואני לא יכולה להתעלם מהזקפה שלך בתוך החוטיני שלי שלא מסתיר אפילו רבע מהזין שלך. פתאום אני קולטת שאתה גדלת קצת לאחרונה. זה כבר לא ממש בולבול, זה כבר עוד מעט יגדל להיות ממש זין. אני תוהה מה העניין הזה עם הבגדים שלי, ואתה כולך מובך ומגמגם שסתם היית סקרן. אני שואלת אם אתה רוצה להיות בת ולא בן, ושאולי זה מתאים לך יותר. אתה מתפתל כולך כשאני מדברת אליך כמו לבת, כי פתאום זה קצת משפיל להיות ככה לידי. אני לא עוזבת אותך עד שיש לך דמעות בעיניים מבושה וחרטה, ואז אני סולחת לך. אתה מגיע אל תוך החיבוק שלי רך ומבושם, ופתאום להרגיש אותך ככה, בת, זה נעים לי. עכשיו אני מרגישה את הזקפה שלך צומחת כשאני אומרת: "כן, מתוקה קטנה שלי. רוצה לשחק איתי קצת?"

לפני 12 שנים. 14 באוגוסט 2011 בשעה 23:06

אל תקשיב להם קטן. אתה ואני יודעים את האמת, נכון? כל אלה שמנסים לנתח אותך, לנתח אותי. מה הם מבינים בכלל? זה רק אתה ואני, אני ואתה, אתה ואני. הם בכלל לא מבינים כשהם קוראים כאן כמה גדול אתה, גם כשאתה קטן שלי. הם בכלל לא מבינים כמה מגרה זה לעצב אותך לצרכי. דווקא אותך. הם בכלל לא מבינים שלהיות שם מצריך כל כך הרבה. עזוב אותם, קטן. בוא אלי. בוא. בא לי לאכול אותך עכשיו. תתפשט ותעלה על המיטה, ילד נהדר שלי.

לפני 12 שנים. 14 באוגוסט 2011 בשעה 18:06

אתה קטן והוא גדול. אותך אני אוהבת, אליו אני מתאווה. אתה עוד לא יכול להבין עכשיו הכל, מתוק שלי. בסוף תבין הכל, לאט לאט. עוד מעט הוא יבוא, ואתה תצטנף כאן בפינה שלך.
הוא יכנס לכאן. בוגר, מבין, עם זין אמיתי גדול ומנוסה. איתו אני קצת שונה, קטנטן. הוא מספק לי דברים אחרים. עוד מעט תראה: הוא נוגע בי אחרת, קשה ועמוק. הזין שלו מחפש את הפתחים שלי, והוא לא נרגע עד שאני מתכווצת עליו. צועקת, אולי קצת בוכה. הוא קצת מכאיב לי, זה בסדר. אתה נראה מוטרד, כי אולי הוא מכאיב לי מדי, אבל הוא לא. זה נעים לי, אתה לא צריך להיות מוטרד. נשים צריכות גם קצת קשה. כשתגדל גם אתה תוכל להיות כמוהו. עכשיו תלך למקום שלך, קטן.
אחר כך, אחרי שהוא ילך, תוכל לבוא אלי, לבדוק שהכל אצלי בסדר. וכן, גם לטעום אותו ממני טיפה. להריח אותו. לטעום את השילוב של הרטיבות שלי והזרע שלו שיזלוג ממני החוצה אל בין הירכיים. כן, אתה יכול. תלקק אותו, מתוק. יום אחד גם אתה תהיה גדול מספיק בשביל זה. אני אוהבת אותך.

לפני 12 שנים. 10 באוגוסט 2011 בשעה 16:30

למה נדמה ללא מעט זכרים כאן, שזה שהם קוראים לי "אמא", יקדם אותם לאיזה מקום (עזבו את זה שכתוב שאני לא מעוניינת).
זה לא מגרה (אפילו מכבה) לקחת אינפנטיל שחושב שהוא יכול לקרוא לאשה זרה אמא. תאמינו לי.
הרעיון הוא בכלל לקחת גבר-גבר ולהוציא מתוכו את הילד הזה, לקלף אותו לאט עד שמוצאים את הילד.
מישהו שאתו מתקיים קשר עמוק ומיוחד ממילא. זה לא קינק או משחק. זה צורך אמיתי ועמוק.
מפליא שהרוב בכלל לא מבינים את זה, נכון?

לפני 12 שנים. 7 ביולי 2011 בשעה 21:48

כשאני כבר במיטה, אתה מבקש לבוא "גם". אני מסכימה, ואתה משתחל למיטה ומתכרבל צמוד אלי. אני לא ממש מתייחסת אליך כשאתה מנשק את הכתף שלי בנשיקות קטנות, ועוטף את החזה שלי עם הידיים שלך. אבל בכל זאת, איכשהו המגע מעורר אותי ואני מכניסה יד לתחתונים שלי ומאוננת. ביד השניה אני מחלצת שד מהגופיה, ומניחה את השפתיים שלך על הפטמה. עכשיו זה ממש טוב, ואני כמעט גומרת. היד שלך חולפת לי על הבטן לעבר הכוס. אתה סקרן מה אמא עושה? פתאום אני עוצרת, חושבת שניה, ומושכת אותך אלי למטה. אני מסבירה שגם כאן אפשר לינוק. הנה, זה כמו פטמה - אני מצביעה על הדגדגן, ומקרבת את הראש שלך קרוב קרוב לשם. אתה מתקרב בזהירות, ותוך דקה יונק בהתלהבות. אני מתווה את הקצב עם יד אחוזה בשיער שלך, מלמדת אותך איך צריך. אני מסבירה לך שאני אוהבת אותך, ולכן אני אלמד אותך כי אתה צריך ללמוד איך לעשות לאמא טוב, נכון קטן? עכשיו כף הרגל שלי בודקת את הבולבול שלך. זקוף, חם ומטפטף. אתה באמת מתוק שלי. אני מכניסה את הזין הקטנטן שלך בין שתי בהונות. עכשיו בכל פעם שלא יהיה לי נעים אני אמשוך חזק. בכל פעם שנעים, אני אלטף. ככה לומדים, חמוד. אני אלמד אותך. ממש ביסודיות.