שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 20 בנובמבר 2022 בשעה 3:56

השבוע החולף הסתיים ברצף רעידות אדמה. יש מצב שאני מגזים, אבל תזרמו איתי. זה התחיל במשבר בעבודה שיכול להיות הרבה יותר מ"מכה קטנה בכנף" אך אם זאת, עדיין יש אופציות לתקן ואף לפתוח דלתות חדשות, אבל, עדיין זה מרגיש לי כמו כישלון אישי שלי, כמו האחזות מטופשת באיזור הנוחות ותרחיש שהיה ידוע מבעוד מועד ולא נעשה שום דבר למנוע אותו. זה המשיך לרעידת אדמה משפחתית שהוכיחה לי שוב שאני לא כזה בעל והורה מוצלח, כמו שחשבתי. תחושת כישלון כללית שמוציאה את החשק לנשום, אבל בשבת בבוקר, הקמתי את עצמי מהמיטה וארגנתי לכולם קופסאות אוכל לטיול הקליל שתכננו לשבת שמשית של שבוע גשום. העצב והכעס התערבבו אבל הושארו מחוץ לכריכים שהיו מלאים בתבלין הסודי שלי (חום ואהבה, למי ששאל). כל הדרך, ניסיתי לתת לכל המרמור הזה לשקוע ולהישטף בקרני השמש וזה עבד חלקית ולסרוגין. עכשיו  שכולם ישנים וזה רק אני עם המחשבות, אני כועס על עצמי, עוד יותר. איזור הנוחות הזה הוא קללה ואני צריך רעידת אדמה מטורפת, שתזעזע לי את החיים ואולי תגרום לי לצאת מהשגרה הזאת, מהעצלנות הזאת. אני יכול לקוות, שהשבוע הזה יסתיים, קצת יותר טוב מקודמו, עם תחושת אופטימיות ופחות כעס עצמי.

yakibar - שרפי. כואב לי לקרוא ומקווה שהכל יתהפך לך לטובה.
אני לא חושב שהמילים כישלון או לא כזה מוצלח הן הנכונות ביחס אליך.
אתה קורא לזה רעידת אדמה ואני קורא לזה תחנה.
לכל אדם ישנן תחנות בחייו חלקן נעימות וחלקן פחות.
לגבי המחשבה שאתה "בעל והורה לא כזה מוצלח" לדעתי העניין לא נמדד על פי סוטואציה מסויימת אלא על פי ההתנהלות הכללית של האדם. ואם להביע דעה על פי מה שנראה מסגנון הכתיבה שלך, הנושאים בבלוג והדעות שלך, נראה שאתה בעל והורה אכפתי וטוב לב.
מאחל לך כל טוב. ואם תרצה לפרוק בפרטי אני כאן.
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, איש יקר. ברור שאני מגזים בעוצמת הרגשות כי ככה זה כשאתה באמצע "אירוע", הכל נראה מוגזם וקיצוני ממה שזה באמת במציאות. הרצון לשלמות לפעמים מערער לנו את הקרקע ומוציא מאיזון, הרי אין באמת דבר כזה "הורה מושלם".
תודה על האכפתיות, אתה באמת איש יקר
לפני שנה
לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - כל עוד אתה יודע, שזה רק מרגיש דרמטי בגלל עין הסערה, וכל עוד אתה יודע "שיש מצב שאני מגזים"...
אז אתה בסדר. ותהיה בסדר גם בהמשך.
❤️
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, חברת אמת שכמותך! אולי אני צריך שתזכירי לי מדי פעם 🤔
לפני שנה
לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - פה לשרותך 😉
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - זכיתי (את יודעת שזה הדדי?)
לפני שנה
לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - יודעת 😘
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י