לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 16 באוגוסט 2019 בשעה 10:47

מה אתם חושבים על התמונה הזאת?

 

במבט ראשון, התמונה הזאת התחברה לי עם הפייטה, אחת מיצירותיו המפורסמות של מיכלאנג'לו.

משמעות השם באיטלקית היא "רחמים". היצירה מתארת את המדונה המערסלת בחיקה את גופת ישו המת, לאחר שהורד מהצלב.

אז אין כאן שום רחמים, אלא בעיניי, בדיוק ההיפך, יש שילוב מדהים בין יופי ושבירת מוסכמות תרבותיות / מיניות / מגדריות.

 

התמונה הזאת מרגשת אותי מאוד ולא רק בגלל החולשה שלי לנשים מלאות ושמנות(אפשר להזכר בפוסט "שמנה זאת לא קללה").

אז מה יש לנו כאן?! קודם כל יש כאן סיטואציה מאוד סקסית ומרגשת. אישה במימדים שונים מהמקובל בעולם האופנה, פרסום, מדיה... אישה סקסית מאוד (מלבד הקעקועים, אבל זה כבר עניין אחר), אישה חזקה ובטוחה בעצמה, אישה שלא מתביישת בכרס שלה או בתחת הגדול שלה. הגבר נראה קטן וחלש לעומתה וזה בעצם סוג של חוזקה (זה ממש בסדר להיות גבר רגיש וחלש שלא משתלט על האישה), ממש שבירת כל מיתוס בנוגע למיתוג נשים, גברים וכל מה שביניהם. 

הייתי רוצה לראות יותר נשים כאלה בפרסומות, בטלוויזיה, בסדרות, סרטים... נשים שלא מיישרות קו עם דרישות אנורקסיות, גם גברים פחות מאצ'ויים יתקבלו בברכה. הייתי שמח ש(א)נשים התעסקו הרבה פחות במראה החיצוני שלהם ויותר בעומק נפשי.. אבל זאת כנראה חלומות באספמיה... 

Qcandy​(נשלטת) - תמונה מהממת....אבל...כן יש אבל...התכתיבים החברתיים ושטיפת המוח במדיות לא נותנות לנו לראות אותה ככזו...גם לי שאני מלאה וסובלת מדימוי עצמי נמוך יש רגשות מעורבים בקשר לתמונה.
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - כיום, יותר מתמיד, יש השפעה חסרת גבולות של המדיה על אנשים, בתחומים רבים ולא רק חיצוניות. אנשים כל היום שקועים בפרסומים של סלאב כאלה או אחרים שלמרוב משגרים תכנים נמוכים... כשהמודל שלך לחיקוי מתעסק (או מתעסקת) כל היום באיך היא נראת, אז זה משפיע ומייצר סטנדרט לאיך אנשים צריכים להראות, אבל מה לעשות שיש אחוז נמוך של נשים שלובשות מידה XS ויש הרבה יותר שלובשות L או XL.
מחקרים מראים את ההשפעה הברורה של שעות מסך על רמת דיכאון והתאבדויות.. זה דיי ברור שכל היום אתה רואה מודל לחיקוי ואתה יודע שלא תוכל להראות כמותו...
מה כלכך נורא לראות בחדשות מגישה שמנה או מישהי שתפרסם משקפי שמש לדוגמא.. שמנה יכטלה להיות אחלה זמרת, היא לא צריכה למכור את המוזיקה שלה בזכות הגוף שלה.. אישה מלאה בעיני היא הרבה יותר אישה מהגרסה האנורקסית, יותר סקסית אבל זה עניין של טעם אבל אין סיבה להרחיק חלק מרכזי מהציבור רק בגלל מידת הבגדים שלהם.
לפני 4 שנים
Qcandy​(נשלטת) - איתך בכל מילה.
לפני 4 שנים
Synt​(נשלטת) - כן ירבו גברים (ואנשים) כמוך. באמת
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י