ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 17 שנים. 23 בדצמבר 2006 בשעה 19:36

בהתחשב בשבוע הכה גדוש שעבר עלי מכל הבחינות, אני מניח שזה לא מפתיע שהבוקר התעוררתי עם נזלת בלתי נגמרת ו38.5 מעלות חום. קר לי, כואב לי כל הגוף, ניסיתי לישון אבל יש לי חלומות הזויים כאלו של חום, ודפקתי בטעות את הראש בקיר באחת הפעמים שהתעוררתי. כל היום רעדתי, למרות שכל המזגנים דולקים ואני עטוף היטב. מקווה שזה וירוס ושהוא יחזור במהרה למקום ממנו הוא הגיע. זה פחות כיף להיות חולה לבד בבית, כאשר אין למי להשמיע את נבואות הזעם, שזה כנראה חיידק טורף ואני מרגיש שזה הסוף, ו'שתדעי שאהבתי אותך'. דידיתי למכולת להביא מרק עגבניות בשקית, ומילקי. וכמו שסבתא שלי עליה השלום תמיד היתה אומרת - עדיף להיות בריא ועשיר מאשר חולה ועני.

אתמול היה לי דייט מקסים עם המתחלפת המסקרנת הבלונדינית היפהפייה והאלגנטית מהפוסט הקודם. (היא נעלבה שכיניתי אותה 'כוסית'. הסברתי לה שעבור השמנמנות זו דווקא מחמאה רצוייה, ורק בגלל שהיא רזה זה מעליב אותה) היה ערב קסום ומהנה, השיחה קלחה והעמיקה והתקרבנו קצת לכדי חיבוקים ונשיקות. לקראת אחת וחצי היא רצתה לצאת, לבשתי את 'בגדי העבודה' ותפסנו מונית לגנון. לצערי בכניסה היתה סצנת קנאה לא יפה של האקסית הטרייה ('אתה לא מבזבז זמן!')
אבל בפנים כבר היה יותר נחמד וגם האקסית הפסיקה לכעוס. לקראת ארבע יצאנו עייפים אך מרוצים, וחזרנו לקן. החזקנו ידיים ודיברנו עוד. שנינו הרגשנו את הדבר הזה, הרגש המתוק הזה, של לפגוש מישו חדש שמוצא חן בעיניך.

כבר עמדתי להציע לה ללכת למיטה, לישון ביחד, ואז צלצל הטלפון. זו היתה האקסית הטרייה, שיכורה לגמרי, שאמרה שהיא לא יכולה לנהוג הביתה במצבה ואם אני יכול לבוא לקחת אותה. הזמנתי מונית, וכשהגענו לכיכר קדומים ראיתי אותה מתנדנדת בכניסה לגנון. היא היתה שפוכה לגמרי, וסיפרו לי שמצאו אותה מרוחה על הספה למעלה, לאחר שהקיאה. סחבתי אותה לטרנטה שלה, היא נשפכה במושב האחורי, אני נהגתי והמתחלפת המסקרנת ישבה לצדי. לקחתי את המתחלפת לביתה בגבול ר"ג, חיבקתי אותה ואמרתי לה שאני מקווה שהיא מבינה. היא אמרה שהיא גאה בי. (קוראת לי 'מאסטר' היפהפייה האיכותית הזו... זה קצת קשה להאמין...)

לקחתי את האקסית הביתה, והשכבתי אותה לישון, כדי שתתפכח. בצהריים היא חזרה לביתה, לאחר שדיברנו. שנינו מסכימים, בפעם האלף, שצריך להפחית מאוד את מינון המפגשים בינינו.

טוב, עכשיו אני הולך להמשיך לגסוס לי בשקט. אני מרגיש את החיים אוזלים ממני, והקור הולך ופושט בעצמותיי. אם זה אכן הסוף, כפי שמסתמן, תדעו שאהבתי אתכם. ( ;

רוקדת ערומה בתאטרון רוסי - תרגיש טוב בייב.
המון תה עם לימון.
לפני 17 שנים
scarlettempress{L} - שמחתי לקרוא את הפוסט החיובי הזה על אף ה"גסיסה" ובמיוחד על אף החוויה המזעזעת שתיארת בפוסט הקודם שעשתה לי ממש עצוב...

וגם אני גאה בך :)
לפני 17 שנים
אושה{אוש} - תרגיש טוב תוכי עם לב זהב שכמותך
אני מבינה את האקסית, זה מצב קשה ביותר אבל אתם שניכם חזקים ויהיה טוב. בינתיים יש מי שמכין לך מרק?

ואתה צודק לגבי שמנמנות ומחמאת הכוסית.
לי אתה מוזמן לקרוא ככה ANYTIME חחח
לפני 17 שנים
Toxic Princess - אני מקנאה לך בשביל אישתי חחח אני לא מסכימה לך להיות עם אף אחת אחרת, תסלח לי.
חוצמזה, גמני גוססת, וכבר הודעתי לכולם שיכינו את הפרחים ללוויה שלי ;)
תרגיש טוב בייב }{ ואני לא מסכימה שתיהיה עם הכוסית שקוראת לך מאסטר בלאט. מרגיז אותי!
לפני 17 שנים
עדי זילברברג - אהבנו אותך גם:))
לפני 17 שנים
D-HUNTER - אתה כותב פשוט יפה תמשיך כך ואל תדאג גם אני ראיתי את המלאך אבל גרשתי אותו אז תהיה חזק....
לפני 17 שנים
flashback{ג"ו} - איש יקר.
מה אומר שלא אמרתי עדיין?
תה עם לימון, ומוכנה לבוא במדים של משרתת צרפתיה ;)
לפני 17 שנים
שמנמונת סקסית​(אחרת) - רפואה שלמה מותק..
}{
שסק
לפני 17 שנים
fantasy_koks - כמו שסבתא שלי עליה השלום תמיד היתה אומרת - אוי יויוי, יויוי, יויוי!!!!

שיהיה בהצלחה ביום חמישי.
לפני 17 שנים
MisTreat​(שולטת) - תרגיש טוב בייבי יש לך הופעה אז אתה חייב להבריא ומהר בפקודה!!!
נראת מדהים בשישי ותודה על העזרה... (:
אוהבת אותך מתוקי }{
לפני 17 שנים
פוקחת עיניים - כן כן! אתה צריך להבריא, בלי שטויות!! יש לך הופעה ולי יש חופש מחלה עד סוף השבוע, מה שאומר שאני כנראה אוכל לדדות לגנון אחרי הכל D:
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י