אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

z , c ושאר ויטמינים

משפך של אור וחושך, של טוב ורע, של מתוק ומר, והמון המון אהבה.
לא מסונן, כמעט לא מעובד, ומאוד מאוד אמיתי.
לפני 17 שנים. 28 באוקטובר 2006 בשעה 20:56

***

ד' נאזק אחר כבוד לכסא יפני מרופד, כך שידיו צמודות לרגליו בחלקו המוגבה, ורגליו פשוקות ושעונות על חלקו הנמוך יותר. תנוחה מצוינת שהביאה את ישבנו הלבנבן למיקום בזווית האידיאלית מבחינתי. ליטפתי את עור ישבנו החלק. והבהרתי לו בהפלקה חדה שלוותה בלחישה על אוזנו שאני מתכוונת ליהנות ממנו הערב והרבה. ד' חייך. סיכמנו על מילת קוד ("שחור").
מרגע זה שקעתי למרחב האינטימי שלנו, מתעלמת מקיומה של הסביבה הפעילה, וטרחתי על האדמת ישבנו ושכמותיו של העקוד תוך שימוש בשוטיי השונים ובידיי, מלווה את ההפלקות בנגיעות עדינות מצמררות, חשה את חום עורו העולה תחת ידיי.
לאחר שצבע עורו נעם לעיניי ולמגע ידיי שמתי כפפות, סיככתי בג'ל וקיוויתי בליבי ובקול שהבחור לא מכין לי הפתעות. ד' מלמל משהו במבוכה, שרק את המילים "חצי-בתול" הבנתי מדבריו. זה הספיק לי.
בדיקה רקטאלית התחלתית גילתה שהשטח פנוי ממוקשים לא צפויים, ושהחגיגה שלי הולכת להיות מושלמת. אצבעי חדרה בקלות, מזהה את הערמונית המלאה. עיסיתי את הבלוטה תחת אצבעי מספר שניות, מבחינה בגניחותיו ובתנועות אגן מתפתלות של ד'. גיליתי על אוזניו שהפעולה שהוא חווה נקראת חליבת ערמונית, והרגעתי אותו שהתחושה שהוא חש בחלציו אינה מרמזת שהוא צריך לשירותים. מאחר שד' התעקש שהוא כן צריך להתפנות לשירותים, נאלצתי להורות לו להתאפק כיוון ששילמתי ממיטב כספי לשרותיו לשעה שטרם חלפה לה. "כשאסיים איתך", אמרתי לו "תוכל ללכת לשירותים" והמשכתי בחפירות הארכיאולוגיות על ערמוניתו. מילותיו "חצי- בתול" הדהדו בראשי בשעה שהוספתי אצבע שנייה שחדרה בליווי גניחה מגרונו, אך באצבעותיי לא חשתי בהתנגדות של שרירו הטבעתי. "איזה צבע זה עכשיו זונה?" שאלתי מכוונת לבדוק את מידת סבלו למול הנאתי. "שני" ענה, בלתי מובן לחלוטין. "ואיך זה בהשוואה לשחור", שאלתי, מנסה להבין למה התכוון. "אפור" ענה, "אפור כהה". עיקמתי את אפי. "הזונה מסוגלת להרבה יותר מזה" אמרתי, וקיבלתי אישור לכך שהאפור הכהה עדיין רחוק מהשחור.
המשכתי לפמפם באצבעותיי את החור שלו שהכיל את אצבעותיי בקלות, לוחצת ומעסה את הערמונית בכל פעם עד לנקודה שבה גופו אותת לי אי נוחות. לאחר מספר דקות של פמפום אינטנסיבי הרגשתי את גופו נענה לאצבעותיי החוקרות את תוכנו, לקחתי את הדילדו הסגול שלי (23 סנטימטרים רוטטים), והחלתי לנבור בו בפתחו המורחב. ד' הוסיף להביט בי מעבר לכתפיו מידי פעם, אך היה ברור שהוא שוקע לריכוז ברטט שבחלציו. לאחר שהערכתי שכמחצית מהדילדו כבר בתוכו, הנחתי את אצבעי עליו לסמן את מידת החדירה, שלפתי אותו וקירבתי אל פניו של ד'. "תראה כמה אתה נחדר ועד כמה זה היה קל... חצי בתול אתה כבר לא....", אמרתי. "לא יכול להיות" ענה המום. "ועוד איך, ויש עוד מקום", הבהרתי לו את כוונתי, מחזירה את הדילדו לחור המצפה.
"אז איך מרגיש הזונה שלי להערב?" שאלתי אותו בקול מתגרה, כשהדילדו שקע עמוק לתוכו, עד שרק בסיסו מציץ מישבנו. "כן, הזונה שלך, רק שלך", ענה בלהט. "מרגיש זונה אמיתית, אה?" המשכתי, "כן, מאוד" ענה. "טוב מאוד, ויש לציין, גם זונה טובה, כל כולו של הזין המלאכותי שלי בתוכך" הצהרתי את הצהרת ההון שלי. "אני לא מאמין" מלמל, "את מדהימה קווינסי" ביטא.
חייכתי אליו, מפליקה על ישבנו, נהנית מאפקט ההפתעה.
"ועכשיו משלמדת איך זה להיות זונה שלי, בעמלי הקשה, הגיע הזמן שגם תתאמץ קצת בשבילי" ציינתי. שלפתי את הדילדו, הוריתי לו לנקות אחריו את הסביבה ולהתקרב אליי על ארבע.
התיישבתי על הספה, חשה כל גיד וכל בוהן ברגליי, חיבקתי אותו והודיתי לו בתשובה לתודתו שלו.
"הוריתי לנ' לחלוץ את נעליי, הגשתי כף רגל אחת לד' ואת השנייה לנ' והתענגתי על הפינוק הכפול לו זכיתי. בשלב מסוים הייתה לי תחושה שד' מתעייף מעט והוריתי לנ' ללמדו איך עושים זאת נכון. יש לציין שהשיפור בביצועים היה מיידי.
לאחר דקות ארוכות של עינוג אספתי את ד' לחיבוקי, ליטפתי את גבו, נהנית מחלקותו ורכותו.
ד' הסיר את כיסוי הפנים מעליו, חושף בפניי לראשונה את פרצופו.
חשבתי לעצמי עד כמה זה לא היה נחוץ לי עד לאותו רגע. פשוט נהניתי ממנו כגוף המתמסר להנאתי, ללא כל סקרנות לגבי מראה פניו (למעט עיניו שהרבו לחייך אליי כל הערב). היה בכך משהו שונה ומעניין כשלעצמו.
ד' חיבק אותי שוב והתנצל על שעליו לפרוש מהמסיבה בשלב הזה (4 לפנות בוקר).


