לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 22 במאי 2021 בשעה 11:15

"אני רוצה שתזייני אותי בתחת", אני אומר לה בצורה מאוד ישירה. "אהובי, אתה צריך גבר שיזיין אותך", היא עונה ומלטפת לי את הראש. "אתה יודע שאתה צריך את זה, אתה יודע שאתה משתוקק לזה כבר שנים והגיע הזמן שתפסיק לפחד", היא מוסיפה ואני בולע את הרוק ולא מצליח להוציא מילה מהפה, אז אני משפיל מבט בבושה.

"אתה יודע שאני אוהבת אותך יותר מהכל ובלעדיך אני כלום? אתה יודע שאני אמשיך לאהוב אותך עד סוף העולם? אתה יודע שאני יאהב אותך גם אם תזדיין עם גברים? אני יאהב אותך גם אם תרצה להפוך לאישה, אני אמשיך לאהוב אותך גם אם לא תרצה אותי יותר. אתה יודע את זה?" היא אומרת ועוטפת אותי בחיבוק. אני לא יכול להחזיק את הכל בתוכי ופורץ בבכי.

"אני אוהבת אותך, גבר שלי, גם כאתה לובש תחתונים של נשים. אני אוהבת אותך עוד יותר כשאתה עושה משהו בשבילך ובלי לפחד. אני גאה בך כלכך ורוצה רק שתהייה מאושר, גם אם זה אומר שאתה צריך זין. אהוב שלי... אתה צריך זין וזה הכי בסדר בעולם".

"אבללללל..." אני מגמגם ולא מצליח להשלים משפט. "את לא מבינה שלא רוצה להיות אישה, אני לא רוצה גבר, אני רוצה אותך ורק אותך, אני צריך אותך יותר מלכה, אני צריך לתת לך את כל מה שיש בי, את כל מה שאי אפשר להגיד במילים, את מה שאי אפשר לקנות בכסף, את הנשמה שלי, אני צריך להתמסר לגוף שלך לנשמה שלך, לתשוקות שלך. אני צריך שתשחררי את כל המעצורים שלי ותשתמשי בי, אני צריך שתזייני לי את הצורה, אני צריך שתגרמי לי לצעוק ולגנוח כמו חיה. אני צריך שתפרקי אותי ואח"כ תרכיבי מחדש. אני צריך לאהוב אותך כמו שאף גבר לא יכול לאהוב אישה".

היא מנגבת לי את הדמעות ומנשקת אותי, נשיקה ארוכה כזאת, שגורמת לנו להפוך לגוף אחד, נשמה אחת. "מטריף אותי שאתה אומר מה אתה רוצה, שאתה לא מתבייש שאתה כזה סיסי כנוע, שאתה יודע שאתה הדילדו שלי"..  היא אומרת ומלטפת לי את הראש ואני נמס כולי.

"עכשיו, לך תביא את הזין שלי", היא פוקדת ואני קופץ מהמיטה ומביא את הזין הגדול שלה. מטריף אותי שהזין שלה גדול משלי, מטריף אותי שזה כלכך משפיל וכמה שזה מגרה אותי. "אתה רעב לזין הגדול שלי ואתה תקבל אותו, דילדו מזדיין שלי" היא אומרת וכבר מפסקת אותי ומכינה אותי בדיוק איך שיהיה לה נוח.

הזין שלה מטייל על החור שלי ואני נאנח ומתחיל להרגיש את ההתרגשות בוערת בי. "תגיד", היא פוקדת ומצמידה את הזין שלה לחור שלי. "אני צריך את הזין שלך בתוכי, בבקשה תזייני אותי", אני אומר בלחש. "אתה צריך את זה הרבה יותר, תשכנע אותי", היא מאתגרת ואנימיד אומר בקול רם וברור "אני צריך את הזין שלך חזק ועמוק בתחת המיוחם שלי. בבקשה, תזייני אותי" היא מחייכת ומחדירה את הזין שלה לתוכי. 

הזין שלה מחליק לתוכי בקלות, אני נרגש כולי ובלי להרגיש אני מקבל את כולו. "אתה רואה כמה אתה סיסי רעב לזין?", היא אומרת, "קיבלת את כולו בכזאת קלות", היא מוסיפה ומחבקת אותי. אני מרגיש איך היא ממלאת אותי ואת התשוקה שלי מתחילה לבעור בי. היא נותנת לי קצת להתרגל ולהנות ואז היא מוציאה את הזין שלה ואני מיד מתחיל להתחנן שתמלא אותי שוב, אני על סף בכי ורק כשהדמעות מתחילות לזלוג, היא חודרת שוב ומתחילה לזיין אותי.

אני מתפתל וגונח, ללא שליטה, ללא מעצורים. "תראה איך הזין הקטן שלך מתקשה, תראה כמה טוב זה עושה לך לקבל זין בתחת", היא אומרת ומטריפה אותי עוד יותר. החור שלי בוער, הנשמה שלי בוערת, הזין שלי בוער. אני מאבד שליטה על הגוף והנשמה שלי ולפני שאני מצליח לעכל מה הולך כאן, אני גומר וממלא את החזה שלי בזרע חם וסמיך.

הבכי מתפרץ, בכי משחרר, בכי של אורגזמה מטורפת, בכי של תשוקה והיא עוטפת אותי בכל החום והאהבה שיש בעולם הזה. היא אוספת קצת זרע באצבעות ומגישה לי לפה. אני מלקק ובולע הכל בתאווה. "כל הכבוד דילדו", היא מחמיאה לי ומוציאה את הזין שלה ממני. מוזר לי להרגיש ריק פתאום. "דמיין איך תרגיש שגבר ידפוק אותך, כמה טוב זה יעשה לך, דילדו כנוע שלי", היא אומרת ויוצאת מהחדר.

soft touch​(מתחלפת){Lex delict} - שרף ... מגרה ומרגש ..❤
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה נשמה
לפני שנתיים
soft touch​(מתחלפת){Lex delict} - 💜😈❤🌹
לפני שנתיים
PeterPup​(אחר) - מחרמן
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה איש יקר
לפני שנתיים
bondman​(נשלט){FLR} - גרררררררררר....
לפני שנתיים
Dangerous Dolphin​(נשלטת) - אויייי כמה שאני אוהבת אותה מאוד.
מאוד מאוד.
וגם אותך, אבל את זה אתה כבר יודע מזמן. ❤❤
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - 💚💙♥️💛🧡🤍💜
לפני שנתיים
אישה מבפנים​(נשלטת) - רגע, לפני שאני מפרגנת לזוג המטורף הזה
שאני רואה כזוג לחיקוי, רק רוצה לוודא.
זה קרה באמת או שזו אחת הפנטזיות
המושלמות שלך??
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - מציאותי לחלוטין אבל אל תגלי...
לפני שנתיים
לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - וואו. זהו. ללא מילים...
מושלם 😘
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה, יקירה. התגעגעתי
לפני שנתיים
Gallgalil​(נשלט) - איזה תיאור מטורף, חלום
לפני שנתיים
סבלנות​(סדיסט) - אז השאלה הנדרשת... דמיינת?
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - אמיתי לחלוטין
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י