לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מטפטף מילים

לפני 4 שנים. 24 במרץ 2020 בשעה 20:48

הנה דרך נחמדה להעביר זמן בבית. חשבו על אדם משמעותי עבורכם, שחוויתם איתו חוויות עוצמתיות. נסו להזכר בעשרה משפטים שהוא אמר לכם שלעולם לא תשכחו.

הנה 10 משפטים שלה שנצרבו עמוק בתוכי:

 

1 - "לא להתנפל ישר, נשק ולקק בעדינות מסביב, כשארצה אדחוף לך את הראש לנקודה הנכונה". 

2- "כן, אני רוצה שתתמכר לזה" (אני פותח פה גדול גדול ויונק את פטמה ימין שלה כשידה תומכת בראשי מאחור).

3- "הליקוקים שלך נעימים ונחמדים, אבל אני רוצה שתשתמש בשיניים ותנשך בדיוק שם" (מכווינה אותי למה שהיא אוהבת בפעם הראשונה שסגדתי לרגליה).

4- "תגיד לי איפה אתה" (בשנייה שהחדירה אותי לתוכה ולקחה לי את הבתולין- https://thecage.co.il/blog/userblog.php?postid=959733&blog_id=111305). 

5- "אתה מחניק את הגמירה שלך, זו פעם אחרונה שאתה עושה את זה. אני רוצה לשמוע אותך, זה שלי ואתה לא תיקח את זה ממני. (לא מעט זמן אחרי המשפט הקודם, אחרי מספר פעמים שהגעתי קרוב לשיא, הזהרתי אותה והיא הוציאה אותי ממנה, הפעם היא נצמדה חזק יותר).

6- "אני הכי אוהבת לגמור עם הצעצוע הרוטט בשכיבה על הבטן, אבל זה כלום לעומת הגמירה על הפנים שלך" (איזה משפט שכיף לשמוע נכון? 😄 )

7-"עאלק אתה רוצה להרגיש ולחבק אותי" (אחרי שביקשתי ממנה שתשכב עלי כחצי שעה אחרי שגמרתי בפעם הראשונה, מה שהוביל לסיבוב נוסף כשהיא למעלה...

בהזדמנות זו- בחיי שרציתי להרגיש אותך מעליי, פשוט דבר אחד הוביל לשני... 😄 )

8- "אני מתה על זה שהזין שלך עומד כל הזמן".

9- "אין לך בכלל מושג כמה הראש שלי מטונף... עוד לא טעמת כלום".

10- "אתה בטוח שגמרת טוי? אתה יבש לגמרי" (היא סוחטת את האיבר שלי אחרי האורגזמה הכי הרוסה שהייתה לי. היא רק מיקמה את עצמה מעליי ואיבר התחכך באיבר. התאמצתי חזק חזק להתאפק, כיווצתי שרירים, השיא הגיע אך אף טיפה לא יצאה). 

 

תנסו... זה נעים להזכר :)


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י