שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 16 באוקטובר 2020 בשעה 5:40

אני חש תסכול ואכזבה, בכל פעם שאני גומר בלעדיה. זה לא הגיוני שאני אגמור והיא תשאר מיוחמת. היא לא מבינה כמה זה חשוב לי, כמה זה מרוקן אותי ומתסכל. היא רוצה לעשות לי טוב, זה עמוק בנשמה שלה, זה גורם לה אושר עילאי, אבל היא לא מפנימה שזה בדיוק מה שאני צריך, לגרום לה אושר עילאי...

כל גמירה כזאת שלי, בלעדיה, מוסיפה עוד שכבה בחרדת הביצוע שלי ועוד סיבה לחשוב שאני חרא של זיון... זה כלכך מטופש ולמה לעזאזל אני מתעשק בהנהלת חשבונות של גמירות ?! כי זה בא עמוק מבפנים, זה הצורך שלי, לעשות לה טוב, לספק אותה, זה מה שגורם לי סיפוק אמיתי, הרבה יותר מהגמירה הכי עוצמתית שחוויתי.

לפעמים אני חושב שאני צריך להימנע מגמירה באופן גורף אבל זה לא באמת יעבוד, זה לא באמת פיתרון הגיוני לשום דבר וגם אין בעולם שהיא תסכים לזה. כמה שהיא אוהבת שאני מאונן לה, או לומדת להנות מירידה מפנקת ומתמסרת, היא תגמור הכי חזק בחדירה. מתחשק לי לגרום לה לגמור פעם אחר פעם ואם היא חושבת שזה מספיק, להוכיח לה שמגיע לה עוד ואולי זה בכלל אצלי בראש, והיא צריכה להחליט מתי, איך וכמה לגמור, אולי זאת סתם פנטזיית פורנו מטופשת ומנותקת מהמציאות ?! 

מתחשק לי שהיא תגמור על האצבעות שלי ואח"כ אזכה לטעם ולשתות אותה ואז, אולי היא תרצה עוד, הגמירה השנייה תמיד תגיע מהר יותר מהראשונה ורק אז יגיע תורי...  ואולי היא תרשה לי לגמור, רק אחרי שהיא תרגיש מסופקת. היא לא חייבת לרצות להמשיך להזדיין, היא יכולה פשוט לתת לי לאונן מולך, להשתפשף בה, היא יכולה גם להשאיר אותי מיוחם עוד קצת, שאלמד לקח... אולי כל מה שאני צריך זה ריסטארט או פירמוט למוח המטופש שלי ?!

במבי סליפ - הצורך שלנו בהנאה של הצד השני זה משהו מהותי, הרבה יותר נפוץ ממה שנדמה לנו, מאוד מזדהה איתך
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה... הצורך הזה לפעמים מתנגש עם הצורך של הצד השני ומייצר דילמה שאין לי ממש מושג איך להתמודד איתה
לפני 3 שנים
שימודה - ידידי היקר, אתה לא לבד.
כמוני כמוך.
אני כל כך מבין אותך.
איך הבת זוג שלי אמרה להימלט מזמן :
"אתה חלומה של כל אישה
אתה שם אותי במרכז
מרוכז רק בעונג שלי
כל כך מתעסק כל כך נותן אהבה ויחס"

לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - הפוסט האחרון שלך יושב לי בראש, כתבת אותך אבל בעצם כתבת אותי בצורה הכי נכונה.
מתסכל אותי שאני לא מצליח להסביר לה כמה זה חשוב לי, כמה שקט זה נותן לי כשאני יודע שהיא מסופקת, אבל תכלס, אי אפשר להנדס סקס, אי אפשר להכניס את המיניות שלנו לתבנית או לתהליך כמו במפעל. אני אצטרך ללמוד איך לענג אתה טוב יוץר ואיך להתמודד עם "כשלונות", אולי אני צריך להפסיק לראות בזה כישלון.
תודה חבר יקר
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י