בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 18 באוקטובר 2022 בשעה 13:05

את ע' הכרתי בלימודים, היה לנו חיבור מהיר כזה. התאהבתי בה, למרות שהיה לה חבר, כבר כמה שנים, אבל הוא היה חרא של חבר, לא משהו פלילי, סתם אחד שלא השקיע יותר מדי. היינו מבלים הרבה ביחד, אחרי הלימודים. היינו מדברים, לומדים ביחד. היא ידעה, שאני מאוהב בה, אבל היא לא באמת ידענו איך להתמודד עם זה, אז ניסינו להתעלם מזה.

אחרי חופשת סמסטר, היא חזרה לעיר ונראה שמשהו בזוגיות שלהם, התחיל להתערער. נזהרתי ממנה, פחדתי להיפגע, אבל לא יכולתי להפסיק לרצות אותה. היא היתה שונה, חיצונית ובם פנימית, מכל הנשים, שהתאהבתי בהן.

יום אחר, באתי אליה והכנו שקשוקה, עזרתי לה בשיעורים ואז התנשקנו, נשיקה מכל הלב והלשון. היא לקחה אותי לחדר השינה וביקשה שאפשיט אותה, נגעתי בה, נישקתי אותה, ירדתי לה. פחדתי כלכך לחדור, פחדתי שכל המחשבות חסרות הביטחון שלי, יתגשמו. היא הגישה לי קונדום, הייתי מבולבל. "אני גמרתי, אז לא אכפת לי, אבל מתחשק לי שגם אתה", היא אמרה ובראש שלי החבר שלה נוזף בי, אבל הזין שלי אומר, שהנה, יש הזדמנות להגשים חלום ואולי היא תרצה אותי סוף סוף.

הלבשתי את הקונדום ועליתי עליה. חדרתי, זיינתי בתשוקה רבה ואז צלצול טלפון. "תתעלם", היא אמרה ואני ממשיך, אבל הטלפון ממשיך לצלצל ולצלצל. היא קמה והלכה לענות. החבר על הקו, והיא סיפרה לו שהיא מכינה שקשוקה ולא יכלה לענות. אחרי כמה דקות, הסתיימה השיחה והיא התחילה לבכות, חיבקתי אותה. 

את המשך הערב, העברנו בדיבורים על הלימודים, לא דיברנו על מה שקרה מקודם, כאילו זה לא קרה.בשלב מסוים, הגיע הזמן לחזור הביתה, באוטובוס האחרון, כמו תמיד, היא ליוותה אותי לתחנה וחיכתה איתי. ישבנו בתחנה והיא הניחה את הראש עליי, היה לי נעים ללטף לה את הראש, יכולתי להמשיך ככה, שעות. האוטובוס הגיע ונפרדנו בחיבוק ונשיקה. בדרך התכתבנו והיא התנצלה על כל הדרמה. 

זמן קצר אח"כ, הם נפרדו והיא כבר היתה בחיפוש נרחב לסקס זמין, אני לא הייתי לא אופציה ומעולם לא דיברנו שוב, על אותו ערב. אח"כ היא הכירה מישהו, הם התחתנו, ילדים... לא נפגשנו או דיברנו כבר שנים. 

 

yakibar - החלטה של שני בוגרים לכן לא מבין איפה הבעיה.
אולי רק מבחינתה אבל גם זה לא ברור בפרט אם בדעתה היה להיפרד.
הדבר היחיד שקצת מפריע זה הכאב למטה 😂.
תרגיש בנוח נראה שעשית לה רק טוב.
אני מכיר מקרים קשים יותר כשחבר זיין את האישה של חברו שהוא כמו אח שלו וגם האישה היא החברה הטובה ביותר של אשתו, כן גם זה קורה.
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה איש.
אני לא מאשים אותה, גם לא אותי... נזכרתי בה ובמקרה הזה. אני מאוד אוהב את סדרת הפוסטים הזאת, יש בה משהו נוסטלגי והרבה מאוד רגש. מדהים אותי כל פעם מחדש רמת התמימות, הצורך באהבה והתתמסרות שלי. זה לא bdsm אבל בהחלט אפשר לראות מאיפה הכל התחיל ואיך זה התפתח אצלי וזה מה שכלכך מרגש אותי
לפני שנה
A Simple Man - מצמרר, כמה כוחות צריך. כל הכבוד.
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה
לפני שנה
PeterPup​(אחר) - באיזה תדירות אתה עוד חושב עליה?
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - היינו בקשר איזה עשור, על הדרך היינו בחתונה שלהם והם בשלנו. אחרי הפרידה שלה עם רותו חבר, כבר לא הייתי בעניין שלה, אז ממש לא חושב עליה בקטע הזה. הקשר נותק כי היא לא יכלה לסבול את העובדה שאני חושב אחרת ממנה, כמו עוד כמה חברים שלי, אז נותק הקשר והאמת שהיא לא חסרה לי. אני כמובן מאחל לה את הכי טוב שיש.
סדרת הפוסטים הזאת הולכת אחורה לאירועים שקרו לי, כאלה שנחרטו בזיכרון, שלמדתי מהם משהו, שהשפיעו על מי שאני. יש הרבה תמימות בזיכרונות האלה תמימות שכבר לא קיימת וזה הגעגוע ולא לבחורה כזו או אחרת.
לפני שנה
אישה מבפנים​(נשלטת) - מסקנה - אם מזדיינים, לא מדברים (גם מאחור) 😉🤔
לפני שנה
yakibar - 😂😂😂
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י