בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Walls of sins and misery

Positive Witch !
אחרי המוות יוולדו החיים.
אחרי הנתיחה נדע את הסיבה.
אחרי הגיהנום נדע את האל.
או שנסרב להכיר בו.
אולי באמת אחרי הכל אנחנו רק נמות והכל יהיה שחור.
לא לבעלי לב חלש.
לפני שנתיים. 6 בפברואר 2022 בשעה 8:15

החלום הוא להיות חופשיה , לעצמי וללא שום תלות אך גם להשתחרר מתלות אחרים.

להצליח כפי שכל אדם רוצה , אני אהיה גדולה בבוא היום, אהיה ענקית , מסחררת ואינסופית בדיוק כמו הגלאקסיה- רוצה שסיפור חיי יהיה סיפור מעגלי והירואי, התחלה כניצוץ של כוכב ולבסוף חסר סוף בגלאקסיה הרחבה- לשוב מאין שבאתי.

הציפיות הן בלתי אפשריות -בייחוד לא מהסובבים אותי, לא מסביבתי ולא מקרוביי האוייבים כי אני לבד, אני , ולא מפחדת מהלבד שחייתי בו שנים אך גם לא מהיחד ויש בי מטרה נעלה ואין דבר אשר יעמוד בדרכי להצליח ולנצח את השדים שבי.

אני אגרום לעצמי לזכות שוב באהבתו של האל ובאהבתה של אמא אדמה, אאמין בהם בליבי והם יאמינו בברכות שלי כאשר הצרה חלפה וליבי שלם ונקי ללא ברכת בקשה להשרדות אלא מתוך אהבה נקייה.

את הקטרזיס הזה אעשה שנים על גבי שנים , אתמודד עם עצמי ועם רגשות האינסוף החשוכים שבי כי המאבק לא ייגמר לעולם אך תמיד ישנו משפט "כשהיה שלום בעולם".

אבל כ"שיהיה שלום בעולם" לא עובד יש מצב שהמשוואה פשוט לא נכונה- אולי השינוי בעולם יגיע מקטן כשאנשים יתחילו לשאול "איך אוכל לעשות שלום בעצמי,בתוך תוכי?" 

והנה התשובה- השלמה עצמית, אהבה ולא מכדי נרקיסיזם - אלא הפצה וחיבוק הסובבים.

להפוך ללב חם שהוא גם בית מכיל ולתת את כל כולך להקדשת החיים - הייתי שם במקומות הכי אפלים שקידשו את המוות והיום- אני מבינה שקידוש החיים הוא אתגר קשה.

אתגר-הוא לא משהו שצריך לחשוב עליו כעל מעמסה נפשית ופיזית- אלא כעל מאמץ להתקדמות עצמית.

לכן הציפיות הן בלי אפשריות- אז רק שנותר לצפות מעצמי ולהאמין שאני מסוגלת להפוך ולהפיץ אנרגיות אור ועוררות שיגרמו לסביבה, לסובבים ולקרוביי האוייבים להרגיש טוב, להרגיש נקי- לתת להם להבין שאני מקבלת את הפגמים כחן, כייחודיות ושלעולם אין דבר שאשנה בליבם מלבד ללמוד לאהוב ולקבל אהבה.

anii - המכשפה הכי טובה 🤍
לפני שנתיים
לשחרר את הפחד - מהמממתתתתת❤
לפני שנתיים
ShiVa​(שולט) - All you need is LoVe
LoVe is all You need
💖
לפני שנתיים
יואליטו{צעצוע שבור} - איזה יופי
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י