***

לאחר שד' פרש, הבחנתי בר' שטופל כל אותה עת ע"י ט' מוטל על אותו ספסל שד' פינה זה מכבר. אותתי לט' על רצוני לסייע לה. היא הגישה לי את הקיין ושתינו חיממנו את ישבנו למשך מספר דקות. ט' שימנה את חריץ ישבנו ועברה לטפל בישבנו של ר' בסטראפ שלה. מראה ההנאה שלה בזמן האקט היה חוויה בפני עצמה.
לאחר מכן עברנו למשחק חום-קור כשאני מטפטפת שעווה צבעונית על גבו וט' מטפטפת במקביל מים קרים.
אהבתי את התפתלויותיו של ר' למגע המנוגד של המים והשעווה תגובה שהכרתי כבר מהפעמים הקודמות בהם "טיפלתי" בו. אלא שלאחר מספר דקות הקור השתלט על גופו של ר' מה שסימן את סיומו של הסשן ותחילתו של האפטר קייר בכיסוי במגבות וליטופי גופו.

***

נ' שצפתה בהנאה רבה בסשנים מסביב נראתה לי לפתע נהנית יתר על המידה. הוריתי לה להתקרב אל הסד, אזקתי אותה אליו, הפשלתי את חצאיתה, אותה קנינו יחד כ-12 שעות קודם לכן, וחיממתי מעט את ישבנה בידיי ושוטי.
הושטתי ידי למפשעתה, וציינתי באזניה שגם מבעד לגרבונים ולתחתונים אפשר להרגיש היטב בבריכה שנוצרה שם.

עבור נ' זו הייתה חשיפה ראשונה לסשן בפומבי. חשיפה שאמנם הייתה קצרה ובלתי חושפנית יתר על המידה, אך בהחלט צעד ראשון בביטחונה להתמודד עם החוויה החדשה.

***

6 בוקר, התקפלנו משם, בקושי עומדות על רגלינו.
הגעתי הביתה עייפה אך רצוצה ומחויכת מאוזן לאוזן לאחר מסיבה נהדרת וחוויה מהנה.
מחכה בכיליון עיניים למסיבת הפמדום הבאה, במהרה בימינו ובקרוב!

Olive - ראשון !!!
לפני 17 שנים
Queencie​(שולטת) - ואם הגבת, סימן שגם נהנית :))
אבל אני יותר !!!!
אז אני ראשונה :)
}{
לפני 17 שנים
השולט אור​(שולט) - בייב,
כייף לקרוא את ההנאה שלך :)
לפני 17 שנים
Queencie​(שולטת) - חן חן, ונהניתי ועוד איך :))
לפני 17 שנים
דקיקון​(נשלט) - כישרון כתיבה
...ודיוק התיאור, אני יודע זאת מהחוויה הישירה!

ד' המדובר בתיאור

היידי לך קווינסי!
לפני 17 שנים
Queencie​(שולטת) - יש פעמים שהמציאות עולה על הדמיון.....
נעמת לי מאוד ד'!
:))
לפני 17 שנים
hartk13​(נשלט) - מקנא בך ובד' הלוואי והייתי שם
לפני 17 שנים
Queencie​(שולטת) - לפעמים חלומות מתגשמים.....
צריך רק לתת להם הזדמנות!
לפני 17 שנים
red-cell​(מזוכיסט) - זו את היית עם הקיין? חשבתי שזו היתה ט' או א' גרררר
מעניין כמה עברו על התחת שלי באותו לילה....(:
ר'
לפני 17 שנים
Queencie​(שולטת) - :)))
לא אמרו לך פעם שזה לא מתפקידך לחשוב ?? :))

מה שבטוח זה שכל מי שעברה על התחת שלך באותו לילה - נהנתה !!!
לפני 17 שנים
Queencie​(שולטת) - תודה מקלר, וחיבוק חוזר אליך.
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י